ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ . ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ!

1. Time: Η Γκρέτα Τούνμπεργκ πρόσωπο της χρονιάς

Time: Η Γκρέτα Τούνμπεργκ πρόσωπο της χρονιάς

Η νεαρή ακτιβίστρια κατά της κλιματικής αλλαγής Γκρέτα Τούνμπεργκ αναδείχθηκε σε πρόσωπο της χρονιάς 2019 από το περιοδικό TIME.

****

Και για πολλά χρόνια ακόμα, η Γκρέτα είναι σίγουρο πως  θα είναι παρούσα στους αγώνες για το κλίμα.΄Αλλωστε  η δικιά της γενιά θα υποστεί τις χειρότερες συνέπειες  της “κλιματολογικής καταιγίδας”,που θα εκδηλωθεί σύντομα,αν δεν προλάβουμε.

Μπράβο, μικρή μας ακτβίστρια! Μακάρι να βρεις κι άλλους,πλήθος μιμητών.

2.Η φωταγώγηση της πλατείας Συντάγματος και της πραγματικά φανταστικής Βουλής

Το δέντρο των Χριστουγέννων φωταγωγημένο και πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα

Ο Κώστας Μπακογιάννης στη σκηνή της πλατείας Συντάγματος / Φωτογραφία: NDP Photos

O Κώστας Μπακογιάννης δίνει το σύνθημα για να ανάψει το δέντρο

Η Ντόρα Μπακογιάννη με το κινητό ανά χείρας στην τελετή φωταγώγησης του χριστουγεννιάτικου δέντρου

΄Οσο τα ίδια πρόσωπα συνεχίζουν  με καταλυτική  παρουσία  στην  πολιτική και κοινωνική  ζωή  να  αναπαράγουν  τέτοιες μουχλιασμένες  και στερεότυπες  φιέστες, με φάτνες, βρεφοκρατούσες Παναγιές και Μάγους ,ο κόσμος δε θα υπολογίζεται πως πάει μπροστά Και όχι μόνο.  Θα πορεύεται  με την…όπισθεν.

Να μην ξεχνάμε, ακόμα,  πως αυτά τα  πρόσωπα που πρωταγωνιστούν σήμερα  στο ιστορικό γίγνεσθαι, είναι καθρέπτης   της κοινωνίας. Τέτοια είναι και τα μέλη της. Αυτοί τους εκλέγουν κι αυτοί τους μιμούνται.

Στις νέες  κοινωνίες θα έχουν εξαφανιστεί και  τούτοι  και τα ανόητα  και προσχηματικά ευσέβειας και ευαισθησίας    πανηγυράκια τους. Θα φαντάζουν γελοιότητες  μιας εποχής που από τη μια στόλιζαν δέντρα και μιλούσαν για αγάπη και αλληλεγγύη κι από την άλλη, έδειχναν τα άγρια δόντια τους στους πρόσφυγες,τους μετανάστες του κατατρεγμένους της γης.

Θα έχουν παρέλθη  ανεπιστρεπτί αυτά τα χρόνια .    Νέες εποχές ανατέλλουν . Σ΄αυτές δεν θα έχουν θέση οι “Μπακογιάνηδες”.   Ο νεποτισμός, η αναξιοκρατία,η μετριότητα.

_____________________________________-

1. α.Η ΕΡΤ «έκρυψε» τη «βόμβα» Αγγελή για Αβραμόπουλο στην Προανακριτική

Δεν εξυπηρετούσε την κυβερνητική προπαγάνδα η αναφορά της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε όσα κατέθεσε ο Γ. Αγγελής στην Προανακριτική για τον Δ. Αβραμόπουλο, προκειμένου να αποσιωπηθεί η είδηση ότι το FBI παρέθεσε στοιχεία για τραπεζικό λογαριασμό του τέως Επιτρόπου στους Έλληνες εισαγγελείς Διαφθοράς.

Στην κατάθεσή του ενώπιον της Προανακριτικής Επιτροπής, ο Γ. Αγγελής τόνισε -μεταξύ άλλων- ότι το FBI στο πολυσυζητημένο «ταξίδι της Βιέννης» έδωσε στους Έλληνες εισαγγελείς στοιχεία για τραπεζικό λογαριασμό Έλληνα πολιτικού.

β.ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ)

 Miss Violence

ΕΡΤ2 , 23:30 Κατάλληλο άνω των 15 ετών

Η εντεκάχρονη Αγγελική πηδά από το μπαλκόνι την ημέρα των γενεθλίων της, με ένα χαμόγελο χαραγμένο στο πρόσωπό της.

Και ενώ η αστυνομία και οι κοινωνικές υπηρεσίες προσπαθούν να ανακαλύψουν τα αίτια της αυτοκτονίας, η οικογένεια της Αγγελικής επιμένει πως ήταν ατύχημα.

ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Θεμιστοκλής Πάνου(πατέρας) , Ρένη Πιττακή (μητέρα) , Ελένη Ρουσσινού (Ελένη) , Σίσσυ Τουμάση (Μυρτώ) , Καλλιόπη Ζωντανού (Αλκμήνη) , Κωνσταντίνος Αθανασιάδης (Φίλιππος) , Χλόη Μπολώτα (Αγγελική) , Μαρία Σκουλά , Νίκος Χατζόπουλος , Μηνάς Χατζησάββας , Κωνσταντίνος Ανταλόπουλος , Μαρία Καλλιμάνη , Βάσω Ιατροπούλου , Στέφανος Κοσμίδης , Χρήστος Λούλης , Άννα Κουτσαφτίκη , Γιώργος Συμεωνίδης , Γιώτα Φέστα , Μάρθα Μπουζιούρη , Βασίλης Κουκαλάνι , Rafika Chawishe
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ/ΕΣ
Αλέξανδρος Αβρανας

To κρατικό κανάλι κρύβει μεν τις ειδήσεις ή τις χαλκεύει, ως  “κατακίτρινο” που είναι, αλλά την ίδια στιγμή δεν το νοιάζει να κρύψει τις πομπές του. Χτες βράδυ  οι πανάθλιοι  εκεί στην ΕΡΤ, πρόβαλαν ένα προπαγανδιστικό της παιδεραστίας φιλμ,με το τιμ των….καλλιτεχνών που διαβάζετε παραπάνω. Εμετικό φιλμ,όπου ένας πατέρας και παππούς εκπορνεύει κόρες και εγγονή.  Τόσο άρρωστοι κι αυτοί που  γύρισαν τέτοιο έκτρωμα αλλά και η ΕΡΤ που το έπαιξε.  Ντροπή!

Υ.Γ

  1. Μια εύλογη ερώτηση. Η ταινία έγραφε πως δεν πρέπει να την παρακολουθούν παιδιά  κάτω από 16. Οι γονείς που επέτρεψαν στα 8χρονα και 10χρονα παδιά τους να συμμετάσχουν και μάλιστα σε βασικούς ρόλους στη συγκεκριμένη ταινία, όταν την έπαιξαν στην κινηματογραφική αίθουσα,   πήγαν μαζί και τα παιδιά τους  στην…πρεμιέρα; Δεν ντρέπονται  τέτοιοι γονείς;

       2.Ελπίζουμε το φιλμ να μην έγινε με δικά μας λεφτά από εκείνα που παίρνει και διαθέτει σε λογής κολλητούς το Κέντρο Κινηματογράφου με το πρόσχημα πως προωθούν την…Τέχνη. Αν αυτό το σιχαμερό φιλμ  της ΕΡΤ είνα Τέχνη, εμείς τη φτύνουμε.  Μαζί και όσους την υπηρετούν.Αφύσικοι, νοσηροί, βάρβαροι!

 

Γράφαμε σε πρόσφατο κείμενο:

“JOKER”: ΤΕΧΝΗ ΄Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ;

O κινηματογράφος  είναι ευχή και κατάρα. Κι αν θέλαμε  να αποτιμήσουμε  την προσφορά του από τη μέχρι τώρα, εδώ και  κάμποσες δεκαετίες συγκομιδή και διανομή στο σύγχρονο άνθρωπο  ωφέλιμου έργου,  θα καταλήγαμε σε ποσοστό    20- 30% . Το υπόλοιπο είναι ζημιογόνο!   Τόση μεγάλη η διαφορά  στην αξία και την απαξία  της  7ης Τέχνη. Μέγας δάσκαλος ο κινηματογράφος ,όταν δίνει τον καλό του εαυτό. Αλλά και  “προαγωγός”   της βίας, του εγκλήματος, της απάτης, του  σεξισμού,της νοσηρότητας.

Κι αφήσαμε τελευταίο, ως σημαντικότερο κακό και απότοκο όλων των προηγούμενων. Την αποβλάκωση, την  αδρανοποίηση,  έως  και τη νέκρωση, που προξενεί  στα  ανακλαστικά της  υγιούς κοινωνικής αντίδρασης στο άδικο και το παράλογο και της μετάλλαξης του λαού σε  μάζα, η οποία, εκτός των άλλων  τρέφεται και ηδύνεται  (ανέκαθεν) με “άρτον και θεάματα”.

 

Ας επιστρέψουμε τώρα στον κινηματογράφο. Η 7η τέχνη ισχυρίζεται πως αναπαριστά  τα δρώμενα στη ζωή. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.Τα περισσότερα προϊόντα της ανήκουν στο χώρο της φαντασίας και κάποτε της αχαλίνωτης, του σουρεαλισμού . Και οι “στιγμές”  (χρονικές, τοπικές, συγκινησιακές  κ,λπ), εντελώς διαφορετικές από εκείνες της πραγματικής ζωής (π.χ άλλο να βιώνεις από οθόνης  την αναπαράσταση  ενός  επεισοδιακού ταξιδιού με καράβι   από Ευρώπη σε Αμερική και άλλο να το ζεις στην πραγματικότητα. Διαφορετικό να βλέπεις στο δρόμο σου έναν ψυχάκια   να σφάζει εν ψυχρώ κάποιον  περαστικό και άλλο να το  βλέπεις ως αναπαριστώμενη σκηνή στο πανί).  Με άλλα λόγια η “αναπαράσταση”,η μίμηση  της ζωής στο έργο,το φιλμ είναι αυτό ακριβώς που λέει η λέξη. Τεχνητή ,ψεύτικη.

Από την άλλη, όμως, δοθέντος που ο κινηματογράφος έχει στη διάθεσή του πλείστα  μέσα (τρικ ψευδαίσθησης, χρώμα, μουσική ,κ.α)   για να καθιστά τα προϊόντα του  μοναδικής δύναμης  και ελκυστικότητας ,ιδιαίτερα σε όσους δεν έχουν την ικανότητα να διαχειρίζονται  την απλή  αλήθεια πως άλλο η ζωή και άλλο η φαντασία  και το όνειρο, η επίδρασή της  κινηματογραφικής εικόνας  είναι καταλυτική.Και ανάλογα το μήνυμα της ταινίας,  θετική η αρνητική. Και εθισμός, ειδικά στο κακό , το έγκλημα, τη βια,  την αρπαγή , ευκολότερος απ΄όσο στο καλό.

Αλλά η βιομηχανία του θεάματος, έχει πρωτίστως  στόχο το κέρδος.Και το μεγάλο κέρδος εξασφαλίζεται  μόνο αν προσφέρεις στον πελάτη-θεατή κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο, από εκείνο που είναι οικείο στον ίδιο.  Το ασυνήθιστο στο “μέσο” άνθρωπο, αυτό που δεν υπάρχει στη δική του ζωή συνήθως,  είναι  τα μεγάλα και αχαλίνωτα αισθήματα και πάθη, το ρίσκο, η  εξτρέμ δράση και τα συναφή.  Ο πολεμικός, ο κατακτητικός άνθρωπος των  “σπηλαίων”  έχει πεθάνει σήμερα μέσα μας ή τουλάχιστον πνέει τα λοίσθια.  Ο  κακός κινηματογράφος αυτό ακριβώς επιδιώκει.Να αναστήσει και να διεγείρει  μέσα μας το το απωθημένο, εκείνο που εδρεύει πλέον εντός του ψυχισμού μας , ως φροϋδικό id, αυτό που αποτελεί γονιδιακό μας φόρτωμα και βρίσκεται  εν υπνώσει.

Η τέχνη του κινηματογράφου γενικώς, καλή και κακή,  κάνει ακριβώς αυτό. Ξυπνάει μέσα μας τον αρχέγονο άνθρωπο.  Της καλοσύνης, της αθωότητας, της αλληλεγγύης, της συλλογικής  μνήμης, αλλά και της  βίας, της κατάκτησης, της αρπαγής. ΄Ετσι εξηγείται γιατί σπάνια θα συναντήσεις φιλμ χωρίς αλτρουισμό, έντονο συναίσθημα ,  έρωτα, αλλά  και νοσηρό σεξ, βία και κυριαρχία.Και όσο  μεγαλύτερε τέτοιες δόσεις   εισπράττει ο   θεατής,τόσο ισχυρότερο   το ενδιαφέρον του κοινού για τη ταινία.

Και αν το μήνυμα του έργου, είναι  ωφέλιμο και σύμφωνο  με την τρέχουσα ηθική, έχει καλώς. Αν όχι, σε αυτή την περίπτωση  το   “αδύναμο”άτομο  ταυτίζεται με τα δρώμενα ,αφού δεν  έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί το μύθο και να τον ξεδιακρίνει  από την πραγματικότητα .Κι αν  η ταύτιση  είναι  ολοκληρωτική,  υπάρχει ο μέγας κίνδυνος της αντιγραφής – της μίμησης και μεταφοράς  των δρώμενων στην οθόνη στην πραγματική ζωή.

Στην πλειονότητα της παραγωγής του ο κινηματογράφος είναι εργαλείο  υποκουλτούρας. αλλά και   κερδοφόρα βιομηχανία.  Πολύ λιγότερο  είναι Τέχνη και προαγωγή  της καλαισθησίας και  της ανάδειξης της καλοπροαίρετης     διάστασης της ψυχής του ανθρώπου. Οπότε, αντιλαμβάνεται κανείς γιατί ,ας πούμε οι “νοσηροί” σκηνοθέτες  Ταραντίνο και (λιγότερο)   ο Κόπολα και  Σκορσέζε έχουν μεγαλύτερη πέραση στις παραγωγές τους και  περισσότερο κοινό και φαν  απ΄όσο ο  “ποιοτικός” Γούντι ΄Αλεν.

Κι αυτό αποδεικνύεται,  αν δει κανείς πόσα εισιτήρια έκοψε για παράδειγμα η  “Η Λίστα του Σίντλερ” και πόσα η “Σιωπή των Αμνών” και το Pulp Fiction. Και πόσο άγνωστοι παραμένουν εξαιρετικοί ηθοποιοί που αρνούνται  γίνουν  Μπραντ Πιτ και Σάρον Στόουν . 

Από κει και ύστερα  η Πολιτεία , αν δεχτούμε πως είναι (ή πρέπει να είναι)  εκτός από κράτος δικαίου και διαιτητής- εγγυητής   της ψυχικής υγείας του πολίτη, οφείλει  με την ισχύ που  διαθέτει να παρεμβαίνει και να   προστατεύει,  ιδιαίτερα τα  ανήλικα άτομα   από προϊόντα που στοχεύουν  στο ασύδοτο κέρδος με όλα τα μέσα και ειδικά της αχαλίνωτης αναπαράστασης της βίας.

Είπαμε πως  το 70-80%  της κινηματογραφικής παραγωγής είναι “σκουπίδια”  και σχολεία βίας και εγκληματικότητας.Το “Joker” χαρακτηριστικό παράδειγμα υποκουλτούρας και κράχτης   για υπέρ κέρδη ,πάση θυσία. Και θα φανεί σύντομα, όταν συγκρίνει κανείς την υποδοχή που είχαν το “Zootopia” ή το “The Secret Life of Pets” (1,2) , τα ” μικρά διαμάντια” στο είδος των κινούμενων σχεδίων ,έναντι αυτής που θα κατακτήσει o πρίγκιπας του εγκλήματος   “Joker”.

Και να μην ξεχνάμε. Μια σταγόνα ιωδίου βάφει 7.000 σταγόνες νερού! Απολύτως ισχυρότερη  η δύναμη του κακού,έναντι του καλού .

2. Aνατροπή με την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών για τα Airbnb

Προτού καθίσει ο κουρνιαχτός από την εξέλιξη με το Airbnb διαμέρισμα στο Ναύπλιο, ήρθε μια νέα απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών,

με την υπ’ αριθμόν 1259/2019 του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η αγωγή εναντίον της ιδιοκτήτριας του Airbnb διαμερίσματος απορρίφθηκε, καθώς δεν κατέστη δυνατό να αποδειχθούν οι αιτιάσεις.

Σχολιάζοντας την απόφαση, η πρόεδρος του Συλλόγου Οικονομίας Διαμοιρασμού (Σ.Ο.ΔΙΑ) Θεοδώρα Δήμα, υποστήριξε ότι «είναι η πρώτη φορά που ο δικαστής παίρνει όλα τα δεδομένα και τους ισχυρισμούς και από τις δυο πλευρές και αποφασίζει ότι είναι δυσχερέστερο να διώξει τα Airbnb».

Στο κείμενο της απόφασης για το Airbnb της πλατείας Βικτωρίας περιγράφονται αναλυτικά οι αναφορές των ενοίκων και ιδιοκτητών της εν λόγω πολυκατοικίας περί οχλαγωγίας, σε ζητήματα ασφαλείας -λόγω παροχής κλειδιών «σε αγνώστους»- και σε προβλήματα στους κοινόχρηστους χώρους από «πάρτι μέχρι τις πρωινές ώρες».

Να σημειωθεί ότι στην αγγελία του συγκεκριμένου Airbnb έχει δηλωθεί ότι μπορεί να φιλοξενήσει έως και 16 άτομα. Το δικαστήριο κατέληξε ότι «δεν υφίσταται προσβολή της προσωπικότητας της ενάγουσας ως συνιδιοκτήτριας της οικοδομής από την ανωτέρω μίσθωση του διαμερίσματος της εναγομένης και ως εκ τούτου πρέπει να απορριφθεί και η ασκούμενη με την αξίωση χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης». Καταλήγοντας τονίζει ότι «η αγωγή πρέπει να απορριφθεί ως ουσιαστικά αβάσιμη».

****

Και στη Δικαιοσύνη,όπως και στην παιδεία, τους άλλους κορυφαίους θεσμούς ,πάντα υπάρχουν εκείνοι που κάνουν τη διαφορά.Που διασώζουν το κύρος του θεσμού και ξελασπώνουν και τους  ανεπαρκείς που  τους εκπροσωπούν. Είναι οι λιγότεροι πάντα.Κι αυτό είναι  το κακό. Αν ήταν το αντίστροφο,θα ήτα ανεκτό και παρήγορο.

Τουλάχιστον, με τη νέα δικαστική απόφαση ,γλύτωσε η χώρα το διασυρμό.Για άλλη μια φορά  ,γίναμε  ρεζίλι στην υφήλιο. Πρωτιές μόνο στα στραβά, αυτή η χώρα!

3. Χρυσαυγίτης πατέρας έδειρε 11χρονο μαθητή

εφσυν

53χρονος γονιός μαθήτριας έκτης δημοτικού κακοποίησε φιλιππινέζικης καταγωγής συμμαθητή της κόρης του, ο οποίος νοσηλεύτηκε στο «Αγλαΐα Κυριακού» ● Τα στοιχεία δείχνουν πως η επίθεση ήταν προσχεδιασμένη, ενώ ο ίδιος έχει απασχολήσει ξανά το σχολείο για ανάρμοστη συμπεριφορά

Μια νοσηρή κατάσταση στην οποία συνυπάρχουν ο ρατσισμός, η κακοποιητική συμπεριφορά σε παιδιά και ο φόβος αναδεικνύει η υπόθεση του ξυλοδαρμού 11χρονου μαθητή φιλιππινέζικης καταγωγής, την προηγούμενη Παρασκευή, το μεσημέρι, από πατέρα συμμαθήτριας του μικρού, λίγα μέτρα μακριά από το 10ο δημοτικό σχολείο στους Αμπελοκήπους.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο πατέρας του κοριτσιού, γνωστός στη γειτονιά για τις ακροδεξιές του απόψεις, κακοποίησε το ασυνόδευτο αγόρι την ώρα που γυρνούσε σπίτι του, το χτύπησε στα πόδια και στα πλευρά, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», όπου νοσηλεύτηκε για μερικές μέρες.

Ο ξυλοδαρμός έγινε για ασήμαντη αφορμή αλλά, όπως δείχνουν τα στοιχεία, ήταν προσχεδιασμένος. Την προηγούμενη μέρα, τα δύο παιδιά τσακώθηκαν μέσα στο σχολείο, το κορίτσι κατηγόρησε τον συμμαθητή της πως της πέταξε ένα μπουκάλι με νερό και το αγόρι πως του είχε πάρει κάποιο δικό του αντικείμενο. Η κόρη μετέφερε το περιστατικό στον πατέρα, εκείνος εξαγριώθηκε και, το πρωί, πήρε έξαλλος τη διευθύντρια του σχολείου, απειλώντας ότι θα χτυπήσει το παιδί.

Η εκπαιδευτικός προειδοποίησε τον πατέρα, που είχε απασχολήσει και στο παρελθόν το σχολείο για ανάρμοστη συμπεριφορά, του ζήτησε να μείνει μακριά από το σχολείο και να προσέχει γιατί θα έχει νομικές κυρώσεις. Ο 53χρονος, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες της «Εφ.Συν.» ήταν οπαδός της Χρυσής Αυγής, άλλαξε εκείνη τη μέρα το συνηθισμένο δρομολόγιό του και περίμενε το παιδί να βγει έξω, προκειμένου να το «εκδικηθεί».

«Ζούμε σε μια πολυπολιτισμική γειτονιά και τα παιδιά μας πάνε σε ένα πολυπολιτισμικό σχολείο με πολλές εθνικότητες, το οποίο είναι όμορφο. Από τα 221 παιδιά, μόνο τα 78 είναι ελληνικής καταγωγής. Δεν μπορούμε να αφήσουμε να εξαπλωθούν τέτοια ρατσιστικά περιστατικά. Ηταν πολλοί οι μάρτυρες του ξυλοδαρμού, αλλά οι περισσότερες μητέρες, αλλοδαπής καταγωγής, συχνά σε μονογονεϊκές οικογένειες, φοβούνται πολύ να καταγγείλουν αυτό το περιστατικό και άλλα ανάλογα», εξηγούν στην «Εφ.Συν.» μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου.

Ο δράστης είναι γνωστός στην περιοχή και έχει καταφερθεί κατ’ επανάληψη λεκτικά κατά αλλοδαπών μαθητών. «Προ διετίας, μάλιστα, είχε έρθει στα χέρια με αλλοδαπό σύντροφο μιας μητέρας παιδιού, πάλι έξω από το σχολείο», αναφέρει η Αργυρώ Γιαννουδάκη, μητέρα παιδιού στο ίδιο σχολείο, η οποία με διαδικτυακή ανάρτησή της έσπασε τον φόβο, κοινοποιώντας το περιστατικό. Σύμφωνα με την ίδια, ο συγκεκριμένος πατέρας φέρεται να δηλώνει ως επάγγελμα «προστασία υψηλών προσώπων».

Σύμφωνα με άλλες μαρτυρίες στην «Εφ.Συν.», το πιο θλιβερό ίσως είναι ότι την ώρα του συμβάντος παρούσα ήταν η κόρη του δράστη, η οποία προέτρεπε τον πατέρα της να συνεχίσει. Είναι προφανές πως θύμα στη συγκεκριμένη κατάσταση δεν είναι μόνο το αγόρι από τις Φιλιππίνες, αλλά και η συμμαθήτριά του, της οποίας η ομαλή σχολική πορεία έχει διαταραχθεί. Αξίζει να επισημανθεί πως. σύμφωνα με επαγγελματία της περιοχής, ο συγκεκριμένος πατέρας κυκλοφορούσε στον δρόμο συχνά οπλοφορώντας.

Μετά τις καταγγελίες των εκπαιδευτικών στο αστυνομικό τμήμα Αμπελοκήπων και ύστερα και από την κατάθεση και της διευθύντριας του σχολείου, σχηματίστηκε αυτεπάγγελτα σε βάρος του 53χρονου δικογραφία για πρόκληση απλών σωματικών βλαβών. Ο δράστης εξαφανίστηκε και γλίτωσε το αυτόφωρο. Ευτυχώς, το παιδί φέρεται να έχει υποστεί απλές κακώσεις στο γόνατο και στα πλευρά, πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο, ενώ από το τμήμα ασφαλείας Αμπελοκήπων παραγγέλθηκε και η εξέτασή του από ιατροδικαστή.

«Η γειτονιά των Αμπελοκήπων έχει αγκαλιάσει τους μετανάστες και τις μετανάστριες από τις Φιλιππίνες εδώ και πολλά χρόνια. Διώξαμε τους νεοναζί της Χρυσής Αυγής από τη Βουλή και τους οδηγήσαμε να κλείσουν τα κεντρικά γραφεία στην περιοχή. Ομως η κλιμάκωση των ρατσιστικών μέτρων από την κυβέρνηση, η στοχοποίηση των προσφυγόπουλων στα σχολεία ανοίγει ξανά τον δρόμο για φασιστικές και ρατσιστικές επιθέσεις», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΚΕΕΡΦΑ, επισημαίνοντας πως «δεν είναι η πρώτη φορά που τραμπουκίζει ο συγκεκριμένος σε βάρος παιδιών».

***

“το πιο θλιβερό ίσως είναι ότι την ώρα του συμβάντος παρούσα ήταν η κόρη του δράστη, η οποία προέτρεπε τον πατέρα της να συνεχίσει”

Αυτό είναι όντως το τραγικότερο. “Κατά μάνα κατά κύρη…”

Το ερώτημα, όμως,  είναι τούτο. Πως αντέδρασαν οι αρμόδιες για το παιδί  υπηρεσίες;  Αν μάθαιναν οι εισαγγελείς,η πρόνοια, οι άλλοι  υπεύθυνοι  πως οι γονείς κακοποιούν το παιδί τους, δε θα έσπευδαν; Το πιθανότερο μάλιστα,  αν η κακοποίηση ήταν βαριά ,να αφαιρούσαν την επιμέλεια από τους γονείς.

Εδώ έχουμε πραγματική κακοποίηση του μυαλού και της ψυχής ενός 12χρονου κοριτσιού.Τη  μεγαλώνει ένας Ναζί πατέρας. Και να τα αποτελέσματα .Κατάντησε το  παιδί  μια…Ουρανία Μιχαλολιάκου.

Δεν είναι λόγος αυτός η Πολιτεία να προστατεύσει ένα ανήλικο  από τέτοια τέρατα γονείς; Μπορεί ένα Χρυσαυγίτης να μεγαλώνει παιδιά; Να τα δηλητηριάζει καθημερινώς με ρατσιστικά, εθνικιστικά και απάνθρωπα  τέτοια κηρύγματα μίσους;