ΠΡΟΣ ΟΨΙΜΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ . ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΝΑΖΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ , ΚΑΘΟΣΑΣΤΕ ΣΑΝ “ΚΟΤΕΣ”!

 

ΟΜΙΛΙΑ ΖΕΛΕΝΣΚΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ.

Αποχώρηση από την αίθουσα Φίλη-Δρίτσα-Γκιόλα μόλις εμφανίστηκε το μέλος του τάγματος Αζόφ ελληνικής καταγωγής.

“Ντράπηκε και η ντροπή σήμερα στη Βουλή και την ομιλία Ζελένσκι, με τα κόμματα του ΝΑΤΟϊκού τόξου να χειροκροτάνε τους ναζί του τάγματος Αζόφ, επειδή αυτό επιβάλλουν οι ΝΑTΟϊκές οδηγίες και δεσμεύσεις. Απόλυτη δικαίωση για τη στάση του ΚΚΕ», σχολίασε το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ.”

 

Αποχώρηση από την αίθουσα της Βουλής, Γκιόλα-Φίλη-Δρίτσα μόλις εμφανίστηκε το μέλος του τάγματος Αζόφ

Τί φάτσα, θεε μου!  “Οία η μορφή  τοιάδε και η  ψυχή”!  Παγώνει το αίμα σου και που τον κοιτάς το φονιά.

*****

Από την άλλη, πάντως, είναι όντως παρανοϊκό και ανήθικο να μιλάει κανείς για Νέο-Ναζί στην Ουκρανία,  όπως έγινε πρόσφατα με  έναν εντελώς διεστραμμένο  μικροφωνάκια στην ΕΡΤ, ονόματι Θωμάς Σίδερης . Ο  Πουτινιστής αυτός Γκεμπελίσκος   σε ντοκιμαντέρ του, λίγες ημέρες πριν,  ούτε  λίγο, ούτε πολύ , στήριξε στο κρατικό κανάλι  το πρόσχημα του εισβολέα και ψυχοπαθή Τσάρου  και  μίλησε για  Ναζισμό  σε μια χώρα με  45 σχεδόν εκατομμύρια και με Εβραίο πρόεδρο , χωρίς ούτε μια φορά να ενημερώσει  πως  πρόκειτια για…αστείο πρόσχημα του Νέου Χίτλερ της Ρωσίας, αφού   στις εκλογές  στην Ουκρανία οι ΝεοΝαζί δεν ξεπερνουν το 2% !   Όταν, μάλιστα   στη χώρα του εν λόγω Σίδερη των 10 εκατομμυρίων, έφτανε η Χρυσή Αυγή  στις   εκλογές  να παίρνει  , σχεδόν    8%.  Ούτε αυτό τόλμησε να το αναφέρει συγκριτικά.

Αυτός ο αχυράνθρωπος  του δικτάτορα της Ρωσίας ,  λοιπόν, δεν κάνει απλά  προπαγάνδα του χειρίστου είδους, και μάλιστα από κρατικό  βήμα, αλλά έχει το θράσος να   ισχυρίζεται μαζί και  όσοι τον στηρίζουν πως   υπηρετεί την  αλήθεια και την αντικειμενικότητα (*). Θεέ!

Η ιδιότητα του δημοσιογράφου από μόνη της εμπεριέχει, ανάμεσα σε πολλά άλλα αισχρά και ανήθικα και το στίγμα-κουσούρι  του ανόητου. Αλλά ο  ανόητος  μπορεί μεν  από  λογική και  επιχειρήματα να μη χαμπαριάζει ( ο βλάκας  δεν νικιέται ποτέ)  , αλλά ως τέτοιον, δεν τον παίρνεις και στα σοβαρά. Ούτε επενδύεις στις απόψεις του. Τις πετάς απλώς στον κάλαθο των αχρήστων και δεν τρέχει κάστανο.

Πάντως ο βλαξ,  όντας και ασυνείδητος ,όταν θέλει να το παίξει και ειδικός, ιδιαίτερα σε θέματα που η αγνοεί ή  πάσχει από   τύφλα ΙΔΕΑΣΜΩΝ , τότε, ως λίαν επικίνδυνος και ασεβής, χρειάζεται το λιγότερο  σφαλιάρα σβουριχτή  στο σβέρκο.   Παράδειγμα οι ουδέτεροι , οι  ισαποστάκηδες και οι Πουτινικοί   κοντυλοφόροι.

Και έγιναν,δυστυχώς,  πολλοί τον τελευταίο καιρό σε μας εδώ.   Κανάλια και διαδίκτυο ασφυκτιούν από όμοιες   ανοησίες  (γνωστές κι από τις κασέτες ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ)  που αμολάνε κάθε τόσο.   Ειδικά αυτοί που αυτοπροσδιορίζοντια ως αριστεροί  (χωρίς να είναι).

 ” Ο λύκος αλλάζει μαλλί,  μυαλά  ποτέ”.   Σαν τον  ανόητο και το  φανατικό.  Αλλάζει πόστο ή θέμα. Την μπαρούφα, την απρέπεια,την ασέβειας .  όμως,  δεν την αφήνει με τίποτα. Την κουβαλάει εσαεί.   Ειδικά αν είναι κοντυλοφόρος και ζει από το ψέμα και την προπαγάνδα.

 

(*)

Σήμερα θα δείξουν τον καραγκιόζη να μιλάει στη Βουλή…». Αυτή η συμπαγής και φανατισμένη αποδοκιμασία ειπώθηκε από συνδικαλιστές της ΠΟΣΠΕΡΤ στους διαδρόμους της ΕΡΤ.

Ο «καραγκιόζης» είναι ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, με τον οποίο η ΠΟΣΠΕΡΤ έχει ανοιχτούς λογαριασμούς από την αρχή της ρωσικής εισβολής, και η δυσφορία τους επεκτείνεται στη διοίκηση της ΕΡΤ και στους δημοσιογράφους που υποστηρίζουν την Ουκρανία.

Στη συνέχεια, ήταν η άρνηση της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Συμφωνικής της ΕΡΤ να συμμετάσχουν στη συναυλία του Λεωνίδα Καβάκου προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για το μαιευτήριο της Μαριούπολης. Και τελευταία η απόπειρα λογοκρισίας στην εκπομπή «Καθρέφτης» του Πρώτου Προγράμματος για την παρουσία Κανέλλη.

Όλα τα επεισόδια έχουν να κάνουν με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, έναν πόλεμο που οι συνδικαλιστές της ΠΟΣΠΕΡ θεωρούν δίκαιο, και γι’ αυτό δεν ανέχονται την προβολή άλλων απόψεων. Αυτή είναι η ρίζα του προβλήματος, τα υπόλοιπα είναι συμπτωματολογία.

(Δήμητρα Κρουστάλλη)