ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

 
    Ο ΛΕΝΙΝ,  Ο ΧΟΤΖΑ ΚΑΙ Ο  … ΧΑΡΗΣ  ΘΕΟΧΑΡΗΣ!

Λίγο

Χ. Θεοχάρης: Υπάρχουν κόμματα που θέλουν να μας γυρίσουν στη Ρωσία του Λένιν.

 

 

 
Μάλιστα, μιλώντας στο Mega, υποστήριξε ότι «υπάρχουν κόμματα που λένε την αλήθεια και κόμματα που θέλουν να μας γυρίσουν στη Ρωσία του Λένιν και την Αλβανία του Χότζα».

΄Οταν είσαι ανιστόρητος και φανατικός (αυτά πάνε πακέτο συνήθως), όπως ο παραπάνω κύριος και θέλεις να παραστήσεις και το…διαβασμένο βουλευτή (τρομάρα σου!),  πετάς  τέτοιες κοτσάνες. Καταντάς “αθύρωτο στόμα” και υβριστής! Τολμάς ,δηλαδή, να ξεστομίζεις πως Λένιν  και Χότζα είναι ένα και το αυτό!

Φαίνεται πως το αυτί του τύπου κάτι έχει ψιλαρπάξει από ιστορικά πρόσωπα (αφού αποκλείεται  να κάθησε να μελετήσει ιστορία, αλλιώς δε θα ήταν βουλευτής), όπως ο Στάλιν, ο Μολότοφ, (τα “θηρία”) ,  ο Λένιν, ο Τρότσκι (“τα ιερά τέρατα”  του κομμουνισμού)     της μεγάλης,  ρώσικης επανάστασης και είπε να το παίξει κι αυτός  ιστοριομαθής. Μόνο που … “τα μεταξωτά βρ@κιά κ.λπ”, κατά πώς  λέει ο λαός μας, ισχύουν και στην  περίπτωση … Χ. Θεο-χάρη .

Να του πει κάποιος ,λοιπόν,  αυτού του “ποταμίσιου” ανιστόρητου  βουλευτή πως άλλο είναι  ο Στάλιν και ο Μολότοφ ή ο Χότζα της Αλβανίας  και εντελώς άλλο ο Λένιν και ο Τρότσκι.

Θα καταλάβει, λέτε, τίποτα; Εμείς, υπογράφουμε, πως όχι. Δε σκαμπάζει από τέτοια ο τύπος. Δείχνει το πράμα.  Κανένα “κουκί” τον νοιάζει να μαζέψει από αφελείς. Οπότε, όποια  αρλούμπα του έρχεται στο κεφάλι,  την αμολάει.

___________________________________________________________

1.ΓΙΑ ΤΗΝ…ΤΙΜΗ ΤΟΥ “ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ”, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!
 2.  Η…ΤΙΜΗ  ΩΣ   (ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ)  TIMHMA-ΑΝΤΙΤΙΜΟ     ΤΩΝ «ΦΩΤΟΠΟΥΛΩΝ»

 

3. ΜΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΙΑ.ΑΦΥΣΙΚΕΣ  ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ. 

__________________________________________________________________ 

 

1. ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
_______________________________________________________________________
Φωτόπουλος (ΓΕΝΟΠ): Γιατί στηρίζω Λαφαζάνη
Φωτόπουλος (ΓΕΝΟΠ): Γιατί στηρίζω Λαφαζάνη
 

Με τη Λαϊκή Ενότητα του Παναγιώτη Λαφαζάνη συμπαρατάσσεται ο πρώην πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Νίκος Φωτόπουλος. 

Με άρθρο του στο Iskra.gr  «Γιατί στηρίζω Λαφαζάνη και όσους από τον ΣΥΡΙΖΑ καταψήφισαν και το τρίτο μνημόνιο», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους επιλέγει… Λαφαζάνη. 

Μεταξύ άλλων, ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΔΕΗ επισημαίνει: «Στηρίζω όλους όσους από το ΣΥΡΙΖΑ τίμησαν το ΟΧΙ του ελληνικού λαού και καταψήφισαν και το τρίτο μνημόνιο για λόγους συνέπειας, ιδεολογικούς, ανθρωπιστικούς αλλά και σεβασμού σε όσους έμειναν πιστοί στις θέσεις με τις οποίες εκλέχθηκαν».

Ο Νίκος Φωτόπουλος, που στο παρελθόν έχει εγκαταλείψει το ΠΑΣΟΚ και στήριζε τον ΣΥΡΙΖΑ, τονίζει ότι πλέον «στηρίζω αυτούς που δεν μας κορόιδεψαν».

 Ο περιφερόμενος  κομματικά   “συνδικαλιστής”  της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ Νίκος Φωτόπουλος  έχει, ως γνωστό,  ταυτιστεί  όλα αυτά τα χρόνια  με την απόλυτη διαφθορά ,την κομματική  διαπλοκή  και τον  ψυχρό ωφελιμισμό-καιροσκοπισμό των συντεχνιών στην Ελλάδα. Μοναδικός στόχος αυτής της συνομοταξίας  των ερπετών – συνδικαλιστοπατέρων είναι φυσικά  η …πάρτη τους . Η εξυπηρέτηση με κάθε μέσο του ατομικού συμφέροντος.

 Και ίσως αυτό να μην ήταν  το χειρότερο, αν τα εν λόγω  λαμόγια δεν είχαν επινοήσει ό,τι πιο ανήθικο και αισχρό , θα μπορούσε κανείς να επικαλεστεί ,για να εξυπηρετήσει το προσωπικό  του συμφέρον.  ΄Ολοι τούτοι οι αρχιαπατεώνες του «συνδικαλισμού» στόλισαν με ιδεολογικό χρυσόχαρτα και πλουμιστές κορδέλες το «πακέτο» της απάτης,  της βίας, του εκβιασμού , της ληστείας και  κάθε φορά το περιφέρουν στις πολιορκημένες από δαύτους πλατείες και τους αποκλεισμένους  δρόμους, όταν είναι να διεκδικήσουν περισσότερα και περισσότερα.  

Υποκρίνονται  πως αγωνίζονται για το…κοινωνικό σύνολο(!).  Στην  πραγματικότητα, βέβαια,  θυματοποιούν εμάς τους υπόλοιπους  και μας  κρατούν σε ομηρία με όλους τους παράνομους και άτιμους τρόπους, για να  μας  χρησιμοποιούν στη διεκδίκηση των «λύτρων» , των συντεχνιακών, δηλαδή, οικονομκών  και άλλων  κλαδικών  απολαυών και προνομίων τους. 

Ειδικά ο ιδιόμορφος εργασιακά πληθυσμός  της ΔΕΗ είναι “μανούλες”   στην εκμετάλλευση της δύναμης του κοινωνικού  αγαθού  που ΔΕΝ  τους εμπιστεύτηκε ,φυσικά,  η πολιτεία  ,αλλά  το γνωστό αισχρό, ελληνικό  πελατειακό κράτος. (Ζήτημα να βρεις σήμερα στη ΔΕΗ εργαζόμενους μετρημένους στα δάχτυλα των δύο χεριών που πήραν τη θέση στην επιχείρηση με τα προσόντα τους, την επαγγελματική τους αξία). ΔΕΗ, ΟΤΕ υπήρξαν ανέκαθεν τα  πολυτελή “ξενοδοχεία”   των “ημέτερων”, της κομματικής πελατείας των  κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ.

Οι ΔΕΗτζήδες χρόνια τώρα, για να πετύχουν τους ΑΝΟΜΟΥΣ και ΑΝΗΘΙΚΟΥΣ στόχους τους,  έχουν  σπουδάσει-μελετήσει   τον εκβιασμό και τις μεθόδους της “απαγωγής”  σε τέτοιο  επίπεδο,  που, και σε πραγματικούς    “επιστήμονες” έχουν εξελιχθεί   και τις καραμπινάτες απάτες τους  ,   διαπράττουν …νόμιμα! Σου κατεβάζουν, για παράδειγμα,   εν ψυχρώ  το “διακόπτη”,  εγκλωβίζουν  παράνομα και ξετσίπωτα τον “πλησίον”-πολίτη, ιδιαίτερα τον πάσχοντα, τον εργαζόμενο, τον επαγγελματία, τον πένητα και  τον εγκαταλείπουν  στο έλεος των σκληρών  συνεπειών της έλλειψης ενός  από τα σημαντικότερα αγαθά του πολτισμού: Την ενέργεια, τον ηλεκτρισμό .

“Ο θάνατός σου η ζωή μου” είναι η  ύψιστη αρχή και αξία που διέπουν  την ιδεοληψία της συνομοταξίας  των “Φωτόπουλων”. Αυτής   της αισχρής  και απαξιωμένης  συντεχνίας  στην ελληνική κοινωνία με τη  μαφιόζικη γενικώς συμπεριφορά και τον αισχρότατο   “βίο και πολιτεία” της εδώ και συναπτές δεκαετίες.

Και δε χορταίνουν με τίποτα αυτά τα άτιμα λαμόγια. Με  προσλήψεις μέσω του …”μπάρμα (τους)  στην Κορώνη”,με παχυλούς μισθούς και συντάξεις, με προκλητικά κλαδικά προνόμια ,με άλλες συνδικαλιστικές παροχές και διευκολύνσεις, που “βγάζουν μάτι” και δε συναντάς σε καμιά άλλη τάξη εργαζομένων. 

Δε φτάνει που τόσα χρόνια ξεκοκάλιζαν τα πρώτα και μεγαλύτερα πακέτα  του δανεικού χρήματος, παριστάνουν σήμερα και τους έκπληκτους, τους αγανακτισμένους, τα θύματα, τους χαμένους. «Αυτοί τα φάγανε», δείχνουν με το δάχτυλο τους άλλους, κυρίως  τους πολτικούς. Αυτούς ακριβώς που τόσα χρόνια τους ήθελαν για να τους ταϊζουν, τους χάιδευαν,τους εξυπηρετούσαν παντοιοτρόπως,  για να κλέβουν , σχεδόν “μονοκούκι”, τις  ψήφους τους. Η πανάθλια,η πλέον ανήθικη  συναλλαγή

Σε ένα παλιότερο κείμενό μας γράφαμε γι΄αυτή την αμαρτωλή  συντεχνία της ΔΕΗ με την πελατειακή σχέση του κομματικού κράτους,  τους μισθούς-“ρετιρέ”, την ανύπαρκτη προσφορά σε έργο και τη μαφιόζικη, όπως είπαμε τακτική ,τις φορές (και ήταν τόσες πολλές) που διεκδικούσαν ακόμα περισσότερο “παντεσπάνι”

                            ΗΟΜΟ-NATURALIS.GR 

                  (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ)

                               5-8-2010

 

*Οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ (διάβαζε χείριστα κομματικά λαμόγια), απειλούν πως θα βυθίσουν την Ελλάδα στο σκοτάδι,αν η κυβέρνηση τολμήσει να πουλήσει την (από συστάσεώς της) αμαρτωλή ΔΕΗ .΄Ακουσα  αυτούς τους τσαμπουκάδες και θυμήθηκα το προχτεσινό συναπάντημα.Αλλά πρώτα, να διευκρινίσω:

Κάτι χρόνια πριν,είχα έναν τρομερά αδιάφορο μαθητή σε κάποιο Λύκειο της Αθήνας.Πήρε με το ζόρι απολυτήριο κι αυτό με τα παρακάλια του πατέρα του,που κλαιγότανε πως ήταν ένας φτωχός τεχνικός στη ΔΕΗ και περίμενε πώς και πώς να τελειώσει το σχολείο ο ρεμπεσκές ο γιος του,για να πάει να φέρει κι αυτός κανένα μεροκάματο στη φαμελιά. Παρακάλεσα κι εγώ τους άλλους συναδέλφους -φτωχαδάκι, μεγάλη οικογένεια,αμαρτία είναι να τον κρατάμε-το πήρε τελικά το χαρτί. Στην ουσία τώρα.

Τις προάλλες,  ένας φίλος χρειάστηκε να βάλει στο σπίτι του τριφασικό ρεύμα.Αν και  η ΔΕΗ του απάντησε μετά έναν ολόκληρο χρόνο και του ζητούσε τρελά λεφτά για μια δουλειά της πλάκας, έκανε γαργάρα και την καθυστέρηση και το φέσι (ας έκανε κι αλλιώς,μονοπώλιο βλέπετε) και τους καλεί.Θα του στέλνανε έναν ιδιώτη εργολάβο (σ΄αυτόν πήγαιναν πάνω από τα μισά λεφτά που του ζητούσαν), να κάνει την εγκατάσταση.

Δούλευε το φιλαράκι και με παρακάλεσε να πάω να τους ανοίξω.Φτάνω την καθορισμένη ώρα,μετά από κανα δίωρο αναμονής,  μού έρχονται δύο,κοιτάζω και ποιοι λέτε ήταν; Ο Δεητζής που λέγαμε και ο γιος του -μαθητή μου. Χαιρετούρες το παιδί και “…΄άγιε δάσκαλε,δεν ξεχνάμε το καλό που μας έκανες”, μετά στην κουβέντα μαθαίνω πως  ο πατέρας ήταν συνταξιούχος στα 55του και το γιο με το απολυτήριο-χάρισμα, τον είχε βολέψει εργολάβο στη ΔΕΗ.

Ο συνταξιούχος  της λαμόγιας επιχείρησης στο μεταξύ,όσο σκάλιζε τα καλώδια, να βλαστημάει θεούς και δαίμονες: “Ο Γιωργάκης, το κωλόπαιδο το Αμερκανάκι που μας έκοψε τις συντάξεις,που μας τίναξε στον αέρα”, ο πήξε, ό δείξε,τέτοια.

-Για να μιλάει έτσι, λέω μέσα μου,του φουκαρά,κανα 500αρικιο σύνταξη θα του αφήσανε. Κι εκεί που έψαχνα να βρω κάτι να του πω, να τον παρηγορήσω,μου κοψε και τον ρωτάω τί σύνταξη έπαιρνε και του την κόψαν. “3.200”,μου λέει και παθαίνω επί τόπου εγκεφαλικό. (Πάντως,αν εσείς δεν πάθατε ακόμα,γιατί μάλλον  δεν καταλάβατε τα νούμερα ,ο τύπος , πενήντα πέντε χρόνων, έπαιρνε τρεις χιλιάδες διακόσια ευρώ, λέμε ,ξυπνάτε. Και απ΄αυτά, του κόψανε κάτι κατοστάρικα).

-Και δε μου λες, ρε,μάστορα,τον ρωτάω.- Καλά και τί σχολή έβγαλες ελόγου σου και παίρνεις τέτοια σύνταξη ; “Τον Αρχιμήδη”, μου λέει ( μια παλιά μέση τεχνική σχολή), “τότε με τέτοια πτυχία μπαίναμε στις τεχνικές υπηρεσίες της ΔΕΗ”. Δεν έμεινα  άλλο κει πέρα.

-Τραβάτε την πόρτα να κλείσει σαν τελειώσετε, τους λέω,πετάω και ένα ξερό “γεια” και έγινα μπουχός.Μέχρι να κάτσω να πιω καφέ να ηρεμήσω,έριχνα  φάσκελα στα μούτρα μου, το ένα μετά το άλλο.Μια για τα παρακάλια του… φτωχού τεχνίτη της ΔΕΗ τότε,μια για τον αδιάφορο μαθητή μου,που πήρε απολυτήριο από ψυχικό. 

-΄Ορσε, φτωχέ τω πνεύματι,…άγιε, δάσκαλε μη στα χρωστάω. Πάρτα! _________________________________________________

 

2.  Ζοο. gr  “Μας γράφει συγχρήστης εδώ” :

 

“Μην παίζετε με την τιμή και την υπόληψη του ανθρώπου…” (σημ του Νικ. Φωτόπουλου).

Απάντηση;

1. Δε μιλάμε για την τιμή (=υπόληψη κανενός) .Αν προσέξεις τον τίτλο του κειμένου, έχει  αποσιωπητικά (…) πριν την τιμή.  Αυτό,ακριβώς το “σημείο στίξης”  διαφοροποιεί το νόημα ή και το ανατρέπει .Κυρίως  χρησιμοποιούμε τα αποσιωπητικά στην ειρωνεία ή όταν υπονοούμε κάτι άλλο απ΄αυτό που γράφουμε. Ακόμα και όταν θέλουμε να αποσιωπήσουμε για διάφορες αιτίες κάτι.

2. Γενικώς στο δικό μας σάιτ,που είνα καθαρά ιστορικό και όχι δημοσιογραφικό, ισχύουν οι παρακάτω αρχές, που τις έχουμε συμπεριλαβει-δημοσιεύει στην κατηγορία

                          “ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ”
                                     
                                           Γράφουμε εκεί:
                                            ΠΡΟΣ
ΤΟΥΣ “ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ” ΤΟΥ “ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ”

Σε λίγους μήνες πρόκειται να κυκλοφορήσει η Ιστορία της Σύγχρονης Ελλάδας  (2007-2014) του Δρ.Ιστορικού Νίκου Αδαμόπουλου στηριγμένη στο υλικό της Ιστορικής Δημοσιογραφίας από τον ιστότοπο Homo-Naturalis.gr
Ο ιστορικός θεωρεί πως έχει επιστημονική- ηθική υποχρέωση, στην  έκδοση του παραπάνω πονήματος, να παραθέσει και τη δική σας άποψη-αντίκρουση στην ιστορική  κριτική που σας ασκεί.
 
Να σημειώσουμε πως αυτή η ιστορική κριτική σε πρόσωπα που χτες ή σήμερα διαμόρφωσαν-διαμορφώνουν το ιστορικό γίγνεσθαι είναι επιστημονικά επιβεβλημένη και αναπόφευκτη στον ιστορικό. Για το λόγο αυτό, ακόμα και η σκληρότερη κριτική που ασκείται, έστω και σε υψηλούς τόνους, δεν αφορά την προσωπική ζωή του κρινόμενου, αλλά το μέρος της προσωπικότητάς του που άπτεται του πρωταγωνιστικού του ρόλο στη διαμόρφωση του σύγχρονου ιστορικού μας “γίγνεσθαι”.
Σας παρακαλεί, λοιπόν,να μελετήσετε από τις σελίδες του εν λόγω ιστότοπου τα κείμενα που σας αφορούν και να αποστείλετε την ανταπάντησή σας το αργότερο, έως τα μέσα Απριλίου του 2014.
Η άρνηση απάντησης εκ μέρους σας, θα εκληφθεί ως συνομολογία ότι, όσα αναφέρονται στο βιβλίο  και αφορούν το πρόσωπό σας ως δημόσιο πρόσωπο και πρωταγωνιστή του ιστορικού γίγνεσθαι, ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Περιμένουμε την απάντησή σας και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη διάθεση συνεργασίας σε ένα επιστημονικό εγχείρημα που αφορά την αντικειμενική ιστορική ενημέρωση των Ελλήνων.
                        Homo-Naturalis.gr
Διευκρινίση: Για τον ευκολότερο εντοπισμό των κειμένων που σας αφορούν, πληκτρολογήστε στο Google: Homo-Naturalis.gr , όνομα,επώνυμο και  ιδιότητα (π.χ Homo-Naturalis.gr ,Κάρολος Παπούλιας ,πρόεδρος δημοκρατίας).

_______________________________________________________________________

 

3. ΣΚΑΝΔΑΛΟ ASHLEY MADISON
Δύο αυτοκτονίες μετά τη διαρροή των στοιχείων από το σάιτ για απίστους συζύγους
Δύο αυτοκτονίες μετά τη διαρροή των στοιχείων από το σάιτ για απίστους συζύγους
 

Τουλάχιστον δύο αυτοκτονίες μπορεί να συνδέονται με την κλοπή προσωπικών δεδομένων από τον ιστότοπο για άπιστους παντρεμένους Ashley Madison.

Η μητρική εταιρεία του ιστότοπου προσφέρει το ποσό των 500.000 δολαρίων Καναδά σε όποιον παράσχει πληροφορίες που θα οδηγήσουν στη σύλληψη των χάκερ, ανακοίνωσε τη Δευτέρα η αστυνομία του Τορόντο.

Εκτός από την αποκάλυψη των δεδομένων τουλάχιστον 37 εκατομμυρίων χρηστών της υπηρεσίας αυτής που ειδικεύεται στην εξεύρεση συντρόφων για παντρεμένους, έχουν γίνει καταγγελίες για εκβιασμούς και για τουλάχιστον δύο αυτοκτονίες, ανέφερε ο Μπράις Εβανς, αναπληρωτής επιθεωρητής της αστυνομίας του Τορόντο.

Στα δεδομένα αυτά περιλαμβάνονταν μεταξύ άλλων οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις Αμερικανών κυβερνητικών αξιωματούχων, Βρετανών δημοσίων υπαλλήλων και εργαζόμενων σε ευρωπαϊκές και βορειοαμερικανικές πολυεθνικές εταιρείες.

Ζουν μέσα στην υποκρισία και το σκοτάδι. “Κερατώνει”  ο ένας τον άλλο και μετά, όταν βγουν  στη φόρα οι “πομπές”…αυτοκτονούν!  Σύντροφοι, σύζυγοι, σου λέει (μια ιερή σχέση)  και ο ένας καταπιέζει, ζηλεύει, φθονεί τον άλλο. Ασκεί πάνω του κυριαρχικά δικαώματα, ως αφέντης. Σαν να είναι το αμάξι ή το “κεραμίδι” του.

Τί λέτε, καλέ;  Πού τα βρήκατε αυτά γραμμένα; Από ποια πηγή εκπορεύεται τέτοια  ηθική πως η ικανοποίηση της σεξουαλικής ορμής και η “πολυγαμία” είναι αμαρτήματα, όπως λέει ο…ανέραστος  Παύλος, που κούφανε τους…Σοδομίτες Κορίνθιους με όσα αναφέρει στην επιστολή του για το σκοπό του γάμου και το σεξ; ( ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α΄ 7:2

δια δε τας πορνείας έκαστος την εαυτού γυναίκα εχέτω και εκάστη τον ίδιον άνδρα εχέτω
η γυνή του ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει αλλ ο ανήρ, ομοίως δε και ο ανήρ του ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει αλλ΄ η γυνή.

Εντελώς “κουφό”  έτσι; Δεν έχω τον άνθρωπό μου για συντροφιά, τρυφερότητα, κατανόηση, οικειότητα και όλα τα άλλα “μυστηριακά” της σχέσης, αλλά  για να μην είμαι… πόρνος! Και ποιος το λέει αυτό; Μα ποιος άλλος;  Ο Φαρισαίος Παύλος που δε γνώριε ποτέ τί θα πει αγάπη, στοργή, πόνος από το σύντροφό σου.Ούτε, φυσικά, την ευλογημένη  ηδονή, την απόλαυση του σεξ. (΄Ολο το θρησκευτικό σύστημα- και όχι μόνο ο Χριστιανισμός- στηρίζεται στην παράνοια, το αφύσικιο, τη στέρηση, την τιμωρία).

 Αφήστε τους ανθρώπους, επιτέλους, ελεύθερους!Ειδικά  σε θέματα σεξουαλικής  συμπεριφοράς. Κα τα ζευγάρια, επίσης, ο ένας τον άλλο.  Ουδείς είναι σεξουαλικό υποκείμενο και ιδοκτησία  του άλλου, όπως λέει ο  Παύλος. Αν έτσι κάποιος  ορίζει και αντιμετωπίζει το γάμο, τη συντροφικότητα, ας φεύγει από τη σχέση, ας το διαλύει καλύτερα. Ας ψάχνει τους όμοιους τους να …συμπεθεριάσει.

Δεν υπάρχουν  μοιχεία και πορνεία στη Φύση.Είναι και τα δύο αφύσικα και παράλογα. Και μόνο στα μυαλά των  διαστροφέων των φυσικών ενστίκτων και στους δυνάστες της ανθρώπινης ελευθερίας και αξιοπρέπειας  εν-επι-δημούν τέτοια αρρωστήματα. 

Μείνετε ελεύθεροι και αξιοπρεπείς, ως άτομα και  σύντροφοι.

Γράφαμε σε παλιότερο κέιμενο μας:

 

 HOMO-NATURALIS.GR («ΔΡΩΜΕΝΑ» 26-12-2011)
 «ΕΡΩΤΑΣ-ΑΓΑΠΗ: ΠΡΟΪΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ «ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ» ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ. 
……………………………………………………………………..
Αν μπορούσε κανείς σε οποιαδήποτε χώρα της γης να “καθαρίσει” (με “υπέρβαση”) το μυαλό του εντελώς από στερετότυπα-πρότυπα,διδασκαλίες ,συνήθειες και τρόπο ζωής που το επέβαλαν παιδιόθεν,έκπληκτος θα ανακάλυπτε πως η ζωή του είναι εντελώς α-φύσικη. Δεν υπάρχει τομέας δραστηριότητας ή συμπεριφοράς στη ζωή του ατόμου στον οποίο να μην παραβιάζονται-καταστρατηγούνται, άλλοτε εντελώς,άλλοτε μερικώς, οι νόμοι της φύσης. Ο “πολιτισμός”,η εξέλιξη δεν κατάφεραν να επανατοποθετήσουν το εκτροχιασμένο τρένο του ανθρώπου στις “φυσικές” του ράγες. Ούτε φυσικά και η, μέσω των συνταγμάτων – “καταστατικών χαρτών” και ανθρωπινότερων πολιτευμάτων, κατοχύρωση των ατομικών- βασικών δικαιωμάτων ανέτρεψε αυτή την πραγματικότητα.Βελτίωσαν κάποιους τομείς,αλλά δεν τη θεράπευσαν. Να περιοριστούμε με αφορμή τα παραπάνω περιστατικά της καταδίκης από τους Ιρανούς μουλάδες σε θάνατο μιας…μοιχαλίδας και την αποτρόπαιη  δολοφονία μιας γυναίκας στην Καστοριά από τον…ερωτευμένο “παρτενέρ” της, σε ζητήματα “ηθικής” που σχετίζονται με την “ερωτική” ζωή του ατόμου.

 

Οι κοινωνίες και τα διάφορα “συστήματα” ,που τη συντηρούν- συγκροτούν (εξουσία, θρησκεία, νόμοι, εκπαίδευση), τουλάχιστον στις ιστορικές περιόδους,που γνωρίζουμε, τις περισσότερες φορές καταδίωξαν αμείλικτα τη φυσική ανάγκη του ανθρώπου για σεξ ή την περιόρισαν σε ασφυκτικά όρια. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες (μινωικός πολιτισμός, σπαρτιατική “πολιτεία”, δυο παραδείγματα από τη “δική” μας ιστορία) και έχουν να κάνουν περισσότερο με τις επιλογές της εκάστοτε εξουσίας ,που ανέμενε κάτι συγκεκριμένο (ωφελιμιστικό) από την ημι-ανατροπή αυτού του γενικού κανόνα, που αναφέραμε. Στις πηγές των διαφόρων ιστορικών περιόδων από τις οποίες “ταξίδεψε” η ανθρωπότητα, είναι απόλυτα εμφανές ακόμα και με μια πρόχειρη ματιά πως οι περιορισμοί της γενετήσιας ανάγκης του ανθρώπου, που επέβαλαν τα λογής “συστήματα”,περισσότερο ή λιγότερο, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν “βάρβαροι” ,σκληροί, ανελαστικοί, αφύσικοι με μια λέξη.

………………………………………………………………………………………………….

Η φύση όπλισε τον άνθρωπο με δύο πανίσχυρα όπλα για την επβιωσή του. Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και εκείνο της διαιώνισης του είδους.Και τα δύο,ως εξαιρετικώς-πρωταρχικώς απαραίτητα ,για να καθίστανται επιθυμητά και ανά πάσα στιγμή δραστήρια,τα συνόδευσε με “δολώματα”:Γεύση-οσμή για την τροφή, ηδονή για τη γενετήσια πράξη. Η επιδίωξη συνεύρεσης των δύο φύλων δεν όρισε η φύση να “θηρεύεται” και να πραγματοποιείται μόνο για τη διαιώνιση του είδους,αλλά είναι φανερό πως την έχει καταστήσει αυτόνομη και αποκλειστική λειτουργία,ανεξάρτητη από την τεκνογονία.Η επίτευξη της ηδονής είναι αυτοσκοπός και για τα δύο φύλα. Οι φύση δεν όρισε αυστηρούς κανόνες, όπως η κοινωνία για την επίτευξη-πραγματοποίηση της συνεύρεσης ούτε και έθεσε “ηθικούς” περιορισμούς,όσον αφορά τουλάχιστον την επιλογή εκείνου ή του άλλου προσώπου και της συχνόητας συνεύρεσης με το ίδιο ή με διαφορετικά πρόσωπα .Οι μόνοι “περιορισμοί” έχουν να κάνουν με την “επιθυμία” (διάθεση ) και τη “ερωτική χημεία” των …υποψηφίων προς συνεύρεση προσώπων. Αν υπάρχει ή προκαλείται (ερεθίζεται) η επιθυμία και υφίσταται η κατάλληλη “χημεία” για σεξ, τίποτα από τη μεριά της φύσης δεν εμποδίζει τα άτομα να συνευρεθούν. Επομένως,η ίδια η φύση έχει καθορίσει ως κανόνα την πολυγαμία και των δύο φύλων και αποκλείει ή απορρίπτει τη μονογαμία,αρκεί να εξασφαλίζονται, όπως είπαμε ,οι προϋποθέσεις που απαιτεί η συνεύρεση.

 ……………………………………………………………………………………………………..

Οι κοινωνίες,από τη στιγμή που εξολίσθησαν από φυσικές και ελεύθερες,ευρείες ομάδες ατόμων ,σε αφύσικες και ανελεύθερες, απέκτησαν ιδιοκτησιακές καταβολές-νοοτροπίες και θεσμοθέτησαν διατάξεις (νόμους) που επέβαλαν-εξασφάλιζαν την “κτήση”,την ιδιοκτησία . Φρόντισαν,λοιπόν, για να εξασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και “εξ αίματος” μεταβίβασή αυτής της ιδιοκτησίας σε απογόνους ,να διδάξουν και επιβάλουν με το πέρασμα του χρόνου τη μονογαμία, η οποία όντως εξασφαλίζει τη αυθεντική “κληρονομικότητα” και είναι εχέγγυο της μεταβίβασης της “κτήσης” από τον πρόγονο στο γνήσιο από-γονό του. Γι΄αυτό, με μοχλό της θρησκεία περισσότερο,τα συστήματα εξουσίας κυνήγησαν αμείλικτα την πολυγαμία και σε κάποιες περιπτώσεις τη εξόρισαν εντελώς από τη ζωή του ατόμου.΄Οπου και όποτε την επέτρεψαν, έγινε όχι επειδή αναγνωρίστηκε το δικαίωμά τους να επιλέγουν οι “υπήκοοί” τους ελεύθερα διαφορετικούς (λίγους ή πολλούς) σεξουαλικούς συντρόφους, αλλά λόγω σκοπιμοτήτων που εξυπηρετούσαν ανάγκες του ίδιου του συστήματος ΄Ετσι, το αφύσικο της μονογαμίας ανεδείχθη- κατέστη …φυσικό και το “ανήθικο”, ηθικό! (Στη ηθική της φύσης, ό,τι είναι φυσικό είναι και ηθικό).
Ο “ εραστής”, ως εκ της ιδιότητος του ερωτευμένου ,αποκτά το δικαίωμα να θεωρεί και να πιστεύει ότι ο έτερος “εραστής” αποτελεί ιδιοκτησιακό – “περιουσιακό” στοιχείο του. Μάλιστα, εκμηδενίζει στη συνείδησή του ή υποβαθμίζει την αξία των άλλων “αγαθών” που κατέχει γι΄αυτό είναι έτοιμος ακόμα και να τα θυσιάσει χάριν του “έρωτά” του. Η μεταμόρφωσή του όμως αυτή για το νουνεχή,τον έχοντα σώας τας φρένας ,δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια νευρωτική, θα έλεγαν οι ειδικοί ,κατάσταση,η οποία τον εξωθεί και τον παροτρύνει να επιδιώκει την ικανοποίηση σκοτεινών και βάρβαρων πτυχών του “Εγώ”,όπου προεξέχουν τα ατομικιστικά-εγωιστικά ένστικτα. Η α-φύσικη αυτή μετάλλαξή του ,όντως μπορεί να τον οδηγήσει να θυσιάσει και τη ζωή του για τον “εραστή”,την ίδια ώρα,που δε διανοείται,όμως, όχι να θυσιάσει τη ζωή του,αλλά ούτε να ασχοληθεί, έστω και στοιχειωδώς, με τις ανάγκες του συνανθρώπου του. Εκείνος δίνει ΜΟΝΟ και τα ΠΑΝΤΑ σε συγκεκριμένο πρόσωπο και για συγκεκριμένο σκοπό.Οι άλλοι δεν “υπάρχουν” ή είναι ήσσονος σημασίας η ύπαρξή τους. Το “σκοτεινό αντικείμενο του πόθου” καθίσταται μανία,τρέλα,απόλυτος σκοπός και τον απομονώνει από το κοινωνικό περιβάλλον και από τα κοινά κοινωνικά-πολιτικά προβλήματα. Ακόμα και η φυσική ανάγκη για πολυγαμία και αλλαγή “συντρόφου” στραγαλίζεται και το γενετήσιο ένστικτό του ασκείται για να ικανοποιείται μόνο μέσω του “κτήματος”. Διακατέχεται από απόλυτο πάθος και καθοδηγείται μόνο από εκείνο . Δεν ησυχάζει αν δεν είναι σίγουρος πως δεν κινδυνεύει να “δραπετεύσει” ο συν-αιχμάλωτος .  Οι ψυχολόγοι θα έλεγαν πως σ΄αυτή την περίπτωση έχουμε  αφύσικη υπερ-ανάπτυξη του “ΕΓΩ”.
Αν ,τώρα. ο άλλος δεν ανταποκρίνεται σ΄αυτές τις απαιτήσεις ,είτε επειδή κάποια στιγμή αμβλύνεται και εξαφανίζεται το πάθος, κυρίως λόγω της συνήθειας-καθημερινότητας, είτε λόγω της “ανάγκης” για αναζήτηση νέου,ερωτικού …θηράματος (ο επιρρεπής στις “ροζ” εκδοχές της ερωτικής ζωής είναι ένας “Σίσυφος”, ένα τραγικά ανικανοποίητο άτομο,που στην ουσία κυνηγάει “χίμαιρες”, ψάχνοντας τον “πρίγκιπα”,ο οποίος φυσικά δε θα φανεί ποτέ,ούτε είναι όπως τον θέλει εκείνο), τότε το “ζεύγος” βιώνει αβυσσαλέες ανατροπές. Κι ενώ ο ένας εραστής “εξανθρωπίζεται”, αφού “έρχεται εις εαυτόν”, ο εναπομένων στο παλαιό πάθος ,αναγορεύεται από τον ίδιο και τον περίγυρό του σε “απατημένο”  και εκδικητή, καταλαμβάνεται από αμόκ, κατατρύχεται από απόλυτη “ζήλεια” και φθόνο,που μπορεί να τον οδηγήσει στην αυτοκτονία ακόμα και στη δολοφονία του “προδότη” .Δεν υπάρχει εγωιστικότερο συναίσθημα από τον έρωτα, αφού απαιτεί απόλυτη υποταγή ελεύθερου προσώπου, δίκην δούλου, και καταφέρνει με την “εκπνοή” του να προκαλέσει-διεγείρει τα χειρότερα, αρνητικά συναισθήματα στον άνθρωπο.
Το γεγονός και μόνο πως ο έρωτας δεν είναι “ένστικτο”, αλλά επίκτητη και διεστραμμένη κοινωνική επιβολή και αντίληψη ,φαίνεται καθαρά από το γεγονός πως δεν έχει διάρκεια,σε αντίθεση με τα αυθεντικά ένστικτα, τα οποία, ως στη στιγμή του θανάτου, δεν καταργούνται και μάλιστα είναι κυρίαρχα.(Η ανάγκη για σεξουαλική ικανοποίηση για παράδειγμα ,έστω και φαντασιακά, είναι παρούσα και καμιά φορά έντονη και σε μεγάλες, γεροντικές ηλικίες).Ο έρωτας ,αντίθετα, ως μη φυσικό,αλλά επινοημένο συναίσθημα,ως προϊόν κοινωνικής προπαγάνδας-επιβολής (“πλύση εγκεφάλου”),αλλά και κακής ερμηνείας και αντίληψης της φυσικής, ερωτικής ορμής του ανθρώπου, είνα πρόσκαιρος, παρωδικός, έχει ημερομηνία λήξης, και όταν συμβεί αυτό, οι ερώμενοι, δεν έχουν την ευαισθησία και το σεβασμό να διαθέτουν ούτε το ελάχιστο θετικό συναίσθημα ο ένας για τον άλλο.Αν νιώθουν κάτι, συνήθως είναι μίσος. οίκτος ή σιχασιά.

………………………………………………………………………………………………………

Αλλά,θα αναρωτηθει κανείς,δεν μπορεί να υπάρξει μιας άλλης μορφής, “υγιής” ερωτική σχέση; Τέτοια μορφή σχέσης μπορεί ,βέβαια,να υπάρξει,αλλά όχι στον “καθένα”. Μόνο σε άτομα, που έχουν κατακτήσει ανώτερες “σφαίρες ζωής” που έχουν απαλλαγεί ή περιορίσει τη ζωώδη πλευρά τους, που έχουν καταφέρει αυτό που λέμε “υπέρβαση” και  κατάκτηση της απέναντι “όχθης” είναι δοσμένη μια τέτοια σχέση ως “βραβείο” και καρπός αγώνα. Αυτή η ένωση λέγεται Συντροφικότητα και δε διαθέτει, παρά ελάχιστα στοιχεία από εκείνα που μνημονεύσαμε πως συνυπάρχουν με τον έρωτα ή την αγάπη (π.χ η ύπαρξη “σεξουαλικής χημείας” με το σύντροφο).Η Συντροφικότητα είναι η κορυφαία κατάκτηση-εξέλιξη του ενστίκτου της διαιώνισης του είδους. Δε διακατέχεται από παραλογισμούς και μανίες, δεν έχει νευρώσεις,ούτε “σκοτεινά αντικείμενα πόθου”.Το σπουδαιότερο, έχει μονιμότητα και διάρκεια, μπορεί και “μιας ζωής”. Διέπεται από αλληλο-σεβασμό-εκτίμηση, ανιδιοτέλεια ,ουσιαστικό ενδιαφέρον, ειλικρίνεια, επικοινωνία, τρυφερότητα για τον άλλον, τον οποίο δεν αντιμετώπίζει ως “κτήμα” σε ιδιοκτησιακό καθεστώς, αλλά ως ανεξάρτητη προσωπικότητα που έχει και το δικαίωμα και την υποχρέωση να διαθέτει τον εαυτό του ως βούλεται και αισθάνετα. Ακόμα και η μονογαμία (η “αιχμή του δόρατος” , το “ευαίσθητο σημείο” της ερωτικής σχέσης ) δεν επιβάλεται σε κανέναν από τους συντρόφους, αν δεν είναι αρεστή ή επιθυμητή .Οι μόνοι περιορισμοί που επιβάλει η Συντροφικότητα είναι εκείνοι που υπαγορεύονται από τη λογική (για παράδειγμα, η αυτονόητη ελευθερία μου δε θέτει σε κίνδυνο ή δοκιμασία και περιορισμό την ελευθερία του συντρόφου μου). Είναι όντως μια υψηλή κατάκτηση του ανθρώπινου πνεύματος, που καθοδηγείται από τις επιταγές του Νου, επομένως της Φύσης και απαιτεί καλλιέργεια και κατάκτηση των ποιοτικών ιδιοτήτων του ανθρώπου, όπως πάταξη και εξουθένωση του ατομικισμού-εγωκεντρισμού, χαλιναγώγηση σκοτεινών πόθων και ανάδειξη της ανθρωπιστικής πλευράς του ατόμου (αλληλεγύη, κατανόηση, συμμετοχή στη θεραπεία της ανάγκης του “πλησίον”) .Αλλά μια τέτοια “υπέρβαση” συνεπάγεται και απαιτεί μελέτη -κατανόηση των ιδιοτήτων του ανθρώπου και των νόμων της Φύσης.΄Ο,τι αποκαλείται προσωπική ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και απεγκλωβισμός του ανθρώπου από τα δεσμά της ζωώδους υπόστασής του,είναι η κατάκτηση και η βίωση αυτής της ερωτικής σχέσης που αποκαλείται ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ .