ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ,ΠΛΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑΣ …ΜΑΣΑΕΙ ΤΑΡΑΜΑ;

Η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου η πρόταση Μητσοτάκη για Πρόεδρος της Δημοκρατίας
Η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου

Aλλαξοκωλιές. Πάρε δώσε. Η διαπλοκή ακόμα και στον ανώτατο θεσμό αυτόν του Προέδρου της Δημοκρατίας στο φόρτε της.

Η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου,  γνωστό και αγαπημένο πρόσωπο  της φαμίλιας Μητσοτάκη και προσωπικά της Ντόρας Μπακογιάννη ,υποψήφια, λοιπόν.  για την προεδρία. Με εισήγηση Κυριάκου, του αδελφού της Ντόρας  και πρωθυπουργού της χώρας.

 Εμείς έχουμε προσωπική εμπειρία  από την…τυφλή,ως δικαστής, ιδιότητα και δικαιική  συμπεριφορά  της εν λόγω κυρίας.Ως αντιπρόεδρος του ΣτΕ και με πρόεδρο τον Νίκο Σακελλαρίου πρωτοστάτησε   στην αθώωση της Ντόρας Μκακογιάννη και Μαριέττας  Γιαννάκου από την ηθική αυτουργία της δολοφονίας Γ. Τριάρχη στην Τασκένδη. ΄Ενα έγκλημα που δεν παραγράφεται, όσο κι αν αγωνιούν οι ένοχοι.

Εμείς θα είμαστε εδώ με “υψωμένο δάχτυλο” και με όποια ιδιότητα κι αν έχει η  νυν πρόεδρος  του ΣτΕ. Ουδείς είναι στο απυρόβλητο,ακόμα και πρόεδρος δημοκρατίας, όταν βαρύνεται με τέτοια ανήκουστη και εγκληματική, ως δικαστής,   συμπεριφορά.

___________________________________________

1. Μασάει η κατσίκα ταραμά;

efsyn.gr

14/1/2020

Με αφορμή την παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη στις ΗΠΑ και τις ατυχείς στιγμές του, έγραφα πριν από μερικές μέρες: «Αν το πρόβλημα είναι οι σύμβουλοι, το κακό είναι μικρό. Η ζημιά διορθώνεται. Τους διώχνεις, παίρνεις άλλους και θεραπεύεις τις πληγές. Εύχομαι να μην έχει συμβεί το χειρότερο. Οι σύμβουλοι να είπαν στον κ. Μητσοτάκη τι πρέπει να προσέξει και αυτός να έκανε του κεφαλιού του. Τότε, το πρόβλημα είναι ο ίδιος».

Αξιολογώντας τα γεγονότα που, ως γνωστόν, είναι πεισματάρικα και κάποια στιγμή εκδικούνται όσους επιχειρούν να τα κρύψουν ή να τα φτιασιδώσουν για να ταιριάζουν στις επιδιώξεις τους, νομίζω ότι συνέβη αυτό που απευχόμουν. Για τις αστοχίες Μητσοτάκη εντός και εκτός Λευκού Οίκου δεν ευθύνονται οι σύμβουλοί του, αλλά ο ίδιος.

Κορυφαίο παράδειγμα, η δολοφονία του Ιρανού υποστράτηγου Σουλεϊμανί. Μιλώντας στη δεξαμενή σκέψης Atlantic Council στην Ουάσινγκτον ο πρωθυπουργός δήλωσε τα εξής: «Πρώτον είμαστε σύμμαχοι με τις ΗΠΑ. Στεκόμαστε στο πλευρό των συμμάχων μας σε δύσκολες περιόδους. Καταλαβαίνω πως η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη λαμβάνουσα υπόψη το εθνικό συμφέρον των ΗΠΑ και στηρίζουμε αυτή την απόφαση… Είχαμε και ακόμα έχουμε πολύ στενούς δεσμούς με τον αραβικό κόσμο και θεωρούμε τους εαυτούς μας τίμιους παίχτες στην περιοχή, αλλά δεν ξεχνούμε ποιοι είναι οι σύμμαχοί μας και πού ανήκουμε γεωπολιτικά».

Καλύτερη δήλωση συμπαράστασης δεν θα μπορούσε να περιμένει ο Ντόναλντ Τραμπ. Ο Αμερικανός πρόεδρος με την εντολή που έδωσε για να δολοφονηθεί ο Σουλεϊμανί στη Βαγδάτη έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του το διεθνές δίκαιο –εκτέλεση αξιωματούχου σε τρίτη χώρα χωρίς να υπάρχει κατάσταση πολέμου–και έλαβε θερμή υποστήριξη από τον ηγέτη μιας χώρας η οποία συστηματικά επικαλείται το διεθνές δίκαιο προκειμένου να πείσει τη διεθνή κοινότητα ότι η Τουρκία το παραβιάζει κατ’ εξακολούθηση και στην Κύπρο και στις σχέσεις της με την Ελλάδα.

Ο πρωθυπουργός παρουσιάζει την Τουρκία σαν τον ταραξία της περιοχής, που με τη στάση της δημιουργεί κινδύνους, ζητάει από την Ευρωπαϊκή Ενωση να προχωρήσει σε οικονομικές κυρώσεις, εκλιπαρεί τις ΗΠΑ να μεσολαβήσουν για να συμμορφωθεί, αλλά υιοθετεί χωρίς δισταγμό μια δολοφονική ενέργεια που ξεφτιλίζει το διεθνές δίκαιο.

Την ώρα που ο κ. Μητσοτάκης υποδυόταν ανεπιτυχώς τον Ταλεϋράνδο, το υπουργείο Εξωτερικών εξέδιδε μια εξαιρετικά προσεκτική ανακοίνωση: «Η Ελλάδα παρακολουθεί με ιδιαίτερη ανησυχία τις εξελίξεις στο Ιράκ. Προτεραιότητα συνεχίζει να είναι η σταθερότητα της χώρας και της ευρύτερης περιοχής και η αποφυγή περαιτέρω κλιμάκωσης. Μόνο έτσι ο λαός του Ιράκ θα μπορέσει να επανέλθει σε μια ομαλή καθημερινότητα, απαλλαγμένος από τη βία και την τρομοκρατία. Απαιτείται ψυχραιμία και νηφαλιότητα».

Υποδειγματική διπλωματική γλώσσα. Εχει σχέση η υπερφίαλη παρέμβαση Μητσοτάκη με τη συνετή τοποθέτηση του υπουργείου Εξωτερικών; Καμία. Γιατί, λοιπόν, αναρωτιέται κάποιος, ο Ελληνας πρωθυπουργός έκανε αυτήν την επιλογή; Είναι αθεράπευτος γκαφατζής, όπως ισχυρίζονται πολλοί; Νομίζω πως πρόκειται για αναιμική διάγνωση. Πιθανολογώ πως έχουμε να κάνουμε με κάτι άλλο, πιο σοβαρό. Ο γκαφατζής μπορεί να ελεγχθεί. Θα τον υποχρεώσουν οι αρμόδιοι με τις κατάλληλες συστάσεις να μιλάει λιγότερο και ποτέ εκτός της… διδακτέας ύλης. Φοβάμαι όμως πως πρόκειται για αλαζονεία.

Κάθε τρεις και λίγο μας λέει ότι αυτός κέρδισε τις εκλογές, ότι οι πολίτες αυτόν εμπιστεύθηκαν, ότι έχει να κυβερνήσει μια χώρα, χρησιμοποιεί καταχρηστικά τη λέξη «εγώ» και πιστεύει ότι είναι ο πολιτικός τού «όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω», ότι εκτός από το να ντύνεται ωραία και να μιλάει άψογα αγγλικά, έχει τις ικανότητες να παίζει στα δάχτυλα του ενός χεριού τα πάντα: από την οικονομία μέχρι την εξωτερική πολιτική.

Οι υπουργοί που αυτός διόρισε είναι υπάλληλοί του και απλώς παρίστανται και χαιρετίζουν τον μεγάλο ηγέτη. Ποιος έχει το ανάστημα να του πει τι πρέπει να κάνει και τι οφείλει να προσέχει; Πέντε η αλεπού, δέκα τα αλεπουδάκια; Δεν γίνεται. Ή, για να το πούμε στο ίδιο ύφος, μασάει η κατσίκα ταραμά;

****

 Αναλύουμε  εκτενώς και χρόνια τώρα τις διαφορές (χάσμα μέγα)  εμπορικής και ιστορικής δημοσιογραφίας.  (Στη συνέχεια βάζουμε κι  ένα παλιότερο,από τα πολλά, κείμενό μας για ο συγκεκριμένο θέμα*).

Να σχολιάσουμε  τώρα  3   ατάκες του συντάκτη του …ταραμοειδούς  άρθρου παραπάνω. Τις εξής:

1. Κορυφαίο παράδειγμα, η δολοφονία του Ιρανού υποστράτηγου Σουλεϊμανί.

2.Ο Αμερικανός πρόεδρος με την εντολή που έδωσε για να δολοφονηθεί ο Σουλεϊμανί στη Βαγδάτη έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του το διεθνές δίκαιο –εκτέλεση αξιωματούχου σε τρίτη χώρα χωρίς να υπάρχει κατάσταση πολέμου

3. Το υπουργείο Εξωτερικών εξέδιδε μια εξαιρετικά προσεκτική ανακοίνωση: «Η Ελλάδα παρακολουθεί με ιδιαίτερη ανησυχία τις εξελίξεις στο Ιράκ. Προτεραιότητα συνεχίζει να είναι η σταθερότητα της χώρας και της ευρύτερης περιοχής και η αποφυγή περαιτέρω κλιμάκωσης. Μόνο έτσι ο λαός του Ιράκ θα μπορέσει να επανέλθει σε μια ομαλή καθημερινότητα, απαλλαγμένος από τη βία και την τρομοκρατία. Απαιτείται ψυχραιμία και νηφαλιότητα».Υποδειγματική διπλωματική γλώσσα.

Γίνεται εκ προοιμίου φανερό, λοιπόν,  πως ο συντάκτης της εφσυν  είναι…  καθέτως και κατηγορηματικώς αντίθετος με την  εκτέλεση του Ιρανού τρομοκράτη  Σουλεϊμανί. Και μάλιστα με τον ενδεδειγμένο σεβασμό, ο  ίδιος (ως στρατόκαυλος;) τον αποκαλεί υποστράτηγο. Αλλά   (ως…συστηματόκαυλος;)   φέρεται  επίσης  να είναι έξαλλος γιατί  οι Αμερικανοί “έγραψαν τα παλαιότερα των υποδημάτων τους το διεθνές δίκαιο” (όπα!).

 

Να πάμε,λοιπόν,  λίγα χρόνια πίσω στη δική μας δικτατορία των συνταγματαρχών  και τηρουμένων των αναλογιών με το σημερινό, θεοκρατικό καθεστώς του Ιράν,  να αφήσουμε τα παραδείγματα να μιλήσουν μόνα τους

Αν, ένας αντιστασιακός ή αξιωματούχος  μια μυστικής υπηρεσίας ξένης δύναμης, εκτελούσε τότε το στρατηγό Ζαγοριανάκο (έτσι τον διάλεξα από το σωρό, ως τον …”αποφασίζομεν και διατάσσομεν” της χούντας ) σε ξένο έδαφος, ο συντάκτης της εφημερίδας  θα έλεγε και τότε όλα αυτά που γράφει σήμερα για το…Ζαγοριανάκο του Ιράν; Μάλιστα ,ας σημειώσουμε. για να είμαστε ιστορικά εν τάξει, πως καμιά σύγκριση δεν μπορεί να γίνει  του Ιρανού  χουντικού αξιωματούχου   με το δικό μας εδώ ,μια και ο Σουλεϊμανί δολφόνησε εν ψυχρώ 1.000 διαδηλωτές στο Ιράκ,έναν Αμερικανό έμπορο και φυσικά να μην ξεχνάμε την αγαστή του συνεργασία με τους δικτάτορες  της Συρίας και της Ρωσίας, στο συριακό  “εμφύλιο”,του οποίου τα θύματα (νεκροί) έφτασαν τις 600.000!

Για  να μη λέμε πολλά, θα θέσουμε τα ακόλουθα ερωτήματα στον από μόνιμο-επαγγελματικό  αντιαμερικανισμό  διακατεχόμενο  δημοσιογράφο και ας (μην) περιμένουμε απάντηση:

 

1.΄Εχουμε ή δεν έχουμε  Χούντα (πείτε τη όπως αλλιώς θέλετε) στο Ιράν; (Και  μη με …ταπώσεις με το επιχείρημα πως γίνονται  εκλογές, άρα έχουμε κι εκεί δημοκρατία  (ίδιες ,λέμε εμείς  με αυτές στη Β.Κορέα και τη Ρωσία).

2.  Οι “ΕΣΑτζηδες” …Φρουροί της Επανάστασης συλλαμβάνουν ,φυλακίζουν,βασανίζουν,εκτελούν χιλιάδες Ιρανούς αντιστασιακούς;  Υπάρχει δυναμικό αντιστασιακό κίνημα κατά του Ιρανικού καθεστώτος; Δολοφονούν εν ψυχρώ διαδηλωτές οι πραιτοριανοί των “Αγιατολάχ;

3. 176 νεκροί του ουκρανικού αεροπλάνου δεν κατάφεραν να σε πείσουν πως οι Φρουροί της Επανάστασης του  λατρεμένου  του λαού  Σουλεϊμανί δεν είναι τίποτα περισσότερα από απάνθρωποι δολοφόνοι;

4. Ούτε γνωρίζεις πως το τέρας ο Σουλεϊμανί επικεφαλής αυτών των  αιμοσταγών  Φρουρών της Επανάστασης, δολοφόνησε χιλιάδες αθώους πολίτες και ετοίμαζε και νέες εκατόμβες ; (Και δεν περιμέναμε  τα φως φανάρι   να μας τα δείξουν  οι Αμερικανοί).

5.  ΄Οσον αφορά  το διεθνές δίκαιο, σας ενδιαφέρει εκεί στην εφημερίδα  το γράμμα του νόμου,ο τύπος ή η ουσία;Και ποια είναι αυτή για ένα καθεστώς που δεν τηρεί  ούτε ένα  από τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα;

6. Και το ελληνικό ΥΠΕΞ  δε λέει τα ίδια ακριβώς  που είπε και ο Αμερικανός  πρόεδρος, αλλά πιο…κομψά; . Αυτό σε  κόπτει εσένα? Η…διατύπωση;

 

Ουαί υμίν Γραμματείς και συντάκται,  υποκριταί!

 

Λοιπόν, να τελειώνουμε.Γνωρίζω πως, όπως ένας δεξιός, ως ο σκορπιός του μύθου, είναι εθισμένος να τσιμπάει με θανατηφόρο δηλητήριο ακόμα και το σωτήρα του, ένας κατ΄επάγγελμα αριστερός, και μάλιστα κοντυλοφόρος, αδυνατεί επίσης  να πει μια καλή κουβέντα για όποιον ο αναγνώστης-πελάτης του δε γουστάρει,πχ. τους …”δολοφόνους των λαών Αμερικανανους” ή  τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

  Γιατί εμείς λέμε πάντα εδώ πως ” όλα τα γουρούνια ίδια μούρη”;

 

*Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ (15/6/2014)

Οι ειδήσεις, οι πληροφορίες, τα γεγονότα για το σύνολο των ανθρώπων  παραμένουν ανύπαρκτα ή “ άνευρα” και υφέρποντα  και “ζουν” μόνο μέσα από το ” γυαλί” και τις σελίδες των εντύπων και των ιστότοπων. Αν οι “Χατζηνικολάου” αποφασίσουν μια είδηση, ένα γεγονός   να τα κρατήσουν στο “σκοτάδι” ,αν κρίνουν πως δεν είναι η ώρα του να να γίνει το συγκεκριμένο γεγονός….γεγονός(!),  παραμένει ή στη ανυπαρξία ή υπό πλαστή ταυτότητα. Μόνο η δημοσιοποίησή του μέσα από τις διαδικασίες και τις μεθόδους που έχει επιβάλει η εμπορική δημοσιογραφία, το περιλούζει με φως και το καθιστά ορατό στην κοινωνία. Κι αν, βέβαια, η αποσιώπηση, το “θάψιμο” ενός γεγονότος είναι  αφ΄εαυτού  ένα έγκλημα, πόσο μάλλον χειρότερα εγκλήματα διαπράττουν τα κέντρα της εμπορικής ή  άλλης (π.χ κομματικής) εκμετάλλευσής του, όταν  διαστρεβλώνουν, παραποιούν χαλκεύουν μια  είδηση-πληροφορία  ή  την  κατασκευάζουν εκ του μηδενός.

 Η Ιστορία, ως επιστήμη, είναι η πραγματική  “τέταρτη εξουσία”, αφού η Ιστορία για πολλούς αιώνες (και σήμερα) λειτουργούσε-λειτουργεί ως δημοσιογραφία- “Τύπος” . Στις μέρες μας, στις συντεταγμένες Πολιτείες,  η ανάγκη  να είναι  η Ιστορία  η ” τέταρτη εξουσία” επισημάνθηκε και φάνηκε καθαρά μετά τις οδυνηρές συνέπειες που είχε για τις κοινωνίες των ανθρώπων η αποτυχία του παραδοσιακού, λεγόμενου,  “Τύπου”, να σταθεί στο ύψος της αποστολής του.

Η  εμπορική δημοσιογραφία  στις ημέρες μας, όπως είπαμε, έχει   υποβιβαστεί πλέον  σε αδίστακτη βιομηχανία παραπληροφόρησης  με στόχο (κυρίως) το κέρδος  .Για να τον πετύχει , δεν έχει δισταγμό ακόμα και να διαπλέκεται (φανερά ή όχι) και με τις άλλες εξουσίες , που υποτίθεται πως έχει καθήκον να ελέγχει. Στην Ελλάδα οι  βρώμικες μέθοδοι και οι συμπεριφορές των “συγκροτημάτων” τύπου, των εκδοτικών επιχειρήσεων και των “βαρόνων” της δημοσιογραφίας είναι η χειροπιαστή απόδειξη του ξεπεσμού και της  απεμπόλησης των βασικών  αρχών της “τέταρτης εξουσίας” από αυτές τις  βιομηχανίες.

΄Ενα πρόσφατο και   χαρακτηριστικό, παγκόσμιο παράδειγμα της αποσύνθεσης της εμπορικής δημοσιογραφίας που σεμνύνεται  πως αποτελεί πυλώνα της δημοκρατίας (!) ως “τέταρτη εξουσία,   είναι η τραγική κατάληξη του  ακτιβιστή μπλόγκερ Τζούλιαν ΄Ασανζ. Ο μεγάλος αυτός ακτιβιστής του κυβερνοχώρου βρίσκεται σήμερα αιχμάλωτος (φυλακισμένος) του Συστήματος, επειδή ακριβώς επιχείρησε να πάρει την είδηση, την πληροφόρηση, το γεγονός από τiς data των σκοτεινών γραφείων των μυστικών υπηρεσιών και των εμπόρων της δημοσιογραφίας  και να τα παρουσιάσει ανεπεξέργαστα και αρετουσάριστα στο ευρύ κοινό. ΄Ομως, το εγχείρημά του αυτό δεν είχε ζωή, γιατί εν ριπή οφθαλμού τον “κατακρεούργησαν” ΟΛΕΣ οι εξουσίες. Σε απόλυτη, αγαστή και εξευτελιστική διαπλοκή οι εξουσίες (πρώτη και καλύτερη η…”τέταρτη”) έπεσαν πάνω του να τον κατασπαράξουν.  Χειρότερη μεταχείριση ,βέβαια,  του επεφύλαξε η δικαστική, όταν μια άθλια εισαγγελέας από το Γκέτεμποργκ (Göteborg) της  Σουηδίας πήρε εντολή από τα “αφεντικά”  της να απαγγείλει κατηγορίες στον ακτιβιστή μπλόγκερ  για…βιασμό δύο γυναικών! Μνημείο ξεπεσμού και αθλιότητας ΟΛΩΝ των εξουσιών!

Η Ιστορία,εκτός των άλλων, έχει επιστημονικό καθήκον (με ό,τι συνεπάγεται αυτή της η ιδιότητα) να ερευνά, να αναδεικνύει ,να καταγράφει, να κρίνει,να επικρίνει,να επιβραβεύει τις πράξεις των ανθρώπων και ειδικά εκείνων που ασκούν εξουσία και οι ενέργειές τους έχουν άμεσες επιπτώσεις επί της ζωής των ατόμων και της Φύσης.  Ως “ τέρτατη εξουσία”,ειδικά μέσα από τον κλάδο της ιστορικής δημοσιογραφίας, οφείλει άμεσα να  ΚΡΙΝΕΙ το έργο και τη συμπεριφορά των υπολοίπων εξουσιών.  Ο σκοπός της Ιστορίας δεν είναι…αφηγηματικός, έτσι όπως τον ήθελαν και τον θέλουν οι καθεστωτικοί ιστορικοί. Ούτε είναι μια μορφή “σοβαρής” δημοσιογραφίας, πολύ περισσότερο μυθ-ιστορία . Ο βασικός της σκοπός είναι να  στηρίζει τον ΄Ανθρωπο στο παρόν   και να του  προετοιμάζει ένα καλύτερο  μέλλον μέσα από την εμπειρία του παρελθόντος και του παρόντος. Είναι, επομένως, ανθρωπιστική επιστήμη στην υπηρεσία της ζωής, όπως η Φύση την προγραμμάτισε και την αφήνει να εξελίσσεται με βάση τους απαρασάλευτους νόμους ,που όρισε εκείνη.

 (Το θέμα αυτό είχε και παλιότερα δημοσιευτεί στις ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ, αλλά οι …βάρβαροι χάκερ το εξαφάνισαν κατά τις αλλεπάλληλες επελάσεις τους στο Homo-Naturalis.gr ,όταν ακόμα δεν είχαμε προνοήσει να “σώσουμε” τα κείμενά μας και σε  εξωτερικό αρχείο). 

Στο σημείο αυτό οφείλουμε να επισημάνουμε την άμεση και επιτακτική ανάγκη που  υπάρχει να  γνωρίσουν ευρύτερα οι άνθρωποι την Ιστορία, αλλά  όχι ως …σχολικό μάθημα, ούτε ως…πόνημα-συγγραφή-μυθιστόρημα των καθεστωτικών ιστορικών (άτομα που δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματική Ιστορία).   Ειδικά  να ενημερωθεί η κοινωνία  για τον κλάδο της Ιστορικής δημοσιογραφίας, η οποία έχει και τη δυνατότητα και την υποχρέωση  να “βγαίνει” προς τα έξω δυναμικά και αποφασιστικά, να βρίσκει “βήμα”, να ανακαλύπτει τρόπους, μεθόδους, δρόμους να γίνει γνωστή, να τη αγκαλιάσει ο “μέσος” άνθρωπος.

Αν η πληροφόρηση ,η είδηση,το γεγονός  αφεθούν στα χέρια (διάβαζε στα συμφέροντα) των εμπόρων της δημοσιογραφίας, υπάρχει βέβαιος και μέγας κίνδυνος να υποστεί ο κόσμος μας τις ολέθριες συνέπειες από την εγκληματική  τακτική των κέντρων παραπληροφόρησης.  Η Ιστορική δημοσιογραφία, που δεν υπακούει στους εμπορικούς (και άλλους) νόμους της δημοσιογραφίας, έχει τη δυνατότητα και να ξεσκεπάζει αυτές τις ανήθικες μεθόδους των ανθρώπων της παραπληροφόρησης και παράλληλα να διασώζει την είδηση, το συμβάν, το γεγονός (ιστορικό ή όχι) και να το παρουσιάζει-κρίνει στις πραγματικές του διαστάσεις. Να αναφέρουμε συγκεκριμένα παραδείγματα.

Αν στην Ελλάδα το Homo-Naturalis είχε μεγαλύτερη πρόσβαση στην ελληνική κοινωνία  και δυνατότητα ευρύτερης ενημέρωσης, αν δε μας “στραγγάλιζαν” οι εκτελεστές- τρομοκράτες της πραγματικής είδησης -πληροφορίας, ίσως σήμερα να μην είχαμε περάσει ,ως χώρα-λαός , μέσα από την κόλαση της οικονομικής κρίσης που βιώσαμε. Οι φίλοι μας εδώ ξέρουν πως ήδη από τον Οκτώβριο του 2008, είχαμε σημάνει “συναγερμό” για την επερχόμενη οικονομική λαίλαπα (χρεοκοπία), αλλά , όμως, οι εξουσίες με πρώτη την “τέταρτη”, σε αγαστή συνεργασία μεταξύ τους, φρόντισαν να τον αχρηστέψουν, για να σιγήσει. ΄Ενα έγκλημα “εσχάτης προδοσίας” των “Χατζηνικολάου” για το οποίο ΟΥΔΕΙΣ ακόμα έχει τιμωρηθεί.

Το ίδιο, ακριβώς, έγινε και με την εγκληματική οργάνωση των Ναζί. Το Homo-Naturalis .gr  ήταν το μοναδικό σάιτ που επέκρινε δριμύτατα τη χορήγηση άδειας λειτουργίας  από τον ΄Αρειο Πάγο στο μόρφωμα-εγκληματική οργάνωση που συνέστησε ο  Μιχαλολιάκος για να προετοιμάσει και να διεξάγει “εμφύλιο” στη χώρα. ΄Οχι μόνο  επικρίναμε  τότε την απόφαση  του Αρείου Πάγο να δώσει νομική υπόσταση στο μόρφωμα, αλλά ζητούσαμε  από τη Βουλή να το θέσει εδώ και τώρα εκτός νομιμότητας. Και εκείνη την εποχή άλλοι είτε “έθαψαν”  κι αυτό το θέμα, είτε, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ (δια του Μ.Γλέζου) μιλούσαν για αντιμετώπιση της Χ.Α με…πολιτικά μέσα!

Μνημονεύσαμε αυτά τα δύο κορυφαία παραδείγματα για να δείξουμε την ανάγκη που υπάρχει σήμερα η Ιστορία, ειδικά με τον κλάδο της Ιστορικής δημοσιογραφίας, ως η πραγματική “τέταρτη εξουσία”, να έχει καλύτερη (δυναμικότερη) και άμεση πρόσβαση στην ελληνική κοινωνία. Από την άλλη, αποτελεί επίσης καθήκον της να  ξεσκεπάζει την ανήθικη τακτική της εμπορικής δημοσιογραφίας να μεταμορφώνεται  σε βιομηχανία παραπληροφόρησης και μάλιστα σε εξαιρετική διαπλοκή με τις άλλες τρεις εξουσίες.  Κι αυτό,δυστυχώς, μπορεί να συμβαίνει ακόμα και  στις “καλές” δημοκρατίες. Πόσω μάλλον  σε εκείνες (όπως στην ελληνική)  που ακόμα είναι “ανάπηρες”.

 

2. ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ
Παραιτήθηκε ο Ντμίτρι Μεντβέντεφ και η κυβέρνηση. Δμοψήφισμα λέει ο Πούτν

O πρόεδρος και ο πρωθυπουργός της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν και Ντμίτρι Μεντβέντεφ

Αστεία πράγματα. Θυμίζουν Παπαδοπουλικά δημοψηφίσματα στην Ελλάδα της Χούντας.  Σήμερα στη  Ρωσία του δικτάτορα Πούτιν,  παίζεται το ίδιο θέατρο.  Το έχουμε δει το έργο.

3. ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΗ
Πέθανε ο Βασίλης Βάρσος, του θρυλικού ζαχαροπλαστείου στην Κηφισιά

Το μαγαζί του Βάρσου στην Κηφισιά

΄Εφυγε από τη ζωή ο Βασίλης Βάρσος, γνωστός επιχειρηματίας και ένας από τους δύο εγγονούς του Βασίλη Βάρσου που άνοιξε το 1892 το θρυλικό ζαχαροπλαστείο στην Κηφισιά.

Ο Γιώργος και ο Βασίλης Βάρσος είναι τα δύο εγγόνια του Βασίλη Βάρσου που ξεκίνησε το 1892 την θρυλική επιχείρηση την οποία «έτρεχαν» μέχρι πριν μερικά χρόνια όταν και ανέλαβε η 4η γενιά, ο Κωνσταντίνος κι ο Αντώνης. Ο Βασίλης Βάρσος άφησε την τελευταία του πνοή το βράδυ της 14ης Ιανουαρίου.

***

Βάρσος. Το ιστορικό ζαχαροπλαστείο της Κηφισιάς.  Ιδρυμένο στα 1892!

Ποιος μερακλής  δε δοκίμασε παραδοσιακό Μπακλαβά και Κοπεγχάγη στου Βάρσου; Και όχι μόνο από τα βόρεια προάστια.  ΄Ηταν πολλοί από την “κάτω” Αθήνα που ανηφόριζαν στην Κηφισιά, μόνο και μόνο,για να δοκιμάσουν στου Βάρσου γλυκά όλων  των ειδών και των γεύσεων   και  τούρκικο  καφέ , βρασμένο σε μπακιρένιο μπρίκι .

Πριν διοριστώ στη Δημόσια  εκπαίδευση, είχα με άλλους δυο συναδέλφους,το φροντιστήριο στην Κασσαβέτη. Ακριβώς απέναντι από του Βάρσου. Οπότε, αυτονόητο πως η παρουσία μας ήταν  καθημερινή και… υποχρεωτική στο “καφενείο” του εγγονού Βασίλη    Βάρσου. Και Θυμήθηκα, σήμερα, μόλις  διάβασα πως “έφυγε”  μια ιστορία που μας έλεγε.  Τη διηγιόταν ο   παππούς του, ορκιζόταν.

Image result for Γεωργιος Δροσινης

 “Ο  Γεώργιος  Δροσίνης,  όπως ξέρετε, ήταν  πλακατζής.  Ζούσε  στην Κηφισιά,  στη βίλα  «Αμαρυλλίς” (σημ. ιστορικό,διατηρητέο   αρχοντικό  που ανήκει σήμερα στο Δήμο Κηφισιάς) . Αν και γεννήθηκε στη Πλάκα,τον κέρδισε,που λέτε  η Κηφισιά κι εδώ άφησε την τελευταία του πνοή το 1951. Κάθε πρωί ,έπινε τον καφέ του και έτρωγε το σιροπιαστό μπακλαβά στου παππού μου  του Βασίλη, που του πήρα και το όνομα. ΄Ενα πρωί, ο ποιητής  ανακοίνωσε στην παρέα του, στρατιωτικοί, λογοτέχνες και δημοσιογράφοι οι περισσότεροι,πως αποφάσισε σαν σωθεί η μέρα να κρεμαστεί στον κήπο της Αμαρρυλίδος!  Πάθανε οι άλλοι. Βρε καλέ μας,βρε χρυσέ μας, Γιώργη, μην το κάνεις.Τίποτα εκείνος. Θα κρεμαστώ ,το πήρα απόφαση. ΄Εχω τους χίλιους λόγους μου, τους έκοψε ,αποφασισμένος. Και την ίδια στιγμή, σηκώνεται, τους αγκαλιάζει,τους  χαιρετάει  δακρυσμένος και πάει.

Την άλλη μέρα το πρωί, όμως, νά’ τος πάλι ο Γιώργης ο Δροσίνης  κοτσονάτος και καλοντυμένος, όπως κυκλοφορούσε πάντα, να κάθεται στη μόνιμη καρέκλα  του στο Βάρσο με ένα φλυτζάνι  καφέ και ένα μπακλαβά με γιόμιση καρυδιού στο τραπέζι του. Χαρά η παρέα που δεν αυτοχειριάστηκε και… μπράβο, Γιώργη,αλλά  γατί δεν κρεμάστηκες;  Τέτοια. -Τι να κρεμαστώ, ρε,παιδιά ,τους  κάνει ο Δροσίνης.  . -΄Αμα δοκιμάσεις καφέ και μπακλαβά στου Βάρσου, σου κάνει καρδιά  να φύγεις από τον μάταιο τούτο κόσμο  ; Κόκαλο οι στρατηγοί και οι συγγραφήδες “

Πραγματικότης ή διαφήμιση το αφήγημα, ουδείς ,πέραν των πρωταγωνιστών ,  γνωρίζει.Ας το κρατήσουμε, πάντως, όπως το ακούσαμε, ως μνημόσυνο στον καλό Κηφισιώτη  επιχειρηματία Βασίλη Βάρσο το …νεότερο.

4.Λατρεία για το έμβρυο, εκτός αν γίνει φτωχός, πρόσφυγας ή ομοφυλόφιλος

ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΜΒΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

“Οι συντηρητικοί είναι όλοι υπέρ των αγέννητων. Θα έκαναν τα πάντα για τα αγέννητα, αλλά μόλις γεννηθείς, είσαι μόνος σου. Οι ‘υπέρ της ζωής’ συντηρητικοί, έχουν εμμονή με το έμβρυο, από τη σύλληψη και για 9 μήνες. Μετά από αυτό δεν θέλουν να ξέρουν τίποτα για σένα. Δεν τους νοιαζει η φροντίδα σου, η μέρα σου, τα κουπόνια φαγητού, το σχολικό σου γεύμα, η επιβίωσή σου, δεν θέλουν να ξέρουν τίποτα. Αν είσαι αγέννητος, είσαι εντάξει, αν είσαι ανήλικος την πάτησες. Οι συντηρητικοί σε έχουν γραμμένο, μέχρι να φτάσεις σε ηλικία στράτευσης. Τότε όμως σε θεωρούν κατάλληλο. Οι συντηρητικοί θέλουν ζωντανά μωρά, ώστε να τα μεγαλώσουν για να γίνουν νεκροί στρατιώτες. Αυτοί οι τύποι δεν είναι ‘υπέρ της ζωής’, ξέρετε τι είναι; Είναι μισογύνηδες. Δεν τους αρέσουν οι γυναίκες. Πιστεύουν ότι ο ρόλος της γυναίκας είναι να λειτουργεί ως κλωσσομηχανή για το κράτος”.

George Carlin

Ο Πάπας του Stand up, George Carlin είχε πολλά χρόνια πριν ξεμπροστιάσει τον σκοταδισμό, την υποκρισία, την απανθρωπιά και τον μισογυνισμό, αυτών που σχετικοποιούν το δικαίωμα στις αμβλώσεις και στιγματίζουν τις γυναίκες, ώστε να ταιριάζει η ζωή τους με αυτό που στο μυαλό τους έχουν ως ηθικό, ιδεατό και αναμάρτητο.

Ο Carlin στηλίτευσε την υπερβολική αγάπη για το έμβρυο, που γινόταν αδιαφορία για τον συνάνθρωπο, μετά τη γέννησή του, ειδικά αν ήταν φτωχός και είχε ανάγκες.

Φυσικά επειδή η βλακεία είναι μια από τις ισχυρότερες δυνάμεις της ιστορίας, το μίσος για το μετά, εμπλουτίστηκε.

Έτσι σήμερα το “κίνημα υπέρ της ζωής”, που έχει φτάσει με καθυστέρηση και τον γνωστό μιμητισμό και στη χώρα μας:

*Λατρεύει τα αγέννητα παιδιά, αλλά δεν συγκινείται καθόλου από τα γεννημένα προσφυγόπουλα που θαλασσοπνίγονται.

*Λατρεύει τα έμβρυα, αλλά αν αυτά γεννηθούν και δεν γίνουν αυτό που επιτάσσει η θρησκεία και τα χρηστά ήθη, τότε η λατρεία μετατρέπεται σε μίσος και κυνηγητό. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι δύσκολο να βρεις κάποιον του “κινήματος”, που να μην είναι παράλληλα θρησκόληπτος, ρατσιστής και να μη μισεί τους ομοφυλόφιλους. Αυτό το τελευταίο είναι μάλιστα ανεξήγητο καθώς όπως και πάλι ο Carlin είχε πει, “οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν καμία ευθύνη για το ποσοστό των αμβλώσεων, οπότε γιατί τους μισούν οι “υπερασπιστές των εμβρύων”;

*Θεωρεί τη γυναίκα σκεύος, που το σώμα της ανήκει στο Θεό, στο κράτος ή στη μεικτή χριστιανοταλιμπάν που βρίσκεται πίσω από διάφορες σκοτεινές πρωτοβουλίες και κινήσεις.

*Θεωρεί ότι τα δικαιώματα είναι υπό διαπραγμάτευση και ο σεβασμός εξαρτάται από την ισχύ μιας ομάδας πίεσης.

Στην Ελλάδα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, είχαμε την καθιέρωση από την Εκκλησία της “ημέρας αγέννητου παιδιού” και την εμφάνιση  “κινήματος υπέρ της ζωής”, τραμπικής προέλευσης, ελληνικής κατασκευής.

Ακολούθησε το γνωστό φαιδρό πρωτοσέλιδο αθλητικής εφημερίδας, με τα “στοιχεία για τις αμβλώσεις”, που ήταν όλα Fake News, εκτός από την ημερομηνία έκδοσης του φύλλου.

Την πρωτοβουλία της αθλητικής εφημερίδας, επαίνεσε ο ιδανικός εκπρόσωπος του Τραμπισμού (με τους Καρατζαφέρη και Καμμένο εκτός μάχης πια), Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος σε ανάρτησή του στο Twitter είχε γράψει:

“Συγχαίρω την Εφημερίδα παρά τις αντιδράσεις. Στην Ελλάδα δεν αμφισβητείται το δικαίωμα, της γυναίκας στην άμβλωση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αντιλαμβανόμαστε ότι το να έχουμε διπλάσιες εκτρώσεις από γεννήσεις γεννά ζητήματα επιβίωσης του Έθνους μας”.

To δικαίωμα δεν αμφισβητείται, ωστόσο ένας υπουργός επικαλείται ψευδή στοιχεία για να υποστηρίξει ότι το Έθνος κινδυνεύει από το ότι έχουμε “διπλάσιες εκτρώσεις από γεννήσεις”. Στην Ελλάδα έχουμε περίπου 17.000 αμβλώσεις και 100.000 γεννήσεις το χρόνο, σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία. Λίγες γεννήσεις και ανησυχητικά μειούμενες, αλλά σε καμία περίπτωση υποπολλαπλάσιες των αμβλώσεων. Αλλά γιατί να αφήσουμε την αλήθεια να χαλάσει έναν σκοτεινό μύθο;

Το επόμενο επεισόδιο στη μάχη του “κινήματος υπέρ της ζωής”, ήταν ο εξευτελισμός του κράτους, με την ανάρτηση της γνωστής αφίσας στο Μετρό. Μπορεί ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής να έσωσε τα προσχήματα, όχι τόσο με την εντολή να κατέβει η εμετική αφίσα, όσο με την αιτιολόγηση αυτής της εντολής, ωστόσο δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι το “κίνημα” δουλεύει καλά και μεθοδικά.

Όπως επίσης δεν μπορούμε να παραβλέψουμε, ότι υπάρχει πολυάριθμο κοινό, που επικροτεί την καμπάνια και καταριέται όσους γεννημένους έχουν την κακιά συνήθεια να σέβονται τα δικαιώματα των γυναικών.

Τι θα ακολουθήσει; Όχι ιδιαίτερα δύσκολο να το προβλέψει κανείς. “Μάχη” στα Social Media, με τους υπέρμαχους της ζωής να εύχονται ψόφους στους υπόλοιπους, προπαγάνδα τρόμου για το έθνος που αφανίζεται, διοργάνωση συγκεντρώσεων και σίγουρα κάποια ερώτηση στη Βουλή, από ευαίσθητους βουλευτές, που βλέπουν στο κίνημα μια συμπαγή μάζα ψηφοφόρων, που θα ήταν καλό να την έχουν από κοντά.

Στην υποκρισία στο στιγματισμό και στην εκστρατεία μίσους κατά των γυναικών, οφείλουμε να αντισταθούμε, όχι μόνο για να την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους, αλλά και για να αναζητηθούν πραγματικές λύσεις στο πρόβλημα της υπογεννητικότητας.

Διότι η υπογεννητικότητα δεν θα αντιμετωπιστεί με καμπάνιες σκοταδισμού, αλλά με έμπρακτη στήριξη όσων θέλουν να αποκτήσουν παιδί. Με βοήθεια στις μητέρες και προστασία στην αγορά εργασίας, με αρωγή στα νέα ζευγάρια και με πρωτοβουλίες που θα διευκολύνουν όποιον επιθυμεί να γίνει γονιός.

Και όσοι και όσες δεν θέλουν, δικαίωμά τους. Αδιαπραγμάτευτο.