“Τώρα το πήρανε χαμπάρι οι Αρχές;» -Αποκαλύψεις για πριβέ πάρτι με νεαρές «πολυτελείας» στη Θεσσαλονίκη
Είναι σαφές ότι οι καταγγελίες που έκανε η Γεωργία Μπίκα ότι έπεσε θύμα βιασμού σε σουίτα ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη φέρνουν ραγδαίες εξελίξεις με τις έρευνες να επικεντρώνονται τώρα και στην πιθανή ύπαρξη κυκλωμάτων μαστροπείας τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο. Γι’ αυτό και η πρόεδρος του Σωματείου Εκδιδόμενων Προσώπων Ελλάδας (Σ.Ε.Π.Ε.), Έλλη Κανελλοπούλου, δηλώνει πως «γίνεται χαμός σε ξενοδοχεία, γραφεία, σπίτια», προσθέτοντας πως σε αυτά τα πριβέ πάρτι «γίνεται ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς».
Σύμφωνα με την κυρία Κανελλοπούλου, «μόλις το 6% των ιερόδουλων πλέον εργάζεται νόμιμα, το υπόλοιπο ποσοστό καταφεύγει σε παράνομη εργασία, χωρίς να δηλώσουν τίποτα». Η συζήτηση για τα πριβέ πάρτι με τις «κρυφές λίστες» πυροδοτήθηκε έπειτα από την εισαγγελική έρευνα που διέταξε ο Άρειος Πάγος για την υπόθεση βιασμού της 24χρονης ενώ τα στοιχεία που παρουσιάζει στο ThessToday.gr η πρόεδρος του Σωματείου Εκδιδόμενων Προσώπων Ελλάδας για τα όσα γίνονται στη Θεσσαλονίκη είναι αποκαλυπτικά: Διοργανωμένα πάρτι με κορίτσια «πολυτελείας» σε ξενοδοχεία, σπίτια, ακόμη και γραφεία.
«Σε ό,τι θες πηγαίνουν, από πάρτι σε ξενοδοχείο, γραφείο, σπίτι μέχρι ό,τι θες. Σε αυτά τα πάρτι γίνεται ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Λεφτά να δίνει ο κύριος. Αυτές οι κοπέλες δεν παίρνουν 30, 50 και 100 ευρώ, παίρνουν πολλά παραπάνω λεφτά, από 500 μέχρι και 1.000 ευρώ», δηλώνει στο ThessToday.gr η κυρία Κανελλοπούλου. Ερωτηθείσα για τα κυκλώματα μαστροπείας στην Ελλάδα απαντά: «Τώρα το πήρανε χαμπάρι οι Αρχές;».
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Σωματείου, ένα μέσο το οποίο έχει συνδράμει στην εξάπλωση των κυκλωμάτων μαστροπείας είναι το Διαδίκτυο και οι ιστοσελίδες στις οποίες μπορεί οποιοσδήποτε να «νοικιάσει» για ώρες, μέρες, ή και εβδομάδες, τα λεγόμενα escort κορίτσια ή αλλιώς νεαρές πολυτελείας. Άλλωστε, σύμφωνα με πληροφορίες που έχει συλλέξει το ThessToday.gr, η επέλαση της πανδημίας και τα πολύμηνα lockdown αύξησαν κατά κόρον την κινητικότητα που σημειώνεται για ραντεβού κατ’ οίκον ή ξενοδοχεία μέσα από σάιτ γνωριμιών. Κάτι που στον νόμο της αγοράς αυτομάτως σημαίνει ότι η αναζήτηση για νεαρές κοπέλες που θα παρέχουν άλλου είδους υπηρεσίες γίνεται ολοένα και πιο συχνή.
«Τώρα από το ίντερνετ γίνεται χαμός, όπως και το παζάρι που “πέφτει” μέσα από τις σελίδες γνωριμιών στο Διαδίκτυο. Ο καθένας πλέον μπορεί να προσκαλέσει κοπέλες στο γραφείο, στο σπίτι και στο ξενοδοχείο. Ισχύει το “ό,τι θέλεις, όπως θέλεις, όποτε θέλεις”», υποστηρίζει η κυρία Κανελλοπούλου, υπογραμμίζοντας ότι «εκτός από κοπέλες άλλης καταγωγής, υπάρχουν και Ελληνίδες. Δεν απέχουν».
«Τα σπίτια έχουν φθίνουσα πορεία»
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Σωματείου η άνθηση της παράνομης εργασίας οδηγεί στην κατάρρευση του κλάδου. Όπως εξηγεί η ίδια οι νόμιμες εργαζόμενες στους οίκους ανοχής αγγίζουν μόλις το 6% ενώ το ποσοστό των παράνομων έχει εκτοξευτεί πάνω από το 90%. «Προσπαθούμε να κάνουμε σοβαρή δουλειά, πάντα στο νομικό πλαίσιο. Αλλά το τι γίνεται στην πραγματικότητα, είναι μεγάλη κουβέντα. Φωνή βοώντος εν τη ερήμω λέει το ρητό», σημειώνει η ίδια, τονίζοντας ότι «είναι πολλά τα προβλήματα του κλάδου. Τα σπίτια έχουν φθίνουσα πορεία εδώ και χρόνια και όσοι τα κρατάμε το κάνουμε με νύχια και με δόντια, γιατί είναι σπίτια μας. Αλλά η παράνομη εργασία έχει φέρει ένα “μπάχαλο”».
.
***
Ο “Γανυμήδης”, φίλος και επισκέπτης στο σάιτ απ΄όταν ακόμα είμαστε μια σταλιά, εμείς κι εμείς (και να προσθέσουμε με τ1όσο όμορφη, λογοτεχνική γλώσσα στα κείμενά του ,όσα έχουμε δει), μας έκανε σκληρή κριτική (και δεν είναι η πρώτη φορά), γιατί πήραμε “αναφανδόν”, όπως λέει, “λίγες ημέρες πριν, το μέρος μια κοπέλας, που κατήγγειλε το βιασμό της σε ξενοδοχείο της συμπρωτεύουσας, “χωρίς να περιμένεις να ακούσεις και την άλλη πλευρά ή να ερευνήσεις για τα κυκλώματα με πόρνες πολυτελείας, που εισπράττουν χρυσάφι, για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, αλλά και δε διστάζουν να εκβιάζουν τους πελάτες τους με δημοσιοποίηση πορνοβίντεο, φωτογραφίες, απειλές για βιασμό και παρόμοια βρώμικα και γνωστά κόλπα”.
Γράφει κι άλλα πολλά ο Γανυμήδης, που φαίνεται, όντως, να γνωρίζει αρκετά σε αυτό το χώρο. ΄Ομως, δεν θα τα παρουσιάσουμε , τώρα τουλάχιστον, γιατί εμπλέκονται πρόσωπα, των οποίων παραθέτει και τα ονόματα, αλλά αυτή τη στιγμή αδυνατούμε να ελέγξουμε και να διασταυρώσουμε τις πληροφορίες , που μας δίνει, σε ό τι αφορά το μέρος της ιστορικής δημοσιογραφίας. Τα άλλα, ας τα βρουν οι ανακριτές και οι εισαγγελείς, που είναι και αρμόδιοι. Ξεκαθαρίζουμε, λοιπόν.
Δεν πήραμε “αναφανδόν” θέση υπέρ της Γεωργίας Μπίκα, ούτε υιοθετήσαμε τους ισχυρισμούς της για το βιασμό που κατήγγειλε στη Θεσσαλονίκη. Γράψαμε μόνο πως επικροτούμε αυτή την ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ της καταγγελίας. Δεν περίμενε 20 χρόνια, αλά Μπακατώρου και Παπαχαραλάμπους , να βγάλει στη φόρα πομπές, που σήμερα είναι αδύνατον να ελεγχθούν αν έχουν υπόσταση, αν έκανε κι εκείνη το ίδιο. Αυτό αναδείξαμε και επικροτήσαμε.
Δεν μπήκαμε στην ουσία του υπαρκτού ή ανύπαρκτου βιασμού της. Ούτε αυτό είναι η δουλειά μας . Πολλώ μάλλον, δε γνωρίζαμε πως το κορίτσι αυτό είχε προσκληθεί (και αν), έναντι αμοιβής στο πάρτι και πώς στήνονται όλες αυτές οι καταστάσεις.
Γεγονός είναι πως σήμερα που ήρθαν στο φως εμπλοκές στη βρώμικη αυτή υπόθεση αισχρών Γκεμπελο-επαγγελματιών, εξπέρ στην άγρα ιστοριών σπέρματος, τύπου Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, ΄Ελενας Ακρίτα και λοιπών λουλουδιών της εμπορικής δημοσιογραφίας. Και ,σίγουρα από μόνη της μια τέτοια εξέλιξη, δείχνει πως κάτι βρωμάει.
Αλλά και πάλι δε είμαστε σαν και δαύτους. Ούτε και αρμόδια αρχή να αναλαμβάνουμε κανενός είδους έρευνας σε τέτοιες υποθέσεις. Ας τα βρει η δικαιοσύνη που είναι η μόνη αρμόδια. Και φυσικά κανένας “Ταρζάν” και καμιά “εθνική χωροφύλαξ” δεν έχει δικαίωμα να χώνει τη μύτη του σ’ αυτές, πρώτα γιατί τέτοιες μύτες είναι σαν εκείνη του Πινόκιο και ύστερα ,γιατί αυτού τους είδους τα άτομα έχουν επαγγελματικά εθιστεί στο ψέμα και την υποκρισία, τόσο άρρωστα, που κι αυτή την αλήθεια, όταν την πιάσουν στα χέρια τους ,την κάνουν σαν τα μούτρα τους.
Θα μείνουμε μόνο σε ό τι η ιστορική δημοσιογραφία μας εξουσιοδοτεί να κάνουμε και θα παραθέσουμε τις κρίσεις και τις απόψεις που οφείλουμε να διατυπώσουμε με την ίδια ιδιότητα. Αλλά θα επιμείνουμε σε ορισμένα, συγκεκριμένα ζητήματα που υπάρχει απόλυτη συσκότιση, σκόπιμη ή όχι, σύγχυση, σιωπή και παραπλάνηση για λόγους που θα εκθέσουμε.
Στις ημέρες μας έχει ενσκήψει βαριάς μορφής πανδημία σεξισμού. ΄Αρρωστου εθισμού σε μορφή που συναντάμε μόνο σε εξαρτημένα από ουσίες άτομα. Η βιομηχανία θεάματος ακροάματος και η εμπορική δημοσιογραφία που στοχεύουν σε εύκολο κέρδος, αλλά και ο τρόπος που η νομοθεσία διεθνώς επιτρέπει την παραγωγή και κυκλοφορία τέτοιας μορφής προϊόντων και μάλιστα με άλλοθι την τέχνη ή την τάχα μου ελεύθερη έκφραση, είναι η βασικότερη αιτία της εξάπλωσης της εν λόγω πανδημίας σε τέτοια έκταση και δριμύτητα.
Η ακόρεστη αυτή δίψα για συνεχή και εκτός ορίων ικανοποίηση των σεξουαλικών ορμών, έχουν ως αποτέλεσμα, πλην των άλλων και τις σεξουαλικές κακοποιήσεις και τους βιασμούς, όπως τους καθορίζει το νομικό σύστημα. Βεβαίως κι αυτού του είδους τα εγκλήματα που ο νόμος τα διακρίνει αλλιώς, ντυμένα με το θρησκευτικό τους (διάβαζε ιδιοκτησιακό) μανδύα, ως εγκλήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας , είναι ίδια με όλα τα άλλα που αφορούν την απρόκλητη επίθεση και κακοποίηση. Δεν είναι ξεχωριστά εγκλήματα. Και η τιμωρία τους οφείλει να είναι η ίδια με τις κακοποιήσεις πάσης φύσεως και οποιουδήποτε μέλους του σώματος.
Σε καμιά περίπτωση, επειδή αφορά γεννητικά όργανα η κακοποίηση, δεν μπορεί είναι αυστηρότερη η τιμωρία και μάλιστα πολύχρονη(!) ως χαρακτηρισθέντα εγκλήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας! Είναι πέρα από παρανοϊκό και ανήθικο-αφύσικο για παράδειγμα, να σου μαυρίζει ο άλλος το μάτι με την μπουνιά με κίνδυνο να χάσεις την όρασή σου ή να μειωθεί και να τιμωρείται με κάποιους μήνες φυλάκιση για απλή σωματική βλάβη . Για μια ακούσια από τη μεριά του θύματος, έστω και δια της βίας συνουσία, όμως, να επιβάλλεται πολύχρονη τιμωρία!
Αν αυτό δεν είναι μορφή τιμωρίας με νόμους “σαρίας” πώς αλλιώς να χαρακτηρίσει κανείς τέτοια ανήκουστη μεταχείριση ενόχου ; Πρόκειται για αντιγραφή και απόρροια της χριστιανικής, κυρίως ,αλλά και της ισλαμικής πίστης και αντίληψης περί θρησκευτικής τιμωρίας . Για τις αμαρτίες (όπως καθορίζουν οι θρησκείες την ηθική ) μιας ζωής 80 χρόνων ,τιμωρείται ο ένοχος με…ΑΙΩΝΙΑ (χωρίς χρονική λήξη) κόλαση!
Και αφού η πολυγαμία και η μοιχεία είναι μέγιστα αμαρτήματα για το ιερατείο, επειδή , ακριβώς, βάζουν σε κίνδυνο την ιδιοκτησία και τη μεταβίβαση σε απογόνους αίματος της περιουσίας, ο βιασμός ανάγεται από τον αχυράνθρωπο αυτής της ηθικής, νομοθέτη σε… έγκλημα καθοσίωσης. Βεβαίως, αν θέλει ο νομοθέτης να κρατήσει ψηλά την ποινή του βιασμού (και ισόβια ,όμως, να είναι, αν δεν αλλάξουν άλλα, που δεν μπορεί κανείς νομοθετών να τα δει με τη “χριστιανική του όραση και ηθική, δεν πρόκειται να σταματήσει), δεν έχουμε καμιά αντίρρηση. Αρκεί να διπλασιάσει τις ποινές άλλων, πιο σοβαρών κακοποιήσεων. Αλλιώς, όλη αυτή η ποινική μεταχείριση από το νόμο, όπως είναι σήμερα, του άπτοντος ξένα γεννητικά όργανα ή διεισδύοντος χωρίς συναίνεση σε αυτά, είναι, αν μη τι άλλο, πρόκληση στη φύση και τη λογική. Ο θυμόσοφος αλλά και αγχίνους λαός μας είναι ξεκάθαρος. ‘Οταν ορκίζεται λέει “να μου βγουν τα μάτια” κι όχι, ας πούμε, να… μου κοπούν οι όρχεις ή να μου ξεραθεί το αιδοίο!
Η αποχριστιανοποίηση εδώ και τώρα της ποινικής νομοθεσίας στον 21ο αιώνα είναι από τα πλέον άμεσα και σοβαρά ζητούμενα . Και όχι μόνο στα χαρακτηριζόμενα ως εγκλήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας. Να μην ξεχνάμε, μάλιστα πως στη χώρα μας το Σύνταγμά της εισάγεται στο …΄Ονομα της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος! Τι υποκρισία και παράνοια!
Από την άλλη, είναι επίσης κατάντημα, ηθικό περισσότερο των κοινωνιών , η διαπίστωση πως ο γκεμπελικός κόσμος, φασιστικός και αδίστακτος, όπως είναι, έχει επιβάλει ένα καθεστώς σεξιστικής τυραννίας στις κοινωνίες με την ανάδειξη όζοντος σπέρματος περιστατικών , που ανάγονται σε πρωτοσέλιδα θέματα, ισχυρότερης σημασίας όλων .Μόνο να σκεφτεί κανείς πως την ώρα που η Ελλάδα μετράει 22.000 νεκρούς από την κακή διαχείριση της πανδημία ,την κατάταξη της χώρας δεύτερης στον κόσμο σε υψηλό δημόσιο χρέος, την κομματική αλητεία, η οποία βαπτίζει τα σκάνδαλα σκευωρίες και τα θύματα κατήγορους, η χώρα έχει αφεθεί, ως ο πλέον σιχαμερός μπανιστιρτζής, να θεάται βρώμικα, κατεβασμένα οικειοθελώς ή δια της βίας “βρακιά” εδώ και δύο δεκαετίες. Κι από την μια άκρη ως την άλλη ,όπως θα το έλεγε και ο μακαρίτης ο Τζιμάκος “όλο το έθνος να προσκυνάει σώβρακα και φανέλες”. Ακόμα και εκπρόσωποι υψηλών θεσμών! Αδιανόητες εξελίξεις ως “σημεία των καιρών” και θυσία στο Μολώχ του σεξισμού
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
.