ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

1.α.Εκλογές στη Βρετανία: «Χαστούκι» σε Μέι -Πρώτη, αλλά χωρίς αυτοδυναμία
Εκλογές στη Βρετανία: «Χαστούκι» σε Μέι -Πρώτη, αλλά χωρίς αυτοδυναμία -Live

 

Ένα απίστευτο εκλογικό θρίλερ έζησε η Βρετανία, καθώς παρότι οι δημοσκοπήσεις έδειχναν εξ αρχής εύκολη επικράτηση των «Τόρις» της πρωθυπουργού Τερέζα Μέι, ωστόσο το αποτέλεσμα της κάλπης έδειχνε μεν ότι η πρωθυπουργός κέρδιζε την εκλογική μάχη, χωρίς όμως να καταφέρνει να εξασφαλίσει την απαιτούμενη αυτοδυναμία των 326 εδρών.

Με καταμετρημένες και τις 650 εκλογικές περιφέρειες της Βρετανίας το αποτέλεσμα διαμορφώνεται ως εξής:

– Συντηρητικοί 318
– Εργατικοί 262
– SNP 35
– DUP 10
– Φιλελεύθεροι Δημοκράτες 12

β. Αυτές οι δυό γυναίκες θα κυβερνήσουν την Μεγάλη Βρετανία -Συμμαχία Μέι με το DUP της Β. Ιρλανδίας

 

Αυτές οι δυό γυναίκες θα κυβερνήσουν την Μεγάλη Βρετανία -Συμμαχία Μέι με το DUP της Β. Ιρλανδίας [εικόνες]

Η Τερέζα Μέι κατόρθωσε να έρθει σε συμφωνία με το συντηρητικό κόμμα DUP της Β. Ιρλανδίας που της επιτρέπει να έχει την πλειοψηφία, με τον όρο να κάνει παραχωρήσεις σε ορισμένα θέματα.

Το BBC αποκάλεσε αυτό το ιρλανδέζικο κόμμα «το κόμμα που χρίζει τον βασιλιά». Η Τερέζα Μέι πήρε καταρχήν από την βασίλισσα την άδεια να σχηματίσει κυβέρνηση. Σε μια σύντομη ομιλία της, η βρετανή πρωθυπουργός διαβεβαίωσε ότι η νέα κυβέρνηση «θα κάνει σωστά τις διαπραγματεύσεις για το Brexit », και πρόσθεσε, μπροστά στους δημοσιογράφους: «Και τώρα, δουλειά!»

Η συμφωνία της Μέι με το ιρλανδικό κόμμα κατέστη δυνατή μετά από ολονύκτιες διαβουλεύσεις. Το DUP κέρδισε 10 έδρες στις εκλογές της Πέμπτης, 8 Ιουνίου, ήτοι 2 περισσότερες από τις προηγούμενες εκλογές. Οπως εξηγεί ο Guardian, το ιρλανδικό κόμμα πήρε αυτή την απόφαση γιατί απελπίστηκε όταν κατάλαβε ότι ο Τζέρεμι Κόρμπιν (ιστορικός εχθρός του DUP γιατί έχει καλές σχέσεις με το Σιν Φέιν) μπορεί να γίνει πρωθυπουργό

Μπούμερανγκ τελικά για την Τερέζα Μεί  το  Brexit και τα τελευταία τρομοκρατικά χτυπήματα στη χώρα …made in ΜΙ6. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Τα σημαντικότερα συμπεράσματα από τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών  είναι  άλλα.

Για άλλη μια φορά  στη Βρετανία τώρα, όπως λίγες εβδομάδες πριν στη Γαλλία, ο πολιτικός συντηρητισμός   με τις ισχυρές  ακροδεξιές ως φασιστικές και φυσικά ρατσιστικές του παρενέργειες, δέχεται ισχυρό χαστούκι! Το ένα ευοίωνο είναι τούτο.

Το άλλο ,επίσης εξαιρετικό και ελπιδοφόρο, είναι πως το λεγόμενο δημοκρατικό πολίτευμα (τί προκλητική ειρωνεία να ανήκει σ΄αυτό η Μέι και η Λεπέν) δέχεται  εξίσου δυνατό χτύπημα από τα αποτελέσματα των Βρετανικών εκλογών. Να μείνουμε στο τελευταίο που είναι και το  πιο ενδιαφέρον κατά τη δική μας άποψη .

Με τα τερτίπια και τις αλχημείες των εκλογικών νόμων και  σήμερα στην Αγγλία η…ισχυρή μειοψηφία, θα κυβερνήσει αδίστακτα  την ασυζητητί συντριπτική  πλειοψηφία. Κι αυτό λέγεται….ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

΄Οπως ακριβώς έγινε και στο δημοφήφισμα για το Brexit. Και πάλι εδώ η … παντοδύναμη μειοψηφία αποφάσισε την έξοδο της χώρας από την Ε.Ε και υπέγραψε την απο δω και πέρα επίσημη  (και με τη βούλα της Βασίλισσας ) δυνατότητα σε ακραιφνώς ρατσιστική κυβέρνηση, πέρα από ακροδεξιά,  όπως είναι η σημερινή που σχημάτισε η Μέι με τους Βορειο Ιρλανδούς φασίστες, να κυβερνήσουν μια ιστορική χώρα!

΄Ολα εργάζονται τελικά ρολόι για την ήττα του κοινοβουλευτισμού, της ανάξιας για τον Άνθρωπο-Πολίτη τέτοιας  Δημοκρατίας. Γι αυτό ακριβώς  το πολίτευμα που η “αλεπού” της Αγγλίας, ο ιστορικός της  πρωθυπουργός Τσώρτσιλ είχε πει το αμίμητο πως “είναι το χειρότερο πολίτευμα, αν δεν υπήρχαν τα άλλα”.

Στις μέρες μας, βλέποντας το κατάντημα και την εξαθλίωση του κατ΄όνομα δημοκρατικού  κοινοβουλευτισμού για το οποίο (πάντα και τώρα) η κατάκτηση της εξουσίας είναι αυτοσκοπός  με όποιο, έστω και ανήθικο, άδικο και παράλογο συστημικό-εκλογικό  μέσο, μπορούμε να λέμε πως το δημοκρατικό τους πολίτευμα   δεν έχει καμιά διαφορά με τα άλλα.  Ούτε καν  διαφορά…στήθους. ΄Ιδια και απράλαχτα σαν τις μαϊμούδες!

Ας το καταργήσουμε.  Δεν έχει καμιά σχέση με την ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, που αρμόζει σε ενεργούς, συνειδητοποιημένους Πολίτες. Τέτοιο θα είναι το “πολίτευμα” στις μελλοντικές αντιεξουσιαστικές, αταξικές, ανθρωποκεντρικές κοινωνίες. Το αξίζει ο ΄Ανθρωπος με την ιδιότητα που η ίδια η Φύση τον καταξίωσε να κατέχει.

_____________________________________________________________

 

  1. ΚΟΥΒΑΛΑ ΤΟΝ ΠΡΟΤΖΕΚΤΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΛΕΚΤΟΡΑ
  2. ΕΠ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

 

1.  ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΜΠ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 4001.
Απογοήτευση -Η βουτιά των ελληνικών πανεπιστημίων στην παγκόσμια κατάταξη, σε ποιες θέσεις έπεσ

Σύμφωνα με την διεθνή κατάταξη QS World University Rankings για το 2018 στην οποία κατατάσσονται τα 959 κορυφαία πανεπιστημιακά διεθνώς κανένα ελληνικό ΑΕΙ δεν βρίσκεται στις πρώτες 400 θέσεις καθώς ακόμη και το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, υποχώρησε από την 395η θέση που βρέθηκε το 2017, στις θέσεις 401-410, όπως γράφει η Καθημερινή.

Πηγή:  iefimerida.gr

Είναι η ίδια φυλλάδα, όπως και όλες οι εθνικιστικές (πέρα απο πορνογραφικές) που σε άλλα παλιότερα και τελευταία δημοσιεύματά τους, καμάρωναν,  γιατί τα ελληνικά πανεπιστήμια, λέει, κατείχαν καλές θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη! ΄Ετσι,κουτουρού και αυθαίρετα.  Με δικούς τους υπολογισμούς και με «πένα» βουτηγμένη στον εθνικισμό του Ελληνάρα, έδιναν απίστευτα «πέτσινα» εύσημα  σε μια τριτοβάθμια εκπαίδευση, που όλοι το ξέρουν πως είναι από τις τελευταίες στον κόσμο.

Χρόνια τώρα το καταγγέλουμε. ΄Οπως στα παρακάτω κείμενα, που  τα αφιερώνουμε με πολλή …ανυποληψία και  οργή στους σφογγοκωλάριους πανεπιστημιακούς που συντηρούν αυτά τα  ιδρύματα-κ@λοχανεία ,όχι απλά με το αζημίωτο, αλλά με παχυλότατες απολαβές, τις οποίες  φυσικά οι περισσότεροι  τις…απαλλοτριώνουν για πάρτη τους,  δεν τους ανήκουν, ούτε τους τις χρωστάμε, τέτοιοι  που είναι και με τον τρόπο που καταλαμβάνουν  αυτές τις θέσεις:

1. Νομική Αθηνών: Υποδέχτηκαν με φρούτα και απειλές 5 διακεκριμένους καθηγητές ξένων πανεπιστημίων που ήρθαν να κάνουν αξιολόγηση (4/11/2015)
Νομική Αθηνών: Υποδέχτηκαν με φρούτα και απειλές 5 διακεκριμένους καθηγητές ξένων πανεπιστημίων που ήρθαν να κάνουν αξιολόγηση

Σκηνές που μόνο ντροπή προκαλούν εκτυλίχθηκαν σε βάρος πέντε διακεκριμένων καθηγητών πανεπιστημίων του εξωτερικού, εξωτερικών αξιολογητών των σχολών του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς έγιναν δεκτοί με φρούτα και απειλές!

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή» τα ντροπιαστικά περιστατικά συνέβησαν χθες όταν οι πέντε διακεκριμμένοι καθηγητές-αξιολογητές επισκέφθηκαν τη Νομική. Η είδηση περί αξιολόγησης έγινε γνωστή στους φοιτητές, και συγκεκριμένα σε εκείνους που αψηφούν τους κανόνες λειτουργίας σε κάθε ΑΕΙ, οι οποίοι και αντέδρασαν.

 

Πολύ καλά έκαναν οι φοιτητές, που εμπόδισαν τους αξιολογητές να κάνουν τη δουλειά τους. Θα γινόμαστε για άλλη μια φορά ρεζίλι (όχι πως δεν έχουμε γίνει δηλαδή) και γι΄αυτό το θέμα. «Ρεζίλι των σκυλιών»!
Οι ΄Ελληνες φοιτητές και οι καθηγητές νομίζουν πως είναι οι μόνοι που γνωρίζουν πολύ καλά πως κανένα πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, καμιά σχολή δεν αντέχει την αξιολόγηση. Εμ,δε. Το ξέρουν πολύ καλύτερα και οι ξένοι, ειδικά όσοι ασχολούνται με την αξιολόγηση των Ανωτάτων ιδρυμάτων παγκοσμίως. ΄Ολοι ξέρουν πως είναι τελευταία στη λίστα μαζί  με κάτι τριτοκοσμικές χώρες. Γι΄αυτό αποφεύγουν χρόνια τώρα την αξιολόγηση, όπως …»ο διάβολος το λιβάνι».
Και πώς να μη είναι τελευταία η Ελλάδ, αφού οι πανεπιστημιακοί όλων των βαθμίδων εκλέγονται με  αναξιοκρατικές ,αδιαφανείς, χαριστικές διαδικασίες; Παρεούλες, μέλη οικογένειας, άλλοι συγγενείς φίλοι, γκόμενοι, κομματικοί πελάτες ή … σύντροφοι,  υπο- στηρίζονται μεταξύ τους και αυτά είναι τα βασικά κριτήρια εκλογής ενός υποψηφίου  στις διάφορες βαθμίδες. Δεν είναι, επομένως, περίεργο πως στους 10 πανεπιστημιακούς,  οι 8 είναι σκερβελέδες. Ο… θεός να τους κάνει πανεπιστημιακούς.
Αλλά και οι φοιτητές δεν πάνε πίσω. Οι εξετάσεις μέσα στα πανεπιστήμια είναι μια παρωδία.Οι περισσότεροι και σε όλες τις σχολές περνάνε τα εξάμηνα με αντιγραφή. ΄Εχουν αναδειχθεί σε  επιστήμη οι μέθοδοι αντιγραφής από τους φοιτητές μας σε παγκόσμιο επίπεδο.
 Με τις κομματικές τους  διασυνδέσεις επίσης  τα καταφέρνουν πολλοί να παίρνουν πτυχία. Οι συνδικαλιστές φοιτητές έχουν εξασφαλίσει την επιτυχία στις  εξετάσεις, αλλά και με  καλή βαθμολογία, έστω κι αν ανήκουν σε διαφορετική κομματική παράραξη από τον καθηγητή που βαθμολογεί το γραπτό τους.΄Ετσι παίρνουν πτυχίο οι ΄Ελληνες φοιητές. Τι νομίζετε;
Δεν είναι, λοιπόν, περίεργο, ξαναλέμε, που δεν επέτρεψαν  τους αξιολογητές να διαπιστώσουν  τις «πομπές» τους. Λες και δεν τα ξέρουν. Την ανύπαρκτη έρευνα, τα λεφτά που τρώνε προκλητικά και εν γνώσει όλων πως είναι λαμόγια και διεφθαρμένοι. Ειδικά η ιατρική κατέχει τα πρωτεία στο νεποτισμό, τη διαπλοκή και τη διαφθορά. Αλλά και οι άλλες σχολές δεν πάνε πίσω.
Μιλάμε για ντροπή,  για αίσχος ,για τον απόλυτο εξευτελισμό. Πρόκειται για  μια από τις πιο βρωμερές κοινότητες αυτή η ελληνική πανεπιστημιακή. και κανείς δεν κατάφερε τόσα χρόνια να τη διαλύσει. Σφηκοφωλιά!
Εμείς γράφουμε συνέχεια γι΄αυτό το θέμα. Βάζουμε  κάποια κείμενά μας που ανέβηκαν εδω κατά καιρούς
   «Κουβάλα τον προτζέκτορα για να σε κάνω λέκτορα»!
Ημερομηνία: 30/03/13
«Ο Σπυρίδων Λαπατσιώρας, λέκτορος το επάγγελμα, που με εντολή Αλέξη ανελίχθηκε προσφάτως σε συντονιστή της Επιτροπής Ελέγχου Κυβερνητικού Εργου (ΕΕΚΕ για τους ρέκτες των αρχικών) για την Οικονομία, είναι αυτός ο οποίος ανέλαβε να βοηθήσει το ΑΚΕΛ στην Κύπρο για την εκπόνηση, λέει, ενός σχεδίου εξόδου από την κρίση…Διερωτώμαι, γιατί ο συναγωνιστής Αλέξης δεν τον είχε στείλει πακέτο στη Λευκωσία πριν από κανέναν χρόνο, όταν ο πρόεδρος Χριστόφιας έπαιζε την «πινακωτή» με την τρόικα που του ζητούσε να λάβει μέτρα;» (ΤΑ ΝΕΑ/ 29-3-2013)
Με αφορμή τις παραπάνω …επιστημονικές επιδόσεις-κατακτήσεις του «Σπυρίδωνος Λαπατσιώρα, λέκτορος το επάγγελμα , συμβούλου του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ»(sic), θυμήθηκα την παρακάτω ιστορία: Εκεί κάπου το 2001-02, όταν είχα την αφέλεια να πιστεύω πως μπορεί και να τα κατάφερνα να…εμφιλοχωρήσω ( στη …λαλέουσα να «χωθώ») στις «τάξεις» της πανεπιστημιακής μαφίας, υπέβαλα αιτήσεις στις σχολές ιστορίας-αρχαιολογίας στα πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας και Ρεθύμνου για λέκτορας.
Φτιάχνω, λοιπόν, ένα «βαρύ φάκελο» με βιβλία, εργασίες, δημοσιεύσεις, εκπαιδευτικό έργο, διδακτορικά, άλλα διπλώματα-μετεκπαιδεύσεις και λοιπά και λοιπά …προσόντα ,τα καταθέτω στις γραμματείες και περίμενα να με… εκλέξει η μαφία ΛΕΚΤΟΡΑ.
΄Ηταν η περίοδος που έλειπα αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και δεν παρακολουθούσα από κοντά τα τεκταινόμενα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.΄Ετσι, είχα χάσει πολλές σκηνές από το έργο «εκλογές ΔΕΠ», έρευνα, διδασκαλία, ΚΟΝΔΥΛΙΑ(!) και ό,τι αφορούσε το χώρο των ΑΕΙ. Ούτε καν είχα μάθει πως στο πανεπιστήμιο Αθηνών οι…μεγάλοι πανεπιστημιακοί εκλέκτορες στη σχολή της Φυσικής είχαν απορρίψει το μεγάλο αστροφυσικό της ΝΑΣΑ Νανόπουλο (ανάμεσα στους 3-4 σπουδαίους στον κόσμο), διότι δε…διέθετε τα προσόντα, που είχαν αυτοί!
Είχα μείνει, λοιπόν, πίσω και ως αφελής και αιθεροβάμων, υπέβαλα την αίτηση. ΄Ενα πρωί μου στέλνουν από το Αριστοτέλειο ένα τομίδιο-αντίγραφο των πρακτικών της διαδικασίας της εκλογής στη θέση λέκτορα, που ήμουνα υποψήφιος. Δύο είμαστε όλοι κι όλοι οι διεκδικητές του…θρόνου. Ο αντίπαλός μου στο μεταξύ παρουσάστηκε με «αδειανό» φάκελο.΄Ενα διδακτορικό όλο- και όλο που του το είχαν δώσει στην ίδια τη σχολή της Ιστορίας από την οποία είχε αποφοιτήσει δια της γνωστής μεθόδου «κουβάλα τον προτζέκτορα για να σε κάνω λέκτορα»! Είχε επίσης 1-2 δημοσιεύσεις της… πλακός και ένα βιογραφικό τόσο ισχνό ,που δεν εκτεινόταν πέραν της μιας σελίδας. Το αστείο ήταν πως ούτε διδακτική εμπειρία διέθετε, αλλά ούτε είχε εκδώσει έστω και ένα βιβλίο «για τα μάτια»,που λένε. Απλώς έγραφε στο βιογραφικό πως έχει στο «συρτάρι» 12 εργασίες που…μελλοντικά θα εκδοθούν.
Φυσικά ο «κουβαλητής του προτζέκτορα» (παλιά ήταν της τσάντας του κυρίου καθηγητού της έδρας) ψηφίστηκε σχεδόν απ΄όλους τους «μιλημένους-μυημένους» εκλέκτορες. Κάνα 2 μόνο (κι αυτοί από άλλες σχολές) αρνήθηκαν να του δώσουν ψήφο και ζήτησαν να γραφεί στα πρακτικά πως «όταν έχουμε υποψήφιο έναν επιστήμονα με έναν ασήκωτο και ουσιαστικό φάκελο τυπικών και ουσιαστικών προσόντων και έναν άλλο που τον φάκελό του τον… παίρνει ο αέρας, δεν μπορούμε να ψηφίσουμε υπέρ της εκλογής του…αεριτζή» (Μπράβο χιούμορ οι, κατά κανόνα ,ξενέρωτοι πανεπιστημιακοί!).΄Ετσι και έγινε. Ψήφισαν μεν οι δυο τον γράφοντα, αλλά εκλέχτηκε ο έχων «μπάρμα (αλλά και ξάδελφο και «νουνό») στην Κορώνη». ΄Εκτοτε, σταμάτησα να ξοδεύω λεφτά σε κούριερ και να στέλνω ασήκωτους φακέλους στις γραμματείες των σχολών, για να μου… «βάζουν γκόλ από τα αποδυτήρια».
«Ελλάς της φαιδράς πορτοκαλέας», χώρα των πανεπιστημίων ,που «κουβαλούν προτζέκτορες για να τους κάνουν λέκτορες» και φυσικά του… «Σπυρίδωνος Λαπατσιώρα, λέκτορος το επάγγελμα , συμβούλου του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ» (sic)

 

2.   Ο  ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

 

Αφιερώνουμε τα παρακάτω κείμενα στους σημερινούς υποφηφίους στις πανελλαδικές εξετάσεις, για να ξέρουν τα παιδιά τα καημένα τί πρόκειται  να συναντήσουν μπροστά τους στα ανεκδιήγητα ελληνικά πανεπιστήμια,  έτσι και έχουν την ατυχία να γίνουν φοιτητές τους  σε λίγο.

 

 

 1.  Η ΑΝΩΤΑΤΗ (ΑΝ)-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΔΑ
                                            29-8-2012
 «Από τη 1 το μεσημέρι οι υποψήφιοι για εισαγωγή στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ από τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ-Β θα μπορούν να βλέπουν τις βαθμολογίες που πέτυχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (ΜΜΕ)
Αυτές τις ημέρες, όπως κάθε χρόνο, το ΥΠΕΠΘ ανακοινώνει τις βαθμολογίες των φετινών υποψηφίων φοιτητών, τις βάσεις των  σχολών τους, τους καλεί να συμπληρώσουν μηχανογραφικά και γίνεται ένας τζερτζελές, μια βαβούρα, άλλο πράμα. Το Υπουργείο, βέβαια, και οι εργολάβοι της πληροφόρησης, ξέρουν πολύ καλά, γιατί στήνουν αυτά τα πανηγύρια των πανελλαδικών εξετάσεων και της έκδοσης των αποτελεσμάτων τους  και γιατί, χρόνια τώρα, δίνουν διαστάσεις ιεροτελεστικής μαγείας σ΄ αυτές τις διαδικασίες .Ο λόγος ,ένας και κυρίαρχος: Για να ακουστεί το σφύριγμα της έναρξης  της νέας φοιτητικής χρονιάς, που πρωτίστως  είναι για πολλούς συνέλληνες οικονομική χρονιά, μείζονος σημασίας, είτε από τη μεριά καταβαλλόντων είτε από μεριά  εισπραττόντων. Κακά τα ψέματα.΄Αλλος λόγο σοβαρός, για να γίνεται τέτοιος χαμός, τέτοια…αναστατούρα (α,ναι,πλην και της ικανοποίησης του νεοελληνικού βίτσιου «πανεπιστήμιο και ξερό ψωμί») με αυτές τις εξετάσεις, δεν υπάρχει.
Η ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα, είναι ένας ακόμα «κουφός» μύθος, όπως τόσοι άλλοι, που ευδοκιμούν και ανθίζουν, ειδικά σ΄ αυτή τη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας. Από πού να αρχίσει και πού να καταλήξει κανείς προς επίρρωση της διαπίστωσης που παραθέσαμε;
 Από το… διδακτικό-ερευνητικό προσωπικό που στελεχώνει αυτή την κατ΄ευφημισμό ανώτατη εκπαίδευση; Από εδώ, κατά κύριο λόγο, αναβλύζει η πηγή του κακού. Ας περιοριστούμε, σε ένα  παράδειγμα: Στον τρόπο και τη διαδικασία επιλογής των μελών αυτής της εκπαιδευτικής «αφρόκρεμας»,που λέγεται πανεπιστημιακή κοινότητα. Γελάει κάθε πικραμένος, που γνωρίζει από τα μέσα πώς εκλέγονται αυτά τα ακαδημαϊκά  φρούτα (αυτοαποκαλούνται ΔΕΠ).
Από την εποχή Παπαρρηγόπουλου ακόμα και τη νεότερη της «Ζωής» και του «Σωήρα», που αν δε είχες πιστοποιητικό θρησκευτικής νομιμοφροσύνης δεν έβλεπες πανεπιστημιακό θώκο στον αιώνα τον άπαντα (και ας ήσουν  ο ικανότερος και ο καταλληλότερος ), μέχρι τις  σύγχρονες επιλογές ΔΕΠ (τις πασίγνωστες στους μυημένους) των κομματικών «συντρόφων»,των συγγενών εξ αίματος και αγχιστείας, των κουβαλητών της τσάντας του κυρίου καθηγητού, των κολλητών,των παρεϊστικων σχέσεων,αλλά και των γκόμενων (θηλυκών και αρσενικών). Λοιπά αξιολογικά κριτήρια επιλογής και στελέχωσης ανύπαρκτα. Ίδια πάντα και απαράλλακτα,όπως τα περιγράψαμε από καταβολής ελληνικού κοβέρνου μέχρι σήμερα.
Τούτων ούτως εχόντων,το αιτιατό είναι απόλυτα ορατό και συμβατό με την περιγραφείσα αιτία- πραγματικότητα .Δηλαδή: Η αποκαλούμενη ανώτατη στη χώρα μας εκπαίδευση,  κουμαντάρεται  στη διαδικασία διδασκαλίας-έρευνας-διοίκησης από επιστημονικά ημιμαθείς έως ανίδεους κολλητούς πάσης φύσεως και από τρωκτικά κάθε είδους, που λυμαίνονται τα ντόπια και ευρωπαϊκά κονδύλια (από την ανύπαρκτη έρευνα, τις παχυλές επιδοτήσεις και τις υποτροφίες μέχρι  τα καταγέλαστα  πονήματα-συγγράμματα της πανεπιστημιακής  (α)σοφίας τους).
Σε Νανόπουλους, Μουδριανάκηδες και  άλλους (πολλούς)  καταξιωμένους (βαρβάτους) ΄Ελληνες επιστήμονες, που διαπρέπουν στην ξένη και απανταχού της γης ,απαγορεύεται η είσοδος σε αυτές τις πανεπιστημιακές παράγκες-σχολές, δια ροπάλου . ΄Η, αν τύχει και εισέλθει «λάθρα» κανένας  (τίς οίδε τίνι θεία τύχη) ,εκπαραθυρώνεται στη στιγμή  με συντεχνιακά τερτίπα ή εξαναγκάζεται σε αξιοπρεπή παραίτηση.
 ΄Ετσι, παραμένουν αείποτε και εσαεί  κύριοι του παιχνιδιού, τα εγχώρια πανεπιστημιακά σούργελα και τα λαμόγια «υποκατακλινόμενοι υμίν αυτοίς», κατά το σοφιστή. Οι ίδιοι, αρνούνται,φυσικά, πεισματικά να αξιολογηθούν από διεθνείς επιτροπές κύρους, όπως γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο και δεν αισχύνονται που παγκοσμίως (και άλλη πρωτιά) τα ελληνικά ΜΟΝΟ πανεπιστήμια και κάποια  άλλα αφρικανικών χωρών, δεν είναι στη λίστα αξιολόγησης της παγκόσμιας πανεπιστημιακής κοινότητας! Και δεν πάνε (γιατί να πάνε; «Να χάσει η Βενετια βελόνι»;),να δέσουν μια πέτρα στο λαιμό να ξεβρωμίσει η κοινωνία από την πανεπιστημιακή κόπρο .
Αυτή,λοιπόν, χωρίς ίχνος υπερβολής, είναι η «κολασμένη» πραγματικότητα της ελληνικής  κοινότητας των ΔΕΠ.
΄Οσο για τους φοιτητές, ε,καλά. «Κατά μάνα κατά κύρη κατά γιο και θυγατέρα».Ή,»Με γκαβό αν κοιμηθείς, το πρωί θα γκαβίζεις».Και το καλύτερο «Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις».Πόσες πια  να μνημονεύσουμε άλλες τέτοιες παροιμιακές εφετμές, για να καταλήξουμε-διαπιστώσουμε πως, όπως  οι καθηγητές,  τοιούτοι και οι φοιτητές αυτών των …ευαγών,ανώτατων ιδρυμάτων; (Τα ίδρύματα εδώ  με την έννοια του ασύλου, του χώρου που σε γκετοποιεί και  σε καθιστά ιδρυματοποιημένο άτομο) .
Νέοι,των οποίων η μεν μόρφωση-παιδεία είναι ανύπαρκτη, η δε γνωσιολογική τους αρματωσιά είναι φτιαγμένη  απο  φτηνά υλικά ψιττακισμού και  άκριτης σκέψης (αρρωστήματα της Α/θμιας κι Β/θμιας εκπαίδευσης), αναχωρούν κάθε Σεπτέμβρη,φτάνουν και συμφύρονται σε   κωμο-πόλεις και χωριά ανά τη χώρα,όπου (εν)εδρεύουν  τα (δυσανάλογα πληθυσμιακά) πολυπληθή αυτά εκπαιδευτικά ιδρύματα ,ΓΙΑ ΝΑ:
1.Εγγραφούν-επισημοποιήσουν τη νέα αφύσικη ιδιότητά τους.
2.Ενοικιάσουν προχειρο-ανοικοδομημένες γκαρσονιέρες και δυάρια και  ενισχύσουν-τονώσουν πολλαπλώς την τοπική «αγορά» της επαρχίας, που θα περάσουν άεργοι τα υπόλοιπα 4,5 ,6, μπορεί και περισσότερα χρόνια της μίζερης φοιτητικής ζωής. Καφετέριες, μπαρ, φαστφουντάδικα , ταβέρνες, μαγαζιά και επιχειρήσεις κάθε  είδους, περιμένουν πώς και πώς να «καμακώσουν» τους νέους πελάτες, που αφικνούνται μυρμηγκιδόν, ανύποτοι και ωραίοι στη Χώρα της υποσχόμενης εκπλήρωση των φανατσιώσεων της φοιτητικής ζωής-μύθου.΄Ενας ολόκληρος κόσμος τούς περιμένει να «φάει» ψωμί στην επαρχία (η οποία με τη σειρά της θα ταϊσει τους δικούς της άεργους, τις δικές της καταναλωτικές ουτοπίες και-οπωσδηποτε- τα αδηφάγα  πέριξ καζίνα και σκυλάδικα (έτσι για να κινείται,δηλαδή, το χρήμα από Κομοτηνή μέχρι το Μολδοβλάχικο Κισσινάου).
3.Για να εθιστούν σε ουσίες πάσης φύσεως και να καταλήξει ο παρθένος αυτός νεανικός πληθυσμός μέσα σε ελάχστο χρόνο και σε μεγάλο αρθμό,  σε ξενύχτηδες, αλκοολικούς-σφηνάκηδες,θεριακλήδες τσιγάρων και μπάφων και άλλοι, ουκ ολίγοι, σε χαπάκηδες και πρεζόνια.
4.Κοπαδοποιηθούν σε κομματικές στρούγκες και «εκτροφεία» των αυριανών κουμανταδόρων της κομματικής ζωής του τόπου.
5.Προσέλθουν  3-4 φορές, όλες και όλες  (τον πρώτο μήνα), καθ΄όλη τη διάρκεια των σπουδών τους σε παραδόσεις μαθημάτων, αφού από την πρώτη κιόλας στιγμή, όντας  άσχετοι οι ίδιοι με την επιστήμη τους,  αντιλαμβάνονται ή διαισθάνονται, την ανεπάρκεια των διδασκόντων και όπου φύγει- φύγει (δεν ξαναπατούν έκτοτε μέχρι να πάρουν πτυχίο σε  αίθουσα διδασκαλίας).
6.Παρουσιάζονται στις εξεταστικές, σε μαθήματα που έχουν διαβάσει στο πόδι και που, όμως τελικά, καταφέρνουν να περνούν δια της αντιγραφής και της συνεργασίας των συν-εξεταζομένων,παρουσία-ερήμην των ωρομίσθιων επιτηρητών.
7.Αποφοιτήσουν μετά πάροδο ικανού χρόνου και προστεθούν στις ήδη ασφυκτιώσες αριθμητικά λίστες-στρατιές των αέργων. Γιατί, όπως ο κάθε καλοπροαίρετος παρατηρητής γνωρίζει, η ανεργία στην Ελλάδα έχει τη φαντασιακή ,αλλά και την εξωπραγματική-εξαπατητική της πλευρά. Οι περισσότεροι διπλωματούχοι, που εξαπατήθηκαν από την κρατική και πανεπιστημιακή προπαγάνδα, πως τάχα η καθεστωτική,ανώτατη εκπαίδευση αυτής  της μορφής, θα τους λύσει και το επαγγελματικό τους πρόβλημα,αρνούνται να δουλέψουν.΄Οχι γιατί δεν υπάρχουν δουλειές στη χώρα, αλλά αυτές οι δουλειές (αγροτικές και χειρωνακτικές κυρίως) είναι για  Αλβανο-πακιστανούς και δεν τις καταδέχονται οι πτυχιούχοι νέοι Νεο-έλληνες. ΄Ετσι, εγγράφονται στο ά(ν)εργο δυναμικό της χώρας, εισπράττουν, για όσο εισπράττουν, το πενιχρό επίδομα της ανεργίας και ξεκοκαλίζουν σε μόνιμη βάση (τουλάχιστον ως τα 35 τους) την επίσης πενιχρότατη σύνταξη του ΟΓΑ των παππούδων .
΄Υστερα;Μα δεν υπάρχει ύστερα…Απλά,»ο σώζων εαυτόν,σωθήτω».
(1.΄Οσοι μη σχετικοί ,περαίνοντες την ανάγνωση, κρατήσουν τις επιφυλάξεις τους για του λόγου το αληθές των όσων ανέγνωσαν,ομνύουμε στη συνείδησή μας πως είμαστε «αυτόπτες και αυτήκοες μάρτυρες » του εγκλήματος και καθόλου κατά φαντασία,πολλώ μάλλον ψευδο-μάρτυρες.Επί λόγου τιμής!).
2.Οι όποιες εξαιρέσεις υπάρχουν,είναι για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.Και ο κανόνας είναι αυτός που προ-περιγράψαμε).
2.…ΚΟΜΟΤΗΝΗ, ΙΑΣΜΟ ΚΑΙ Ι ΣΑΠΕΣ
02.02.13
Εχουν δίκιο τα παιδιά. Πού να πηγαίνουν τώρα τόσα χιλιόμετρα μακριά; Καλά είχαν βολευτεί δίπλα στα σπίτια τους με τις σχολές. Το ορθό είναι να υπάρχει και από ένα τμήμα σε κάθε γειτονιά, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι κανακάρηδες  μακριά από τη φροντίδα της μαμάς.
Επίσης, γιατί να πηγαίνουν να παρακολουθούν μαθήματα (που δεν πάνε. Λέμε τώρα) και να δίνουν εξετάσεις ;(΄Ετσι κι αλλιώς, το 90% των φοιτητών, μπορεί και παραπάνω, με αντιγραφές περνάνε τα μαθήματα). Το ακόμα πιο ορθό είναι να τους στέλνουν το πτυχίο στο σπίτι και όχι ακριβώς εκεί, αλλά στην καφετέρια της γειτονιάς τους,  όπου «»ταβλαριάζονται» από τις 2 το μεσημέρι και μετά. (Προσοχή, όχι πιο νωρίς, γιατί οι περισσότεροι είναι ακόμα στο κρεβάτι, σε λήθαργο βαρύ από τις «ουσίες» και τις «μπόμπες-οινοπνέματα» της προηγούμενης νύχτας).
Κι ακόμα: Με το που θα παίρνουν τα ταχυδρομημένα πτυχία, να προσλαμβάνονται κοντά στο σπίτι τους σε μια δημόσια υπηρεσία, ΔΕΚΟ, δημαρχεία (σε γραφείο τέλος πάντων), όπου θα πέφτε ο μισθός «βρέξει-χιονίσει»,μια και ελόγου τους (Ελληνόπουλα μοσχοαναθρεμένα και μαμάκηδες), δεν τους ταιριάζει να δουλεύουν μέσα στο αγιάζι και τον καύσωνα. Αυτά είναι  για Πακιστανούς. Στο κάτω-κάτω, γιατί τους κρατάμε εδώ αυτούς και τους ταϊζουμε, αν όχι για να δουλεύουν τις παρακατιανές δουλειές;
΄Ολα αυτά που γράψαμε,τα εννοούμε και έτσι είναι η πραγματικότητα. Τέτοια έχουν στο φαντασιακό και επιθυμητικό τους πεδίο οι Νεο-΄Ελληνες (γονείς και τέκνα). Και δεν υπάρχει ίχνος υπερβολής. (Μια άλλη παρενέργεια της πασοκικής λαίλαπας που πέρασε και ισοπέδωσε την ελληνική κοινωνία επί μια εικοσετία, που κυβέρνησαν οι » σύντροφοι» τη χώρα).
Τα ΑΕΙ,ΤΕΙ και τα άλλα …ευαγή ιδρύματα, όχι μόνο είναι, εδώ και πολλά χρόνια, πολλώ μάλλον σήμερα, άχρηστα, αλλά και  στην ήδη γονατισμένη ελληνική οικονομία δίνουν τη «χαριστική βολή».΄Ενας ολόκληρος κόσμος (χιλιάδες),νέοι, ηλικίας από 18-30 ,στην πιο παραγωγική περίοδο, κάθονται, αράζουν,κοπροσκυλιάζουν στα μπαρ και στα φοιτητοστέκια  σε πόλεις και «χωριά» που τάχα μου σπουδάζουν ,ξεκοκαλίζοντας μισθό- σύνταξη,γονιών και παππούδων, τρώγοντας τα έτοιμα, χωρίς να προσφέρουν απολύτως ΤΙΠΟΤΑ.  Παράλληλα, καλλιεργούνται και αναπτύσσονται μεταξύ τους  νοοτροπίες ,πρότυπα-στερεότυπα εντελώς αφύσκια και αντιπαραγωγικά.
Οι Πασόκοι ,βέβαια,παλιότερα και οι κατά τόπους «άρχοντες»  λέγανε (αργότερα συνέχισαν το ίδιο παραμύθι και οι Δεξιοί,όταν παρέλαβαν την  «κουταλα») πως με το να ιδρύεται και από ένα τμήμα ΤΕΙ σε κάθε ελληνική «Κωλοπετινίτσα», τονώνεται η τοπική οικονομία. Η τοπική οικονομία να τονωθεί με τα χωράφια  που μένουν ακαλλιέργητα και τα κοπάδια, που τα πουλήσανε οι χωρικοί για «μαχαίρι» εδώ και χρόνια και όχι να περιμένουν από το ευκαιριακό, το αεριτζίδικο χρήμα της Ευρώπης και των δανείων,για να ζήσουν. «Εγκλημα» εθνικό» από τα κόμματα και τούτο. ΄Εκαναν τον κόσμο στις επαρχίες τεμπέλη, μπαγαμπόντη, κουτοπόνηρο, τζαμπατζή. Δείτε την Κομοτηνή, για παράδειγμα,  που μαζέψανε όλες τις σχολές της χώρας εκεί  για να «μπουν καρφί στο μάτι»  των Τούρκων. Οπότε, αφήσανε και οι αγρότες τον «΄Ιασμο Και τις » Σάπες» ,πήρανε θαλασσοδάνεια και… ανεστενάζει εδώ και δεκαετίες η πόλη από τα παράνομα και μη «κοτέτσια» που έφτιαξαν και τα νοικιάζουν στους φοιτητές «χρυσάφι”.
Καθαρές κουβέντες και ξάστερες. ΄Η θα συνδεθούν τα ΑΕΙ-ΤΕΙ με την αγορά,με την παραγωγή, με την οικονομία και τις πραγματικές ανάγκες της χώρας σε επιστημονικό προσωπικό, ή να κλείσουν. Δεν έχουν άλλο λόγο ύπαρξης. ΄Αλλωστε, ό τρόπος που λειτουργούν,το προσωπικό που τα στελεχώνει και η ποιότητα της μάθησης που προσφέρουν, καμιά σχέση δεν έχουν με την επιστήμη και τη γνώση . Ζημιά μεγάλη κάνουν. Οφέλη τεράστια  θα προσκύψουν και για την οικονομία και για τη νοοτροπία του λαού, αν τα κλείσουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.