NO Zackie, NO PEACE.

Δοκίμιο για τον Ζακ

Δύο χρόνια μετά το λιντσάρισμα του Ζακ Κωστόπουλου, η δίκη ξεκίνησε αλλά αναβλήθηκε  στο Κακουργοδικείο Αθηνών.

Λοβέρδος: Ο Ζακ Κωστόπουλος δεν ήταν παραβατικός;

Λοβέρδος: Ο Ζακ Κωστόπουλος δεν ήταν παραβατικός;

Τον Ζακ Κωστόπουλο καταδίκασε -μέσω τηλεοπτικής εκπομπής- ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Ανδρέας Λοβέρδος.

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και αναφερόμενος στον Κωνσταντίνο Κατσίφα ο κ. Λοβέρδος δήλωσε χαρακτηριστικά:

Έσπευσαν να πουν ότι ο άνθρωπος αυτός (σ.σ.: ο Κ. Κατσίφας) ήταν παραβατικός. Ο Ζακ Κωστόπουλος δεν ήταν παραβατικός;

Υπενθυμίζεται ότι ο Ζακ Κωστόπουλος, την ημέρα που έφυγε από τη ζωή μετά το βάναυσο λιντσάρισμά του, δεν έφερε μαζί του κλοπιμαία, ενώ οι τοξικολογικές του εξετάσεις ήταν καθαρές. Πιο απλά, δεν υπάρχουν στοιχεία που να προσφέρουν ενδείξεις ότι ο Ζακ λήστεψε το κοσμηματοπωλείο της οδού Γλάδστωνος, ενώ δεν αποδεικνύεται ότι ήταν κάτω από την επήρεια ουσιών.

Την ίδια στιγμή, το πόρισμα του ιατροδικαστή υπογραμμίζει ότι ο θάνατός του οφείλεται αποκλειστικά στα πολλαπλά χτυπήματα που δέχτηκε, τα οποία επέφεραν ισχαιμικό επεισόδιο.

Η   Τατιάνα Στεφανίδου για να διαφημίσει της εκπομπή στον ΣΚΑΪ, ρωτούσε  το φιλοθέαμον κοινό αν συμφωνεί με το λιντσάρισμα του Ζακ Κωστόπουλου!

Τατιάνα Στεφανίδου - Νίκος Ευαγγελάτος: Ας δούμε λίγο το σπίτι του ζευγαριού στην Κηφισιά (νέες φωτογραφίες) - Instyle GR

***

Μεγαλώσαμε, οι έχοντες σήμερα “μια κάποια ηλικία,  σε  κοινωνία, που το “Κατηχητικό” ήταν το κυρίαρχο σχολείο.  Η εκκλησία έλυνε και έδενε. Το επίσημο, το εθνικό-κρατικό σχολείο με τα βιβλία του,  τους δασκάλους , τις διδασκαλία τους, τον τρόπο λειτουργίας του  ήταν το φερέφωνο του κατηχητικού.  Ο ελληνοχριστιανικός πολιτισμός,  καταλυτικά παρών στο σχολικό χώρο, αλλά και μετά το “σχόλασμα”, στην προσωπική ζωή του παιδιού. Ο δάσκαλος παράδιδε τη “βέργα” στο γονιό.

Θυμάμαι τελευταία τάξη του Λυκείου. “΄Αντρας” πια.  Τουλάχιστον έτσι νιώθαμε, μια και οι περισσότεροι από τη τάξη ,είχαμε αγοράσει το  μικρό πακέτο άφιλτρο  “ΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ”, για να φουμάρουμε στο μεγάλο  διάλειμμα στις τουαλέτες μέσα.

΄Ενα πρωί, πριν την παράταξη και την προσευχή, είχαμε ξεμοναχιαστεί με τη “δικιά” μου σε  μια γωνιά, δίπλα  στο σχολείο  και… ασπαζόμαστε αλλήλους περιπαθώς. Πώς έγινε και μας τσακώνει μια στιγμή  επ΄αυτοφώρω  ο θεολόγος ο Τσούβαλης.  Δεν τον είχαμε πάρει είδηση, είχε έρθει πονηρά από πίσω.  Και μου καταβάζει ο άθλιος μια σφαλιάρα  στο σβέρκο  και μια σβουριχτή στη μούρη   που    βλέπω τον ουρανό σφοντύλι.

Ασυναίσθητα, ούτε καν είχα καταλάβει  ποιος ήταν ο δράστης, γυρίζω και του κοπανάω μια μπουνιά στη μύτη, που ήταν  όλη δικά του .Να τρέχουν τα “πετιμέζια” στο κάτασπρο πουκάμισο , την παρδαλή γραβάτα και την  γκρίζα  καμπαρτίνα .

Μια στιγμή, παίρνω είδηση πως ήταν  ο θεολόγος, παθαίνω  πλάκα   και μένω να τον κοιτάζω χαζεμένος, έτσι που τρέχανε τα αίματα από τη μύτη του. Να χτυπήσεις καθηγητή εκείνα τα χρόνια; Ακόμα και σήμερα είναι έγκλημα καθοσίωσης!

Να μη λέω πολλά ,συναγερμός στο σχολείο, μόλις τον βλέπουν στο προαύλιο ο μαθητές και καθηγητές τον Τσούβαλη στα αίματα. Με  παίρνει ο Τσάμπρας ο γυμναστής σηκωτό στο γραφείο, 15 καθηγητές και ο Λυκειάρχης  μέσα, ανακρίσεις, φωνές, απειλές, ο… χειρών αδίκων άρξας,  να ωρύεται και  να ζητάει την αποβολή μου από όλα τα σχολεία της χώρας!  (μάλιστα ήταν Μάης, τελειώναμε  σε ένα μήνα).

Τί μου έμεινε περισσότερο από εκείνη την συνεδρίαση-κόλαση του συλλόγου των καθηγητών;  Ο θεολόγος από τη σχολή της  Χάλκης, στην οποία  εσεμνύνετο πως φοίτησε, προειδοποιούσε τους άλλους ότι  μια μέρα θα εξελιχθώ σε παραβατικό, γιατί λέει, με …παρακολουθούσε και στην τάξη μέσα, αλλά και έξω από το σχολείο και είχε διαπιστώσει πως είχα αποκλίνουσα συμπεριφορά   και  διαφορετικές αντιλήψεις σε όσα η κοινωνία σεβόταν ! Και ειδικά γιατί “καπνίζει  και έχει… κορίτσι σε τέτοια ηλικία”!

Τη γλύτωσα φτηνά, με πέντε ημέρες μόνο  αποβολή, χάρη του μαθηματικού και  εκτελούντος χρέη Λυκειάρχη  Ροδίτη και του φιλόλογου Παπαγεωργίου, που  με συμπαθούσαν.

 

 

Ο “διαφορετικός”, σε αυτή τη χώρα ειδικά, είναι επικίνδυνος. Αν υπερασπίζεσαι το δίκιο σου,  αν δεν   τους επιτρέπεις να είσαι αναλώσιμος, αν αρνείσαι να γίνεις  ορντινάντσα,  οπαδός-χαχόλος-υπήκοος, “νοικοκύρης”, αν δεν τα παίρνεις, δε διαπλέκεσαι,  δε “γλείφεις”,  αν οι συμπεριφορές σου γενικώς είναι (απο)παρεκκλίνουσες  από τα  ειωθότα, είσαι επικίνδυνος.

Με μια διαφορά. Το Σύστημα, περισσότερο για λόγους “πρεστίζ”  μια και δηλώνει (κατ΄ επίφαση) δημοκρατία, μπορεί να σε αποδεχτεί και  ως “διαφορετικό”. Η ελληνική κοινωνία ποτέ. Στη βάση της συνεχίζει να είναι ελληνοχριστιανική, σεμνότυφη, συντηρητική, να υπακούει, έστω και φαινομενικά στη θρησκευτική ηθική, να αρνείται να αποσχιστεί από την παράδοση. Εν ολίγοις, παραμένει άκρως φασιστική και σκληροπυρηνική.

Ο Ζακ δεν ήταν  ούτε θέλησε ποτέ να καταντήσει έμπορος διαμαντιών στη Γλάδστωνος,   λαμόγιο μεσίτης,  σαλταρισμένος  μπάτσος,  διεφθαρμένο,- “λευκό κολάρο” Λοβέρδος και σιχαμένη,  κουρκουσούρα  “Τατιάνα”. Πήρε το δικό του “μονήρη” δρόμο, απολύτως κατανοητό και ηθικό από τη μοναδική πηγή που διαμορφώνει και επιβάλει ηθική. Τη Φύση.

Αν η Φύση θεωρεί ανήθικους κάποιους , είναι τα παραπάνω   ανθρωποειδή.  Ο  Ζακ είναι το μεγάλο αβαντάζ της. Είναι μα από τις σελίδες του δικού της  “Ευαγγελίου” , που ορίζει πως ουδείς μπορεί ατιμωρητί να  προσβάλει τους νόμους της.  Και προπαντός στην απόλυτη πίστη της πως δε υπάρχουν  γυναίκες- άντρες, άσπροι-μαύροι , ΄Ελληνες -Πακιστανοί, μοιχοί- μονογαμικοί,  παράνομοι κλέφτες-νόμιμοι κλέφτες,  ετερόφυλοι -ομοφυλόφιλοι.

Κι αν  τα βάζει με τη Φύση,  χαμένος είναι ο παραβάτης.  Χωρίς σεβασμό στους  φυσικούς νόμους, δεν υπάρχει  φυσική “τάξη” πραγμάτων, αλλά χάος. Οι ανθρώπινοι νόμοι, δεν παράγουν “τάξη”, αλλά αταξία . Επειδή ακριβώς δεν έχουν την καθολική ισχύ εκείνων της Φύσης. Οι νόμοι των ανθρώπων είναι μεροληπτικοί, άδικοι ,υπάρχουν και επιβάλλονται  για την κατίσχυση των συμφερόντων  των  ολίγων και “δυνατών”.

Ο τρόπος (λιντσάρισμα) που αφαίρεσαν οι δράστες τη ζωή του Ζακ,  οι γνωστοί φυσικοί αυτουργοί αλλά  σε αγαστή συνεργασία με τον ηθικό αυτουργό  της δολοφονίας, που είναι η  κοινωνική  απάθεια και η αποδοχή του εγκλήματος   (στην ουσία τους ορίζονται ως φασιστική συμπεριφορά), είναι  απολύτως καταδικαστέος από το δικαστήριο της Φύσης. Και ένοχοι  με ίδια προβλεπόμενη  τιμωρία και οι μεν και οι δε.

Αυτή η τάξη, αν διαταραχτεί , σύμφωνα με τις εφετμές της ελληνικής αρχαιότητας, τον άγραφο νόμο  και δεν αποκατασταθεί σύντομα,   εξοργίζονται  η  Δίκη και η  Νέμεσις.  Και κυοφορούσες  οργή  οι  συγκεκριμένες θεότητες, ουδείς των ενόχων μπορεί να βρίσκεται σε ασφάλεια και ειρήνη.

Θέλετε ειρήνη… νοικοκυραίοι μου;  Μην δίνετε αιτίες και αφορμές πολέμου. Ο πόλεμος και η βία δεν είναι καλά για κανέναν από τους εμπλεκόμενους. Καλύτερα για σας, να  μην τον κάνετε αναπόφευκτο.