ΠΑΣ ΜΑΥΡΟΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ ΓΥΝΑΙΚΟΚΤΟΝΟΣ

                                   ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ

 

**********†****

«Τα Νέα» για τη γυναικοκτονία στη Φολέγανδρο: «Ο 30χρονος έκανε αυτό που έχει περάσει από το μυαλό πολλών ανδρών»

******  *******

1.α ΄Ηταν απότομος και χειριστικός»: Οι μαρτυρίες ντόπιων στη Φολέγανδρο και των γονιών της Γαρυφαλλιάς για τον δολοφόνο

Φολέγανδρος Γαρυφαλλιά και ο 30χρονος

β. Τσίπρας: Άλλη μία γυναικοκτονία για την οποία ευθύνεται μία «κακιά στιγμή»

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΠΡΑΣ | Economy 365

 

γ.Οργή Γεννηματά για τη γυναικοκτονία στη Φολέγανδρο: Φτάνει πια

Οργή Γεννηματά για τη γυναικοκτονία στη Φολέγανδρο: Φτάνει πια

δ. Ακρίτα για Μαρέβα Μητσοτάκη: Αισχρό να χρησιμοποιείς το φύλο σου για να καλύπτεις τις οικονομικές σου ατασθαλίες

Ανάρτηση «φωτιά» για την Μαρέβα από την Έλενα Ακρίτα

***

Οι ρόλοι που οι κοινωνίες μοιράζουν στα φύλα, αναμφισβήτητα διαμορφώνουν και ιδιαίτερες συμπεριφορές  (π.χ  κυνηγός ο άντρας-θήραμα η γυναίκα). Αλλά, δε φτάνουν σε καμιά περίπτωση να εξηγήσουν  από μόνοι τους οι  ρόλοι την εγκληματική του καθενός επιρρέπεια και πορεία.  Χιλιάδες άλλοι παράγοντες μπορούν να  ευθύνονται και πάντως ΠΟΤΕ  το φύλο. ΄Οπως και στην άσκηση της εξουσίας,  κάθε μορφής.  ΄Αντρες και γυναίκες  κατέχουν τις ίδιες προδιαγραφές.
Αν τόσο εύκολα και ελαφρά τη καρδία κολλάμε  τέτοιες ταμπέλες ,τότε εκμηδενίζεται παντελώς η ευθύνη των πράξεών μας  και δίκην Μεσαιωνικών, θεολογικών αντιλήψεων, δεν είμαστε εμείς οι πράττοντες και αμαρτάνοντες, αλλά ο Διάβολος που εκμεταλλεύεται την  αμαρτωλή μας φύση! Η προσωπική ευθύνη μεταβιβάζεται σε άλλες ιδιότητες και πηγές.   Αστείες κουβέντες,
Βεβαίως, ο Κυριάκος, ο Αλέξης, η Φώφη, η Μαρέβα και η Ακρίτα έχουν τους δικούς τους προσωπικούς  λόγους (“ΔΙΑΦΟΡΟ”)  να προσφεύγουν κάθε φορά  σε τέτοιου αισχίστου είδους  και πρωτίστως επικίνδυνους χαρακτηρισμούς  και γενικεύσεις. Η Μαρέβα, δεν έχει ευθύνη για τη διαφθορά,  που της καταλογίζουν  ,αλλά αιτία των κατηγοριών είναι η… γυναικεία της φύση (!)  και η ιδιότητα της συζύγου του πρωθυπουργού.  Την ΄Ελενα Ακρίτα έχουμε…φαλλοκρατικούς λόγους να την κατηγορούμε  ως κοντυλοφόρο του Μαρινάκη, ως   “παραγωγό”  τηλεοπτικών σκουπιδιών και ” εθνική άγαμο θυγατέρα”  . ΄Οσο για τους “πολιτικούς”, εν  τάξει. Δεν είναι καινούριο.  Η δημαγωγία και ο λαϊκισμός δεν έχουν ούτε Δεξιά ούτε  Αριστερή οροθέτηση . Είναι… ελεύθερης πρόσβασης.
Ο νουνεχής άνθρωπος, ο σοβαρός,  ο πολίτης ,πολεμάει  με κάθε τρόπο  και κυρίως με τη λογική επιχειρηματολογία  και στάση  τέτοιου είδους   εκτροπές  που εκπορεύονται κυρίως, πέρα από τον  κομματική εκμαυλισμό και   από μια  μερίδα απροσάρμοστων   και ψεκασμένων  μελών της κοινωνίας. Είναι  μια ανίσχυρη και  γραφική  μειοψηφία  που σε άπειρες περιπτώσεις έχει υποκαταστήσει  τις νοητικές λειτουργίες με τις..ορμονικές.

2. Απίστευτη δήλωση Μπάμπη Παπαδημητρίου: Οι πλημμύρες στη Γερμανία είναι τιμωρία από τον Θεό

Ο βουλευτής της ΝΔ Μπάμπης Παπαδημητρίου

Ο άνθρωπος(;) αυτός, στο όνομα της κοινοβουλευτικής δικτατορίας, όπως είναι στην πραγματικότητα η Δημοκρατία τους,   παίρνει αποφάσεις για σένα, τον έμφρονα, το συνετό, τον πολίτη. Και έχουν την απαίτηση τον Παπαδημητρίου, το Βελόπουλο,  τον Τράγκα και τον εσμό των  ψεκασμένων ” τους,  να τους θεωρούμε…αναπόσπαστα  μέλη του κοινωνικού σώματος και φυσικά αρμόδιους  να καθορίζουν το Μέλλον των παιδιών μας και το δικό μας .  (Λόγω…δημοκρατικού πολιτεύματος, ρε γαμώτο! Το καλύτερο απ΄όλα..αν δεν υπήρχαν οι  δικτατορίες!)

 

3. Πέθανε ο Τόλης Βοσκόπουλος

Πέθανε ο Τόλης Βοσκόπουλος

Οι πολυθρύλητοι έρωτες του Τόλη Βοσκόπουλου με τις μεγάλες σταρ της εποχής -Ζωή σαν ταινία

Τόλης Βοσκόπουλος, Ζωή Λάσκαρη

Τόλης Βοσκόπουλος: Τραγούδησε τον σεβασμό στη γυναίκα, σε έναν κόσμο που τη σκοτώνει
Πηγή: iefimerida.gr

****

΄Οταν πεθαίνει ένας “επώνυμος”, όπως και εν  ζωή άλλωστε, επειδή η δημοσιότητά του επηρεάζει πολλούς και  διαμορφώνει  κοινωνικά πρότυπα    και κάποτε καθοριστικά, η Ιστορία οφείλει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική, να  έχει τα μάτια της ανοιχτά και να αποδίδει ,όπως είναι η ευθύνη της,  “τα του Καίσαρος τω Καίσαρι”.

Κριτήριο της ιστορικής κρίσης  ,όπως πάντα, σε αυτές τι περιπτώσεις,  είναι η παρατήρηση και η διαπίστωση  της   συμμόρφωσης ή μη  του κρινόμενου με τις Φυσικές απαιτήσεις και τις επιταγές. Υπήρξε φυσικός άνθρωπος στη πορεία κα το έργο της ζωής του;

Η απάντηση στο κορυφαίο ερώτημα είναι καθοριστική. Ο κρινόμενος, ως δημόσιο πρόσωπο, έκανε τη ζωή των ανθρώπων και της κοινωνίας καλύτερη;  Πρόσφερε έργο ουσίας , έβαλε το δικό του πετραδάκι στο οικοδόμημα της  εξέλιξης και του πολιτισμού;

΄Οχι.  Ο Τόλης Βοσκόπυλος όχι μόνο δεν έκανε τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη, αλλά “λάνσαρε” έναν παρακμιακό τρόπο ζωής, ΑΦΥΣΙΚΟ, εγωιστικό, αλλοτριωτικό, σεξιστικό  και επικίνδυνο.  Η ζωή του  δεν  ενδείκνυται για μίμηση,  ως  πρότυπο, αλλά για αποφυγή κα καταδίκη.

Ο κομματικός κόσμος της απάτης και της υποκρισίας,βέβαια, υποκλίνεται στην προσφορά του μεγάλου τροβαδορου της νύχτας, της βρωμιάς και του υποκόσμου. Θαυμάστε και ψηφιστεί τους(*)

Γράφαμε γι΄αυτόν παλιότερα:

ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ.  ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΟΡΟΚΛΕΦΤΗΣ.  ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ. (12/12/2015)

…; Αλλωστε, μην ξεχνάμε πως οι περισσότεροι απ΄ αυτούς τους παλιούς καλλιτέχνες, που τους κάνανε θεούς το πόπολο, μέσα στη χούντα αναδείχτηκαν. Τη χούντα υπηρέτησαν με το δικό τους ύπουλο τρόπο. Μνημονεύουμε κάποια τέτοια, «βαριά», ονόματα καλλιτεχνών απ΄όλους τους χώρους  .Ο εν λόγω Τόλης,  ο …φαβοριτάκιας Σταμάτης Κόκοτας ,ο  Γιώργος Ζαμπέτας κ.α.   Οι «μεγάλοι»  ηθοποιοί και σκηνοθέτες ,επίσης, με τις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Να μην καταγράψουμε ονόματα, γιατί θα μας πάρει το πρωί. Αλλά δε θα αποφύγουμε να μην αναφέρουμε ειδικά τους υποδυόμενους τους κομμουνιστές,  όπως ο Θανάσης Βέγγος, ο  Μάνος Κατράκης, το επίσης κομμουνιστικό ζεύγος Τζένη Καρέζη, Κώστα Καζάκου , ο Νίκος Φώσκολος κ.α ).

Να γυρίσουμε στο Βοσκόπουλο σ΄εκείνη τη συναυλία στο πανεπιστήμιο. Με το που ξεκίνησε, λοιπόν, τα…βελούδινα, γλυκανάλατα, ροζοτραγούδά του, τίγκα η αίθουσα από φοιτητές, δεν πρόφτασε να πει 2-3, και τσουπ, κόβονται τα μεγάφωνα. ΄Εμεινε σύξυλο ο καλλιτέχνης.  Πού να βγάλει φωνή και να ακουστεί στην απέραντη  αίθουσα. Κραυγές, σφυρίγματα, γιούχα από κάτω. Πού να τραγουδήσει ο Τόλης. Κατάλαβε πως του τη φυλάγανε. Σου λέει «κάτσε μην τις φάω κιόλας», τα μάζεψε στο λεφτό και την κοπάνησε από την πίσω πόρτα.

΄Ηταν πρόκληση να φέρουν το Βοσκόπουλο να δώσει συναυλία στο πανεπιστήμιο. «Ανοσιούργημα» για την εποχή εκείνη. Είχανε κάνει κομμάτια τα καλώδια στα μηχανήματα μια ομάδα αντιστασιακών παιδιών, μάθαμε μετά. Τα ξέραμε τα περισσότερα. Ο ένας ήταν από το δικό μας τμήμα το ιστορικό-αρχαιολογικό.  (Δε θα αναφέρω το όνομά του, ως «εκδίκηση» γιατί αργότερα διαφοροποιήθηκε). Μια μικρή πράξη αντίστασης. ΄Ενα μάθημα στον «καλλιτέχνη» που δεν είχε τσίπα να αρνηθεί τα χιλιάρικα που τον στούμπωνε  η Χούντα, για να αποκοιμίζει τη μάζα.

Το έχουμε ξαναγράψει.  ΟΛΟΙ οι άνθρωποι της «Τέχνης»  την εποχή της Δικτατορίας έχουν ευθύνη για την αποχαύνωση του κόσμου, σχεδόν 7 χρόνια. Ο λαός στη δικτατορία δεν έκανε αντίσταση. Κι ας λένε. Ελάχιστοι ήταν οι «τρελοί» που την πλήρωσαν.

Και δε δίνουμε σε κανέναν και για κανένα λόγο συχωροχάρτι. Ειδικά στους καλλιτέχνες, που δοξάστηκαν και πλούτισαν επί χούντας. Ας  το πάρουν μόνοι τους   απ΄όποιες πηγές θέλουν. Η Ιστορία αρνείται να τους τους δώσει απαλλαγή.

_———————————————-

(*)Ο κόσμος της πολιτικής αποχαιρετά τον Τόλη Βοσκόπουλο

Η ανάρτηση του πρωθυπουργού

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έκανε την εξής ανάρτηση στο Twitter: «Ο Τόλης Βοσκόπουλος σφράγισε με τον δικό του αυθεντικό τρόπο τη λαϊκή μας μουσική. Έζησε όπως τραγούδησε, τραγούδησε όπως έζησε και με τον ίδιο τρόπο έφυγε: “ανεπανάληπτος”, όπως θα λένε για πάντα οι μελωδικοί του στίχοι. Η σκέψη μας στην οικογένειά του».

Το μήνυμα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

«Με βαθιά θλίψη αποχαιρετούμε σήμερα έναν άνθρωπο που έγραψε τη δική του ιστορία στο λαϊκό τραγούδι και τις μεγάλες πίστες», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο συλλυπητήριο μήνυμά του.

«Ως ο μικρότερος γιος προσφυγικής πολύτεκνης οικογένειας που είχε έρθει από τη Μικρά Ασία γνώρισε από παιδί το σκληρό πρόσωπο της ζωής. Γρήγορα επέλεξε αυτό που αγαπούσε, τον δρόμο του τραγουδιού και του θεάτρου. Η συνεργασία του με τον Γιώργο Ζαμπέτα έμελλε να είναι η αρχή μιας ξέφρενης πορείας διάσπαρτης από λαϊκές επιτυχίες και νύχτες που έμεναν αξέχαστες στη μνήμη των θαμώνων των μαγαζιών που εμφανιζόταν», σημειώνει.

«Από τον Πειραιά και τη λαχαναγορά στα Λεμονάδικα έως το Ηρώδειο, ο Τόλης Βοσκόπουλος άφησε το σπάνιο στίγμα του στη νύχτα, τόσο τραγουδώντας όσο και συνθέτοντας τραγούδια. Η Μαρινέλλα, ο Άκης Πάνου, ο Στράτος Διονυσίου, ο Μίμης Πλέσσας, ο Κώστας Βίρβος, ο Γιάννης Πάριος, ο Φοίβος, ο Θανάσης Πολυκανδριώτης και ο Μάριος Τόκας ήταν μόνο μερικοί από τους σταθμούς της πορείας του. Για πάνω από μισό αιώνα υπήρξε το αδιαμφισβήτητο λαϊκό είδωλο των νυχτερινών κέντρων. Ο Τόλης Βοσκόπουλος θα μείνει για πάντα μέσα στις καρδιές των θαυμαστών του», προσθέτει και καταλήγει:

«Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στη σύζυγό του Άντζελα Γκερέκου και την κόρη τους».

Το σχόλιο της Φ. Γεννηματά

«Το ελληνικό λαϊκό τραγούδι έχασε έναν γνήσιο εκφραστή του. Η μοναδική φωνή του Τόλη Βοσκόπουλου, σφράγισε μια ολόκληρη εποχή. Τραγούδησε τα πάθη και τον έρωτα αυθεντικά και λαϊκά, όπως τα ζούσε. Γι’ αυτό και αγαπήθηκε τόσο πολύ. Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένειά του». έγραψε στα social media η πρόεδρος του ΚΙΝ.ΑΛΛ,. Φώφη Γεννηματά.

Το μήνυμα του ΚΚΕ

«Γεννημένος στις 26 Ιουλίου 1940 στην Κοκκινιά, ο Τόλης Βοσκόπουλος, άφησε με την παρουσία του και τις χαρακτηριστικές ερμηνείες του, αρχικά στον κινηματογράφο και από το 1968 και μετά στο τραγούδι, το δικό του “ανεπανάληπτο” ίχνος. Συνεργάστηκε με μεγάλους συνθέτες, ερμήνευσε αξέχαστες επιτυχίες και κέρδισε την λατρεία του κόσμου, τον οποίο πάντα σεβόταν, όπως όλοι οι αυθεντικοί λαϊκοί καλλιτέχνες» αναφέρει η ανακοίνωση του κόμματος.

Το ΚΚΕ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του Τόλη Βοσκόπουλου.

Η ανακοίνωση της υπουργού Πολιτισμού

«Για την απώλεια του Τόλη Βοσκόπουλου, εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην Άντζελα Γκερέκου και στην κόρη τους Μαρία, καθώς και στους πολυάριθμους φίλους του. Σε μια πλούσια, δημιουργική καριέρα πολλών δεκαετιών, ο Τόλης Βοσκόπουλος ευτύχησε να εκτιμηθεί από τους συναδέλφους του και να λατρευτεί από το κοινό. Υπήρξε ένα γνήσιο λαϊκό είδωλο, ένας ταλαντούχος, ευφυής ερμηνευτής, που δημιούργησε ένα διαφορετικό, ιδιαίτερο είδος ψυχαγωγίας στην πίστα. Με τη θεατρική παιδεία που είχε, με το μουσικό του χάρισμα, το οποίο μοιράστηκε, γράφοντας πολλά επιτυχημένα τραγούδια και για άλλους τραγουδιστές, καθώς και με τις κινηματογραφικές του εμφανίσεις, ο Τόλης Βοσκόπουλος ήταν το πρόσωπο που άλλαξε τον τρόπο παρουσίασης του λαϊκού τραγουδιού, δίνοντας σε αυτό τη λάμψη του θεάματος. Το αποτύπωμα που αφήνει στην ιστορία της νεότερης λαϊκής μουσικής είναι ξεχωριστό και μοναδικό» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.

Το αντίο του δημάρχου Νίκαιας – Ρέντη

Με μια μακροσκελή συγκινητική ανάρτηση ο δήμαρχος Νίκαιας- Αγ. Ι. Ρέντη, Γιώργος Ιωακειμίδης, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε ο σπουδαίος τραγουδιστής και συνθέτης αποχαιρέτησε τον Τόλη Βοσκόπουλο.

«Ένας δικός μας άνθρωπος από την Κοκκινιά, ο Τόλης Βοσκόπουλος δεν είναι πια μαζί μας! Ο αγαπημένος ερμηνευτής τριών γενεών Ελλήνων, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο δικός μας άνθρωπος, γέννημα-θρέμμα της Κοκκινιάς, παιδί πολυμελούς οικογένειας Μικρασιατών προσφύγων, έφυγε σήμερα από τη ζωή, μια εβδομάδα πριν πατήσει τα 81 χρόνια ζωής!» αναφέρει μεταξύ άλλων και κάνει μνεία στη συναυλία που είχε δώσει στο Κατράκειο το καλοκαίρι του 2017 και στα λόγια που είπε πει τότε ο καλλιτέχνης.

«Εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα, εδώ ήταν τα στέκια μου, η γειτονιά μου, ο τόπος μου. Και στην Αθήνα ακόμη νοιώθω ξενάκι. Σκέφτομαι διαρκώς πότε θα ΄ρθώ εδώ και … να σήμερα είμαι εδώ»,