Μια ακόμα ,σύντομη επίσκεψη στα διαδικτυακά άντρα κατασκευής της παραϊστορίας -μυθιστορίας

Σεπετός. Αυτός είναι ο άγνωστος επίγειος παράδεισος της Πελοποννήσου που γεννήθηκε η Θεά Αθηνά

(efimerida.gr/ellada/sepetos-paradeisos-peloponnisoy-gennithike-thea-athina (video)

Η Θεά Αθηνά γεννήθηκε στην Ηλεία κάτω από τον καταρράκτη Τρίτωνα σε ένα παραδεισένιο τοπίο σπάνιας φυσικής ομορφιάς.

Με ακόμα ένα εντυπωσιακό βίντεο από drone, η ομάδα Up Stories μας μεταφέρει σε ένα ασύλληπτης ομορφιάς τοπίο στο μοναστήρι της Ιεράς Μονής Σεπετού, στην Πελοπόννησο.

Γνωρίζατε πως ανάμεσα στην Αρκαδία και την Ηλεία και πιο συγκεκριμένα μόλις λίγα μετρα μακριά από την Ιερά Μονή Σεπετού που φιλοξενεί μια από τις σπουδαιότερες εικόνες της ορθοδοξίας της Παναγίας της Σεπετιώτισσας και έχει επιμεληθεί ο Ευαγγελιστής Λουκάς, βρίσκεται σύμφωνα με την μυθολογία ο τόπος που γεννήθηκε η θεά Αθηνά;

Ναι καλά διαβάσετε η θεά Αθηνά γεννήθηκε στην Ηλεία κάτω από τον καταρράκτη Τρίτωνα, σε ένα παραδεισένιο τοπίο σπάνιας φυσικής ομορφιάς.

.iefimerida.gr”

***

Φωτογραφία

Πρόκειται   για τη μεγάλη κατάρα, ανάμεσα  στα δώρα που έφερε το ιντερνέτ. Ο παγκόσμιος  ιστός.  Μια από τις πλέον   επαναστατικές   και νέες  εφευρέσεις    του  τεχνολογικού πολιτισμού.

Μιλάμε για  τις  περιπτώσεις   που το  διαδίκτυο   με τον τρόπο χρήσης και των σκοτεινών  επιδιώξεών  του καθενός επιτήδειου , γίνεται τόπος εγκλήματος  και απάτης.   «Κουτί Πανδώρας».

Και είναι ,βέβαια,  σίγουρο πως  σύντομα θα γίνει κατανοητή η ανάγκη  για άμεση παρέμβαση,  ώστε να μην     μπορεί να συνεχιστεί άλλο μια τέτοια ,ευρείας έκτασης ,παραπλάνηση και διάβρωση  των κοινωνιών μέσω του διαδικτύου.     ΄Ηδη  είναι πολύ αργά.

Το ζήτημα ,όμως,  που προκύπτει από τέτοιες ενέργειες,  αφορά το  ποιος και με ποια ιδιότητα θα αναλάβει  αυτό το έργο «αποστολή» , χωρίς να διακινδυνεύσουν  άλλα αγαθά, όπως είναι αυτό της ελεύθερης διακίνησης  ιδεών,  της  σωστής ενημέρωσης και της πληροφορίας. Κυρίως στην Ελλάδα, που ισχύει ανεξαιρέτως  η αρχή « πονάει δόντι ,κόβεις κεφάλι».  Είναι όντως ζητούμενο.

Η βασική αιτία, ασφαλώς, και  αυτού του εγκλήματος, που διαπράττεται  στο διαδίκτυο,  είναι το  κέρδος.  Ηλίου φαεινότερο   πώς  στο βωμό του  η  αναίσχυντη  ελληνική  βιομηχανία παραπληροφόρησης  θυσιάζει   το αγαθό που κέρδισε η ανθρωπότητα με τη χρήση του διαδικτύου .   Αρκεί να διαθέτει  κάποιος  χρήμα και μπορεί εύκολα να  προσπελάσει  εμπόδια,  για   να  κακοποιήσει κάθε είδους αρχή,  αξία διαχρονική και αναφαίρετη.

΄Οπως,  είναι, για παράδειγμα ο σεβασμός στην ΑΛΗΘΕΙΑ.   Ο βιασμός της ,  με τη γνωστή γκεμπελική μέθοδο-  προπαγάνδα και η αναγωγή  ακόμα και  της χειρότερης μορφής  ψεύδους και  απάτης,   σε αλήθεια    , είναι καθημερινό και  επαναλαμβανόμενο φαινόμενο σε φυλλάδες -ιστότοπους, κανάλια και ραδιόφωνα.  Αλλά και σε   πλατφόρμες, σαν το Google ,που αναδημοσιεύει,  έναντι αδράς  αμοιβής , τέτοια  επικίνδυνα  και   σε αποσύνθεση κυκλοφορούντα , προϊόντα.  Και  έχει, μάλιστα,  το θράσος μια τέτοια  αισχρή επιχείρηση , να αυτοαναγορεύεται σε μέσο … κοινωνικής δικτύωσης!

Το παραπάνω  κείμενο που επιλέξαμε σήμερα ,ως αντιπροσωπευτικό, είναι από την πληθώρα τέτοιων που ανεβαίνουν με  ταχύτητα αστραπής   σε ιστοσελίδες του ιντερνέτ από λογής  απατεώνες, τάχα μου εκδότες ,   με τη μορφή εφημερίδας ή blog .  Είναι  αυτά που  αναδημοσιεύει , όπως είπαμε   η Google  στις αποκαλούμενες από την ίδια την εταιρία  (χρυσοπληρωμένες)  …ειδήσεις της!

Η  πoρνοφυλλάδα του  αδίστακτου «κιτρινιστή»  και Γκεμπελίσκου   Ράπτη,   είναι μια όμοια περίπτωση.   Σήμερα,  με  την παράθεση  και του σχετικού από την πηγή     video  ,κάνει πάλι το θαύμα της . Το έβαλε μάλιστα σε σαλόνι με τίτλο

Σεπετός. Αυτός είναι ο άγνωστος επίγειος παράδεισος της Πελοποννήσου που γεννήθηκε η Θεά Αθηνά

 Παράλληλα,  το αναδημοσίευσε χτες επί πληρωμή  και η   βιομηχανία προπαγάνδας και παραπληροφόρησης του Google . Ένα παράδειγμα  από το πλήθος για τον τρόπο που οι χαλκείς κατασκευάζουν την  παρα-μυθο-ιστορία.

Ο λόγος  για το μοναστήρι   «Σεπετώ(ό)»  στην Ολυμπία και δίπλα στην ιδιαίτερη πατρίδα μου,  την  Ανδρίτσαινα. Μια περιοχή  που όντως   είναι ένας παράδεισος όχι μόνο φυσικός, αλλά και ιστορικός. Πρόκειται για ένα  τοπίο ,εξαίρετης ομορφιάς, όπως το γνωρίζαμε στα παιδικά μας χρόνια, πριν τις μεγάλες πυρκαγιές της Ηλείας του 2007 από τους πράκτορες του δικτάτορα Πούτιν.   Τεράστια, όμως, ευθύνη  για  την  φοβερή  καταστροφή, εξαιτίας της αναλγησίας και  της ανευθυνότητας της τότε κυβέρνησης, φέρει και   συμπατριώτη μας,  υπουργός  την ίδια εποχή του Κώστα Καραμανλή,  ο Βίκτωρας Πολύδωρας, που άφησε ο πανάθλιος να καεί ο ιερός τόπος της αρχαίας Ολυμπίας.

Η Μονή της Παναγίας της Σεπετιώτισσας, λοιπόν, γιορτάζει στις 23 Αυγούστου,  παλιότερα με μεγάλο πανηγύρι , που κράταγε  2 ημέρες  (το κατάργησε πριν λίγα χρόνια ένας φανατικός ρασοφόρος της περιοχής, ως…αμαρτωλή εκδήλωση).  Ονομάστηκε έτσι,  γιατί, σύμφωνα με την παράδοση των ντόπιων ,  μια μάνα που είχε άρρωστο παιδί, το πέταξε από τα βράχια του μοναστηριού με την πίστη πως η Παναγία θα το θεραπεύσει και θα το σώσει από την πτώση.   Εξ ου   και …  Σεπετώ (ο) . ΄Ετσι και μόνο έτσι, το λέγανε ανέκαθεν  και σήμερα οι  ντόπιοι . Ποτέ ο  Σεπετός (!) . Ούτε έχουν άλλες ετυμολογίες πιθανότητα να ισχύουν, μετά από αυτή την εκδοχή (ό,τι διαβάζει  τυπωμένο  κανείς, δε σημαίνει πως είναι και  πραγματικό).

Κι ακόμα στο βίντεο,   μας πληροφορεί ο …απληροφόρητος  αυτός (και σε πολλές άλλες, όμοιες  αναρτήσεις τους) , πιθανότατα δημοσιογραφίσκος, στην  ομάδα Up Stories   πως στη Μονή λειτουργούσε  «κρυφό σχολειό» στην Τουρκοκρατία (!) .  Αλλά, τί κρυφά σχολειά και κλειστές εκκλησιές, πανάθλιε  κοντυλοφορο-μικροφωνάκια, να υπάρχουν σε εκείνη την  Ελλάδα τότε, αφού η  «Πύλη»  είχε ελεύθερη τη  διδασκαλία της Ορθόδοξης Πίστης και τη λατρεία στους ναούς    στις μεγάλες προτεραιότητές της,  για να εξασφαλίζει το  πατριαρχικό  αντίπαλο δέος ,απέναντι του επικίνδυνου για την ύπαρξη της, παπικού; Αυτά σε μάθανε και σένα ,όπως και γενιές  Ελλήνων στο εθνικιστικό μας σχολείο,  αυτά τσαμπουνάς, αναπαράγεις   και διαιωνίζεις  χωρίς αιδώ.

Για να μη μιλήσουμε και  για την…ιστορική διαβεβαίωση του  εκφωνητή  των  ασυναρτησιών, που κάθε τόσο  ενοικιάζει με την παρέα του  βήμα  στην  ανεύθυνη  πλατφόρμα του διαδικτύου, για να αραδιάζει  κοτσάνες πως η εικόνα της Παναγίας, είναι έργο του …Αποστόλου  Λουκά. (΄Αλαλα, ας μένουν,  τα χείλη του ασεβή  αυτού  Γκεμπελίσκου) .    Σαν να ήταν απολύτως  υπαρκτό και ιστορικό   πρόσωπο ο … γιατρός και ευαγγελιστής  Λουκάς, που αργότερα την κατάβρισκε,  ως καλλιτέχνης, ζωγραφίζοντας,  κυρίως  εικονίσματα της Παναγιάς, τόσα , που μετρημό δεν έχουν πια στην Ορθόδοξη παράδοση. Και όλα θαυματουργά και (αυτο)σωζόμενα χιλιάδες χρόνια τώρα από πυρκαγιές, σεισμούς και  καταποντισμούς. ( Αδύνατο, ως ασύμφορο , να ξεχωρίσουν την ήρα απο το στάρι.  Τη μυθοπλασία  απο την ιστορία . Και όχι μόνο τούτοι.  Όλοι σε αυτό το συνάφι της απάτης και της πέτσινης ενημέρωσης)

Επιπλέον , μαθαίνουν,  όσοι δε γνωρίζουν ελληνική Μυθολογία πως η  κυρίαρχη μυθική εκδοχή της γέννησης της Αθηνάς και του ονόματός της δεν είναι η…βαριοπούλα  που  κατέβασε  ο  ΄Ηφαιστος  στο κεφάλι του Δία για να του διώξει τον πονοκέφαλο και   ξεπετάχτηκε η σοφή Αθηνά, αλλά το ποταμάκι  Τρίτωνας   στο Σεπετό .  Ούτε μια αναφορά στην κυρίαρχη εκδοχή.  Θυσία κι αυτό στον άλλο  βωμό ,  της δικής του  γραφικής (με την έννοια της αστείας)  πιασάρικης  διήγησης και στρεβλής, φυσικά,  ως  ανιστόρητης και χαλκευμένης.

Υ. Γ. Ποιος ,πότε  και πώς θα κόψει  τα πόδια όλων αυτών των  Αρλεκίνων  που πάνε να βγάλουν  από τη μύγα  ξύγκι ;  Οι περισσότεροι οικειοποιούμενοι   (και μάλιστα  με «ταυτότητα»  φέικ   ) την ιδιότητα του δημοσιογράφου;

 Σου λέει,  ο κάθε άσχετος και  αλητήριος. Γιατί  να πάω να δουλέψω στο χωράφι ή να φυλάω πρόβατα; (Μια χαρά δουλειές, λέμε εμείς). Ανοίγει  μια ιστοσελίδα, φτιάχνει ένα λογαριασμό στο διαδίκτυο  και νάτος.  Αυτοαναγορεύεται ο Ταρτούφος σε   δημοσιογράφο. Και μάλιστα  της ερευνητικής δημοσιογραφίας!   Της  πλάκας και της… φάπας, ασφαλώς.

Το μεροκαματάκι, πάντως,  με τη διαφήμιση, που του πετάνε κάθε τόσο, ανάλογα με τα κλικ των σκουπιδοφάγων,   το βγάζει.   Μια αθλιότητα , ξεχωριστή από όλες. Ως λίαν  επικινδυνη και εξαπλούμενη.