ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΚΑ ΜΕΣΑ

 Καμπάνια Καπουτζίδη υπέρ του γάμου ομοφυλόφιλων.

 

Από την καμπάνια «Πες το ναι»

“Μια νέα καμπάνια του Γιώργου Καπουτζίδη έχει ξεκινήσει υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων, η οποία παρουσιάζει ζευγάρια της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε τέσσερις διαφορετικές εποχές”

****

Τραγικό; Απολύτως. Σκοταδιστικό; Σίγουρο. Αφύσικο; Οπωσδήποτε.

Είπαμε  πως σιγά σιγά ξεφεύγουμε ως κοινωνίες από τα στερεότυπα και τους   πέτσινους θεσμούς, όπως ο γάμος, που ταλαιπωρούν αιώνες το φυσικό άνθρωπο.   Και να΄ τα πάλι  μπροστά μας.  Αυτή τη φορά από την κοινότητα  των ομοφυλόφιλων , που ξεπερνούν σε συντηρητικότητα πλέον ακόμα και τους θρησκευόμενους. ΄Η  μήπως έχουν θρησκεία και τούτη  την Ομοφυλοφιλία;

Κατ΄ αρχήν,  είναι ανεπίτρεπτο μια και μόνη ιδιότητα, ιδιαιτερότητα, κλίση, ροπή, όπως αλλιώς πείτε την,  και ειδικά,  όταν  έχει σχέση με το σεξισμό, να καθορίζει αποκλειστικά και ολοκληρωτικά όλη μας την προσωπικότητα. Και να επισκιάζει όλες τίς άλλες ιδιότητες, ακόμα κι εκείνη του ανθρώπου. Ποιος ο λόγος;

Αν κάποιος, πυρηνικός φυσικός  για παράδειγμα έχει μια άλλη  σεξουαλική ιδιαιτερότητα, να διεγείρεται   με κάποιο  φετίχ, αυτή η διασύνδεση της σεξουαλικής ηδονής με το συγκεκριμένο  αντικείμενο ή  φαντασίωση,  θα πρέπει ταυτόχρονα να  επισκιάζει ακόμα και την επιστημονική του ιδιότητα; Να αφομοιώνει ολοκληρωτικά  και την καθημερινότητά του; Αν ναι, παράλληλα ή μετά  την αυτοσύστασή  του ως φυσικός , είναι λογικό και κατανοητό να προσθέτει  και  εκείνη του φετιχιστή;

Μετά. Αν δεχτούμε πως  η ομοφυλοφιλία είναι μια διαφοροποίηση, μια διαφορετικότητα που ενέχει και στοιχεία κοινωνικής επανάστασης  από τις κατεστημένες αρχές και συνήθειες που επέβαλαν τα ιερατεία και  οι εξουσίες, όπως είναι η ιδιοτησία, ο γάμος και η οικογένεια, πώς είναι δυνατό να γυρίζουμε πάλι πίσω, καταστρατηγώντας τους νόμους της φύσης, η οποία σε ζητήματα   μονογαμίας είναι αυστηρή, αφού ΜΟΝΟ την πολυγαμία αναγνωρίζει;

Ουδείς στερεί από τον ομοφυλόφιλο το δικαίωμά του να είναι τέτοιος.  Ούτε  αυτή του  η σεξουαλική ιδιαιτερότητα είναι κατακριτέα ή αφύσικη. Αν την επιλέγει ως μέσο άγρευσης ηδονής, ως εμπειρία  και όχι ως τρόπο ζωής,  ΄Όμως, το να αντιγράφει παλιομοδίτικες συνταγές, να συμπεριφέρεται  ως   συστημικό,  σφόδρα συντηρητικό  μέλος της κοινωνίας  και να αναπαράγει πρότυπα αφύσικα και  τεχνητά, όπως είναι ο γάμος και η μονογαμία, το θεωρούμε απαράδεκτο και το πολεμάμε.

Γυρίζουν και τούτοι  πίσω τις κοινωνίες. Μαζί με τους παπάδες , χέρι-χέρι. Κι ας κάνουν πως  δεν τα βρίσκουν μεταξύ  τους. Μια χαρά τα βρίσκουν στους  ΤΥΠΟΥΣ  που είναι η ΟΥΣΙΑ  στις κοινωνίες, αιώνες τώρα

 Τοποθετούν βαρίδια και οι ομοφυλόφιλοι με τέτοιους είδους αντιγραφές- πισωγυρίσματα  στο σκάφος που είναι έτοιμο να πετάξει προς τις αντιεξουσιαστικές, αταξικές, αντικαταναλωτικές, άθρησκες  και άφυλες κοινωνίες. Δεν τους ξεχωρίζουμε. Πιστοί και δέσμιοι και τούτοι  στην παράδοση. Και μάλιστα στις   χειρότερες παρενέργειές της . Μια εξ αυτών, ο  γάμος και  η  μονογαμία.

Αμφότερα και  πακέτο , σημαίνουν ΚΤΗΤΙΚΟΤΑ,  ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.  ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ!