Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ,ΙΣΧΥΡΟ ΠΛΗΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ

Αν οι άνθρωποι άφηναν τη Φύση με τους νόμους που όρισε εκείνη, να κυριαρχεί στη ζωή τους, η Ιστορία σήμερα  θα ήταν διαφορετική. Ο Θουκυδίδης ,ας πούμε,δε θα ξεκινούσε τα βιβλία του  έτσι:

” Θουκυδίδης Ἀθηναῖος ξυνέγραψε τὸν πόλεμον τῶν Πελο-
ποννησίων καὶ Ἀθηναίων, ὡς ἐπολέμησαν πρὸς ἀλλήλους/

([1.1.1] Θουκυδίδης, ο Αθηναίος, έγραψε την ιστορία του πολέμου μεταξύ των Πελοποννησίων και των Αθηναίων.

 

Αν είχαν τηρηθεί οι νόμοι  που όρισε η Φύση εξ αρχής και εις το διηνεκές  (ή ερήμην χρόνου), αν δεν   υπήρχαν στους αιώνες   “Αθηναίοι” και “Σπαρτιάτες”, ΄Ελληνες και “Βάρβαροι”, φιλόδοξοι “Περικλείς” και αρτηριοσκληρωτικοί    “έφοροι”, όρκοι, ως “ου καταισχυνώ όπλα τα ιερά” και γονικές εντολές “ή ταν ή επι τας”,   πιθανότατα οι ιστορικοί   να  μη χρειαζόταν  καν να γράψουν   Ιστορία. Κι αν έγραφαν, σίγουρα δε θα περιέγραφαν πολέμους, λιμούς, λοιμούς, καταποντισμούς,αίμα, πόνο και δυστυχία.

Το μεγαλύτερο δώρο της Φύσης στον ΄Ανθρωπο είναι ο Νους!

Γράφαμε παλιότερα σε κείμενό μας με τίτλο

ΕΝ ΑΡΧΗ (ΟΥΚ) ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΗΝ (11/2/2017)

Ο φυσικός Νους του ανθρώπου έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Είναι προγραμματισμένος να λειτουργεί έτσι και όχι αλλιώς. Και η βασική αρετή του είναι η φυσική ΛΟΓΙΚΗ. Η Φύση, ως μοναδική πηγή «ηθικής», έχει ικανώσει το ΝΟΥ να συλλογάται φυσικά και να αντιλαμβάνεται εύκολα και καθαρά το φυσικό-ηθικό και το αφύσικο-ανήθικο. Σε κανένα, για παράδειγμα, ανθρώπινο, μη σκοτισμένο Νου, δεν υπάρχει ηθικός κανόνας, προσταγή «σκότωνε για πλάκα» ή το επίσης φρικτό και αφύσικο «το μεγάλο ψάρι να τρώει το μικρό».

Κι αν ,μεν, αυτός είναι ο ενστικτώδης προγραμματισμός της Φύσης για τα ζώα, ισχύει μόνο στο δικό τους βασίλειο. Δεν υπάρχει ίδιος προγραμματισμός για την ανθρώπινη αντίληψη, αφού, ο κατά τον Αριστοτέλη ,τον Αναξαγόρα και άλλους αρχαίους φιλοσόφους, πρύτανης ΝΟΥΣ ,δια της λογικής με την εξ-άσκηση της λειτουργίας του αυτονόητου, εξαιρετικό δώρο της μάνας Φύσης στον άνθρωπο, απαγορεύει τέτοιου είδους ζωώδεις συμπεριφορές στον άνθρωπο.

Και μπορεί ο άνθρωπος να είναι και τούτος ζώο, όμως η αισθητή διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα, είναι αυτή ακριβώς. Θέτει ακόμα και τις λειτουργίες του άγριου ενστίκτου υπό την κυρίαρχη εξουσία του ΝΟΥ. Τα ζώα δεν έχουν τέτοια ικανότητα. Και προπαντός τη δυνατότητα της επιλογής ,η οποία όχι μόνο διακρίνει τη χρησιμότητα μιας πράξης, αλλά και επιβραβεύει ή επικρίνει το αποτέλεσμά της.

Και σε άλλο κείμενό μας  με τίτλο

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ «MALE» ΄H «FEMALE».ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ (20/10/2017)

λέγαμε:

Η Φύση εξόπλισε τον άνθρωπο  με ένα υπερόπλο  που ακούει  στο όνομα ΝΟΥΣ. Είναι εκείνος που γνωρίζει αυτοματικά και από φυσικού του ,το καλό και το κακό, το ηθικό και το ανήθικο. Όπως φυσικά  ορίζει η φύση αυτές τις έννοιες  και όχι, όπως  τις αντιλαμβάνονται  οι  μεσσίες και οι σαμάνοι. « ΄Ο τι είναι φυσικό είναι και ηθικό».  Η Φύση είναι η «Λυδία λίθος» που δοκιμάζονται  οι πράξεις των ανθρώπων. Και ο Νους, ανάλογα με τις επιλογές του, παραμένει «καθαρός» στην πορεία της ζωής  ή υποβιβάζεται σε «σκοτισμένο» από τις αφύσικες- ανήθικες επιλογές του.

Να κρατήσουμε την  κατάληξη της τελευταίας παραγράφου πως

« ο Νους, ανάλογα με τις επιλογές του, παραμένει «καθαρός» στην πορεία της ζωής  ή υποβιβάζεται σε «σκοτισμένο» από τις αφύσικες- ανήθικες επιλογές του».

Οι επιλογές τους ανθρώπου είναι  απότοκα της ελεύθερης βούλησής του. Αν, όμως,  επιλέγει ό,τι η Φύση θεωρεί και καθορίζει ως ανήθικο , εκείνος  να το εκλαμβάνει ,ως ηθικό ,παραβαίνει  με τέτοιου είδους διαχείριση της επιλογής,  τους  αρχέγονους απαράγραπτους και  διαχρονικούς νόμους. Οπότε,  η τιμωρία είναι αναπόφευκτη . Και ας μη λησμονούμε τη βασική αρχή   ότι  η Φύση  δε συγχωρεί ποτέ  τη φυσική παραβατικότητα. Τιμωρεί αμείλικτα.

Αντιτάχτηκες  παράλογα στο νόμο της βαρύτητας; Θα συντριβείς. Επέλεξες τα κηρύγματα των Μεσσιών, των Σαμάνων, των Λαοπλάνων, των  Δημαγωγών ,που διαστρέφουν το φυσικό  και στη θέση του εγκαθιδρύουν το δικό τους  αφύσικο- διεστραμμένο στάτους; Η τιμωρία και σ αυτή την περίπτωση  της “΄Υβρεως” είναι αναπόφευκτη. Ο φυσικός, καθαρός νους  κατελήφθη και καταδυναστεύεται  από τον σκοτισμένο. ΄Ο, τι ηθικά χειρότερο , εκτός από  επικίνδυνο.

Να μνημονεύσουμε ένα ιστορικό παράδειγμα. Στην αρχαία  Λακεδαίμονα, όταν η Σπαρτιάτισσα μάνα  μάθαινε πως ο γιος της ΔΕΝ σκοτώθηκε στο πεδίο της μάχης, αλλά θα επέστεφε ζωντανός  στην πόλη, έμπλεη  εθνικιστικού πάθους,  περιεφέρετο στις πλατείες, τύπτουσα τα στήθη και οιμώζουσα, γιατί δεν αξιώθηκε της τύχης να υποδεχτεί το παιδί της στο νεκροκρέβατο! («΄Η ταν ή επί τας»). Απίστευτα αφύσικη διαστροφή του Νου και της Συνείδησης. Εντελώς παράλογο η μάνα να πανηγυρίζει το θάνατο  του παιδιού της για οποιοδήποτε λόγο!

 

Τρεις είναι οι κυριότεροι, ως άσπονδοι εχθροί του Νου. Η  ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ, Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ.  (Τα δύο πρώτα δεν είναι πάντα απότοκα του τρίτου κι ας τα θεωρούν πολλοί). Κι   από αυτές τις αιτίες, την τελευταία  τούτη περίοδο με την πανδημία του Κορόνα,  ο Νους  εδέχθη ισχυρότατα    πλήγματα και υπέστη  δεινή ήττα . Θα συγκεκριμενοποιήσουμε επιγραμματικά τους υπεύθυνους  άνοες,  άλογους και ασύνετους :

1.Η Ιδεοληψία και ο φανατισμός ,που γεννούν αφροσύνη και ανοησία σε συνδυασμό με όλες τις λοιπές…αρετές των αυταρχικών καθεστώτων, όπως αυτό της Κίνας, ήταν η κυρίαρχη αιτία της ανεμπόδιστης και εύκολης  εξάπλωσης του ιού.  ΄Ηδη από τον Οκτώβριο του 2019 το καθεστώς γνώριζε  την ύπαρξή του “Κορόνα” και την επικινδυνότητά του , αλλά το  απέκρυψε.  Σε αυτού του είδους τα καθεστώτα η απόκρυψη, το άκρως απόρρητο, αλλά και… η  δράση των μυστικών υπηρεσιών θεωρούνται  από τα χειρότερα και πλέον επικίνδυνα γνωρίσματά τους (π.χ Τσέρνομπιλ).  Η εγκληματική κινέζικη κυβέρνηση αποκάλυψε τελικά την ύπαρξη του φονικού ιού το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου 2020,όταν  πια είχε μολυνθεί ένα μεγάλο  μέρος του πληθυσμού της γης ( τα κρούσματα  μετριούνται  σε εκατομμύρια και όχι σε χιλιάδες,όπως τα δίνουν οι κυβερνήσεις),  εξαιτίας της άνθισης του κινέζικου εμπορίου παγκόσμια και του συχνότατου συγχρωτισμού  των Κινέζων για λόγους κυρίως εμπορικούς    με τους πληθυσμούς των άλλων χωρών.

2. Η έλλειψη εμπειρίας και εξειδικευμένης γνώσης για το συγκεκριμένο ιό της αρμόδιας  πανεπιστημιακής κοινότητας, η οποία στην κυριολεξία  …συνελήφθη εξ απήνης σε παντελή άγνοια. Κι αντί οι περισσότεροι γιατροί και οι ειδικοί επιστήμονες να επιδείξουν συμπεριφορά ανάλογη  της ιδιότητάς τους , παρασυρόμενοι από το δέλεαρ της δημοσιότητας  υπέκυψαν στις απαιτήσεις  για τρομολαγνεία  της βιομηχανίας παραπληροφόρησης.Κι αντί να ενημερώνουν και να διαφωτίζουν στο μέτρο που κι εκείνοι  ήταν ειδήμονες την κοινωνία,  επιδόθηκαν σε  ένα πρωτοφανές όργιο παραπληροφόρησης,συναισθηματικής φόρτισης των μαζών για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους.  Το  αποτέλεσμα ήταν αυτό ακριβώς που επιδίωκε και είναι  το βασικό συστατικό των media . Να  ενσπείρουν   σύγχυση,  πανικό,αβεβαιότητα και αλαλούμ  στον τρόπο που όφειλαν ο πολίτες να συμπεριφερθούν.

3. Η ανικανότητα και η δημαγωγική τακτική των κυβερνήσεων στη Ευρώπη στην αντιμετώπιση της εξάπλωσης του ιοί. Χαρακτηριστικά παραδείγματα  η   Ιταλία,η  Ισπανία, η Ελλάδα, η Γαλλία και η Αγγλία.  Στη Ιταλία,  ενώ μαινόταν ιός στην Κίνα, η (ακροδεξιά) κυβέρνηση, δεν έλαβε κανένα μέτρο για την απαγόρευση εισόδου Κινέζων εμπόρων και εμπορευμάτων,αλλά και τουριστών,   που  κατέκλυζαν καθημερινώς τη χώρα. Τουλάχιστον δυο εβδομάδες πριν τη λήψη των πρώτων μέτρων, τα κρούσματα  μετρούνταν   σε εκατοντάδες χιλιάδες και τις πρώτες ημέρες των μέτρων σε εκατομμύρια.

Στο μεταξύ, οι καθολικές εκκλησίες συνέχισαν  κανονικά τη λειτουργία τους  με το συνωστισμό απέραντου πλήθους μια και οι Ιταλοί  σεμνύνονται για την καθολική τους πίστη  και τον Πάπα. Ο  θρησκευτικός  φανατισμός (φονταμενταλισμός) των Χριστιανικών δογμάτων και όχι μόνο των Καθολικών,  η αφροσύνη και  ο καιροσκοπισμός των εκκλησιαστικών ηγετών,  σε συνδυασμό με την ανοησία την έλλειψη παιδείας  και τις προκαταλήψεις   των θρησκευτικών μαζών, εν μέσω της έξαρσης της επιδημίας σε πολλές χώρες, επέτειναν τη διάδοση και  την αδυναμία αναχαίτισης  του ιού με τις συγκεντρώσεις ,τις τελετές και τις άλλες θρησκευτικές συνήθειες. Ιδιαίτερα επικίνδυνη και υπεύθυνη για τη μετάδοσή του ιού υπήρξε η λεγόμενη “θεία μετάληψη” ( λόγω της χρήση κουταλιού) ,η οποία  θεωρείται από τα χριστιανικά  δόγματα  “Μυστήριο”, αφού το απλό ψωμί και το κρασί για τους Ορθόδοξους και τους Προτεστάντες  (όστια για τους Καθολικούς) μετατρέπεται σε σώμα και αίμα του Χριστού!

Αλλά και παρά την απαγόρευση,  στη Βόρεια Ιταλία κυρίως,   εισέρχονταν για εβδομάδες  μετά την εφαρμογή των μέτρων πολυάριθμοι  επισκέπτες και εμπορικά πλοία. ΄Ιδια συμπεριφορά επέδειξαν  η  Ισπανία και η Αγγλία. Μέχρι πριν λίγες εβδομάδες και στις δυο χώρες  καταστήματα, κέντρα διασκέδασης,  γήπεδα, πάρκα, ακόμα και  εκπαιδευτικά ιδρύματα παρέμεναν ανοιχτά.  Είναι κατανοητό πως  πλέον τα κρούσματα κι εκεί, όπως και στη Ιταλία δε μετριούνται πια σε   χιλιάδες, αλλά σε εκατομμύρια.

4. Η ανεύθυνη συμπεριφορά του όχλου,που αδυνατεί να απεξαρτηθεί από κάθε είδους προπαγάνδα,ειδικά των Μέσων παραπληροφόρησης και των ποικίλων  εξουσιών ,να αναπτύξει-αντιτάξει  προσωπική,  ατομική συνείδηση  με κύρια χαρακτηριστικά  τον  αυτοέλγχο, την αυτοπειθαρχία  και την  αυτοδιαχείριση. Αντίθετα, ανάπτυξε συμπεριφορά όχλου και αφέθηκε στον πανικό, τη σύγχυση και την παραπληροφόρηση,που υπήρξε και ο βασικός στόχος του “Τύπου” αυτές τις ημέρες.

 Ο εισβολή του Κορόνα, αν και  σε καμιά περίπτωση δεν υπήρξε χειρότερη από άλλες επιδημίες και πανδημίες, ούτε καν από τη συνηθισμένη γρίπη,  εξ αιτίας της οποίας κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους 250-500 χιλιάδες (ο κορονοϊός ούτε και στο χειρότερο σενάριο  δε  θα πλησιάσει αυτούς τους αριθμούς ), όμως βάρυνε ως απειλή δυσανάλογα της επικινδυνότητάς  του για άλλους, ιδιαίτερους  λόγους που θα αναπτύξουμε σε καινούριο θέμα. Αυτή όμως η παγκόσμια αναστάτωση που προκάλεσε, έστω και αν  ήταν υπερβολική, έδειξε εκείνο που πάντα υποστηρίζαμε εδώ. Την ανάγκη  σύστασης      ΕΝΟΣ  ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ (ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ (“ΟΜΑΔΑ ΣΟΦΩΝ “), με ουσιαστική ισχύ (νομική, εκτελεστική,στρατιωτική,οικονομική) και  επίσημη αναγνώριση από όλα τις χώρες. ΄Ενας τέτοιος   Οργανισμός  θα μπορούσε να συντονίσει και να επιβάλει  μέτρα με δικές του αποφάσεις και υποχρεωτική συμμόρφωση των κυβερνήσεων σε όλη την παγκόσμια  κοινότητα. Και όχι μόνο σε πανδημίες και άλλες μεγάλες, φυσικές καταστροφές

Η ίδρυση και η λειτουργία αυτού του  παγκόσμιου  Οργανισμού είναι ανάγκη να αντικαταστήσει μια μέρα τον ανίσχυρο και διακοσμητικό πλέον   ΟΗΕ ,αλλά και πολλούς από τους λοιπούς, γνωστούς παγκόσμιους  οργανισμούς, που υπολειτουργούν.    Τα μέλη του, αναγνωρισμένης από το έργο τους  σύνεσης, αγχίνοιας, εξειδίκευσης  και ανθρωποκεντρικής ιδεολογίας , θα έχουν την εξουσιοδότηση να (δια)χειριστούν κρίσης, να  σταθεροποιούν με τη δράση  τους την ειρήνη και να προωθούν την εξέλιξη της προόδου και του πολιτισμού της παγκόσμιας κοινότητας . Γι αυτή την “ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ”  θα μιλήσουμε και πάλι αναλυτικά σε άλλο  κείμενό μας.