1. Είναι …77 χρόνων και σκαφάτος. Σκοτώστε τον!
1. α. Οργή για τον 77χρονο που θέλει να ρίξει την ευθύνη στο τουριστικό σκάφος
” Επιχειρεί να ρίξει ευθύνες και στον καπετάνιο της λάντζας
Οπως προκύπτει πάντως ο 77χρονος πλέον επιχειρεί να ρίξει ευθύνες και στον κυβερνήτη της λάντζας, ο οποίος έχασε τη ζωή του μετά τη σύγκρουση.
Οι αυτόπτες μάρτυρες των διαψεύδουν
Οι μαρτυρίες πάντως ανθρώπων που είδαν το δυστύχημα, αλλά και όσων έφτασαν στο σημείο με παραπλέοντα σκάφη για να βοηθήσουν τους ανθρώπους που είχαν πέσει στη θάλασσα, διαψεύδουν τον 77χρονο. Ορισμένοι κάνουν λόγο πως το μοιραίο ταχύπλοο είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα και ο χειριστής του δεν έκοψε καθόλου, ούτε έκανε κάποια κίνηση για να αποφύγει τη λάντζα. Ττονίζουν, κάτι που ομολόγησε και ο ίδιος, πως μετά τη σύγκρουση ο χειριστής του ταχύπλοου δεν προσέφερε την παραμικρή βοήθεια στους ανθρώπους που είχαν πέσει στη θάλασσα. Χαρακτηριστικά αναφέρουν «δεν έριξε ούτε ένα σωσίβιο», κάτι που όπως φαίνεται ήταν μοιραίο, αφού από την ιατροδικαστική εξέταση προκύπτει ότι τα θύματα έχασαν τη ζωή τους από πνιγμό.
Πηγή: Οργή για τον 77χρονο που θέλει να ρίξει την ευθύνη στο τουριστικό σκάφος | iefimerida.gr
β. Για το έγκλημα στην Αίγινα: μεταξύ Πέρδικας και Μονής
(ATHENS.INDYMEDIA (από @γ_κυριακού 19/08/2016)
Για το έγκλημα στην Αίγινα: μεταξύ Πέρδικας και Μονής
Όμως τα παρακάτω αποτελούν το κέντρο βάρους με αφορμή και αιτία το έγκλημα μεταξύ Πέρδικας και Μονής:
- Θα έχουμε (πάλι) ένα έγκλημα χωρίς τιμωρία; Θα έχουμε (πάλι) μια τραγωδία χωρίς κάθαρση;
Οι πραγματικοί μηχανισμοί που σε ένα μεγάλο βαθμό ελέγχουν οι φραγκάτοι, βασικά, κατευθύνονται στην ερμηνεία των ασθενειών για την περεταίρω αποκλιμάκωση της ποινικής τιμωρίας του υπερήλικα εγκληματία, είτε ήταν ο ίδιος οδηγός είτε άλλος-η. Ήδη «δικός» μας, από την Αίγινα, φραγκάτος, έχει προβεί σε δηλώσεις για το εύρος των ασθενειών του «επιστήθιου» παιδικού φίλου του. Είναι γεγονός ότι στην παλέτα των δικαιολογιών αυτής της ανίερης πράξης, ακόμα και ακούσιας, ακόμα κι από άλλον-η που ποτέ ίσως να μην μάθουμε το πώς και το ποιος-α, θα τεθούν εκτός από τις ασθένειες, το γήρας, το αδιέξοδο της τιμωρίας: «οι νεκροί δεν γυρίζουν πίσω» θα πουν αβανταδόρικα χρησιμοποιώντας τη λαϊκή ματαιότητα. Θα τεθούν ασύμμετρες συγκρίσεις με άλλες ποινικές περιπτώσεις ή με άλλες περιστάσεις π.χ. στο δρόμο («δηλαδή να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα»;) και βεβαίως σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορεί να θιχθεί το εύρος και η ισχύς του πιο διάσημου έλληνα ποινικολόγου -και ξαδέρφου του εγκληματία- που όπως δημοσιεύτηκε τον ανέλαβε και μετά τον παράτησε (για λόγους «δεοντολογίας»), δίπλα στους φραγκάτους και «την υπεράσπιση του μέλους της οικογένειας» ή της φραγκάτης συνομοταξίας που «την εξέθεσε». Όμως εκτός από το γεγονός ότι οφείλουμε να παρακολουθούμε ως κοινότητα πολιτών τη συγκεκριμένη υπόθεση ακόμα και στο ποινικό της μέρος προκειμένου να τιμωρηθεί ο εγκληματίας (ο όποιος άλλος-η εγκληματίας έστειλε στον τάφο 4 ανθρώπους: το Στέλιο Τρίμη, τον πατέρα με το κοριτσάκι του και τον αταυτοποίητο Cherednyk που ανέσυραν από τη θάλασσα), προκειμένου να μην απολυθεί-ούν από τις φυλακές με ευεργετικά μέτρα όπως π.χ. της «ανηκέστου βλάβης» κλπ, οφείλουμε να εστιάσουμε στο γεγονός ότι υπάρχει και άλλος ένας λόγος για την αμετάκλητη τιμωρία του: για το γεγονός ότι αποστάτησε από τον κοινωνικό ρόλο της υποδειγματικής ζωής ενός γέρου.Ενός γέρου που οφείλει να αποτελεί το πρότυπο αυτοσυγκράτησης, να αποτελεί πηγή συμβουλών και νουθεσιών να είναι το ζωντανό όριο των καθημερινών πράξεων. Αν ένας γέρος σκαφάτος-φραγκάτος αδιαφορεί για την ηλικία του, για τις ασθένειές του που τον πλησιάζουν προς το πεπρωμένο, παίρνει το ρίσκο να οδηγήσει ένα επικίνδυνο ταχύπλοο που μπορεί να κοστίσει τη ζωή συνανθρώπων του ή δίνει το σκάφος του σε άλλο-η για να τους ευχαριστήσει, τότε τι παράδειγμα μπορεί να πάρει από αυτόν ένας νέος, υγιής άνθρωπος που θα βρει μπροστά του την ευκαιρία να θέσει σε ρίσκο τη ζωή ανθρώπων προς χάριν της τέρψης του;
Ναι! Δικαιώνονται οι νεκροί από την –ακόμα- ευμενή τιμωρία της ισόβιας φυλάκισης πολύ περισσότερο από τις οικονομικές αποζημιώσεις που θα τεθούν είτε κάτω από το τραπέζι, είτε στα έδρανα των δικαστηρίων για τους συγγενείς τους”.
Οι φυλλάδες (διαδικτυακές η μη), τα τηλεοπτικά κανάλια, τα ραδιόφωνα ό,τι εν πάση περιπτώσει αποκαλούμε στην Ελλάδα “Τύπο”, αν δεν εξυπηρετούν ίδιο οικονομικό όφελος (βιομηχανία παραπληροφόρησης-εμπορική δημοσιογραφία), όπως η παραπάνω iefimerida.gr,υποδύονται αντικειμενικότητα και αναδεικνύουν ιδεολογικές ευαισθησίες, όπως αυτή της αντιπληροφόρησης (διάβαζε ιδεοληπτική τύφλα), όπως τα athens. indymedia με ένα και μοναδικό στόχο: Το βιασμό της αλήθειας ,που θα οδηγήσει στην αύξηση του αριθμού των πελατών και οπαδών. Αυτή η αυξημένη επισκεψιμότητα με τη σειρά της οδηγεί τις μεν εμπορικές επιχειρήσεις σε εκτίναξη των οικονομικών κερδών, τα δε ιδεοληπτικά χαλκεία με τις προκρούστειες κλίνες τους στην όλο και υψηλότερη ανέγερση τειχών με αυθαίρετα αυτοπροσδιοριζόμενους πληθυσμούς ως… “εκτός και εντός”.
Με την πρόσφατη τραγική υπόθεση του ατυχήματος στην Αίγινα, που έχασαν τη ζωή τους 4 συνάνθρωποι (συνηθισμένα και συνεχώς επαναλαμβανόμενα στην Ελλάδα της “φαιδράς πορτοκαλέας” περιστατικά), μας δίνετε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να βάλουμε …κάθε κατεργάρη της παραπληροφόρησης (κι ας την αποκαλούν μερικοί αντι-πληροφόρηση) στον πάγκο του. Κι ας ισχυρίζονται οι ίδιοι (οι καταργάρηδες) πως αλλού είναι η θέση τους και όχι στον πάγκο που τους βάλαμε εμείς. Ας φωνάζουν. Εκ των έργων τους, άλλωστε, κρίνονται οι κρίνοντες και φωνασκούντες.
Προ επίρρωση τη άποψης πως είναι συνήθη και συχνά τέτοια ατυχήματα στη χώρα μας, ειδικά στους δρόμους- καρμανιόλες με τους εν δυνάμει δολοφόνους οδηγούς, έχουμε στα χέρια μας μια λίστα (δεν την παραθέτουμε για λόγους οικονομίας χώρου-χρόνου) με καταμετρημένα περισσότερα θύματα από εκείνα της Αίγινας και ακόμα τραγικότερη εξέλιξη λόγω της στενής οικογενειακής σχέσης των θυμάτων (ξεκλήρισμα ολόκληρης οικογένειας). Τέτοια δυστυχήματα, πολλά από τα οποία είναι δολοφονίες στην ουσία (“ενδεχόμενος δόλος” οδηγού), συνήθως απασχολούν στα ψιλά τις παραπάνω φυλλάδες , που τις ορίσαμε ως “Τύπο” στην Ελλάδα.
Το ατύχημα, όμως στην Αίγινα με το ταχύπλο και τους 4 νεκρούς έγινε… viral. Οι περισσότεροι και εξειδικευμένοι περί τα δημοσιογραφικά θα το επικαλεστούν τη αυγουστιάτικη μικρή ειδησεογραφία.΄Οχι λέμε εμείς.
Οι λόγοι είναι προφανείς και οφθαλμοφανείς: 1. Ο χειριστής του ταχύπλοου είναι 77 χρόνων και 2. Ο ίδιος είναι…σκαφάτος=φραγκάτος και συγγενής του γνωστού ποινικολόγου Αλέξανδρου Λυκουρέζου. Αυτές και μόνο οι ιδιότητες για τις ύαινες τις εμπορικής δημοσιογραφίας, αλλά και τους τυφλοπόντικες συντάκτες των ιστότοπων-λαγουμιών, τους τρομοκράτες του πληκτρολογίου, ισοδυναμούν στην Ελλάδα με “έγκλημα καθοσίωσης” καθ΄ότι : α. ανατρέπονται καθιερωμένοι κοινωνικοί κανόνες και παραβιάζονται στερεότυπα-πρότυπα (φραγκάτος = κακός, μεροκαματιάρης=καλός), για τους μεν. Και για τους δε, “πας μη ΄Ελλην βάρβαρος”, που σημαίνει φραγκάτος και ηλικιωμένος =ταξικός αντίπαλος ,πρώτος εχθρός!
Ο όχλος θέλει αίμα στην αρένα. Και οι διοργανωτές της φιέστας είναι πανέτοιμοι να τους το δώσουν. Η efimerida.gr, ας πούμε, κείμενο της οποίας επιλέξαμε για να στηρίξουμε αυτά που λέμε, θέλει εξ ορισμού και …ηλίκιας ένοχο τον χειριστή του ταχύπλου που λέγεται μεν Θρασύβουλος Λυκουρέζος, αλλά μετ-ονομάζεται για τις ανάγκες του λαϊκιστικού σεναρίου σε… 77χρονο (μετρήσαμε χτες και προχτές τις αναφορές της σε “77χρονο” και τις βγάλαμε σχεδίν 50! 2 μόνο ήταν οι αναφορές της στο ονοματεπώνυμό του).
Η μεγάλη ηλικία του σκαφάτου-φραγκάτου, λοιπόν, μαζί με το επώνυμο του (ράτσα) είναι από μόνα τους ένα εκρηκτικό μίγμα. Η ενοχή του υπόπτου είναι απολύτως αποδεδειγμένη εξ αυτών και μόνων των ιδιοτήτων του. Γνωρίζουμε από πριν τον ένοχο και τον κατα-δικάζουμε. Και… “ουκ έχομεν χρείαν άλλλων μαρτύρων”.
Να πάμε στο ρεζουμέ τώρα:΄Εγινε ένα τραγικό ατύχημα με 4 νεκρούς και άλλους τραυματίες στο οποίο εμπλέκονται 2 “καπετάνιοι”-χειριστές ενός ταχύπλοου και μιας λάντζας. ΄Ομως, η ατυχία ως προς τον καταμερισμό ευθυνών για τον πρώτο, υπήρξε καταλυτική. Απολύτως επιβαρυντική είναι η παρακάτω συσσωρευμένη σύνθεση: α. 77 χρόνων. β.φραγκάτος-σκαφάτος. γ. συγγενής του Αλέξανδρου .Λυκουρέζου. δ. “λαϊκοί” τα θύματα, νέοι, μεροκαματιάρηδες, φτωχοί.
Αυτά και μόνο τα …συντριπτικά στοιχεία δεν παλεύονται. Και ήταν αυτά που οδήγησαν αμφότερα τα άκρα της φασιστικής δημοσιογραφίας -παραπληροφόρησης να στοχοποιήσουν τον ένοχο, να τον υποδείξουν εξ αρχής, ως τέτοιον, χωρίς να αναμένουν τη γνωμάτευση του πραγματογνώμονα ή έστω να σεβαστούν το τεκμήριο της αθωότητας κάθε ενόχου.
Επομένως, ένοχος δε θα μπορούσε να είναι άλλος από τον…77χρονο-σκαφάτο-φραγκάτο-Θρασύβουλο Λυκουρέζο. Σε καμιά περίπτωση ένας απλός άνθρωπος της φτωχολογιάς, της βιοπάλης δε διαπράττει τέτοιο έγκλημα. Αυτό απαιτεί η κοινή γνώμη. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες και αφορούν ΜΟΝΟ εμάς εδώ, που τους κρίνουμε, όπως τους κρίνουμε στη συνέχεια.
Το γεγονός πως αποδεδειγμένα, σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα και τους αυτόπτες, αξιόπιστους μάρτυρες, είχε προτεραιότητα ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος και ήταν υποχρεωμένος να σταματήσει ο χειριστής της λάντζας (αυτός οδήγησε τελικά στο θάνατο τους ανύποπτους επιβάτες του), δεν έχει καμιά σημασία για τους Λεβιάθαν της παραπληροφόρησης. Στη ζυγαριά της προκατειλημμένης-διεστραμμένης κρίσης τους, ακόμα και οι νόμοι, οι κανόνες οδήγησης-πλεύσης ισχύουν και αφορούν νέους ή εν πάση περιπτώσει “δυνατούς”, που ακόμα είναι “μέσα στο παιχνίδι”. ΄Οσοι δεν συμμορφώνονται από φυσική ή άλλη αδυναμία ή ελαφρότητα στα πρότυπα της ομορφιάς της δύναμης, της εμφάνισης που καθορίζει ο φασισμός της μόδας κάθε εποχής, είναι “κιμάς”, αναλώσιμο είδος και φυσικά απόρριμα για τον Καιάδα. Η θέση του γέρου ήταν στην αναπηρική καρέκλα του γηροκομείου, όχι στο πολυτελές κάθισμα της θαλαμηγού.
Οι Ναζί τράβηξαν από την αρχή μια διαχωριστική γραμμή μεταξύ καθαρών, άρα και υγιών-δυνατών φυλών και όλων των άλλων. Οι αδύνατοι, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, οι ηλικιωμένοι ,οι “διαφορετικοί”, δεν είχαν θέση στον…παράδεισο του Ναζισμού. Για τους Σπαρτιάτες λένε πως ίσχυε το ίδιο. Αλλά μας λείπουν οι ιστορικές μαρτυρίες ,για να το στηρίξουμε.
Ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος είναι θύμα ηλικιακού και ταξικού ρατσισμού που δε διαφέρει στο ελάχιστο από όλους τους άλλους. Γράφαμε πρόσφατα, στις 18 Αυγούστου:
“Ο 77χρονος, του 77χρονου, τον 77χρονο, Ω, 77ΧΡΟΝΕ! Σε μια μέρα μέσα η φυλλάδα, που αναφέρεται με… συνεχή ενημέρωση(!) στο τραγικό δυστήχημα , απαξιοί να αναφέρει με το όνομά του τον χειριστή του ταχύπλοου. Είναι ένας …77χρονος μόνο! Το ίδιο, βέβαια, κάνουν και οι άλλες πατσαβούρες, όχι μόνο iefimerida.
Τί κι αν έχει όνομα και μάλιστα πασίγνωστο ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος; Για τη βιομηχανία παραπληροφόρησης στην οποία ενδημούν πιθηκάκια κάθε είδους και κυρίως πιστσιρικάδες, άσχετοι αλλά και ασεβείς και αδίστακτοι, το να είσαι 77 χρόνων, είναι…έγκλημα καθοσίωσης. Αν δεν είσαι 20 χρόνων, δεν πρέπει να οδηγείς, να πηγαίνεις αγκαζέ στο δρόμο με τη γυναίκα σου, να πίνεις τον καφέ σου σε πολυσύχναστα μέρη, να…αναπνέεις γενικώς.
Στην Ελλάδα ο ηλικιακός ρατσισμός είναι ίδιος και χειρότερος από το φυλετικό ρατσισμό των Ναζί.΄Αλλωστε ο φασισμός και ο ναζισμός έχουν ποικίλες μορφές και εκδηλώσεις. Γνωστά αυτά”.
Αν ο Πακιστανός κατά τη ναζιστική αντίληψη του Κασιδιάρη, δεν έχει θέση ανάμεσά μας, διότι σκοτώνει, βιάζει, μολύνει, βρωμάει, παίρνει τις δουλειές μας, ο γέρος είναι το ίδιο “Πακιστανός”, αφού, τηρουμένων των αναλογιών, είναι φορέας εν δυνάμει ή μη παρόμοιων εγκλημάτων.
Ο φασισμός και ο ναζισμός δεν είναι ιδεολογία και μάλιστα πολιτική, όπως θα ήθελαν οι Μιχαλολιάκοι. Είναι συμπεριφορά. Φασίστας δεν είναι ο οπαδός του…Μουσολίνι και της Λεπέν μόνο. Αλλά εκείνος που κρυφά ή φανερά αντιγράφει και εφαρμόζει μεθόδους φασισμού στις συμπεριφορές της ζωής του.
Αν διαβάζεις indymedia και σου δημοσιεύουν κείμενα ή λες πως βρίσκεσαι στη μεριά των τραγικών γονιών του αδικοχαμένου Φύσσα, δεν πάει να πει εξ ορισμού κι επειδή το λες εσύ, πως είσαι και αντι-φασίστας και αντι-ναζί. Το κείμενο, για παράδειγμα, (το δεύτερο που επιλέξαμε), όπως το ανήρτησαν ,αφού το ενέκριναν πρώτα τα… καλόπαιδα στα Indymedia, κραυγάζει για το “ποιον” του συντάκτη, αλλά και του “βήματος” που τον φιλοξένησε και μάλιστα σε περίοπτη θέση. Αποπνέει μπόχα φασισμού και ναζισμού σε…αντιναζιστικό ιστότοπο!
Παραθέτουμε ένα απόσπασμα:
“…οφείλουμε να εστιάσουμε στο γεγονός ότι υπάρχει και άλλος ένας λόγος για την αμετάκλητη τιμωρία του: για το γεγονός ότι αποστάτησε από τον κοινωνικό ρόλο της υποδειγματικής ζωής ενός γέρου.Ενός γέρου που οφείλει να αποτελεί το πρότυπο αυτοσυγκράτησης, να αποτελεί πηγή συμβουλών και νουθεσιών να είναι το ζωντανό όριο των καθημερινών πράξεων. Αν ένας γέρος σκαφάτος-φραγκάτος αδιαφορεί για την ηλικία του, για τις ασθένειές του που τον πλησιάζουν προς το πεπρωμένο, παίρνει το ρίσκο να οδηγήσει ένα επικίνδυνο ταχύπλοο που μπορεί να κοστίσει τη ζωή συνανθρώπων του ή δίνει το σκάφος του σε άλλο-η για να τους ευχαριστήσει, τότε τι παράδειγμα μπορεί να πάρει από αυτόν ένας νέος, υγιής άνθρωπος που θα βρει μπροστά του την ευκαιρία να θέσει σε ρίσκο τη ζωή ανθρώπων προς χάριν της τέρψης του;”