ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Στο Νέο Κόμμα της Κουμουνδούρου οφείλουν να συνειδητοποιήσουν μια βασική αρχή, όπως διατυπώνεται σε χαρακτηριστικό εδάφιο του ευαγγελίου:
«οὐδὲ βάλλουσιν οἶνον νέον εἰς ἀσκοὺς παλαιούς· εἰ δὲ μήγε, ῥήγνυνται οἱ ἀσκοί, καὶ ὁ οἶνος ἐκχεῖται καὶ οἱ ἀσκοὶ ἀπόλλυνται· ἀλλὰ βάλλουσιν οἶνον νέον εἰς ἀσκοὺς καινούς, καὶ ἀμφότεροι συντηροῦνται. (“Νέο κρασί σε παλιά ασκιά, δε βάζεις. Αν κάνεις αυτό το λάθος, τα ασκιά σου θα καταστραφούν και το κρασί σου θα πάει στράφι. Το νέο κρασί που βράζει, το βάζεις σε γερά, καινούργια ασκιά. ΄Ετσι , θα κρατήσεις και το ένα και το άλλο ).
Επομένως:
Οι πρόσφατες εθνικιστικές-πατριωτικές κορώνες για υπερψήφιση των αμυντικών δαπανών σε μια εποχή που στενάζει ο μη δεξιός ΄Ελληνας από τη φτώχεια, είναι πέρα από ανοησία και πρόκληση. Μη συνεχίζετε στο ΣΥΡΙΖΑ να κάνετε τα ίδια λάθη ,που τα πλήρωσε ακριβά η χώρα. Ο νέος αρχηγός δεν έχει περίοδο χάριτος για τέτοια σοβαρά ολοσθήματα.
________________________________________________
α”Πού το βρήκανε αυτό το φυντάνι;» -Η φράση Κουτσούμπα για Κασσελάκη
β. Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για Στέφανο Κασσελάκη: «Άσε τον καημένο κι αυτόν»
΄Εχουν πολλά κοινά οι δύο …προκαθήμενοι της ελληνικής φανατίλας και της αφασίας. ΄Όπως, άλλωστε, απανταχού της οικουμένης . όλοι οι πελάζοντες και συγκοινωνούντες στους ιδεασμούς με κατάληξη συνήθως σε -ισμός , όπως χριστιανισμός, σταλινισμός και ούτω καθεξής.
Αμφότεροι, είναι συντοπίτες , αν θυμάμαι καλά . Κατάγονται από τα χωριά της Λειβαδιάς (ή Κατουρλού, όπως τη λέγανε παλιά οι ντόπιοι) , που κάποτε ήταν ξακουστή , μαζί με το Λιανοκλάδι «παραπαν΄» για τα καλά σουβλάκια.
Να μην πούμε και για την..εξ αίματος ιδεοληπτική συγγένεια (διάβαζε τρικυμία εν κρανίω) Κουτσούμπα- Ιερώνυμου. Είναι χάσιμο χρόνου, πέρα από ανάξιο, να ασχοληθεί κανείς με τέτοιο θέμα (άλλωστε, χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει).
Απλώς, πήραμε αφορμή από τις …βαθυστόχαστες και μεστές εμπάθειας και κακότητας , απαντήσεις τους για το πρόσωπο του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ. Τόσο εμβριθείς διάνοιες, όσο και χαρισματικές οι ατάκες τους, όπως όλων των… ευφυών ανθρώπων! «Φυντάνι» τον θέλει ο ένας (καλά που δεν είπε χαϊβάνι) «ο καημένος ο Στέφανος» , ο άλλος.
Προφανώς , ο Αρχιεπίσκοπος, ως… ειδικός περί τα σεξουαλικά, αν και άγαμος ο ίδιος, θεωρεί «καημενούλη» τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για τις σεξουαλικές του επιλογές. Αλήθεια, αναρωτήθηκε ποτέ , ως μη έχων ελόγου του σεξουαλική παιδεία από εμπειρία (έτσι,, τουλάχιστον, λένε οι αξιωματούχοι του κλήρου), αν έχει δικαίωμα να μιλάει και μάλιστα ως αυθεντία για γάμο, και σεξουαλικές επιλογές; Και αν «δεν δικαιούται δια να ομιλή”, ποιος είναι τότε στην πραγματικότητα ο …καημένος;
‘Οσο για τον Γ. Γραμματέα του κόμματος του Περισσού (δε λέμε του ΚΚΕ, γιατί είναι φανερή με τέτοια αναφορά , η υποτίμηση της ιστορικής παράταξης) , μήπως, όπως περίφημα το διατύπωσε η λαϊκή σοφία, «κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι; (όπου καπάκι, ο συν-Βοιωτός του ιερωμένος, δηλαδή)/
Ο Κουτσούμπας, λοιπόν, χαρακτηρίζει «φυντάνι» το Στέφανο Κασσελάκη! Η λέξη έχει σχέση με φυτά (γι΄αυτό και με (υ) η σωσή ορθογραφία).Ατυχής επιλογή χαρακτηρισμού, όμως/ Αν μη τι άλλο, γιατί «στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σκοινί» . Ούτε τα γνωστά «φυτά», όπως πανελλαδικά αποκαλούσαν τους Κνίτες κάποια εποχή, συμφέρει να κάνουν τέτοιες αναφορές και να μας θυμίζουν, όσοι την κάναμε από εκείνο το περιβόλι , πόσο φρόνιμα και συνετά πράξαμε.
΄
Οσο για τη σεξουαλική παιδεία και την ομοφοβία των «συντρόφων” , ας ρίξει μια ματιά ο Γενικός Γραμματέας στα διαμάντια της ελληνικής λογοτεχνίας, που υπογράφει ο γνήσιος κομμουνιστής και αγωνιστής στην πράξη, Χρόνης Μίσσιος.
Αν όχι τίποτα άλλο, ίσως και ντραπεί, έστω και αργά, ο Μήτσος Κουτσούμπας. ΄Όπως πάμπολλες φορές κάνανε με άλλους.
Θου Κύριε , αιδώ στο αθύρωτο (και ως τοιούτο ασεβές) στόμα αμφοτέρων!