ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΜΕ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΕΣ “ΙΣΤΟΡΙΕΣ ” … ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ !

ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ

  1. Κορωνοϊός: Ηρθαν και στην Ελλάδα τα rapid test αντιγόνου με δείγμα σάλιου

Γιατρός κάνει rapid test σε οδηγούς

Το πιο εύκολο  και  γρήγορο τεστ ανίχνευσης του ιού.  Και στην Ελλάδα του Κούλη και της λοιπής μαφιόζικης  κυβερνητικής  ομάδας, ήρθε…ΣΗΜΕΡΑ!

Πριν μήνες, βρέθηκα   στο Βουκουρέστι. Και αναγκάστηκα να κάνω το συγκεκριμένο τεστ, για να μπορέσω να ταξιδέψω.  Το τεστ είχε φτάσει εκεί από τις πρώτες ημέρες της πανδημίας.

Η όλη  διαδικασία κράτησε  1 λεπτό! Με δυο ξυλαράκια σου παίρνουν  λίγο σάλιο από βαθιά στο στόμα.  Και …έληξε.

Φοβερή χώρα η Ελλάδα.  Μόνο ένας Κούλης πρωθυπουργός της έπρεπε!

2. ΝΕΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Γιατρομανωλάκης: Καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε νωρίτερα να κάνει υπουργό έναν ανοιχτά ομοφυλόφιλο -Ετυχε να είμαι εγώ

O Νικόλας Γιατρομανωλάκης έγινε ο πρώτος ανοικτά ομοφυλόφιλος σε κυβερνητικό σχήμα της Ελλάδας

***

Αλλά και κανένας ομοφυλόφιλος,  Γιατρομανωλάκη μου,  δεν τόλμησε να  πατήσει πάνω σε αυτή την ιδιαιτερότητα, να την εκμεταλλευτεί ,  για να εξάρει τις συμπεριφορές και τα κατορθώματα  μιας ακροδεξιομαφιόζικης κυβέρνηση (μέλος της οποίας είσαι κι εσύ), με επικεφαλής τον πλέον διεφθαρμένο  μέλος  της γνωστής φαμίλιας  στην Ελλάδα. Κι αυτή η κυβέρνηση      βαρύνεται με χοντρά εγκλήματα όπως

–  καταστροφική και χρησιμοθηρική  διαχείριση  της πανδημίας με 5.000 νεκρούς, χρεωμένους στην ίδια. (Και σε σένα).

– Δεύτερη χρεοκοπία  της χώρας μέσα σε λίγα χρόνια που οφείλεται στην ανικανότητά της ,την κακοδιαχείριση  και τη διαφθορά τω μελών της.

-Ανάδειξη φασιστικών  μηχανισμών  καταστολής, τρομοκρατίας και επίδειξης δύναμης σε μειονότητες .

-Εγκατάλειψη  στην τύχη τους  εξαθλιωμένων  μεταναστών και προσφύγων  που φτάνουν  στη χώρα μας

-Συμμετοχή και συγκάλυψη εγκλημάτων  των “λευκών κολάρων” ,όπως εκείνο της Νovartis.

 

 

Αναφέραμε ενδεικτικά τα παραπάνω  για τα οποία έχεις κι εσύ ευθύνη ως μέλος της πιο άθλιας κυβέρνησης των τελευταίων δεκαετιών στην Ελλάδα. Και δεν σε απαλλάσσει απ΄αυτή την ευθύνη οι  ομοφυλοφιλικές σου διακηρύξεις.

Και επιπλέον άκου  να δεις. Η ομοφυλοφιλία δεν είναι ούτε γονική ούτε άλλης μορφής ανωμαλία. Δεν είναι διαστροφή και αφύσικη σεξουαλική ιδιαιτερότητα. Είναι μια διαφορετική αντίληψη της ερωτικής συνεύρεσης και απολύτως κατανοητή και αποδεκτή, αν δεν καταντά συνεχής ενασχόληση με τη συγκεκριμένη  ιδιαιτερότητα , οπότε είναι καθαρός σεξισμός.

Ο ομοφυλόφιλος έχε αναμφισβήτητα τα ίδια δικαιώματα με όλους τους άλλους.  Και  σε καμιά περίπτωση αυτή ακριβώς η ιδιότητα δεν  τον καθιστά ” ανάπηρο” ή ..απόβλητο  ,κατά την   έκφραση του  αλήστου μνήμης Δεσπότη  Αμβρόσιου.  Αλλά, δεν  είναι και  λόγος κάποιας ιδιαίτερης μεταχείρισης και συμπεριφοράς  απέναντί του ,  καλής ή κακής.

Εσύ χρησιμοποίησες αυτή την ιδιότητα από καιροσκοπισμό και δημαγωγία. Την έβαλες μπροστά για να ξεπλύνεις  τις αμαρτίες ενός  ακροδεξιού κυβερνητικού σχήματος    που κυβερνά  σήμερα τον τόπο με μεθόδους μαφίας. Κι ανήκεις σε αυτό.

Και ο Κούλης σου, φυσικά,  σε έβαλε εκεί για να λες ακριβώς αυτά που λες.  Και δεν πιστεύουμε να… πιστεύει κανείς αυτά τα παραμύθια που τσαμπουνάς πως είναι τάχα η πρώτη κυβέρνηση που τόλμησε να κάνει υπουργό ομοφυλόφιλο.  Πολλές κυβερνήσεις  είχανε και φανερούς και κρυφούς ομοφυλόφιλους και θα το θεωρούσαμε ανήθικο και απαράδεκτο να μνημονεύσουμε εδώ τα ονόματα τους.

Και πάντως, ούτε ήταν  ούτε είναι δα και κανένα κατόρθωμα, όπως το παριστάνεις  εσύ σήμερα.  Τί να πει και ένας Μάνος  Χατζηδάκης!

Μια κυβέρνηση που καταδιώκει αμείλικτα μειονότητες ,όπως  τον ιδιαίτερο “πληθυσμό” στα Εξάρχεια, όταν θεωρεί συλλήβδην τους αναρχικούς  μπαχαλάκηδες , ξυλοκοπεί και ξεβρακώνει διαδηλωτές  καταμεσής του δρόμου για παραδειγματισμό και διαπόμπευση , όταν πυροβολεί και δολοφονεί πρόσφυγες,  όταν υψώνει τείχη στον ΄Εβρο  για να  μη κατέχει τα πρωτεία του νεοφασισμού  ο ομόλογός σας  ΄Ορμπαν    και  λες τόσο ξεδιάντροπα πως αυτή η κυβέρνησης  έχει τάχα μου… ευαισθησίες για μειονότητες, όπως η ομοφυλοφιλική, είσαι και δημαγωγός και πολιτικά ανήθικος και ψηφοθήρας, μια και αύριο  θα σε κατεβάσει ο Κούλης σου να  εξαργυρώσεις    αυτή την ιδιότητα με  ψήφους.

Αλλά να το  επαναλάβουμε, μήπως και δεν το κατάλαβες.  Δε σε απαλλάσσει η ιδιότητα που δήλωσες ούτε από τις ευθύνες σου ,ως μέλος μιας μαφιόζικης κυβέρνησης, ούτε από την παλιανθρωπιά και τη μικρότητα που επέδειξες, χρησιμοποιώντας τη σεξουαλική σου επιλογή ως εφαλτήριο προσωπικής ανέλιξης και ως καθαρτήριο των “αμαρτιών” της χειρότερης κυβέρνηση της Μεταπολίτευσης, της οποίας είσαι μέλος.

3. Ντόμινο εξελίξεων μετά τις αποκαλύψεις της Σοφίας Μπεκατώρου -«Βροχή» καταγγελιών και εισαγγελική παρέμβαση

Ντόμινο εξελίξεων μετά τις αποκαλύψεις της Σοφίας Μπεκατώρου

Η γραπτή δήλωση του παράγοντα που κατηγορεί η κα Η Μπεκατώρου κατηγορεί  για σεξουαλική κακοποίηση παράγοντα της ιστιοπλοϊας Τι δηλώε ο παράγοντας

Τί δηλώνει ο παράγοντας που κατήγγειλε η Σοφία Μπεκατώρου για σεξουαλική κακοποίηση

***

Η επικαιρότητα…κάτω από τον αφαλό     αυτή την εβδομάδα.  Μετά το Γιατρμανωλάκη με τις δικές του σεξουαλικές διακηρύξεις, εισβάλει   η Μπεκατώρου , Ολυμπιονίκης, λέει  στην Ιστιοπλοϊα με ένα επίσης  όμοιου περιεχόμενου, σεξουαλικό , δηλαδή, ζήτημα.  Και… τα κάνε λίμπα.(΄Αλλο που δε θέλει ο…ΣΚΑΪ).

΄Εχουμε  ξαναμιλήσει  παλιότερα,  μάλιστα  όχι μια φορά για  όμοιες  υποθέσεις. Θα το κάνουμε και σήμερα με… εκτός  “έρκους  οδόντων” τοποθετήσεις.

οι απόψεις μας είναι καθαρές και ξάστερες και τις συνοψίζουμε στα εξής:

  1.  Ο βιασμός γυναίκας  είναι  κακοποίηση  του αιδοίου της .  ΄Ιδια και όμοια με κάθε κακοποίηση οποιουδήποτε μέλους του σώματός της. Η ιδιαίτερη ποινική μεταχείριση  από το νόμο ,έχει να κάνει τόσο με ιδιοκτησιακές, μονογαμικές  όσο και θρησκευτικές πεποιθήσεις
  2. Χρέος των μελλοντικών  άφυλων κοινωνιών, είναι η καταπολέμηση κάθε μορφής επίθεσης και κακοποίησης ανθρώπου από άνθρωπο. Αλλά και η κατάργηση  του διαχωρισμού των κακοποιήσεων σε… σεξουαλικά και…λοιπά  εγκλήματα. Όλες οι κακοποιήσεις είναι ΙΔΙΑ εγκλήματα, αρκεί να τα ξεφορτίσεις από  κοινωνικά ντοπαρίσματα.
  3. Η αναφορά σε τέτοιου είδους κακοποιήσεις  μετά από χρόνια και μάλιστα 20 εν προκειμένω, ενέχει σίγουρα σκοπιμότητες που μόνο η καταγγέλλουσα γνωρίζει  ποιες και τί είδους είναι. Αν θυμηθώ σήμερα  πως κάποιος με με έδειρε  20/25 χρόνια πριν και τον καταγγείλω σήμερα,  γιατί…φοβόμουνα τότε ή το ξέχασα,  γίνομαι , εκτός των άλλων και γραφικός, πέρα από πονηρός και καιροσκόπος.
  4. Γνωρίζω (και ένα σωρό άλλοι με… όνομα και επώνυμο)  κι από την εποχή των σπουδών μας  και αργότερα  στην εκπαίδευση, πως ένας μεγάλος αριθμός φοιτητριών στις σχολές , έπαιρναν (και παίρνουν και σήμερα)   βαθμούς, ακόμα  και πτυχία με…μπούτι έξω   ή αιδοίο σε …προσφορά. Τουλάχιστον 2 φορές έχασα υποτροφία του ΙΚΥ για την εκπόνηση διδακτορικού ,τις οποίες κέρδιζαν  εξωβιζούδες  συμφοιτήτριες. Γνωστές κα μη εξαιρετέες  στους κατοικούντες στη δική μας “Ιερουσαλήμ” .  Αυτό να δεις κακοποίηση ψυχής και συναισθημάτων, που δεν επουλώνονται εύκολα. Να βγω και να καταγγείλω ΤΩΡΑ ονόματα ; Δεν είναι και πολλά χρόνια πριν, καμιά…30αρια μόνο!
  5.  Ο ισχυρός  ελέγχει και κακοποιεί τον πιο αδύνατο. Κανόνας. Η γυναίκα στους αιώνες, ως πιο αδύνατη για χίλιους λόγους,  κακοποιήθηκε βάναυσα και όχι  μόνο σεξουαλικά.
  6.   Στην περίπτωση   της πρόσφατης μεν,  μπαγιάτικης, δε,  καταγγελίας  για  βιασμό, κάτι δεκαετίες πριν,   ο  δράστης που κατονομάστηκε (είναι και συνονόματος πανάθεμά  τον,  μαγάρισε το όνομα!), οφείλει να βγει και, ή να παραδεχτεί την αισχρή του πράξη,  “να βάλει μια πέτρα στο λαιμό  και να κατηφορίσει για Φάληρο”, ή  να αναφέρει  τεκμηριωμένα  ποιοι είναι οι λόγοι της αναφοράς του ονόματός του σε αυτή τη σεξουαλική  κακοποίηση
  7. Συμπτωματικά  (!) όλα τούτα τα …κατόπιν εορτής μνημονευόμενα περιστατικά, συνήθως συμβαίνουν  σε χώρους του αθλητισμού, θεάματος, μόδας  και παρόμοιους ,όπου κυριαρχεί  το “κρέας στο τσιγκέλι”, τα “σπάει” ο σεξισμός και τα  “μπουτάκια έξω”.  (Για το… ολυμπιακό ιδεώδες και την τέχνη,  ρε γαμώτο!)
  8. Με το που κατήγγειλε σήμερα το βιασμό της πριν 20 χρόνια η αθλήτρια, έχουμε παρέμβαση  (και καλώς) του  εισαγγελέα.  15 χρόνια μετά τη δολοφονία του συναδέλφου Γιώργου Τριάρχη, που κατάγγειλε μέγα σκάνδαλο κατασπατάλησης χρήματος του δημοσίου, με γνωστούς τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς του εγκλήματος  και  καταγγελίες σωρό από μας και τους οικείους του,  ο εισαγγελέας τσιμουδιά! . Βλέπεις  πρέπει να συγκαλυφτούν  εγκλήματα υψηλά ιστάμενων πολιτικών προσώπων. Τέτοιο αίσχος!
  9. Η βρώμικη βιομηχανία του Τύπου, είναι πιθανότατα πίσω κι από αυτές τις …νέες ,αν και  παλαιότατες, “ειδήσεις” της επικαιρότητας. Χρυσάφι τέτοια  θέματα  για τους κοντυλοφόρους.
Παραθέτουμε  παλιότερο κείμενό μας   για τη “δαιμονοποίηση” του βιασμού των γεννητικών οργάνων της  ακόμα σεξουαλικά επιθυμητής, άρα και ικανής προς τεκνογονία γυναίκας,   η μητέρα της οποίας,  όμως, ως γραία πλέον, αν υποστεί επίθεση και κακοποίηση στο κεφάλι  από δράστη ληστείας  ή της “σιδερώσει” την πλάτη, αλλά δεν την πειράξει στα γεννητικά της όργανα, αυτό είναι, μεν,  επίθεση, αλλά  δεν έχει στο θύμα  τις  ψυχολογικές   επιπτώσεις και την ποινική μεταχείριση  του  βιασμού! Κι αν συλληφθούν,  ο πρώτος δράστης θα τιμωρηθεί με 15  χρόνια φυλακής και ο δεύτερος πιθανότατα με 15…εβδομάδες, ως χρήστης ναρκωτικών!

” Μη νομίζεις ότι δεν μπορεί να συμβεί και σε σένα» -Η Αντρεα θέλει να μάθεις πόσο εύκολο ήταν να τη βιάσουν ένα βράδυ στη Μαδρίτη”

28/12/2019

” ΄Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση της Αντρέα, η οποία ζει εδώ και έξι μήνες στην Μαδρίτη. ΄Ενα βράδυ αποφάσισε να βγει με μια φίλη της για ποτό. Δυστυχώς κατέληξε στο νοσοκομείο άγρια ξυλοκοπημένη από άγνωστο άνδρα, ο οποίος την βίασε πριν από λίγες ημέρες”.

 

Γράφαμε χτες:

“Ο  φίλος μου ο Αλέξανδρος, Ελληνο-Αμερικανός, είχε έρθει για τις γιορτές από Καλιφόρνια στην πατρίδα.  Παραμονές Χριστουγέννων κοντά στις 12 τη νύχτα, ανηφόριζε  από την  Κολοκοτρώνη της Κηφισιάς στο Κεφαλάρι. Δεν ήταν μεθυσμένος. Και παλικάρι 2 μέτρα.

Λίγο πριν φτάσει στα Λέμπελ, του την πέσανε 2 αληταράδες, πρεζόνια κατά πάσα πιθανότατα, με σουγιά, τον χτύπησαν άγρια στο πρόσωπο, του έσπασαν το χέρι , του πήραν πορτοφόλι με τα λεφτά, ρολόι και τσαντάκι με όλα του τα χαρτιά, τον άφησαν αιμόφυρτο στο πεζοδρόμιο  και εξαφανίστηκαν. Από εκείνη την ώρα  είναι στο ΚΑΤ, σε πλήρη ακινησία, φασκιωμένος στις γάζες,  χωρίς όραση και με φοβερούς πόνους.

Σε όλη την Ευρώπη τέτοια περιστατικά, ληστείες, ξυλοδαρμούς, κακοποιήσεις  τις ίδιες αυτές  ημέρες, θα είχαμε εκατοντάδες. Σε άντρες και γυναίκες. Ουδείς έμαθε ουδέν γι΄αυτά. Συνήθη φαινόμενα, σου λένε.

Το πάθημα  της Αντρέα στη Μαδρίτη, που υπέστη  τα ελάχιστα απ΄όσα  ο  Αλέξανδρος στην Αθήνα, το έμαθε όλη η υφήλιος.  ΄Οχι,γιατί την ξυλοκόπησε ο αλήτης, αλλά γιατί υπήρξε και…διείσδυση. Του φίλου μου και των λοιπών  δαρμένων και κακοποιημένων σε χώρες τις Ευρώπης,  ουδείς γνωρίζει  το δράμα τους.

Το ερώτημα. Γιατί η κακοποίηση ενός αιδοίου  είναι χειρότερη από την κακοποίηση ενός, ματιού, ποδιού, χεριού; Και γιατί προσδίδουν ηθικές προεκτάσεις  σε μια τέτοια κακοποίηση ;

Κι ακόμα. Γιατί ο δράστης στην περίπτωση άσκησης βίας στο αιδοίο  μπορεί να φάει και 20 χρόνια φυλακή, ενώ ο ίδιος αληταράς, αν  σου βγάλει το μάτι, γυναίκας ή άντρα, ζήτημα να  φάει 24 μήνες φυλακή και αυτή εξαγοράσιμη;

Υ.Γ Στο μεταξύ, τόσες  ημέρες,  αστυνομία δεν παρουσιάστηκε πουθενά στο νοσοκομείο να πάρει κατάθεση. Αν και ενημερώθηκε από την ίδια στιγμή, η  απάντηση ήταν  πως λόγω εορτών δεν έχουν προσωπικό να στείλουν  και πως όταν το θύμα πάρει εξιτήριο  από το ΚΑΤ, ας πάει να… καταθέσει!

Βεβαίως, η βιομηχανία παραπληροφόρησης ούτε λέξη. Αν στη θέση του φίλου μου ήταν μια   κοπελίτσα και τα θρασίμια που επετέθησαν στον Αλέξανδρο, «πείραζαν» και το αιδοίο της, η  ESPRESSO, IEFIMERIDA.GR,TO MAKELEIO.GR  και όλες οι γνωστές και μη… εξαιρετέες  πορνοφυλλάδες, θα  έδιναν ρεσιτάλ σεξισμού και τύφλας με το θέμα  πρωτοσέλιδο, αναλυτικές, γαργαλιστικές λεπτομέρειες ,  φώτο  και για πολλές ημέρες.

………..

Πήραμε διάφορα μέιλ, ως απάντηση στο παραπάνω θέμα.  Τα περισσότερα αποδοχής του προβληματισμού που εκθέτουμε σε σχέση με την ηθική υπερτίμηση, αλλά και την ξεχωριστή ποινική μεταχείριση εγκλημάτων κατά του αιδοίου  έναντι άλλων μελών του σώματος για τα ίδια ή και χειρότερα εγκλήματα.  Κάποιοι διαφώνησαν, χωρίς όμως να παραθέτουν σοβαρά επιχειρήματα. .

Επιμένουμε πως υπάρχει μείζον νομικό-δικαιικό, αλλά και ηθικό θέμα (για μας φυσικό, αφού ηθικό είναι μόνο το φυσικό), πολύ περισσότερο, επειδή παραβιάζονται προκλητικά, βασικά  ανθρώπινα δικαιώματα και  επιδεικνύεται ποινική ανοχή και επιλεκτική νομική αντιμετώπιση της αξία της ζωής και τη σωματικής ακεραιότητας  του ανθρώπου. Η διάκριση  είναι φανερή ανάμεσα σε ίδια εγκλήματα, και ανισομερής η  τιμωρία. Μάλιστα, στην ίδια περίπτωση, η  δεινότερη κακοποίηση ενός μέλους σώματος τιμωρείται αυθαίρετα  με μικρότερη  ποινή, από εκείνη της ηπιότερης κακοποίησης ενός  άλλου.

Σήμερα, στη συνέχεια του χτεσινού θέματος, θα εκθέσουμε και έτερο  συγγενή προβληματισμό, για να αναδείξουμε κάτι άλλο, την ηθική διάσταση, τον τρόπο αποδοχής  και  αντίληψης  της πορνείας από τα μέλη των κοινωνιών, παλιότερα και σήμερα   με την παράθεση ενός πραγματικού περιστατικού.   Και σε αυτή την περίπτωση έχουμε αναντιστοιχία κατάκρισης και ηθικής απαξίωσης   ενός ατόμου από  την επιλογή της εκπόρνευσης .

Την Κατιούσκα, λοιπόν,  τη γνώρισα εκεί στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 στη Ν. Μάκρη. ΄Ηταν Τσέχα, ένα κατάξανθο, γαλανομάτικο, λυγερό  κορίτσι όχι  παραπάνω από 25 χρόνων . Μια καλλονή .

Τη μέρα καθάριζε σπίτια, κάτι τεράστιες βίλες και μονοκατοικίες στο Λιβίσι. Μου τη σύστησε κι εμένα ένας γείτονας και μια φορά την εβδομάδα ερχόταν και έκανε το σπίτι λαμπίκο.  Σα σκυλί δούλευε από τα χαράματα, ως  αργά το απόγευμα ,για να φύγει κατευθείαν από τα σφουγγαρόπανα  και να πιάσει δουλειά λατζέρισας στην  ψαροταβέρνα του Πίκου στο Ζούμπερι.

Πηγαίναμε συχνά πυκνά οι παλιοπαρέα τότε στου Πίκου. Η Κατιούσκα δούλευε στην κουζίνα,  σπάνια εμφανιζόταν στην αίθουσα  με τους πελάτες. Και όσες φορές τη βλέπαμε, όλων των σερνικών τα μάτια πάνω της.

΄Ενα  Μάρτη  βράδυ, που τρώγαμε πάλι εκεί, μια στιγμή, γίνεται οχλαγωγή στην κουζίνα, ακούμε φωνές, πανικός. Λίγο μετά, βγάζουν την Κατιούσκα  λιπόθυμη και την ξαπλώνουν σε ένα πρόχειρο ντιβάνι πίσω από την αίθουσα με τα τραπέζια. Κάτι γκαρσόνες  τσίριζαν, άλλοι  φώναζαν  αν υπάρχει κανένας γιατρός ανάμεσα στους πελάτες. Πράγματι,  κάποιος πετάχτηκε, πήγε πίσω και   έπεσε πάνω της ,παλεύοντας  να τη συνεφέρει.  Κάποια στιγμή η λιπόθυμη άνοιξε τα μάτια ,φάνηκε να ντράπηκε για τη σκηνή, που παρακολουθούσε όλη η ταβέρνα, πετάχτηκε πάνω και βουή γύρισε πίσω στην κουζίνα να κρυφτεί. Ο γιατρός, που ξαναγύρισε στο  τραπέζι του, τον  ακούσαμε να λέει  πως έπαθε κρυοπαγήματα από το παγωμένο νερό στην λάντζα, που έπλενε πιάτα ,ταψιά και κατσαρόλες. Φαίνεται ο Πίκος, τον ξέραμε πως ήτανε καρμίρης, φοβόταν να ξοδευτεί να βάλει ζεστό νερό να πλένει το προσωπικό της λάντζας.

Από εκείνη την ημέρα δεν ξαναπάτησε η  Κατιούσκα ούτε στα σπίτια να καθαρίσει ούτε στην ταβέρνα να πλένει πιάτα. Τη συνάντησα μήνες μετά στην παραλία της Ν. Μάκρης, έπινε φραπέ με μια παρέα κοριτσιών  στο Μονακό, που ξεροσταλιάζαμε εκείνη την εποχή χειμώνα-καλοκαίρι. Μόλις μπήκα στο μπαρ και με είδε, φιλιά, αγκαλιές, δεν τη γνώρισα καλά-καλά. ΄Αλλος άνθρωπος.΄Ιδια όμορφη και ζουμερή, αλλά με διαφορετικό  αέρα.  Κάτι είχε αλλάξει πάνω της σε όλα και στη συμπεριφορά της.

Ο  Κουτούγερας, ο κουτσομπόλης της παρέας, μόλις  έπιασα θέση στην ομήγυρη μας ενημέρωσε καταλεπτώς. Είχε αλλάξει η Τσέχα ρότα.΄Εκανε βίζιτες σε Ν. Μάκρη, Δικαστικά,  Μάτι και Ραφήνα. Ο τάδε, ο δείνα, ο άλλος. Την έπαιρνε  όλη η… αφρόκρεμα της κοινωνίας  στην περιοχή. Γερή μπάζα, όχι πενταροδεκάρες. Τα ήξερε όλα και τα έλεγα χαρτί και καλαμάρι  η κουρκουσούρα της παρέας.

Τί μου έκανε εντύπωση;  Θα είμαστε και 10 νοματέοι  στον πάγκο του μπαρ που ακούσαμε  για τη νέα ζωή της Τσέχας στην πορνεία. Από τους 10, οι 7 ήξερα, διάβαζαν…Ελευθεροτυπία.  “Σήμα κατατεθέν” του προοδευτικού την εποχή εκείνη. Κι όμως! Οι περισσότεροι, και νέοι άνθρωποι, σχολίασαν απαξιωτικά ,ειρωνικά, επικριτικά και…σταλινικά τις νέες επιλογές του κοριτσιού. Τα υπονοούμενα, οι βαριοί  χαρακτηρισμοί, οι ειρωνείες κράτησαν για ώρα.

Τους θύμισα την περίπτωση  στην ταβέρνα του Πίκου που έπεσε η λαντζέρισα και καθαρίστρια τότε Κατιούσκα   λιπόθυμη από τα κρυοπαγήματα. Δεν είχαν έλεος, δεν άκουγαν τίποτα. Κατ΄ευθείαν Σιβηρία ! Αυτή δεν ήταν επιλογή, ας έψαχνε να βρει καλύτερο  εργοδότη.

΄Εβαλα και τότε και τώρα στο τραπέζι τούτο το ερώτημα. Γιατί, δηλαδή,  τα χέρια της Κατιούσκας να έχουν διαφορετική ηθική  μεταχείριση από το αιδοίο της; ΄Ηταν ηθικότερο να εκμεταλλεύεται ο Πίκος για πενταροδεκάρες εκείνα τα χέρια,  και ανηθικότερο να διαθέτει η ίδια το αιδοίο της, κατά πώς εκείνη βούλεται;    Το βάζω και σήμερα μετά από τόσα χρόνια  το  ερώτημα στο τραπέζι.

 Υ.Γ 1.Τους πονηρούς και ηθικολόγους, τους προλαβαίνω .Μιλάμε πάντα για συμπεριφορές και επιλογές στο σημερινό καπιταλιστικό κόσμο ,που η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο είναι το κύριο χαρακτηριστικό του και η υπεραξία του μόχθου των εργαζομένων  πάει  παχυλή και ατόφια  στις  λογαριασμούς καταθέσεων  του αφεντικού στην Ελβετία.

2. Αυτές οι κοινωνικές ευαισθησίες για τα γεννητικά  μας όργανα ,στερεότυπες για αιώνες, αναλύονται και βρίσκουν  την καλύτερη εξήγηση, αν ανατρέξει κανείς και  μελετήσει 2 αξεπέραστες εργασίες:  1. Του  Αμερικανού ανθρωπολόγου, κοινωνιολόγου  Μόργκαν (Lewis Henry Morgan), και  το βιβλίο του «Η Αρχαία  κοινωνία». («Αncient Society). 2. Του Φρίντριχ Ένγκελς για την Καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους.( δομημένο εν πολλοίς στη μελέτη του Μόργκαν).

Απαραίτητη, όμως,  είναι και  μια ματιά  στη Α΄ προς  Κορινθίους (7, 1 και εξής)  επιστολή του Παύλου.  Και  …ο νοών, νοείτω.

4. Όταν η Ντόρα Μπακογιάννη πρότεινε διαδήλωση και εισβολή στο Μαξίμου

“Ωστόσο πριν πέντε χρόνια επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν η ίδια που καλούσε τους Έλληνες πολίτες να αλώσουν του Μαξίμου…

Πρότεινε δηλαδή ακριβώς ότι έκαναν οι Αμερικανοί …«πατριώτες» – ακροδεξιοί φασίστες πριν λίγες ημέρες στο Καπιτώλιο, τους οποίους όμως τώρα αποκάλεσε «ψεκασμένους τύπους» και «ακραίους».

Η Ντόρα Μπακογιάννη ήταν από τους πρώτους πολιτικούς που καταδίκασε την εισβολή των οπαδών του Τραμπ στο Καπιτώλιο”.

***

Η διαφορά στη Δημοκρατία, που  έστω και αγκομαχώντας,  δουλεύει, όπως εν προκειμένω  η αμερικάνικη. Σε αντίθεση  με την  ελληνική Μπανανία.

Η Ντόρα δεν κατηγορήθηκε, πολλώ μάλλον δε  διώχτηκε ποτέ γι ΄αυτή την υποκίνηση  του πλήθους σε  τέτοιους είδους ενέργειες.  Στη Αμερική  ήρθε ο κόσμος ανάποδα.

Ελλάς    το  μεγαλείο σου!  Το δικαιικό και το πολιτικό  εδώ.