ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

1. Ρωσία: Υπό κράτηση ύποπτοι συνεργοί του καμικάζι της Αγίας Πετρούπολης

Μετά την επίθεση αυτή, η οποία χαρακτηρίσθηκε από το Κρεμλίνο «πρόκληση

μλίνο «πρόκληση προς όλους τους Ρώσους, περιλαμβανομένου του προέδρου» Βλαντίμιρ Πούτιν, οι ρωσικές αρχές πολλαπλασίασαν τα μέτρα «αντιτρομοκρατικής ασφάλειας» στο μετρό, ενώ ο πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ διέταξε χθες τη δημιουργία «ομάδων ταχείας αντίδρασης (…) που να λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο».

Ο δράστης της επίθεσης, ο οποίος αναγνωρίσθηκε χάρη σε ανάλυση DNA, φέρεται ότι είναι ο 22χρονος Ακμπαρζόν Τζαλίλοφ, ο οποίος γεννήθηκε στην περιφέρεια του Ος, στο Κιργιστάν, αλλά ζούσε από το 2011 στη Ρωσία.

Τα κίνητρα του ανθρώπου αυτού, τον οποίο οι γείτονές του περιγράφουν σαν έναν «ήρεμο και διακριτικό άνδρα», παραμένουν άγνωστα, όμως η ρωσική Ανακριτική Επιτροπή ανακοίνωσε πως εξετάζει ενδεχόμενους δεσμούς του με την οργάνωση Ισλαμικό Κράτος, αναφερόμενη για πρώτη φορά σ’ αυτή την τζιχαντιστική οργάνωση.

Η περιφέρεια του Ος όπου έχει γεννηθεί ο Τζαλίλοφ είναι γνωστό ότι έχει προμηθεύσει με πολλούς μαχητές την οργάνωση Ισλαμικό Κράτος στη Συρία και το Ιράκ.

Πριν πυροδοτήσει την αυτοσχέδια βόμβα του ανάμεσα στους σταθμούς Σενάια Πλόστσαντ και Τεχνολογικό Ινστιτούτο, είχε τοποθετήσει μια δεύτερη βόμβα σε έναν άλλο σταθμό στο κέντρο της πόλης, η οποία εξουδετερώθηκε εγκαίρως.

Χθες οι ρωσικές δυνάμεις ασφαλείας ανακοίνωσαν πως προχώρησαν στη σύλληψη στην Αγία Πετρούπολη επτά πολιτών χωρών της κεντρικής Ασίας , ύποπτων ότι στρατολογούν «τρομοκράτες», διευκρινίζοντας παράλληλα πως οι συλλήψεις αυτές δεν συνδέονται «προς το παρόν» με τον δράστη της επίθεσης.

Οι συλληφθέντες πρόκειται να εμφανισθούν σήμερα ενώπιον δικαστή.

Καμιά φερεγγυότητα δεν υπάρχει στις ανακοινώσεις των Ρώσων, ως αυτή τη στιγμή. ΄Ολα δείχνουν πως ψάχνουν ή κατασκευάζουν ενόχους. Και μάλιστα επειγόντως,γιατί τους χρειάζονται. Τίποτα,πάντως, χειροπιαστό δεν έχουν να δείξουν. Το ISIS ή άλλη επώνυμη Ισλαμική οργάνωση  δεν ανάλαβαν ευθύνη για το έγκλημα στην  Αγ. Πετρούπολη.

Μένει να παρουσιάσουν  καμιά…μαϊμού  ανάληψη ευθύνης από κάποια άγνωστη οργάνωση. Στην ουσία  και μέχρι τούτη την ώρα, τίποτα δε δείχνει πως υπήρξε καμικάζι, όπως  υποστηρίζουν για το νεκρό νεαρό  και πως δεν ήταν και  τούτος θύμα του μακελιού..

Παραμένουν, επομένως, ακόμα πιο σοβαρά τα διλήμματα και ειδικά μετά από τα νέα μέτρα επιβολής που επέβαλε ο δικτάτορας Πούτιν με πρόσχημα τις δολοφονίες στην Αγ. Πετρούπολη. Τί συνέβη, ακριβώς  και γιατί τώρα στο μετρό της πρωτεύσουσας της αυτοκρατορικής Ρωσίας;

Υποπτευόμαστε πως για ένα ολόκληρο χρόνο θα έχουμε ανάλογα περιστατικά στη Ρωσία. Μέχρι το Μάρτιο του 2018 κι αφού εκλεγεί πάλι πρόεδρος …ισόβιος ο “Τσάρος”.  Μετά, αν “παίζει” το βρώμικο  σενάριο της προβοκάτσιας,  θα σταματήσουν …όλως περιέργως,  όπως ξεκίνησαν.

 Δεν πρόκειται για πρόβλεψη. Είναι νομοτέλεια, αν κανείς γνωρίζει πώς λειτουργεί το μαφιόζικο, κρατικό σύστημα, που έχει εδώ και χρόνια εγκαθιδρύσει στη Ρωσία ο δικτάτορας Πούτιν. Οι δολοφονίες είτε αντιπάλων, είτε για να φτιάξουν κλίμα, ανάλογα του τί χρειάζεται το σύστημα, είναι συνηθισμένο και συνεχές φαινόμενο εδώ.

2. ΕΧΑΣΕ 19 ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ
H φωτογραφία που συγκλονίζει: Συντετριμμένος πατέρας αγκαλιάζει τα νεκρά δίδυμά του μετά την επίθεση με χημικά στη Συρία.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Alaa al-Youssef

 

Μια φωτογραφία χιλιες λέξεις!

 

3. ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗ ΧΙΟ

΄Ενας Μαροκινός πρόσφυγας είναι ο φορέας.  Ζει, εδώ και εβδομάδες  στον καταυλισμό της  Σούδας  μέσα σε σκηνή.

Κι ενώ έχουν άπαντες οι αρμόδιοι ενημερωθεί, όπως μας διαβεβαιώνει εργαζόμενος στον καταυλισμό από την ΄Υπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ, ουδείς ενδιαφέρεται να στείλει τον επικίνδυνο ασθενή  στη Σωτηρία.  Ο δυστυχής Μαροκινός κυκλοφορεί  ανάμεσα σε δεκάδες παιδιά, που ανά πάσα στιγμή, μπορεί να κολλήσουν το βάκιλο.

Υπάρχει εισαγγελέας στη Χίο; Κι αν ναι, ακούει;

______________________________________________________________________

  1.  ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Π.Ι  ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ
  2. ΡΕΣΙΤΑΛ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ ΑΠΟ “ΘΥΓΑΤΕΡΑ” ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
  3. ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ. ΠΗΡΕ ΜΙΖΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ;
  4.  ΕΙΝΑΙ 112 ΧΡΟΝΩΝ! ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ!
1. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Αλλαγές στην Ιστορία από το Δημοτικό έως το Λύκειο -Βγάζουν τον Ιουστινιανό, βάζουν τον συνδικαλισμό
Φωτογραφία: Sooc

 

΄Ενα σύντομο, βιωματικό περισταστικό θα διηγηθώ  και τα συμπεράσματα θα βγουν από μόνα τους.  Κάποια χρονιά ,όταν υπηρετούσα στη Β/θμια Εκπ/ση, ήμουνα υποψήφιος για  θέση σχολικού συμβούλου. Στην επιτροπή κρίσης ,που μετρούσε αποκλειστικά και καθοριστικά η “συνέντευξη” και όχι τα τυπικά προσόντα τα…scripta manent,  το κάθε μέλος, ανάλογα με τις  κομματικές, συνδικαλιστικές υποδείξεις που είχε λάβει,  έβαζε μικρό ή μεγάλο βαθμό στα προφορικά, ώστε να κόψει τον ανεπιθύμητο υποψήφιο και να προωθήσει τον κομματικό πελάτη.

΄Ετσι μπορεί να συμπλήρωνες  μετρήσιμα μόρια από προσόντα ουσιαστικά ,δηλαδή από σπουδές, βιβλία, διδακτορικά κ.λπ  17 μονάδες  με άριστα  το 20  και ο συνυποψήφιος συγκέντρωνε 2 τέτοιες μονάδες,  η επιτροπή σου έβαζε εσένα 2 στα προφορικά και 20 στο δικό της, οπότε εσύ  με 17 στα ουσιαστικά προσόντα… πήγαινες αδιάβαστος. Και ο “ημέτερος” με…2 μονάδες γινόταν σχολικός σύμβουλος!

Σέ εκείνη, λοιπόν, την επιτροπή,  σχεδόν ΟΛΑ τα μέλη ήταν από τους… μπαινοβγαίνοντες στο Π.Ι. Μεταξύ τους μια φιλόλογος-μέλος των επιτροπών που έλυνε και έδενε  στο Π.Ι, χωρίς διδακτορικό, ούτε άλλες μεταπτυχιακές σπουδές, αλλά σκληρό κομματόσκλυλο,  με ρώτησε πώς και επέλεξα το θέμα για τους Βλάχους στο διδακτορικό μου. Τους  εξήγησα ,είπα για την εμπειρία μου από την έρευνα και πόσο κουραστική υπήρξει να ψάχνει κανείς υλικό  σε όλα τα Βαλκάνια σε  συνεργασία με πανεπιστήμια των χωρών εκείνων και η κυρία σε προφανή άγνοια για το θέμα των Βλάχων ,με κεραυνοβολεί, κάπως έτσι. Και ήταν ανάγκη να πάτε στα Βαλκάνια και να προτιμήσετε ξένα πανεπισήμια για  το διδακτορικό και όχι τα ελληνικά;  Κόκαλο εγώ! Τότε συνειδητοποίησα πως η κυράτσα-κοματόσκυλο, αγνοούσε όχι μόνο τί ήταν οι Βλάχοι, αλλά και ποια η προέλευση και  οι κοιτίδες τους.

Τέτοιοι τύποι, λοιπόν, κατά κανόνα στο Π.Ι αποφασίζουν για τα σχολικά εγχειρίδια, την ύλη τους και τους συγγραφείς. Καταλαβαίνετε τώρα, γιατί η ελληνική εκπαίδευση χρόνια τώρα, είναι μια τραγική ιστορία.

Για το θέμα των σχολικών εγχειριδίων  του μαθήματος της Ιστορίας τώρα, που πάλι θα πετσοκόψουν ύλη ,άσχετα και ημιμαθή μέλη του Π.Ι, παραθέτουμε ένα παλιότερο κείμενό μας, σχετικό με το θέμα:

ΖΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ;  ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ»  ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
Είναι πολύπλοκο  το πρόβλημα της «διδακτέας και διδαχθείσης»  ύλης των μαθημάτων στα σχολεία. Υπάρχουν τόσα πολλά μαθήματα και κανείς εκπαιδευτικός δεν ξέρει από πού να βρει ώρες να προφτάσει να «βγάλει»  την ύλη ή τί να αφαιρέσει από τον τεράστιο αυτό όγκο,  για να είναι όλοι ικανοποιημένοι.
Ειδικά στο μάθημα της  Ιστορίας, το πρόβλημα είναι πιο σοβαρό, δοθέντος πως  η συλλογική, ιστορική μνήμη είναι απαραίτητη και όρος «εκ των ων ουκ άνευ», για…   γνώση και συμμόρφωση των γενεών. Επειδή, ως γνωστό, «όποιος λαός  δε διδάσκεται από την ιστορία του, είναι υποχρεωμένος να ξαναζήσει τις κακές  στιγμές της».
Η πρόθεση του υπουργείου παιδείας να διδάσκονται συνοπτικά τα κεφάλαια
 » Πρώτος και ο Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, Η σημασία των Περσικών Πολέμων, Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, Ο Φίλιππος Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου»,
θα προκαλέσει σίγουρα θύελλα διαμαρτυριών και ειδικά από τους εθνικιστές, που έχουν «κορώνα και καμάρι» τους το…στρατηλάτη Αλέξανδρο τον Μέγα! «Αίμα θα χυθεί», αν κόψουν  από τη σχολική ιστορία  το… τεράστιο εκπολιτιστικό έργο του νεαρού (και τρελαμένου)  βασιλιά της Μακεδονίας.
Το καλύτερο, κατά την άποψή μας, είναι,  όχι να αφαιρούνται  ολόκληρα κεφάλαια ιστορικών περιόδων, αλλά : 1.  Να συγγράφονται σωστά και να αναφέρονται στις πραγματικές τους ιστορικές διαστάσεις τα ιστορικά γεγονότα 2.   Να περιορίζεται η αναφορά στα ουσιώδη, τα σπουδαία, αποκόπτοντας τα περιττά και τα επουσιώδη.
Για παράδειγμα :  Η εκστρατεία του Αλέξανδρου του Μακεδόνα εκτίθεται  στα σχολικά βιβλία με εκνευριστικές λεπτομέρειες, ενώ την ίδια στιγμή αποσιωπώνται  σημαντικές πτυχές στην κριτική για το κατακτητικό έργο του.  Η εθνικιστική,  σχολική ιστορία ,είναι ο χειρότερος εφιάλτης των ανθρώπων του μέλλοντος.  Αρκούν να αναφερθούν τα εθνικιστικά παραληρήματα  Σκοπιανών και Ελλήνων σήμερα για τη διεκδίκηση της εθνικότητας του κατακτητή βασιλιά της  Μακεδονίας,  για να αντιληφθεί κανείς τη ζημιά που έχει κάνει η μονόπλευρη (εθνικιστική) διδασκαλία της ιστορίας και στις δύο χώρες.
Θέλουμε έναν Αλέξανδρο  στις σωστές διαστάσεις του έργου του.  Αναφορά στα  σχολικά εγχειρίδια και στις αρνητικές ,εγκληματικές, μάλιστα, επιπτώσεις της εκστρατείας εκείνης για τους άλλους λαούς. Είναι απαραίτητη επίσης η εθνικιστική εκτόνωση-αποφόρτιση με το χρωματισμό και  των ελαττωμάτων και των παθών του άκρατα φιλόδοξου γιου του Φιλίππου Β΄.
Η συνολική, με άλλα λόγια, τοποθέτηση του κεφαλαίου «Αλέξανδρος ο Μακεδών», στις πραγματικές τους διαστάσεις,  πέρα από την ορθή, ιστορική αποκατάσταση του συγκεκριμένου ιστορικού προσώπου, θα λειτουργούσε και αποτρεπτικά  στην εθνικιστική και φανατική διεκδίκησή του από  τους τυφλωμένους εθνικιστές-χούλιγκαν και των δύο χωρών.  Οδείς θα ήθελε να έχει ως εθνικό πρότυπο ένα «χασάπη» λαών , άκαρδο και απάνθρωπο.
Αν διδάσκουμε τα παιδιά  μας στα σχολεία να σέβονται, να αγαπούν τον καλό φίλο και να μην τον εξοντώνουν.  Να μην πίνουν, να μην ασελγούν, να μη συμπεριφέρονται επιπόλαια, ακόλαστα και ξέφρενα. Αν τα διδάσκαμε να αποφεύγουν αυτά ακριβώς τα ελαττώματα του  χαρακτήρα του Αλέξανδρου, ήταν σαν να τους προτείναμε να αποφεύγουν να έχουν ως πρότυπο ζωής ένα άτομο που πρόφτασε στα λίγα χρόνια της ζωής του να διάγει μια έκλυτη ζωή, αλλά και να  διαπράξει άπειρες  φρικαλεότητες και ανείπωτα τερατουργήματα.
Και θα  είμαστε πιο κοντά και στην ιστορική αλήθεια. Θα προσφέραμε περισσότερα έτσι στη διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός παιδιού.
Παράλληλα και η επισήμανση των κανόνων του ανθρωποκεντρικού πολιτισμού  πως δεν ισοπεδώνουμε άλλους πολιτισμούς, ούτε παίρνουμε για «ψύλλου πήδημα» ζωές από αλαζονεία και άρρωστη φιλοδοξία,   θα ήταν ένα δυνατό  μάθημα συμπεριφοράς και συμμόρφωσης στον παγκόσμιο άνθρωπο όλων των εποχών. Η απόκρυψη των ιστορικών στοιχείων και η επιλεκτική  αναφορά στο θετικό μόνο έργο ενός ιστορικού προσώπου, όταν μάλιστα αναγορεύεται σε εθνικό πρότυπο, είναι απολύτως καταδικαστέες και επικίνδυνες επιλογές.
Λιγότερη ύλη στην Ιστορία,  λοιπόν, ναι. Ναι, επίσης, στην πεμπτουσία και την επισήμανση της σπουδαιότητας των αποτελεσμάτων ενός ιστορικού γεγονότος, μιας ιστορικής περιόδου. Αλλά, όχι στην  καρατόμηση -αφαίρεση ολόκληρων κεφαλαίων ,που σημαίνει  επικίνδυνο κενό  στην  ιστορική μνήμη των γενεών για σημαντικές περιόδους  του ανθρώπινου πολιτισμού.
Με την ευκαιρία. Θυμάμαι σε ένα Λύκειο της Πεντέλης, πριν χρόνια. Δίδασκα στη Β Λυκείου Ιστορία ,που ήταν μάθημα εξεταζόμενο στις πανελλαδικές εξετάσεις. Από την ύλη, έλειπαν ολόκληρες ιστορικές περίοδοι. Ελληνιστικοί  και ρωμαϊκοί χρόνοι. ΄Ενα φοβερά ακατανόητο άλμα, για να φτάσει η έναρξη του μαθήματος με πρώτο κεφάλαιο τον Ιουστινιανό!
Φυσικά, θα ήταν και αντιεπιστημονικό-αντιπαιδαγωγικό ,αλλά και αδόκιμο, ατελέσφορο να ξεκινήσω το μάθημα από τη περίοδο του Ιουστινιανού ,  χωρίς έστω και μια στοιχειώδη μνεία της τεράστιας  ύλης που είχαν στείλει οι ανεγκέφαλο του υπουργείου στον κάλαθο των αχρήστων. ΄Εκατσα, λοιπόν, και έκανα ένα  δικό μου πρόγραμα, που προέβλεπε πως  για 3 εβδομάδες θα δίδασκα συνοπτικά στην τάξη μου τα πετσοκομμένα κομμάτια της ύλης. Το πρόγραμμα το κοινοποίησα  και στη σχολική σύμβουλο φιλολόγων  και ξεκίνησαν να το εφαρμόζω. Τί ήταν να  το κάνω; Χαμός .
΄Εξαλλη η  σύμβουλος (με μοναδικό προσόν της κατάληψης της θέσης την ιδιότητα της… πρασινοφρουρού), γιατί θα έμενα πίσω  3 εβδομάδες από τους άλλους στην εκπαιδευτική της περιφέρεια, που μπήκαν κατευθείαν να διδάξουν την ύλη των πανελλαδικών . Της αντέτεινα πως κάτω να χτυπιόταν τέτοιο εκπαιδευτικό «ανοσιούργημα» δεν επρόκειτο να κάνω.
Να μην τα πολυλογώ, ξεσήκωσε τους πάντες. Αναφορές στο υπουργείο, το διευθυντή εκπαίδευσης, τους γονείς πως διδάσκω κεφάλαια εκτός ύλης, πως προχώρησα σε εκπαιδευτικό πραξικόπημα στο πρόγραμμα  του σχολείου και τέτοια ηλίθια και «μικρά».
Φυσικά,δεν της έκανα τη χάρη να κάνω πίσω. Παράτησα την τάξη και ανάθεσαν σε άλλη… βολικιά συνάδελφο να εφαρμόσει το αντιεπιστημονικό, αντιεκπαιδευτικό πρόγραμμα, που ήθελαν οι μανδαρίνοι του ΥΠΕΠΘ. Εκείνοι για το μόνο που  νοιάζονταν ήταν, όχι αν θα μάθουν και τί τα παιδιά, αλλά πώς θα τηρηθούν τα προσχήματα και ο τύπος και πώς θα είναι καλοί παπαγάλοι οι μαθητές, για να ανταποκριθούν στον εξευτελιστικό για την εκπαίδευση τρόπο επιλογής των υποψηφίων για τα ΑΕΙ.
Πανάθλια ελληνική εκπαίδευση, όπως την έχουν καταντήσει  οι κομματικές επιλογές πολλών χρόνων τώρα.   Μαθαίνουν άπαντες να «κουρεύον στου κασιδιάρη το κεφάλι». Και δε διστάζουν να του το πάρουν κιόλας, τέτοιοιο που είναι , αν πρόκειται να ικανοποιήσουν τις διεστραμμένες , δημαγωγικές ορέξεις τους.
Σε άλλες, πολιτισμένες  χώρες, για να γίνει μια επουσιώδης αλλαγή σε ένα μάθημα, να περικοπεί ύλη ή να προστεθεί άλλη και ποια, γίνονται επί χρόνια συζητήσεις και κόντρα συζητήσεις, μέχρι να αποφασίσουν. Εδώ ,όπως όλα,  γίνονται στο …πόδι. Αμέθοδα και απρογραμμάτιστα. Χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας».

 

2. «Χοντρό» επεισόδιο και… σόου της Κωνσταντοπούλου σε εκδήλωση -Αρχισε να φωνάζει στην Ευρωπαία επίτροπο Κρέτσου

Φωτογραφία: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ//EUROKINISSI

Σόου έδωσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου σε εκδήλωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα, παρουσία της επιτρόπου Κορίνα Κρέτσου, του Μαργαρίτη Σχοινά και του Αλέξη Χαρίτση.

Η πρώην πρόεδρος της Βουλής διέκοπτε με κάθε ευκαιρία τους ομιλητές και όταν έλαβε τον λόγο εξαπέλυσε επίθεση, κατηγορώντας την ΕΕ για επιβολή δικτατορίας στην Ελλάδα μετά το δημοψήφισμα και καταστροφή της οικονομίας που, όπως τόνισε, οδήγησε σε πολλές αυτοκτονίες.

Η απίστευτη στάση της Ζωής Κωνσταντοπούλου εξόργισε την επίτροπο Κρέτσου, η οποία με έντονο ύφος σηκώθηκε από τη θέση της και άρχισε να λέει στην πρώην πρόεδρο της Βουλής πως φωνάζει διότι θέλει να φαίνεται η ίδια.

Παράλληλα, τόνισε πως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν ευθύνεται για την κατάσταση στην Ελλάδα.

«Αν δεν σας αρέσει η κατάσταση στην Ελλάδα να πάτε στη χώρα μου, στη Ρουμανία, να δείτε εκεί πώς ζουν οι άνθρωποι», είπε χαρακτηριστικά.

Απαξιώνοντας τον διάλογο, η κ. Κωνσταντοπούλου επέλεξε να αποχωρίσει από την αίθουσα.

Δεν έχει όρια το αθύρωτο στόμα της “θυγατέρας”. Δημαγωγία,  σόου και φιλαυτία. ΄Εχει ξεπεράσει και τον Αλέξη Τσίπρα , ως αρχηγό αντιπολίτευσης στο λαϊκισμό.

Εδώ τη βλέπουμε πάλι  σε καινούρια σκηνή  θεάτρου.  Μόνο που η Ρουμάνα επίτροπος την έβαλε στη θέση της με την πληρωμένη απάντηση “να δείτε στη Ρουμανία πώς ζουν εκεί οι άνθρωποι”.  Αλλά ,η πανάθλια Ζωή, χωρίς ίχνος πολιτικής τσίπας,  προτίμησε να  φύγει!

Τί τη νοιάζουν οι  άλλες χώρες; Μήπως ψηφίζουν στην Ελλάδα οι Ρουμάνοι; Τέτοιο πολιτικό επίπεδο μιλάμε η …θυγατέρα  Νίκου Κωνσταντόπουλου.

3. Αρετή Τσοχατζοπούλου: Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν τα 200.000 ευρώ
Φωτογραφία: EUROKINISSI

Αν είναι αλήθεια αυτό που ισχυρίζεται η οικογένεια Τσοχατζόπουλου,πως δηλαδή “δεν έχουν μία”, για να καταβάλουν την εγγύηση, τότε κάποιοι,που καταδίκασαν όλη την οικογένεια, οφείλουν να μας παρουσιάσουν τα στοιχεία που αποδεικνύουν πως όντως πήρε τα εκατομμύρια (κάποιοι λένε και δισ.) ο ΄Ακης από τις μιζες. Με τις μαρτυρίες του μιζαδόρου (αποδειγμένα τούτος), Νίκου Ζήγρα, δε στέκεται κατηγορία.

Τα λεφτά θέλουμε να μάθουμε πού είναι.Κι αν δεν υπάρχουν, τότε… μαύρο φίδι που έφαγε όσους απονέμουν τηλε-δικαοσύνης.”Μαύρο φίδι”!

4. Ηλεία: Αυτή είναι η γηραιότερη Ελληνίδα- Είναι 112 χρονών και έχει τρισέγγονο
Ηλεία: Αυτή είναι η γηραιότερη Ελληνίδα- Είναι 112 χρονών και έχει τρισέγγονο [εικόνες]

Μία γυναίκα από από την Ηλεία είναι η γηραιότερη Ελληνίδα εν ζωη, καθώς έχει γεννηθεί στις 25 Ιουλίου του 1905.

Η Κατερίνα Καρνάβου είναι σχεδόν 112 χρονών και ζει μόνιμα στα Κρέστενα Ηλείας, έχει τρεις κόρες, εγγόνια, δισέγγονα, αλλά και ένα τρισέγγονο.

«Όλα τα χρόνια είμαστε εδώ μαζί, περάσαμε καλά και την προσέχουμε και την αγαπάμε πάρα πολύ. Πρόσφατα έκανε μια επέμβαση στο πόδι και οι γιατροί εξεπλάγησαν από την ηλικία της. Μακάρι να πάρουμε τα χρόνια της αλλά δεν το νομίζω!», δήλωσε με χιούμορ στην εφημερίδα «Πατρίς» ο ανιψιός της, Παναγιώτης Καρνάρος.

Η ίδια μίλησε μάλιστα για την κατάσταση της χώρας, ενώ δεν δίστασε να πει πως δεν της αρέσει να αποκαλύπτει την ηλικία της.

«Ο κόσμος ήταν αλλιώς τότε. Και παλιά δύσκολα ήταν, αλλά κάποτε ήταν καλύτερα. Σήμερα είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση. Δόξα σοι ο Θεός να λέμε… Να έχετε την ευχή μου και να τα χιλιάσετε», ανέφερε η ίδια στο patrisnews.gr.

Να τα χιλιάσεις,  κυρά  Κατερίνα από τα Κρέσταινα, το …χωριό του ιστορικού Ξενοφώντα. Σε κάποια χρόνια δε θα αποτελείς εξαίρεση , αλλά τον κανόνα για εκείνους που θα ζουν τότε,  υπόσχεται η επιστήμη. ΄Αμποτε!