ΤΟ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ.

“Σοκαρισμένη η Μαρέβα Μητσοτάκη από την απόφαση στις ΗΠΑ για την άμβλωση”

 

*****

“Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας”.

 Αν ακούς το Τραμπ να  λέει πως είναι…θέλημα θεού η απόφαση στην Αμερική για τις αμβλώσεις  ή ο Μπάιντεν αντιθέτως να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του , ως πολέμιος, αμφότεροι είναι πολιτικοί και εν πολλοίς η ιδιότητα αυτή, υποδηλοί δημαγωγία και λαϊκισμό. ΄Αρα και οι  απόψεις τους είναι προσδεμένες στο  παραταξιακό-κομματικό τους άρμα:  ΄Ο,τι  θέλει ο πελάτης. (Εν προκειμένω, διαβάζεται  οπαδός).

 Ακόμα χειρότερα, όμως, είναι τα πράγματα , αν ακούς τη Μαρέβα, «πολυσυζητημένη»  σύζυγο  ενός ακροδεξιού δημαγωγού και διεφθαρμένου  πρωθυπουργού, που κινείται λόγω ακριβώς αυτών  των ιδιοτήτων του  ανάμεσα στους ιδεασμούς  Τραμπ  και Πούτιν, να έχει λόγους στήριξης της άμβλωσης, ως δικαίωμα του ατόμου.  “Γάντι” ταιριάζει εδώ η γνωστή λαϊκή ατάκα «όπου ακούς πολλά κεράσια, βάστα και μικρό καλάθι.  Μαρέβα είναι αυτή. Στις 100 κουβέντες και οι 100 θα είναι απάτη και ψέμα.

Η απόφαση του θρησκευόμενου και  φυσικά Ρεπουμπλικάνου  δικαστή στις ΗΠΑ  είναι κατάπτυστη  πρώτα επειδή έχει κίνητρα θρησκευτικά-ιδεοληπτικά (η έκτρωση είναι…αμαρτία!)  και ύστερα γιατί  στην απαγόρευση της άμβλωσης  συλλήβδην, δεν λαμβάνονται υπόψη   σοβαρές περιπτώσεις εξαιρέσεων,  που επιβάλουν την άμβλωση,  όπως  για παράδειγμα   αν  το έμβρυο είναι άρρωστο ή   ακούσιας και δια της βίας σύλληψης.  ΄Ενας ανόητος, φανατικός  δικαστής  που κάνει …δημόσιες σχέσεις και “διάλογο”  με ένα εξίσου φανατικό και εκκλησιαζόμενο κοινό.

Ανεξάρτητα από την στρατευμένη αυτή δικαστική απόφαση,  η   διακοπή της κύησης είναι όντως μια βάρβαρη και εγκληματική πράξη, όταν  έρχεται ως μια ακόμα   ανεύθυνη και ανόητη στάση απέναντι στην άγρα ηδονής με κάθε τρόπο (σεξισμός), χωρίς μέτρα προφύλαξης.  Κι αυτό σημαίνει  ερήμην της  ευθύνης,  της φυσικής ηθικής  και της  λογικής.

Γράφαμε πρόσφατα γι΄αυτό το ζήτημα:

ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΥΗΣΗΣ (ΕΚΤΡΩΣΗ). Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ “ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ” ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ.

 Η στιγμή που μια 18χρονη πετά το μωρό της στον κάδο απορριμμάτων

Μωρό Φωτογραφίες Αρχείου, Royalty Free Μωρό Εικόνες | Depositphotos®

“Μια 18χρονη πέταξε ζωντανό το νεογέννητο μωρό της σε κάδο απορριμμάτων στο Νέο Μεξικό και ισχυρίστηκε πως «πανικοβλήθηκε» όταν γέννησε μόλις μία ημέρα αφότου έμαθε πως ήταν έγκυος. Κλειστή κάμερα κατέγραψε τη σκηνή. “.

***

΄Ενα κολοσσιαίο   ζήτημα, που το αντιμετωπίζουν οι κοινωνίες μας , κάνοντας πως δε βλέπουν και ή το προσπερνούν ή το αφήνουν να το λύσουν οι…παπάδες και οι πολιτικοί,  είναι αυτό της βρεφοκτονίας.  Και δε μιλάμε μόνο για τις εγκληματικές περιπτώσεις σαν αυτή παραπάνω, που πετιέται ζωντανό το βρέφος στα σκουπίδια ή αφήνετε στα σκαλοπάτια των ιδρυμάτων.   Και τα περισσότερα, φυσικά,  δεν επιβιώνουν .

Σε αυτές τις περιπτώσεις η ανθρωποκτονία είναι φανερή.  Τί γίνεται, όμως , με τις περιπτώσεις που ένα σχηματισμένο πια στη μήτρα, ανθρώπινο έμβρυο,   κατασπαράσσεται   από ανθρωποκτόνους ,  ως ανεπιθύμητο είδος;  Και μιλάμε για τις μεγαλύτερες  σε νούμερα  όλων των εποχών και των τρόπων, “γενοκτονίες”.  Εν ψυχρώ.     Η  θανάτωση ανθρώπινου όντος μέσω  της έκτρωσης ,είτε νόμιμης, είτε παράνομης.

Και  βέβαια, ό,τι είναι νόμιμο, όχι μόνο δεν είναι ηθικό, αλλά, τις περισσότερες φορές είναι και  ανήθικο, ως αφύσικο και παρανοϊκό.  ΄Οπως, το  να καταλήξει, ας πούμε,  φυλακή ο κλέφτης, που δεν είναι “επαγγελματίας”, αλλά   άρπαξε να φάει ο ίδιος ή τα παιδιά του.

Τί είναι ηθικό και τί ανήθικο, δεν το καθορίζει κανένας νόμος.  Πολλώ μάλλον οι νομοθεσίες που έχουν ως βάση την ηθική της θρησκείας. Η ηθική στους αιώνες είναι θρησκευτική και σε καμιά περίπτωση φυσική.  Πλην των “αμόλυντων”  κοινωνιών, που συνήθως τα μέλη τους ακολουθούν τη φυσική ηθική.   Η μοιχεία για  παράδειγμα,  θεωρείται ως τέτοια, και αποτελεί “έγκλημα”  νομικό ή ηθικό, μόνο και μόνο γιατί τη φυσική πολυγαμία την καταδιώκουν απηνώς διαχρονικά  τα ιερατεία  στο όνομα  της “ιδιοκτησίας”.

Η Φύση, ως συνείδηση   όρισε  την ανθρώπινη  Λογική.   Στο Νου  εδρεύει η ηθική μας.  Στο μη σκοτισμένο Νου, φυσικά. Ο καθένας  γνωρίζει τί είναι έγκλημα και τί όχι ,αν λειτουργεί  καθαρά και χωρίς εξαρτήσεις και επιρροές ο φυσικός του Νους. Και το έγκλημα, ο φόνος, είναι τέτοιος σε όλες τις συνειδήσεις, πλην των διεστραμμένων ,κυρίως από  τις εντολές και τις διδασκαλίες  των συστημάτων .   Τα εγκλήματα των στρατιώτη,    ας πούμε, απαλλάσσονται  ενοχής, γιατί διαπράττονται στο όνομα του πατριωτισμού!

Ο φόνος επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση άμυνας .Και όχι, ασφαλώς,  στην υπέρβασή της. Αν κινδυνεύει η δική σου ζωή ή κάποιου  αθώου και ανυπεράσπιστου, είσαι από τη φύση εντολοδόχος αντίδρασης, ακόμα και με την αφαίρεση της ζωής του απειλούντος.  Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, το έγκλημα είναι έγκλημα, άρα αφύσικο, επομένως ανήθικο και τιμωρητέο. ΄Ολες οι άλλες ερμηνείες με  τις εξαιρέσεις και τις υποσημειώσεις τους είναι…κουβέντα να γίνεται. Προφάσεις εν αμαρτίαις.

΄Οταν ,επομένως αποφασίζεται από κοινού ή από τον ένα γονέα η αφαίρεση της εξέλιξης της ζωής ενός εμβρύου, αυτή η πράξη είναι έγκλημα .΄Ο, τι και να λένε οι γονείς-δράστες και οι …συνήγοροί  τους.  Και όχι φυσικά επειδή το απαγορεύει  ο…Πάπας και οι φονταμενταλιστές πιστοί του. Αλλά, επειδή  έτσι λέει η ΦΥΣΗ.  Οι εντολές της Φύσης .Η διακοπή της κύησης,  είναι δολοφονία. Ανεξάρτητα από τους λόγους.  Το έμβρυο είναι σχηματισμένος,  ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ,  ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

.Ο κάθε φονιάς, ακόμα κι εκείνος που ξέρει πως ο νόμος τιμωρεί το έγκλημά του, επικαλείται λόγους για τη διάπραξή του. Και δεν αποκλείεται  να έχει λόγους.  Αυτό δεν αφορά, όμως, το χαρακτηρισμό της πράξης, ως έγκλημα. Οι γονείς που  έχουν ως άλλοθι και υπερασπιστή  ΚΑΙ  το ΝΟΜΟ στη  διακοπή της κύησης, είναι ακόμα πιο ειδεχθείς εγκληματίες  γιατί έχουν  την ηθική που διακρίνει ο Πλάτωνας στο μύθο του Γίγη (*).  Αφού ο νόμος δεν τους βλέπει ή δεν πρόκειται  να υποστούν τιμωρία,  διαγράφουν τον άγραφο και φυσικό Νόμο. Και, ως έχοντες το μαγικό δαχτυλίδι του τσοπάνου  στο μύθο, γίνονται ίδιοι  σαν αυτόν εγκληματίες.  Διαπράττουν εύκολα το έγκλημα, επειδή ακριβώς δε διαθέτουν ηθικές αναστολές. Είναι από τη στόφα τους φονιάδες.

΄Οπως και στην  “Αμυνα” απέναντι στον άμεσο κίνδυνο ζωής, έτσι και η  διακοπή κύησης, ως έχουσα τέτοια μορφή ανάγκης, επιτρέπεται:   α. αν η ζωή της εγκύου τίθεται σε κίνδυνο β. αν το έμβρυο είναι άρρωστο  γ.  αν η σύλληψη ήταν αποτέλεσμα βίαιης και ανεπιθύμητης  από τη μητέρα  πράξης.  Σε καμιά άλλη περίπτωση.

Η έκτρωση εμπεριέχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας φασιστικής, τραμπούκικης πράξης. Κι ακόμα χειρότερα . επειδή εξοντώνεις ανυπεράσπιστο θύμα. Ο φασισμός εδώ έχει όλα τα στοιχεία και του πλέον αλλόκοτου ολοκληρωτισμού.

Στις μελλοντικές , φυσικές και ανθρωποκεντρικές κοινωνίες,  η διακοπή της κύησης για άλλους λόγους,  πλην εκείνων που μνημονεύσαμε ,θα είναι  έγκλημα  εκ προμελέτης.  Και ο δράστης   θα τιμωρείται  ανάλογα.

Βεβαίως,  εκείνες  οι κοινωνίες οφείλουν να καταπολεμήσουν και  τη  ναζιστική  αντίληψη που επικρατεί στις δικές μας κοινωνίες, που επιτρέπουν  ακόμα και σε ακατάλληλα  άτομα να γίνονται γονείς.   Ο Γκέμπελς υποστήριζε  πως κάθε Γερμανός  Ναζί,   όφειλε να τεκνοποιεί  ,  μόνο και μόνο γιατί ως ΄Αριος,  είχε υποχρέωση να διαιωνίσει το  “Ανώτερο Είδος”!

Η τεκνογονία κάποτε θα πρέπει να  προστατεύεται από αυστηρούς νόμους. Πρώτα στη διάκριση και το δικαίωμα κάποιου να είναι  γονέας   Και φυσικά στην εξασφάλιση  της συνέχισης της    ζωής του εμβρύου ως εν δυνάμει Ανθρώπου . Αλλά και την ασφάλεια της ζωής του   παιδιού  και την φυσική  ανατροφή , η  οποίου  δεν μπορεί να είναι  προσωπική,  αποκλειστική ενασχόληση των γονιών  με βάση τις δικές τους εμμονές, ιδεασμούς και ιδεοληψίες,  ερήμην της ανοικτής κοινωνίας.  Τέτοια κοινωνία, ως υγιής, οφείλει να παρακολουθεί τον τρόπο που μεγαλώνει  ο ΄Ανθρωπος από έμβρυο- βρέφος-παιδί,  ως την ενηλικίωσή του.

΄