ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

1.  ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΝΑΖΙ, ΑΝΤΑΜΑ

 

Από τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας για το “Μακεδονικό”, που σύντομα φτάνει στο τέλος της και θα την ανεβάσουμε εδώ, είναι και το παραπάνω. Και όχι μόνο Ναζί. Απόστρατοι, αστυνομικοί, εθνικιστές επίσης στις μπροστογραμμές των …Μαχητών του εθνικισμού.

Αλλά αυτό δεν είναι το περίεργο. Συνεργάτης μας που διάβασε   ρεπορτάζ   στα Σκόπια στις πρόσφατες κινητοποιήσεις εκεί,  μας δίνει τα ίδια αποτελέσματα!   Θα γελάσουμε σύντομα.

2. Το Ιράν βάζει μπροστά τις μηχανές για τον εμπλουτισμό ουρανίου
Φωτογραφία αρχείου AP Images

 Ας μη θεωρούμε  απλή απειλή  ή είδηση εντυπωσιασμού αυτή την ενέργεια. Μιλάμε για σκληρό, θεοκρατικό κράτος με αβυσσαλέο μίσος κατά της Δύσης.

Ας μην κάνουν πάλι το ίδιο λάθος Αμερικανοί και ΝΑΤΟ, όπως στην Ουκρανία και τη Συρία. Εδώ και τώρα σκληρό χτύπημα και εκ  θεμελίων καταστροφή του πυρηνικού οπλοστασίου των Μουλάδων. Δε διαχειρίζονται, δεν ελέγχουν τον άρρωστο φονταμενταλισμό τους.

3.88 επιθέσεις αντιεξουσιαστών μέσα σε 6 μήνες στα Εξάρχεια -Οι 4 στις 10 δεν ανακοινώνονται από την ΕΛ.ΑΣ.

ΜΑΤ στα Εξάρχεια/ Φωτογραφία: Eurokinissi

Σας το υπογράφουμε. Οι περισσσότεροι απ΄αυτούς  είναι χούλιγκαν, μπαχαλάκηδες, ναρκομανείς, ποινικοί,  σούργελα γενικώς. Ούτε για δείγμα ανάμεσά τους πραγματικός αναρχικός.

΄Ενας συρφετός από τέτοια περιθωριακά νούμερα  που “ρίχνουν νερό στο μύλο” του Μητσοτάκη.  Κάποιοι μάλιστα   σκοτεινοί τύποι, είναι αδιευκρίνιστης ταυτότητας,  που τους έχουν αναθέσει (ποιοί;) εργολαβικά το συγκεκριμένο  έργο. (και ξέρουμε τί λέμε).  Επιθέσεις, καταστροφές, αναμπουμπούλα, αναταραχή . Πόντοι ξεκάθαρα για τον Κυριάκο.

Θα αποδειχτεί περίτρανα το περίεργο αυτής της ιστορίας, όταν με το…κακό αναλάβει και ο υιός  να κυβερνήσει, Ως δια μαγείας, θα εξαφανιστούν οι…αναρχικοί (!)  Και οι επιθέσεις θα σταματήσουν . Εδώ θα είμαστε.

4. ΑΓΡΙΕΥΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Μετά τις απειλές για τους 8, τουρκικά F-16 πάνω από τέσσερα ελληνικά νησιά
Μετά τις απειλές για τους 8, τουρκικά F-16 πάνω από τέσσερα ελληνικά νησιά

Θρασύτατος ο δικτάτορας της Τουρκίας απειλεί σαν τον τελευταίο τραμπούκο και μαφιόζο  της Ιστανμπούλ ,πως θα…πακετάρει τους 8 Τούρκους που αφέθηκαν ελεύθεροι!Παράλληλα, βγάζει τα βομβαρδιστικά του πάνω από 4 ελληνικά νησιά.

Ερώτημα. Γιατί εδώ και πολύ καιρό που έχει ξεκινήσει ο Σουλτάνος τους λεονταρισμούς του, η ελληνική κυβέρνηση δεν προσφεύγει σε διεθνές δικαστήριο, για να αποφασίσει εκείνο, αν οι Τούρκοι κάνουν τσαμπουκάδες στο Αιγαίο  ή δικαίως πετάνε, όπου πετάνε;  Και πως  με βάση το διεθνές δίκαιο , “παραβιαζουν” ό,τι εμείς θεωρούμε δικό μας;

Τί  φοβούνται εδώ;  Πως τα πράγματα δεν είναι όπως τα λέμε οι ΄Ελληνες, αλλά υπάρχουν ζητήματα εκκρεμή μεταξύ των δύο χωρών που πρέπει να λυθούν με βάση το διεθνές δίκαιο.; Ποιο είναι το πρόλημα; Μήπως  πάρουμε τον…πούλο από τα θεωρούμενα ως ελληνικά κεκτημένα, που τελικά δεν είναι;

 

5. Νέα χτυπήματα κατά μεταναστών από την ομάδα «Κρυπτεία» σε Μπουρνάζι και Αγ.Αναργύρους
Φωτογραφία: Intimenews (αρχείο)

 

«Εμείς χτυπήσαμε τον λαθρομετανάστη στη Σολωμού στο Μπουρνάζι στις 13/5. Μέλη μας συνέδραμαν στην επίθεση κατά Πακιστανών στη λαϊκή Αγίων Αναργύρων στις 22/5 από περίπολο συναγωνιστών.
Εντείνουμε τις επιθέσεις μας μέχρι να φύγει και ο τελευταίος λαθρομετανάστες από τη χώρα».

Κι εμείς
“Εντείνουμε τις επιθέσεις μας μέχρι να φύγει και ο τελευταίος ” τραμπούκος -Ναζιστής από τη χώρα. Και θα φύγουν. Ο ναζισμός δεν έχει θέση στην Ελλάδα.Ούτε είχε ποτέ.  

 

6. Αποκαλύφθηκε το ψέμα του Κασιδιάρη

 

Κόντρα είχε ξεσπάσει μεταξύ του χρυσαυγίτη Κασιδιάρη και της Εφημερίδας των Συντακτών, όταν η ΕφΣυν είχε δημοσιοποιήσει την «περίφημη» εκείνη φωτογραφία με τον ίδιο και μέλη της Χρυσής Αυγής να κρατούν τη σημαία της Βέρμαχτ, την ίδια σημαία δηλαδή, που οι Γερμανοί ανήρτησαν στην Ακρόπολη όταν κατέλαβαν την Αθήνα.

Η σημαία της Βέρμαχτ στον ιστό της Ακρόπολης, από όπου την κατέβασαν οι ήρωες της Αντιφασιστικής Αντίστασης Γλέζος και Σάντας: 

Η φωτογραφία έχει ημερομηνία 21/12/2012, βραδιά της όρκισης του χρυσαυγίτη Φουντούλη, που διακρίνεται όρθιος αριστερά και που μετέπειτα δολοφονήθηκε.

Δεκάδες φωτογραφίες χρυσαυγιτών με πανό των SS, με σβάστικες, με ναζιστικούς χαιρετισμούς, με τη φωτογραφία του Χίτλερ, ακόμα και βίντεο στο οποίο ο Μιχαλολιάκος λέει σε ομιλία του: «Ναι, αυτοι είμαστε. Είμαστε φασίστες», κυκλοφόρησαν τότε.

Την Τρίτη (29/5/2018), στη δίκη της Χρυσής Αυγής, επιδείχτηκε η γνήσια φωτογραφία που τελικά βρέθηκε στο κινητό του Κασιδιάρη και επιβεβαιώθηκε η αυθεντικότητα της.

Στη δίκη της ναζιστικής οργάνωσης προβλήθηκαν αρχεία από τους υπολογιστές του υπαρχηγού Κασιδιάρη και του πυρηνάρχη Πατέλη, τα οποία επιβεβαιώνουν όσα αρνιόταν η Χρυσή Αυγή, κάνοντας λόγο για συρραφές, φωτομοντάζ και ψευδομαρτυρίες.

Κάποιες από τις φωτογραφίες που παρουσιάστηκαν την Τρίτη στο δικαστήριο είναι οι ακόλουθες:

Ο πυρηνάρχης Πατέλης φωτογραφίζεται με όπλα:

 

Ο δολοφόνος Ρουπακιάς, που σύμφωνα με τη Χρυσή Αυγή ήταν απλός ψηφοφόρος και δεν είχε παραπάνω σχέση με την ναζιστική οργάνωση, στα γραφεία της Νίκαιας:

 

Το τατουάζ του Ηλιόπουλου με το χιτλερικό σύνθημα «Sieg Heil»:

 

(ΡΙΠΕΣ (31/5/2018)

Μια χώρα με πολιτικό και δικαιικό πολιτισμό Μεσαίωνα.  Να γιατί:

  1. Η ναζιστική εγκληματική οργάνωση με 60 δολοφονίες και 3.500 επιθέσεις χρεωμένη, δίνει μαθήματα πατριωτισμού και ήθους στη Βουλή των Ελλήνων. Εκεί που την   έστειλε η αλήστου μνήμης π. εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Κοτζαμάνη (Σήμερα κάπου ξεκοκαλίζει τη σύνταξή της ήσυχη    πως έκανε το καθήκον της απέναντι  στα 20.000.000 θύματα των Ναζί).  Τους απογόνους τέτοιων τεράτων  αποκάθαρε η παραπάνω π.εισαγγελέας της ντροπής!

  2.  Πουθενά στον κόσμο δε θα βρεις φονιά ενός  ειδεχθούς εγκλήματος, να κυκλοφορεί ελεύθερος, γιατί η δίκη του…καθυστερεί, πέραν του 18μήνου προφυλάκισης.  Ο Νεο Ναζί Ρουπακιάς έσφαξε σαν αρνί τον Παύλο Φύσσα. Ο ίδιος πίνει καφέ στο…Πασαλιμάνι και προκαλεί χυδαία τους χαροκαμεένους γονιούς του θύματός του.  Φρίκη!

  3. Ζάκυνθος. Πατροκτόνος  χειροκροτείται από  συγχωριανούς τους  γιατί δολοφόνησε τον πατέρα του, που ήταν… σκληρός και έδερνε  τα παιδιά του. Η δικαιοσύνη  στο νησί….συμφωνεί  και επαυξάνει!

  4. ΄Αμφισα.  Βάρβαρος τραμπούκος πυροβολεί και σκοτώνει στην ψύχρα μια  13χρονη τσιγγάνα. Η Ελλάδα ήσυχη ετοιμάζεται για τα μπάνια της. Δε βγαίνει στους δρόμους, ακόμα ούτε εκείνοι που  βγήκαν το 2008 στη δολοφονία Αλέξη Γρηγορόπουλου.    Ποια η διαφορά; Η μια στυγνή δολοφονία  έγινε στα Εξάρχεια, η άλλη στην ΄Αμφισα.  Η πρώτη από ένστολο τραμπούκο και η άλλη από   μακελάρη με πολτικά.

Α, βρε,πανάθλια χώρα! Ποτέ δε θα βρείς το δρόμο σου,όπως άλλοι λαοί.

 

7. 25-30 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ
Θλιβερός απολογισμός: Πάνω από 15.000 άνθρωποι ετησίως πεθαίνουν από το κάπνισμα στην Ελλάδα
Κάπνισμα στην Ελλάδα/Φωτογραφία: Eurokinissi

“΄Οπως στρώνει κοιμάται” ο ανεγκέφαλος.

 

8. Παράθυρο ή διάδρομο  στο αεροπλάνο;

; Αυτή όμως η επιλογή δεν είναι τόσο επιφανειακή όσο πιστεύατε μέχρι τώρα, διότι θα μπορούσε να αποκαλύψει πολλά για τον χαρακτήρα σας.

Ενώ οι περισσότεροι επιβάτες σε αεροπλάνο προτιμούν το παράθυρο (καλύτερη θέα και άνεση για να ακουμπήσουν κάπου), άλλοι δίνουν προτεραιότητα στην ελευθερία κίνησης του διαδρόμου. Θέλουν να είναι σε θέση να σηκωθούν και να τεντωθούν, ή να κατευθυνθούν προς την τουαλέτα, χωρίς να ενοχλήσουν κάποιον συνεπιβάτη.

Shutterstock

Θα έλεγα από προσωπική εμπειρία κι από συζητήσεις στις εκατοντάδες ώρες πτήσεων  πως όσοι φοβούνται το αεροπλάνο, δε θέλουν ποτέ παράθυρο.  Ούτε να κοιτάξουν έξω. Αντίθετα, όσοι είναι εξοικειωμένοι και θεωρούν άνετο και ασφαλές το αεροπλάνο, πιάνουν παράθυρο και απολαμβάνουν την πτήση σαν να είναι  στο κυριλέ  μπαλκόνι πεντάστερου  ξενοδοχείου .

9. Ανοιξε το περίφημο ανάκτορο των Αιγών -Κέντρο εξουσίας του πατέρα του Μ. Αλεξάνδρου
Κτήριο πρωτόφαντο, απολύτως επαναστατικό και πρωτοποριακό για την εποχή του

 

Κτισμένο στα χρόνια του Φιλίππου Β΄ (359-336 π.Χ.), το ανάκτορο των Αιγών είναι όχι μόνον το μεγαλύτερο, αλλά μαζί με τον Παρθενώνα και το σημαντικότερο κτήριο της κλασικής Ελλάδας

«Εγώ ο ηγεμόνας και ο κόσμος μου συνυπάρχουμε σε αυτό το κτίριο, το ανάκτορο των Αιγών». Με τη φράση αυτή η προϊσταμένη της εφορίας αρχαιοτήτων Ημαθίας, αρχαιολόγος Αγγελική Κοτταρίδη, εξήγησε στο κοινό την ιδέα της πεφωτισμένης ηγεμονίας, μια σύλληψη του Μακεδόνα Βασιλιά Φιλίππου του Β’, πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που τον οδήγησε στη δημιουργία της πόλης και του ανακτόρου.

Πήρε τους θεσμούς των πόλεων του νότου, δηλαδή την αυτοδιοικούμενη πόλη με Βουλή και Δήμο, και τους μπόλιασε στην ιδέα του βασιλείου. Έτσι, άρχισε να δημιουργεί πόλεις στις οποίες μαζεύονταν πληθυσμοί και παραχωρούνταν κλήροι. Ο ίδιος ήταν ο πατέρας του λαού του. Πήγαινε καβάλα στη μάχη για να τον προστατέψει και φρόντιζε να του εξασφαλίζει ζωτικό χώρο για να υπάρχει και να αναπτυχθεί.

Ο απόλυτος εξευτελισμός των  κρετίνων που λένε πως υπηρετούν   την επιστήμη της αρχαιολογίας και της ιστορίας. Και μετά κατηγορούμε τους Σκοπιανούς για εθνικιστική τύφλα.Για διαβάστε τί μας λέει η  Ελληνιδάρα Αγγελική  Κοτταρίδη, που προτάσσει αυτή της  την ιδιότητα αντί της αρχαιολόγου;

“Αλλά μαζί με τον Παρθενώνα και το σημαντικότερο κτήριο της κλασικής Ελλάδεξήγησε στο κοινό την ιδέα της πεφωτισμένης ηγεμονίας, μια σύλληψη του Μακεδόνα Βασιλιά Φιλίππου του Β’, πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που τον οδήγησε στη δημιουργία της πόλης και του ανακτόρου.”

Μάθαμε,λοιπόν. από την άξια εκπρόσωπο της εθνιστικής μας ιστορίας πως ο Βασιλιάς Φίλιππος  ο πατέρας του Αλέξανδρου ήταν…πεφωτισμένος ηγέτης, όπως ακριβώς και ο γιος του! Κα αμφότεροι, ως σφαγείς,  ανέλαβαν να διδάξουν …πεφωτισμό στη Χαιρώνεια το 338. πκχ, και στο απέραντο κράτος των Περσών, που είχαν ένα πολιτισμό αν όχι ανώτερο,  ίδιας αξίας με εκείνον  της ελληνικής αρχιότητας.

Ντροπή,κυρά μου!

10. ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ο ηθοποιός που θα αντικαταστήσει τον Δαδακαρίδη στους «Αχαρνής»
Ηταν να παίξει στην Επίδαυρο

 

Λόγω θέματος υγείας του Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη έγινε αντικατάσταση στην παράσταση Αχαρνής του Κώστα Τσιάνου και το ρόλο του θα παίξει ο Ιωάννης Παπαζήσης.

Η παράσταση είναι προγραμματισμένο να ανοίξει το Φεστιβάλ Επιδαύρου στις 29 & 30 Ιουνίου.

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση της παραγωγής της παράστασης, στο ρόλο του Δικαιόπολι, ο Πέτρος Φιλιππίδης, με βασικούς πρωταγωνιστές τους Παύλο Χαϊκάλη (Λάμαχο), Κώστα Κόκλα (Μεγαρίτη), Τάκη Παπαματθαίου (Θηβαίο) και τον Ιωάννη Παπαζήση (Ευριπίδη).

Τα πειραχτήρια  στην  παρέα  πετάνε συνεχώς τούτες τις μέρες   τα καρφιά τους με το   θέμα  της παραπάνω αντικατάστασης του πρώτου  υποδυόμενου  τον Ευριπίδη ηθοποιού από τον δεύτερο.  Ξέρουν,βέβαια,  την… ειδική , συγγενική  σχέση   με το Παπαζήση, που είναι ο άντρας της κόρης μου. Θέλουν σώνει και καλά να παραδεχτώ πως  ο γαμπρός μου  θα παίξει καλύτερα το ρόλο από το Δαδακαρίδη.  Μή γένοιτο!

‘Αλλωστε, δε γνώριζαν  πως και με τον Πυγμαλίωνα με συνδέει άλλου είδους σχέση,  πνευματική  αυτή .Τον είχα μαθητή στην αρχή της δεκαετίας του ’90 στο Γυμνάσιο-Λύκειο της Ραφήνας. Και αυτή η σχέση  δάσκαλου-μαθητή είναι το ίδιο δυνατή,όσο και η συγγενική, για να μην πω κάποτε και ισχυρότερη.

 Να είναι καλά τα παιδιά. Είναι και οι δυό τους καλοί ηθοποιοί. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που και οι δυο βρήκαν το δρόμο τους για την Επίδαυρο νωρίς. Αυτό δεν είνα και λίγο.

Παλιότερα, δεν ήταν έτσι. Κι αυτός είναι ο λόγος που βάζω αυτό το θέμα σήμερα. Στην εποχή μου, δυστυχώς, οι τάχα μου σοβαροί (διάβαζε σοβαροφανείς) κρατικοδίαιτοι, παραγωγοί, σκηνοθέτες,  λοιπή καλλιτεχνική συντεχνία που έκαναν κουμάντο στο εθνικό θέατρο και φυσικά στην Επίδαυρο, δεν προωθούσαν νέους, “εμπορικούς” ηθοποιούς να παίξουν στο ιστορικό θέατρο.

 Ο πανταχού παρών και ελέγχων (δια ροπάλου)  επί δεκαετίες τα καλλιτεχνικά δρώμενα αυτού του τόπου, το τσιράκι του Χρήστου Λαμπράκη, ο… βαρύς (και στην κυριολεξία) καλλιτεχνικός κριτικός  Κώστας Γεωργουσόπουλος, έκανε “αυστηρή” (τάχα δίκαιη)  κριτική στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ στους “άκαπνους” ηθοποιούς που θα τολμούσαν να  καταλύσουν το ιερό και άβατο της Επιδαύρου. ΄Αλλοι “διερρήγνυον τα ιμάτιά τους”.: “Τί ,τώρα ,θα βάλουμε τα μειράκια της τηελεόρασης και των ελληνικών ταινιών να παίξουν τραγωδία και κωμωδία στη μυθική, αρχαία σκηνή- ορχήστρα;” ΄Υβρις!

Πολλοί καλοί ,νέοι, αλλά εμπορικοί ηθοποιοί υπήρξαν θύματα αυτής  της  αντίληψης (διάβαζε  σκοπιμότητας)  των λογής βαρόνων  της  τέχνης. ΄Ετσι τους   στέρησαν τη δυνατότητα να “αναμετρηθούν” και με παλιούς  συναδέλφους τους σε τέτοιους  ρόλους   της αρχαίας  ελληνικής ποίησης. Κι αν μερικοί τα κατάφεραν να πάνε Επίδαυρο,  αυτό έγινε με πολλή προσπάθεια και στα τελευταία, οι πιο πολλοί , λίγα χρόνια της καριέρας τους. ΄Ηταν κρίμα!

Ευτυχώς σήμερα έσπασε αυτό το απόστημα. Νέοι  ηθοποί  δίνουν εξετάσεις και περνούν με άριστα και στο όντως  πολύ απαιτητικό κοινό μιας Επιδαύρου. ΄Ετσι πρέπει.