Θέματα “Επικαιρότητας” με σχόλια :
1️⃣ Η δολοφονία της φύσης μέσα από τις πυρκαγιές στον Αμαζόνιο και στον Καναδά
🔥 Οι μεγαλύτερες φωτιές των τελευταίων ετών, που συνεχίζονται με ελάχιστη παγκόσμια κάλυψη, δείχνουν τη συνειδητή αδιαφορία των κυβερνήσεων και την κυνική συνέργεια πολιτών-καταναλωτών στον αφανισμό του οξυγόνου της Γης.
✍️ Σχόλιο: Το μέλλον καίγεται τώρα. Αν δεν προστατεύσουμε τα δάση, δεν θα υπάρχει αύριο, όσο κι αν ψηφίζουμε «πράσινους στόχους» στο Facebook.
2️⃣ Η διακοπή του Internet στην Αιθιοπία και το νέο όπλο καταστολής
Η κυβέρνηση διέκοψε ξανά το Internet ως μέσο ελέγχου ταραχών. Παράλληλα, 42 χώρες έχουν εφαρμόσει ή μελετούν kill switch σε κρίσεις.
✍️ Σχόλιο: Στο μέλλον, οι κυβερνήσεις δεν χρειάζονται τανκς στους δρόμους, αρκεί να κλείσουν την πρόσβαση στην πληροφορία. Ελευθερία χωρίς σύνδεση δεν υπάρχει πλέον.
- 3️⃣ Η νέα έκθεση τοτττυ ΟΗΕ για την κατάρρευση της θαλάσσιας ζωής
Μελέτη δείχνει ότι έως το 2050, πάνω από 90% των ψαριών θα έχουν εξαφανιστεί από υπεραλίευση και θέρμανση των θαλασσών.
✍️ Σχόλιο: Δεν είναι μακρινό σενάριο. Στα 20 χρόνια που έρχονται, οι θάλασσες θα μετατραπούν σε νεκρές ζώνες, και εμείς κοιτάμε Netflix.
.4 Η “έρευνα-κιτς” ( https://www.protothema.gr/stories/article/1667321/oi-ellines-erastes-stin-triada-ton-korufaion-tou-kosmou-poioi-vrethikan-stin-proti-thesi-kai-poioi-stin-teleutaia)
“Οι Έλληνες εραστές στην τριάδα των κορυφαίων του κόσμου – Ποιοι βρέθηκαν στην πρώτη θέση και ποιοι στην τελευταία. Οι μεσογειακοί εραστές κερδίζουν πάλι τις εντυπώσεις χάρη «στο βλέμμα, τη σιγουριά που αποπνέουν και τον τρόπο που μιλούν»
Σχόλιο: Το συγκεκριμένο «ρεπορτάζ» είναι ακόμη ένα προϊόν της βιομηχανίας παραπληροφόρησης που εκτρέπει το ανθρώπινο σεξουαλικό ένστικτο σε εμπόρευμα και εργαλείο σεξισμού. Δεν πρόκειται για «έρευνα» αλλά για κλισέ αναπαραγωγής στερεοτύπων περί «εραστών-εραστριών» με βάση “εθνικότητες”, βαθμολογίες και ανταγωνισμό, παρουσιάζοντας τον άνθρωπο ως καθαρά σεξουαλικό αντικείμενο.
Τα ΜΜΕ αυτού του τύπου ανατροφοδοτούν την εμπορευματοποίηση της σεξουαλικότητας, τον έμφυλο ρατσισμό (“οι Έλληνες καλύτεροι, οι τάδε χειρότεροι”), και συντηρούν το παλιό αφήγημα της γυναίκας-σεξουαλικού αντικειμένου. Όλα αυτά σε μια κοινωνία που διδάσκει ήδη στα κορίτσια ότι «η αξία τους μετριέται στην εμφάνιση και την σεξουαλική τους επίδοση», ενώ στους άνδρες «η αξία μετριέται στο πόσο “αρσενικά” καταναλώνουν το σώμα της άλλης».
Η ουσία; Η ελευθερία και η χαρά της σεξουαλικότητας θυσιάζονται στον βωμό των clicks, με χυδαία κατάταξη ανθρώπων και πολιτισμών, μετατρέποντας το σεξ σε νούμερο και τον άνθρωπο σε εργαλείο πωλήσεων.
✍️ Συμπέρασμα: Αν δεν σταματήσουμε να καταναλώνουμε τέτοιες “έρευνες”, θα συνεχίσουμε να ζούμε σε μια κοινωνία που δεν γνωρίζει τον έρωτα, παρά μόνο την κατανάλωση του σώματος και του άλλου, βυθισμένοι σε έναν αέναο ψηφιακό αυνανισμό.
Διοτίμα
________________________
1. ΠΑΣΟΚ κατά Φλωρίδη: Πολιτικός τυχοδιώκτης, θα του λείψει η υπουργική καρέκλα
Να και μια λογική κουβέντα του σημερινού ανιστόρητου, απολίτικου και με τρικυμία εν τω κρανίω ΠΑΣΟΚ, του κόμματος, που κάποτε έβγαλε τους μισούς ΄Ελληνες από τη “σκοτεινή πλευρά της Σελήνης στη φωτεινή της”. Και είδαν …άσπρη μέρα και τούτοι. Κι ας μην τα κατάφερε στα περισσότερα.
Ίσως, να ήταν και το μοναδικό του επίτευγμα, ως κυβέρνηση. Αν χρωστάει η Ελλάδα κάτι άλλο πιο σπουδαίο στο ΠΑΣΟΚ, δεν είναι η εποχή της κυβερνητικής ηγεμονίας του, αλλά ως επαναστατική οργάνωση ΠΑΚ .Το ΠΑΚ έμαθε τον τότε ΄Ελληνα να σκέπτεται και πολιτικά και αγωνιστικά.
Καθαρή ιστορική καταχώρηση.
2. Μυτιλήνη: Εκδήλωση προς τιμήν του δημοσιογράφου και συγγραφέα Φρέντυ Γερμανού
Μυτιλήνη: Εκδήλωση προς τιμήν του δημοσιογράφου και συγγραφέα Φρέντυ Γερμανού
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τίτλο «Όταν η δημοσιογραφία συναντά τη λογοτεχνία» με τη συμμετοχή των δημοσιογράφων και συγγραφέων Γιώργου Παπαχρήστου, Στρατή Μπαλάσκα και Μένιου Σακελλαρόπουλου. Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, ενώ αποσπάσματα από τα βιβλία των δημοσιογράφων συγγραφέων διάβασαν οι Γιώργος Γεροντιδάκης και Ντορέττα Παπαδημητρίου. Μουσική στο πιάνο έπαιξε ο Πάνος Τσάγαλος.
iefimerida.gr
΄
΄Ενας απο τους πατριάρχες της σκουπιδοδημοσιογαρφίας (πρόγονος του Πέτρου Κωστόπουλου και σία) ,αλλά και καραχουντικός με μουτσούνα Δημοκράτη …τιμάται (!) απο τους σημερινούς εν ζωή σκουπιδιάρηδες, συνεχιστές της ειδίκευσης της συντεχνίας στην κατασκευή χωματερών και την αλητεία των “λευκών κολάρων”.
Φρέντυ Γερμανός . Ο … αστέρας του κουτσομπολοού και της κιτς δημοσιογραφίας , που εξιλέωσε τη Χούντα (*)!
Ηomo
_______________________
(*)
1.Υπήρξε σχεδόν ο κατ’ αποκλειστικότητα ρεπόρτερ που κάλυψε τον πριγκιπικό γάμο της Σοφίας και του Χουάν Κάρλος και στη συνέχεια τον βασιλικό γάμο του Κωνσταντίνου και της Άννας Μαρίας στο περιοδικό Εικόνες.
2. Του Δημήτρη Χαλιώτη
Όταν διάβασα σήμερα το πρωί ένα άρθρο στοenimerosi24.gr με τίτλο
“Παιδί της Χούντας αποκαλεί ο Τατσόπουλος τον Φρέντυ Γερμανό” σκέφτηκα… τι θυμήθηκε τώρα κι αυτός. Όμως το άρθρο του Πέτρου Τατσόπουλου στο χθεσινό BHMAgazino για το διαχρονικό lifestyle στην Ελλάδα είναι πολύ πιο ουσιαστικό και λέει (επιτέλους) μεγάλες αλήθειες…
Ο τίτλος του άρθρου είναι “Χούντα και τηλεόραση” και σε αυτό ουσιαστικά ο Τατσόπουλος μιλάει ανοιχτά και έξω από τα δόντια για το lifestyle που τα media επιβάλλουν δικτατορικά από εποχή σε εποχή, τα “ιερά τέρατα” που το υπηρέτησαν και τις συλλογικές ενοχές που μας δημιούργησαν, επειδή κάποιοι λίγοι το ακολούθησαν και κάποιοι πολλοί απλά δοκίμασαν έτσι για τη γεύση…
“Από την επικράτηση της ιδιωτικής τηλεόρασης και έπειτα, δηλαδή 22 χρόνια μετά το 1990, προβαλλόταν ένας τρόπος ζωής που συνοψίζει το lifestyle όπως το ξέρουμε. Θεωρώ ότι το lifestyle που σέρβιρε ο Πέτρος Κωστόπουλος κατά τη διάρκεια της δικτατορίας του δεν ήταν παρά ένα ριμέικ του τρόπου ζωής αυτής της δικτατορίας.
Ότι η ζωή είναι ωραία και πρέπει να την γλεντάμε… Και κάπου εκεί εμφανίστηκαν ο Νίκος Μαστοράκης, ο Φρέντυ Γερμανός, αποθεώθηκε ο Ζαμπέτας, ο κομφερανσιέ Γιώργος Οικονομίδης…” γράφει ο Πέτρος Τατσόπουλος στο BHMagazino και συνεχίζει…
“Το μότο ΄΄η ζωή είναι ωραία και δεν πρέπει να έχουμε σκοτούρες ΄΄ μπαίνει στο ψυγείο στην ουσία από τη Μεταπολίτευση και μετά και περίπου δέκα χρόνια μετά περνάει στο ανάθεμα. Το lifestyle από το 1974 μέχρι το 1990 είναι η άκρατη πολιτικοποίηση, κάτι που μοιάζει με αυτό που ζούμε τώρα.
ο Νίκος Φώσκολος δεν ακούγεται πουθενά και ο Φρέντυ Γερμανός πάει στην Ελευθεροτυπία και εξαγνίζεται. Και από το 1990 και μετά έρχεται η αναγέννηση.” σημειώνει δηκτικά ο Τατσόπουλος.
“Ο Κωστόπουλος δεν ήταν μόνος του. Τα ιδιωτικά κανάλια ήταν αυτά που έκαναν διαγωνισμό σαχλαμάρας μεταφέροντας τις εκπομπές – σκουπίδια από τα μεσάνυχτα σε όλες τις ζώνες. Από περιθωριακές σερβίρονται ως mainstream.
Αλλά όλο αυτό έδωσε την εντύπωση πως όλοι οι Έλληνες ζούσαν πάνω από τις δυνάμεις τους και κάθε βράδυ ήταν στα μπουζούκια. Τεράστιο ψέμα. Εκατομμύρια άνθρωποι ζούσαν με τα χρήματα του μισθού τους. Η ρετσινιά όμως έμεινε.” επισημαίνει ο Τατσόπουλος φτάνοντας ουσιαστικά στο συμπέρασμα ότι σε αυτή τη “ρετσινιά” οφείλεται και η σημερινή οργή των περισσοτέρων απέναντι στο lifestyle (“ο λαός και δεν το έζησε και κατηγορείται γι’ αυτό”) και καταλήγει πως ακόμα κι αν πεις ότι η οργή που νιώθουν σήμερα εκατομμύρια άνθρωποι είναι μία νέα μορφή lifestyle, που κάποιοι την εκμεταλλεύονται, αυτή η οργή δεν παύει να παραμένει γνήσια.
Από όλο αυτό το κείμενο του Πέτρου Τατσόπουλου, που σας παραθέσαμε, το enimerosi24.gr και άλλα, υποθέτουμε, sites και blogs που θα ακολουθήσουν επέλεξαν να κρατήσουν ως ουσία ότι ο Τατσόπουλος αποκαλεί τον Φρέντυ Γερμανό “παιδί της Χούντας”.
Το έκαναν προφανώς για να “πουλήσουν” το θέμα, για να γίνει ντόρος, για να ξεκινήσει ακόμα ένας κύκλος “κιτρινίλας”, μέσα από τον οποίο έχουν μάθει (παιδιά κι αυτοί του lifestyle των τελευταίων 22 χρόνων) να επιβιώνουν.
Το κείμενο του Τατσόπουλου ωστόσο λέει κάτι πολύ πιο ουσιαστικό. Επισημαίνει την απόσταση της τηλεοπτικής (και εν γένει μιντιακής) πραγματικότητας από το πραγματικό “lifestyle” του απλού κόσμου.
http://www.tottblog.com/2012/03/lifestyle.htmlΟσο κι αν ο Φρέντυ Γερμανός ήταν αδυναμία μου κι έκτοτε εξαγνίστηκε, το όλο κλίμα του άρθρου αντικατροπτρίζει την πραγματικότητα και καλό ειναι να την βλέπουμε κατάματα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!