ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

 

 

1. Πώς είδαν τα διεθνή ΜΜΕ την αναβάθμιση της Ελλάδας από τον οίκο Fitch
Ο Fitch αναβάθμισε το αξιόχρεο της Ελλάδας (Φωτογραφία: AP/ HENNY RAY ABRAMS)

Διεθνή ΜΜΕ σχολίασαν την απόφαση του οίκου Fitch να αναβαθμίσει το αξιόχρεο της Ελλάδας από «Β-» σε «Β».

Η απόφαση ελήφθη με το σκεπτικό ότι το χρέος βρίσκεται σε τροχιά βιωσιμότητας, χάρη στην αναπτυσσόμενη οικονομία, τον μειωμένο πολιτικό κίνδυνο και τα πρωτογενή πλεονάσματα που υπερβαίνουν τον στόχο των πιστωτών, γράφουν οι Financial Times.

Σχολιάζει την εξέλιξη ως ένα ευπρόσδεκτο μήνυμα πως η ανάκαμψη εδραιώνεται, μετά από τρία συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης για πρώτη φορά από το 2006. Τον Ιανουάριο ο S&P προχώρησε σε ανάλογη κίνηση και αναβάθμισε την Ελλάδα, σημειώνει ακόμη το δημοσίευμα.

«Ο οίκος εκτιμά πως το Eurogroup θα παραχωρήσει σε περαιτέρω ελάφρυνση του χρέους φέτος. Θεωρεί ότι οι επίσημοι πιστωτές θα επιδιώξουν μια υβριδικά ”καθαρή” έξοδο από τον πρόγραμμα του ESM τον Αύγουστο», γράφει το Bloomberg.

«Ο Fitch αναβάθμισε το αξιόχρεο της Ελλάδας καθώς η χώρα πορεύεται προς το τέλος της οκταετούς περιόδου υπαγωγής της σε προγράμματα στήριξης. Ο οίκος επικαλείται τις βελτιωμένες επιδόσεις στην εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και την τροχιά ανάπτυξης για το 2018», γράφει το Associated Press.

«Η αναβάθμιση ανακοινώθηκε ενώ ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος ολοκλήρωνε τις επαφές του με θεσμικούς επενδυτές στο Παρίσι και το Λονδίνο. Η χώρα ετοιμάζεται για την πλήρη επιστροφή της στις αγορές φέτος. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προβλέπει ότι το 2018 και 2019 η ελληνική οικονομία θα αναπτυχθεί με ρυθμό 2.5%, μετά από πολλά χρόνια ύφεσης», αναφέρει ακόμη το δημοσίευμα, σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Μια διαπίστωση πέρα για πέρα αναμφισβήτητη  είναι πως η κυβέρνηση  των ΣΥΡΙΖΟΑΝΕΛ, δε διαθέτει   2-3  δυνατά κανάλια ή εφημερίδες,  για να προπαγανδίσουν το έργο της.  Με τις ΕΡΤ και την Αυγή (κυρίως), που τη στηρίζουν  δεν έχει δυνατότητα πρόσβασης  στις  μεγάλες λαϊκές  μάζες ,για να  υπάρξει  ευρύτερη ενημέρωση. Και καλά, βέβαια,  να πάθουν, γιατί, όσο ήταν  αντιπολίτευση,  μονοπωλούσαν πολλά από τα μέσα παραπληροφόρησης εκείνης της εποχής  και στη δική τους στήριξη οφείλουν  εν πολλοίς την εκλογική τους επιτυχία το Γενάρη του 2015 (“΄Ολα εδώ πληρώνονται”, τελικά).

΄Ετσι από χτες, τα περισσότερα  κανάλια και οι εφημερίδες που στηρίζουν το Κυριάκο Μητσοτάκη (μεταξύ  αυτών και ο  νέος εκδότης και πρόεδρος του Ολυμπιακού ο…πολύς Μαρινάκης!) σχεδόν αποσιώπησαν την πραγματικά σοβαρή είδηση της    αναβάθμισης της Ελλάδας από τον οίκο Fitch. Ελάχιστα μέσα  την ανάφεραν,  κάπου εκεί χωμένη  στις τελευταίες ειδήσεις τους και χωρίς πολλά- πολλά σε σχολιασμό. Αν στη θέση του Τσίπρα ήταν σήμερα ο Μητσοτάκης, θα είχαμε χτες και σήμερα, θριαμβολογίες,  διθυράμβους με…έκτακτα δελτία ειδήσεων και σεντόνια-ποταμούς σχολιασμούς της μεγάλης επιτυχίας του Κυριάκου και της κυβέρνησης της Ν.Δ.

Εμείς που παρακολουθούμε, όσο πιο συχνά μπορούμε,   τα  διεθνή  ειδησεογραφικά πρακτορεία και τα ξένα  ΜΜΕ, μετρήσαμε πολλές και μεγάλες αναφορές στο συγκεκρμένο θέμα.  BLOOMBERG , ΑΡ,  FINANCIAL TIMES,  για παράδειγμα, αποδίδουν την επιτυχία αυτή στην παρούσα  κυβέρνηση. Αλλά, περισσότερο θεωρούν τη μεγάλη πιθανότητα εξόδου στις αγορές τον Αύγουστο,  ως τo καλύτερo επίτευγμα του Αλέξη Τσίπρα και της κυβέρνησής του  στο θέμα της οικονομίας.

Σήμερα, μπροστά σε αυτή την εξευτελιστική  εικόνα, τα ξένα ΜΜΕ να αναφέρονται με επαίνους στην  αναβάθμιση  της οικονομίας σε “Β” και στην Ελλάδα  να την αποσιωπούν, κάποιες δεξιές εφημερίδες, απ΄όσο είδαμε σήμερα, αναγκάστηκαν  να βάλουν το θέμα, αλλά  το πέταξαν χαμηλά, ούτε καν  εκεί στη μέση των σελίδων τους. Κι αν δεν είναι κι αυτό , ένα από το κατάντημα της εμπορικής δημοσιογραφίας!

Αυτή είναι η κομματική νοοτροπία στην Ελλάδα. Πρώτα το κόμμα, τελευταία  η χώρα, ο κοσμάκης. Και δεν είναι μόνο τα στελέχη ,οι κομματάρχες. Και οι οπαδοί τους το ίδιο και χειρότεροι. Ούτε να ακούσουν θέλουν οι Δεξιοί  πως πέτυχε τέτοιο πράγμα ο Τσίπρας! Πως σε λίγους μήνες βγαίνει η Ελλάδα στις αγορές. Πόσο βρώμικοι και τυφλωμένοι τύποι.

Εδώ,  θα πεις, γινόμαστε μάρτυρες του ανήκουστου.  Να καλύπτουν τις λαμογιές του Σαμαρά και του Βενιζέλου οι ίδιοι οι  ψηφοφόροι τους. Κόβουν το κεφάλι τους πως δεν τα πήραν οι… μεγάλοι. Αποκλείεται. Συνωμοσία των Συριζαίων είναι, ασύστολο ψέμα. Τί κατάντια!

Τραγωδία αυτή η νοοτροπία για τη χώρα. “Γαία πυρί μιχθήτω”, αν τα κομματικά μας συμφέροντα δεν εξυπηρετούνται.

Στις αρχές  του 20 αιώνα, που έφευγαν καραβιές εξαθλιωμένων Ελλήνων για την Αμερική, διαβάζουμε στον αμερικανικό τύπο της εποχής τις περιγραφές για τους μετανάστες.  Τους ΄Ελληνες τους χαρακτήριζαν παράξενη ράτσα, ρακένδυτους φουστανελάδες, που, όμως,  δε διστάζουν να μαχαιρωθούν μεταξύ τους για τα κομματικά , αφού στις τρώγλες και τα υπόγεια που ζούνε,  μοναδικό θέμα συζήτησης δεν είναι η εξαθλίωσή τους, αλλά ο βασιλιάς και τα κόμματα!

Σιχτίρ για φυλή!

 

2. ΟΙ ΣΤΑΡ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΛΙ
Οσκαρ: Οι 30 πιο σέξι εμφανίσεις όλων των εποχών -Καμπύλες, ντεκολτέ, δίμετρα πόδια
Οσκαρ: Οι 30 πιο σέξι εμφανίσεις όλων των εποχών -Καμπύλες, ντεκολτέ, δίμετρα πόδια [εικόνες]

Από την Σοφία Λόρεν στην Μάργκοτ Ρόμπι και την Αντζελίνα Τζολί οι χολιγουντιανές σταρ έχουν γράψει ιστορία με τις σέξι εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί των Οσκαρ.

Φορέματα με διαφάνειες, ντεκολτέ αλλά και τολμηρά σκισίματα, σέξι σταρ με καμπύλες, γυμνασμένα κορμιά, δίμετρα πόδια…

Δείτε τις 30 πιο σέξι εμφανίσεις, όλων των εποχών, στο κόκκινο χαλί των Οσκαρ:

1972

Σέξι στα ’70s η Ρέιτσε Γουέλτς.

1975

Η Σοφία Λόρεν ήξερε ακριβώς τι να φορέσει για να είναι όσο σέξι χρειάζεται για την περίσταση.

1983

Η Μπάρμπι Μπέντον σέξι και λαμπερή.

1988

Ισως η πιο σέξι εμφάνιση στα Οσκαρ, όλων των εποχών. Η Σερ ημίγυμνη δίπλα στον θείο Οσκαρ.

1990

Η Τζίνα Ντέιβις σε μια από τις πιο σέξι εμφανίσεις των ΄90s.

1991

Το κόκκινο Versace της Σίντι Κρόφορντ έγραψε τη δική του ιστορία στο κόκκινο χαλί… .

1998

Η Σάρον Στόουν κατάφερε φορώντας το πουκάμισο του τότε συζύγου της να κάνει μια από τις πιο εμβληματικές εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί των Οσκαρ. Το πουκάμισο ξεκούμπτωτο, φορεμένο με μια εντυπωσιακή γοργονέ φούστα Vera Wang. Το σέξι ντύσιμο σε άλλο επίπεδο.

1999

Η Κέιτ Μπλάνσετ τόλμησε τη διαφάνεια με το μαύρο, άκρως εντυπωσιακό, σέξι και αποκαλυπτικό μαύρο John Galliano.

2000

Η Κάμερον Ντίαζ αποτελεί ήδη το νέο σεξ σίμπολ της εποχής και το επιβεβαιώνει στα Οσκαρ, με το μαύρο, διάφανο Versace της.

2002

Η Τζένιφερ Λόπεζ μπορεί να είναι σέξι και με ένα απλό ροζ φόρεμα… Το συγκεκριμένο φέρει την υπογραφή Versace.

2002

Ισως από τα πιο εμβληματικά οσκαρικά φορέματα όλων των εποχών. Η Χάλι Μπέρι και ο Elie Saab τόλμησαν τη διαφάνεια, την πλήρη διαφάνεια στο τοπ, για το κόκκινο χαλί των Οσκαρ. Και έμειναν στην ιστορία.

2004

H Aντζελίνα Τζολί, στα πρώτα χολιγουντιανά βήματά της, έχοντας ακόμη αυτή την αγριάδα της νιότης της. Μια αγριάδα αμπαλαρισμένη με ένα μίνιμαλ λευκό, αλλά σέξι φόρεμα. Σεξ απίλ μοναδικό…

2005

Ο Guy Laroche έβγαλε έξω τη γυμνασμένη (και λόγω Million Dollar Baby) πλάτη της Χίλαρι Σουάνγκ. Ολα τα βλέματα, δικαιολογημένα, πάνω της.

2005

Πάντα σέξι με οτιδήποτε και να φορά η Σάλμα Χάγιεκ. Εδώ με Prada. Χρώματα κλασικά, γραμμή που αναδεικνύει τις σέξι καμπύλες της.

2005

Σέξι με το nude Stella McCartney φόρεμά της η Γκουίνεθ Πάλτροου.

2007

Η Μπιγιονσέ, σαν σέξι αρχαία ελληνίδα θεά, με Armani Prive.

2008

Ισως μια από τις καλύτερες και πιο σέξι εμφανίσεις της Μαριόν Κοτιγιάρ. Με γοργονέ Jean Paul Gaultier.

2011

Πριν η Τζένιφερ Λόρενς γίνει το αγαπημένο κορίτσι του Dior είχε περπατήσει στο κόκκινο χαλί με αυτό το  Calvin Klein. Ο ορισμός του μίνιμαλ. Και όμως με την απλότητα της γραμμής του φορέματος, με το χρώμα του, φλογερό κόκκινο, και με τη φρεσκάδα της νιότης της, η Λόρενς έκανε μια από τις πιο σέξι και πιο ωραίες εμφανίσεις όλων των εποχών στο κόκκινο χαλί των Οσκαρ.

2011

Η Πενέλοπε Κρουζ λίγους μήνες αφότου έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί, με καμπύλες κόλαση και το δικό της ξεχωριστό σπανιόλικο ταμπεραμέντο.

2012

Σέξι, σέξι, σέξι. Αν ξεχώριζε κανείς τις 5 πιο εμβληματικές εμφανίσεις όλων των εποχών στα Οσκαρ, η Αντζελίνα Τζολί με αυτό το μαύρο Atelier Versace φόρεμα, δικαιωματικά κερδίζει τη μια θέση. Ισως η πιο σέξι εμφάνισή της όλων των εποχών.

2013

Τζέσικα Τζαστέιν με το φόρεμα που εξασφαλίζει σέξι εμφάνιση: Γοργονέ, στράπλες, διακριτική διαφάνεια και nude χρώμα. Εδώ με υπογραφή Armani Prive.

2015

Λουκ που δεν πέρασε απαρατήρητο, σέξι με το δικό του τρόπο και υπογραφή Givenchy. Πριγιάνκα Μικς.

2015

H Τζένιφερ Ανιστον με όση διαφάνεια χρειαζόταν για το κόκκινο χαλί. Με Versace.

2016

Ο Valentino έφτιαξε μια πραγματικά σέξι τουαλέτα, με ιδιαίτερο ντεκολτέ, για την Ολίβια Γουάιλντ.

2016

Επίσης στα λευκά, η Πριγιάνκα Τσόπρα στο ντεμπούτο της στο κόκκινο χαλί. Σέξι γραμμές και διαφάνειες με υπογραφή Zuhair Murad.

2016

Η Σαρλίζ Θερόν, φωτιά στο κόκκινο χαλί με το καυτό ντεκολτέ του Dior φορέματός της.

2016

Η Μάργκοτ Ρόμπι είναι νέα, σέξι και αυτό το Tom Ford φόρεμα την έκανε ακόμη πιο καυτή. Σοφιστικέ σέξι.

2017

Η Βαιόλα Ντέιβις έδειξε πώς μια γυναίκα μπορεί να είναι σέξι χωρίς να δείχνει πολλά. Αλλά και το πόσο βασικό ρόλο παίζει το χρώμα… Στα Οσκαρ με φλογερό κόκκινο Michael Kors.

2017

Η Taraji P. Henson με Alberta Ferretti δίνοντας τον ορισμό του σέξι σήμερα.

Στις γενιές της Νέας εποχής, του Φυσικού ανθρώπου, όλα αυτά τα εκθαμβωτικά  πανηγύρια με τα ΄Οσκαρ, τα ξέκωλα και τα παπιγιονάτα παγώνια  , θα αποτελούν μια εφιαλτική ανάμνηση για τον ξεπεσμό του ανθρώπινου είδους .  Και θα χρεώνουν και τότε , όπως κι  εμείς σήμερα, σε όλο  αυτό το συνάφι της βιομηχανίας θεάματος το έγκλημα της καλλιέργειας    ενός άκρατου και  άκρως επικίνδυνου σεξισμού.  Και είναι παγκοίνως γνωστό  πως  τις μεγαλύτερες και πιο σταθερές  “μετοχές”  στα  παγκόσμια χρηματιστήρια   στις ημέρες μας,  τις διεκδικεί και  τις κατέχει σταθερά   η μπίζνα όπλα , ναρκωτικά,πορνεία και  “πορνό”.

Και φυσικά, ως πορνό,  δεν εννοούμε μόνο  τις αποκλειστικά χαρακτηριζόμενες ως τέτοιες    και αποκαλούμενες συνήθως …τσόντες.  Δε υπάρχει κινηματογραφικό έργο που να …σέβεται τις εισπρακτικές του απαιτήσεις, όσο  “σοβαρό” και να περνιέται ,  που να μη συμπεριλάβει   κάπου στην εξέλιξη της υπόθεσής του,  σκηνή  με “μπούτι” και “πήδημα”. Κανόνας επιτυχίας.

Ο κινηματογράφος, ειδικά, όσο κι αν  εκθειάζεται στις μέρες μας ως βασικό συστατικό πολιτισμού, κανονικά στην  υποκουλτούρα είναι η θέση του, και δυστυχώς  με ελάχιστες εξαιρέσεις. Χωρίς να λείπουν αξιόλογες, κυρίως ιστορικές ,κοινωνικές και πολτικές ταινίες, στη συντριπτική τους,όμως,  πλειοψηφία  τα κινηματογραφικά έργα εμπορεύονται   ροζ ιστορίες με  έρωτες και σεξ, εγκλήματα, πολλά μάλιστα ειδεχθή, βασανισμούς, άλλες αποτρόπαιες βιαιότητες, ναρκωτικά, ληστείες, απάτες, τρομοκρατίες, φόβο,πανικό.

Δεν περιγράφουν-απεικονίζουν, όπως υποστηρίζουν στο συνάφι τους, την πραγματικότητα της ζωής. Την διαπλάθουν, την καλλιεργούν και τη συντηρούν.   Στην πραγματικότητα, η ζωή μιμείται  τους πρωταγωνιστές και τα εγκλήματα των ταινιών  και όχι το αντίστροφο. Το χειρότερο σχολείο,ειδικά για τους νέους σήμερα, είναι αυτή η επαίσχυντη βιομηχανία.

Τα καλά έργα, και σίγουρα υπάρχουν,συνήθως,  ή  δεν προωθούνται ποτέ και παραμένουν άγνωστα,  στα αζήτητα ή  οι προβολές τους … στέφονται με εισπρακτικές αποτυχίες  Μετρημένα  στα δάχτυλα τα “καλά” έργα που  ξεφεύγουν απ΄ αυτό  τον κανόνα.

 Αυτή είναι η αλήθεια και όχι η προπαγάνδα της ίδιας αυτής   αγοράς περί τάχα μου αξιόλογων  έργων, σαν το…Τιτανικό και το Μονομάχο ή σοβαρών   καλλιτεχνών, όπως ο…Ντε Νίρο και  Μέριλ Στριπ. Σοβαροφανείς,  ναι, σοβαροί, όχι.

Ο κόσμος του κινηματογράφου κυρίως ,και λιγότερου του θεάτρου, εκτίναξαν το σεξισμό στα ύψη.  Ηθοποιοί, χορευτές, σκηνοθέτες, μέσα παραληροφόρησης, διαφήμιση ,άλλοι συντελεστές και εμπλεκόμενοι, έχουν σχεδόν μοναδικό μέλημά τους την αναγωγή του σεξ σε ύψιστης σημασίας λαϊκό αγαθό.

Το απατηλό -παραπλανητικό μήνυμα είναι πως ο έρωτας και το σεξ …ισοπεδώνουν τις τάξεις και τις άλλες διαφορές, αφού και ο πλούσιος και ο φτωχός ίδια ερωτεύονται και κάνουν σεξ. Γι΄αυτό είναι αστρονομικά  τα κέρδη. Και άκοπα, σταθερά, απρόσκοπτα από αυτή την μπίζνα  της απάτης, του καταναλωτισμού  και του αποπροσατολισμού της μάζας.

Το πόπολο, παραδομένο, αποχαυνωμένο, αναίσθητο, τρέφεται αποκλειστικά με τέτοια σκουπίδια, ειδικά μεγάλων σκουπιδοπαραγωγών, σαν  τον …Κόπολα και τον  Ταραντίνο και   τα μεγάλα ονόματα των….καταξιωμένων ηθοποιών (ποιο να πρωτομνημονεύσεις;), που στο όνομα της τέχνης ασεβούν και βιάζουν την έννοια και  περιεχομενό της, χωρίς αιδώ και ενοχή. Για τον παρά και τη διασημότητα,φυσικά.

Μάστιγα πρωτοφανή  της εποχής μας είναι ο σεξισμός σε όλες του τις μορφές. Και βασικοί υπεύθυνοι της εξάπλωσής του, είναι   αυτοί που κατονομάσαμε στη βιομηχανία θεάματος και τις  συναφείς.  Σταρ και…πορνοστάρ.

Κι αυτή ακριβώς την  επικίνδυνη επιδημία είναι η πρώτη  που θα χτυπήσει ο νουνεχής, ο φυσικός άνθρωπος στο Μέλλον. Πρώτα, ακόμα κι από την πείνα κα τις άλλες κατάρες  της εποχής. Αποκλείεται σε εκείνη την εποχή να έχει πέραση ο Πίτ και η  Τζολί. Θα  ήταν  σίγουρο  σύμπτωμα παρακμής και για  εκείνες τις  κοινωνίες.

Δεν μπορεί ο πολιτισμός να εξελιχθεί σε ανώτερα στάδια, όταν το μυαλό του ανθρώπου… μετακομίζει από το κεφάλι πάνω,   ανάμεσα στα δυο του σκέλη, κάτω! Δεν υπάρχει περίπτωση.  Σε αυτό το μέγα ζήτημα της πάταξης της μάστιγας του σεξισμού ,θα επικεντρώσουν οι μελλοντικές γενιές τον αγώνα τους.

Σήμερα , οι περισσότεροι , σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, έχουν πέσει    θύματα της  σεξιστικής νάρκωσης-αποβλάκωσης.  Αδύνατον να αντιδράσουν ή να θεραπευτούν,  όσες και κλινικές θεραπείας του σεξισμού κι αν ανοίξουν.

Κανείς δεν μπορεί από σήμερα να πρβλέψει πώς θα χτυπηθει αυτό το κακό αργότερα. Οι κυβερνήσεις, που κυρίως ανάγουν τα οκονομικά θέματα ως μείζονος σημασίας και κυρίαρχα στην ατζέντα τους, αδιαφορούν ή υποτιμούν τον υπ΄αριθ. 1 κίνδυνο,  που είναι αυτή τη στιγμή ο σεξισμός .

Αλλά, δε δώσαμε τη σημασία που έπρεπε, ακόμα και εμείς, ως ακτιβιστές , συνειδητοποιημένοι πολίτες  στο μέγα αυτό πρόβλημα. Μας  πρόλαβε και μας πήρε από κάτω. Και  σχεδό μας νίκησε. Αναδείξαμε άλλα ζητήματα, κάποια λιγότερο σοβαρά και υποτιμήσαμε ή και αγνοήσαμε τον κίνδυνο αυτής της  παγκόσμιας παθογένειας.

΄Ωρα να συνέλθουμε .Να βρούμε τρόπους να πολεμήσουμε τον εκφυλισμό, την παραλυσία, την παραίτηση και τον εξευτελισμό που οδηγεί ο άκρατος σεξισμός της εποχής μας τις αδιάφορες  μάζες.

Να μην ξεχνάμε και τη βασική αλήθεια. Ο σεξιστής, όπως και οι φορείς  της φαλλοκρατίας και της αιδοιοκρατίας ,είναι απολίτικα ανθρωποειδή.

3.ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΠΟΘΥΜΗΣΑΝ
Το «έκαψαν» στην Πάτρα -Δεκάδες περιστατικά μέθης στη νυχτερινή ποδαράτη
Δεκάδες περιστατικά μέθης στην Πάτρα (Φωτογραφία: patrastimes)

Αρκετή δουλειά είχε το ΕΚΑΒ και οι Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού το βράδυ του Σαββάτου στην Πάτρα, εξαιτίας της νυχτερινής ποδαραράτης παρέλασης των καρναβαλιστών.

Δεκάδες περιστατικά μέθης καταγράφηκαν, καθώς πολλοί κατανάλωσαν υπερβολική ποσότητα αλκοόλ, είτε μετέχοντας στις καρναβαλικές εκδηλώσεις, είτε παρακολουθώντας την παρέλαση.

Πρώτες βοήθειες προσφέρθηκαν σε δεκάδες νεαρά άτομα, ενώ μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις ήταν δύσκολο να τους προσεγγίσουν οι άνθρωποι του ΕΚΑΒ και του Ερυθρού Σταυρού, καθώς είχαν χάσει τις αισθήσεις τους και στο κέντρο υπήρχαν χιλιάδες άτομα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα patrastimes.

Κακά μαντάτα. Λέγαμε για τους Εγγλέζους που τις Παρασκευές τα βράδυα τους μαζεύανε σωρό έξω από τις παμπ,  μισοπεθαμένους από το πιοτό.

Η Ελλάδα ήδη μπήκε στη λίστα. Μετά το κάπνισμα, δεύτερη αιτία θανάτου στη χώρα μας είναι το αλκοόλ.

4. 12 ΩΡΕΣ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΙ!

 

Τους έβλεπα σήμερα Κυριακή πρωί-πρωί. Τους ξαναβρήκα εκεί το βραδάκι, που γύρισα.   Να  σοβατίζουν  σε ύψος  δυσθεώρητο, πάνω σε δυο σανίδες, χωρίς να είναι δεμένοι ή να έχουν άλλη επιλογή να κρατηθούν, αν τυχόν παραπατήσουν εκεί πάνω.  Η φωτογραφία αποκαλυπτική.

Το 12ωρο μεροκάματο του τρόμου! “΄Οπου φτωχός και η μοίρα του”.  Και οι πονηροί να τσεπώνουν τα εκατομμύρια σε…τροχήλατες βαλίτσες. Και βγαίνουν κι από πάνω.  Κοπρίτες, υπάνθρωποι!