1. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Ο ESM χαιρετίζει την ολοκλήρωση του μνημονίου -«Η Ελλάδα πρέπει να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις εάν θέλει να γίνει success story»
«Με δάνεια 190,8 δις ευρώ, ο EFSF- ESM είναι μακράν ο μεγαλύτερος πιστωτής της Ελλάδας», τονίζει σε ένα πολυσέλιδο «αποχαιρετιστήριο» αφιέρωμα ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Στήριξης στην αυγή της 20ης Αυγούστου, σημειώνοντας ότι το ποσό αυτό ξεπερνά το ΑΕΠ της χώρας.
«Η Ελλάδα είναι η πέμπτη χώρα μετά από την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Κύπρο, η οποία εξέρχεται από τα προγράμματα του EFSF και του ESM. Δεδομένου ότι ο EFSF και ο ESM είναι οι μεγαλύτεροι πιστωτές της χώρας, διακρατώντας το 55% του ελληνικού δημοσίου Χρέους, τα συμφέροντά μας είναι «δεμένα» με αυτά της Ελλάδας», επισημαίνει ο Κ. Ρέγκλινγκ, χαιρετίζοντας την έξοδο της χώρας από την πολυετή παραμονή σε Μνημόνια, συμπληρώνοντας ότι μπορεί να γίνει success story, εφόσον συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις.
Αφήνοντας κανείς στην άκρη τα αντίστοιχα σχόλια του επικεφαλής του Eurogroup, που τύποις είναι και πρόεδρος του Συμβουλίου Διοικητών του ESM κι εν αναμονή των αντίστοιχων δηλώσεων στην προγραμματισμένη για σήμερα πανηγυρική συνέντευξη Τύπου από τον Επίτροπο Μοσκοβισί, θα πρέπει να σταθεί κανείς στους απίστευτους αριθμούς που ζαλίζουν. Το σύνολο των εκταμιεύσεων από το Μάιο του 2010, που η Ελλάδα μπήκε στο τούνελ, ως σήμερα, ανέρχεται σε 288,7 δις ευρώ, ενώ αν αφαιρέσει κανείς τα 10,9 δις ευρώ που επέστρεψε ο Γ. Βαρουφάκης στις αρχές του 2015 ως αχρησιμοποίητα κεφάλαια του ΤΧΣ για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, μιλάμε για έναν όγκο δανείων που φτάνει στα 278 δις ευρώ.
Αυτός ακριβώς ο όγκος των δανείων, σε συνδυασμό με το χρονοδιάγραμμα εξόφλησης τους στη δεκαετία του 2060, έβαλε την Ελλάδα στον «κορσέ» της «ενισχυμένης εποπτείας», που θα διαρκέσει ως τα μέσα του 2022, με τη βασικότερη υποχρέωση να είναι η επίτευξη πλεονασμάτων 3,5%. Όπως σημειώνει, πάντως, στο ενημερωτικό του υλικό ο ESM, οι δικοί του κανόνες επιβάλλουν τη στενή παρακολούθηση της Ελλάδας (Μηχανισμός Early Warning System) ως την πλήρη εξόφληση όλων των δανείων του και όχι απλώς ως την αποπληρωμή του 75%, που προβλέπουν οι κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Σε μια ιστορική αναδρομή από το Φθινόπωρο του 2009, όταν αποκαλύφθηκε ότι το έλλειμμα ήταν 15,1% και όχι 3,7%, ο ESM παραθέτει τις μεταρρυθμίσεις ήτοι τα μέτρα που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα, αν και με πιο… κομψό τρόπο: περικοπές συντάξεων και μισθών, κατάργηση Δώρων, αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αυξήσεις άμεσων κι έμμεσων φόρων, ανατροπές στα εργασιακά, άνοιγμα αγορών κι επαγγελμάτων, εξυγίανση τραπεζικού συστήματος κ.λ.π. Ο ESM παρατηρεί, δε, ότι η Ελλάδα έχει κι άλλες προκλήσεις να αντιμετωπίσει, θυμίζοντας τις «ουρές» του 3ου Μνημονίου που πρέπει να υλοποιηθούν, αλλά αποφεύγοντας τις σαφείς αναφορές στις περικοπές των συντάξεων από 1/1/2019.
Εν αναμονή, δε, της ενεργοποίησης των μέτρων ελάφρυνσης που αποφασίστηκαν τον Ιούνιο στο Eurogroup, ο ESM υπενθυμίζει ότι λόγω των εξαιρετικά ευνοϊκών όρων χρηματοδότησης η Ελλάδα εξοικονομεί δαπάνες τόκων, οι οποίες για το 2017 υπολογίζονται σε 12 δις ευρώ. Όσον αφορά στις προηγούμενες παρεμβάσεις για το Χρέος, από το PSI περιορίστηκε κατά περίπου 107 δις ευρώ, από τα βραχυπρόθεσμα μέτρα που εφαρμόστηκαν πέρσι το Χρέος θα «ψαλιδιστεί» κατά περίπου 25% ως το 2060, ενώ άλλο 30% θα είναι το όφελος από τα μεσοπρόθεσμα μέτρα του Ιουνίου.
-
Σε μια ιστορική αναδρομή από το Φθινόπωρο του 2009, όταν αποκαλύφθηκε ότι το έλλειμμα ήταν 15,1% και όχι 3,7%,
Να θυμήσουμε πως την εποχή εκείνη την εξουσία στην Ελλάδα ασκούσε η Ν.Δ, και ήταν αυτή που διπλασίασε το χρέος, έφτασε το έλλειμμα στο 15,5 (σύμφωνα με τα δικά μας στοιχεία) και ο επικεφαλής της κυβέρνησης ανιψιός Κώστας Καραμανλής, το έδινε γύρω στο 3.7% . Σήμερα , η ίδια παράταξη, αντί τα στελέχη της τότε κυβέρνησης να είναι φυλακή, υβρίζει, ειρωνεύεται, μεταθέτει αλλού τις ευθύνες της, εξαπατά το εκλογικό σώμα και προκαλεί ανερυθρίαστα. Ποιος είναι ο υπεύθυνος γι΄αυτή την εξέλιξη; Μα,ο ίδιος ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας που έθεσε στο δικαστικό απυρόβλητο εκείνα τα στελέχη της Ν.Δ με αντάλλαγμα να φτιάξει κυβέρνηση με το δανεικό καραμανλικό Πάνο Καμμένο.
2. Η οικονομία που στηρίζεται στο δανεισμό είναι καταδικασμένη ,αργά η γρήγορα, να καταρρεύσει, επειδή έχει την “κατάρα ” της Ιστορίας. Για το λόγο αυτό, δε θα μπορούσε ποτέ να αποτελέσει εσαεί την πραγματική μορφή της οικονομίας που χρειάζεται ο άνθρωπος.
Η χρεοκοπία της Ελλάδας και των άλλων χωρών το απέδειξαν. Διαρκής, ασφαλής και χωρίς κλυδωνισμούς τέτοια οικονομία δε θα υπάρξει στον κόσμο. Το χρυσό Μέλλον των ανθρώπων ,θα σηματοδοτηθεί πρωτίστως από την υιοθέτηση και εφαρμογή της γνωστής οικονομικής αρχής, που είναι η μόνη γνήσια και ιστορικά αποδεκτή: ” ΄Ο,τι παράγεις, καταναλώνεις”.
΄Ολα τα άλλα, είναι οικονομικά φληναφήματα των οικονομολόγων, αλλά και πονηρές και ανήθικες τακτικές των τραπεζιτών και όσων τρέφονται από την παρασιτική αυτή μορφή της οικονομίας του δανεισμού. Οποτε, αν το Χρέος θα «ψαλιδιστεί» κατά περίπου 25% ως το 2060″ ,που αναφέρει η ανακοίνωση του ESM , μάλλον θα είναι μια προσδοκία των δανειστών χωρίς εκπλήρωση.
2. α. Το Κατάρ σώζει την Τουρκία -Δίνει 15 δισ. δολάρια
Οι κεντρικές τράπεζες του Κατάρ και της Τουρκίας συνήψαν συμφωνία ανταλλαγής συναλλάγματος για να προσφερθεί ρευστότητα και υποστήριξη στη χρηματοπιστωτική σταθερότητα στην Τουρκία.
Αυτό ανακοίνωσε την Κυριακή το κεντρικό πιστωτικό ίδρυμα του εμιράτου, μερικές ημέρες αφότου η Ντόχα, σύμμαχος της Άγκυρας στον Κόλπο, δεσμεύθηκε να διαθέσει 15 δισεκατομμύρια δολάρια για να τονώσει την τουρκική οικονομία.
β. Πυροβολισμοί κατά της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Αγκυρα -Αγνωστος άνοιξε πυρ
Άγνωστος άνοιξε πυρ με στόχο την πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αγκυρα, τα ξημερώματα της Δευτέρας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την Αγκυρα, οι δράστες επέβαιναν σε όχημα και ένας εξ αυτών άρχισε να πυροβολεί κατά του κτιρίου.
Στις 05:00 τα ξημερώματα, άγνωστος σε λευκό αυτοκίνητο άνοιξε πυρ προς το κτίριο της αμερικανικής πρεσβείας των ΗΠΑ. Ο δράστης πυροβόλησε τουλάχιστον τέσσερις φορές, αλλά δεν προκάλεσε θύματα, παρά μόνο ζημιές σε τζάμια του κτιρίου.
Αυτό το νέο πολύ σοβαρό περιστατικό έρχεται να προστεθεί στο κλίμα έντασης ανάμεσα στην Τουρκία και τις ΗΠΑ, μετά τα μέτρα του Ντόναλντ Τραμπ που έχουν φέρει την τουρκική οικονομία σε πολύ δύσκολη θέση και τη λίρα σε… ελεύθερη πτώση.
Το Κατάρ,είναι από τους βασικούς υποστηρικτές και χρηματοδότες της διεθνούς Ισλαμικής τομοκρατίας. Από την άλλη, ο δικτάτορας της Τουρκίας γνωστός συνεργάτης των Τζιχαντιστών. Και είναι αστείο να νομίζει κανείς πως οι Αμερικανοί θα αφήσουν αναπάντητη αυτή την πρόκληση της οικονομικής βοήθειας του Κατάρ.
Οι Αμερικανοί θα σταματήσουν να έχουν την Τουρκία στο στόχαστρο, μόνο αν ανατραπεί ο “Σουλτάνος” και επανέλθη η χώρα στη Νατοϊκή αγκαλιά. Κι αυτό θα γίνει με τις κοινωνικές αναταραχές που θα ξεσπάσουν στη χώρα σύντομα , εξαιτίας της καταβαράθρωσης της τούρκικης οικονομίας.
Αυτό είναι το σχέδιο της Αμερικής. Και είναι σίγουρο πως θα το φέρουν εις πέρας. Και όσο πληθαίνουν περιστατικά σαν τη χτεσινή επίθεση στην αμερικάνικη πρεσβεία και τις συμβολικές καύσεις του αμερικάνικου νομίσματος στη χώρα, ο δικτάτορας “σωρεύει άνθρακας επί της κεφαλής αυτού”.
Ούτε το Κατάρ,ούτε η Ρωσία μπορούν να σώσουν πια τον παρανοϊκό Ερντογάν. Το τέλος του εγγύς!
3. Αδωνις Γεωργιάδης: «Ο,τι πιο χυδαίο και τοξικό ο Τσίπρας μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο»
Δεν είναι απλά ανιστόρητες αυτές οι κορώνες. Είναι κραυγές ψυχοπαθητικά φανατικού τύπου.
Στην Ελλάδα της δράσης των ακροδεξιών Γερμανοτσολιάδων, των κουκουλοφόρων, των Μάυδων και των Χιτών ,ομοϊδεταών του παραπάνω αμετροεπούς τρόφιμου της φαρμακοβιομηχανίας Novartis , στη χώρα που η επάρατος Δεξιάς επί χρόνια ολόκληρα διέπραξε κάθε είδους έγκλημα , βγαίνει ο εντελώς πλέον σαλαμένος από την τύφλα και το φόβο της τιμωρίας ΄Αδωνις και μας αποκαλύπτει πως ο Αλέξης Τσίπρας είναι ό,τι χειρότερο μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο!
Δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί του. ΄Εχει χάσει πια το μέτρο. Είναι απλώς ένας φαιδρός τύπος,που μόνο γέλια μπορεί να προκαλούν η παρουσία και τα λέγόμενά του. Εκεί οδηγούν ο πανικός, ο φανατισμός, η τύφλα και η παράνοια.
4. ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ
Σάλος με ανάρτηση του Δήμου Βερύκιου με την «Παναγία την Αρουραία»
Σάλος προκλήθηκε με ανάρτηση του δημοσιογράφου Δήμου Βερύκιου, με πολιτικά μηνύματα υπέρ της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και του Μεγάρου Μαξίμου, ειδικά υπέρ του Θανάση Καρτερού, στην οποία εικόνιζε την Παναγία και τον Ιησού με πρόσωπα αρουραίων.
Στην αρχική του ανάρτηση ο δημοσιογράφος έγραψε:
«Διαβάζω πύρινα Αυγουστιάτικα άρθρα κατά Καρτερού & Μαξίμου από την “Παναγιά την Αρουραία”, προφανώς γραμμένα στον ιδιόκτητο δρυμό που απόκτησε με την βοήθεια εθνικού εργολάβου… Χιλιες φορες με τον «φευγάτο» Καρτερό παρα με την φιλάργυρη αρουραία…».
Λίγο μετά την θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε η φωτογραφία με το πρόσωπο της Παναγίας και τον Ιησού που είχε αντικατασταθεί από αρουραίους, ο Δήμος Βερύκιος κατέβασε την εικόνα, γράφοντας στο Twitter: «Κατέβασα την φωτο με την “Παναγία την Αρουραία” γιατί δεν έχω χρόνο να κυνηγώ ανεμόμυλους & να αντιπαλεύω τον κομματικό & θρησκευτικό φανατισμό. Βλέπετε δεν τους απασχολεί να μάθουν ποια είναι η Αρουραία με τα πύρινα Αυγουστιάτικα άρθρα από τον ιδιόκτητο Δρυμό! Στρουθοκάμηλοι».
Και συνεχίζοντας τις αναρτήσεις του, προσπάθησε να ζητήσει συγνώμη από τους πιστούς εάν τυχόν τους προσέβαλε, λέγοντας πως δεν είχε καμία πρόθεση να κλονίσει την πίστη των Χριστιανών.
“Δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν κρατιούνται”…θεομπαίχτη, Βερύκιε. Μόλις σου τη βγήκανε με τις διαμαρτυρίες και τα τρολλαρίσματα, άρχισες τα γλειψίματα και τις υποκλίσεις. Και καλά -μη βαράτε ρε, παιδιά κι εγώ Ορθοδοξάρα είμαι, όπως και το αφεντικό μου ο Κοντομηνάς ,ο Μέγας ΄Αρχων του Πατριαρχείου!
Από ποιους ζητάς συγγνώμη και γιατί, πληρωμένε κονδυλοφόρε; Γιατί διακρίνεις την Ελένη Λουκά από τους υπόλοιπους πιστούς; Δεν είναι όλοι τούτοι, μαζί και συ, μια φάρα υποκριτών, ανήθικων,ανερμάτιστων και φανατικών; Ποιος λογικός άνθρωπος παίρνει στα σοβαρά τη θρησκεία ,τα αφελή ιερά της κείμενα και τους εκπροσώπους της; Πιστεύεις, λοιπόν, κι εσύ στο Γιαχβέ, τον Ιησού Χριστό που…αναστήθηκε και στα άγια μας μυστήρια και θέλεις να σε θεωρούμε σοβαρό;
“Ουαί υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί”.΄Ολα για το παντεσπάνι που σας ταϊζει ο Κοντομηνάς. Θυσία στο Μαμμωνά.
Αλλά, είπαμε. Ο καλύτερος δημοσιογράφος έχει σκοτώσει τη μάνα του. Εσύ είσαι ανάμεσα στους καλύτερους, Δήμο μας;
5. Η Μάρω Κοντού απαντά μετά από χρόνια στο αν η Βουγιουκλάκη της πήρε τον άνδρα
Ελαμψαν και οι δυο στα χρόνια του χρυσού ελληνικού κινηματογράφου.
Με τρόπο διαφορετικό βέβαια, ήταν, άλλωστε και διαφορετικές γυναίκες.
Ο λόγος για την ναζιάρα σταρ Αλίκη Βουγιουκλάκη με το πονηρό βλέμμα και την Μάρω Κοντού, το απόλυτο θηλυκό.
Οι δυο τους, γραφόταν, δεν είχαν καλές σχέσεις. Με αφορμή τη συμμετοχή της Μάρως Κοντού στη θεατρική παράσταση «Χτυποκάρδια στο θρανίο», που πρωταγωνιστούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Βασίλης Μπουζιώτης της Real News ρώτησε την ηθοποιό για τη φημολογούμενη κακή της σχέση με την ξανθιά σταρ.
«Είχαμε παίξει μαζί στη «Σωφερίνα”. Μια χαρά σχέση είχαμε. Ξέρω τι θα ρωτήσετε! Γι’ αυτό που συζητιέται τόσο έντονα πως μου πήρε τον άντρα. Αυτά, αγαπητέ μου, είναι σαχλαμάρες. Για να μπει ένα τρίτο πρόσωπο σε μία σχέση, πάει να πει πως υπάρχει μια χαραμάδα για να εισβάλει… Πάει να πει πως κάτι έχει τελειώσει και δίνεται η ευκαιρία να μπει στη μέση ένας τρίτος ή μία τρίτη. Κάναμε παρέα με την Αλίκη και μετά την ταινία -μαζί μας ήταν και η αγαπημένη φίλη Σμάρω Στεφανίδου».
Ουσιαστικά η Μάρω Κοντού παραδέχεται τη σχέση που σύναψε ο τότε σύζυγός της Αριστείδης Καρύδης Φουκς (Ντίντης) με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, λέγοντας ότι δεν της πήρε τον άνδρα μιας και η σχέση τους είχε ήδη ραγίσει…
Η ίδια η Μάρω Κοντού, άλλωστε, έχει μιλήσει στο παρελθόν ανοιχτά, πολλές φορές, τόσο για τον άπιστο σύζυγό της, όσο και για τη σχέση του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη.
Το έκανε για πρώτη φορά, μάλιστα, λίγα μόλις χρόνια μετά το χωρισμό της από τον Φουκς, μιλώντας στον Ταχυδρόμο. «Παρόλο που η Αλίκη είναι πάρα πολύ γοητευτική γυναίκα, εγώ δεν θα την θεωρούσα ποτέ επικίνδυνη. Και σημειώστε αυτό που θα σας πω. Αν εγώ θέλω να κρατήσω έναν άντρα, είμαι απολύτως σίγουρη ότι δεν πρόκειται να μου τον πάρει καμία άλλη. Επομένως, αν μου τύχει να μου έχει πάρει μια γυναίκα έναν άντρα θα πει ότι εγώ τον άφησα πρώτη. Σας παρακαλώ αυτό να το γράψετε έτσι ακριβώς.»
Πούλησαν, εκτός των άλλων, ξεδιάντροπα τα κορμιά τους στη οθόνη και τη σκηνή .Παζάρια γερά.΄Ολη αυτή η ανεκδιήγητη γενιά της Βιουγιουκλάκη και της Μάρως Κοντού,που υπηρέτησαν την…Τέχνη, δίδαξαν ήθος ,συμπεριφορές, αρχές και αξίες την ελληνική κοινωνία. ΄Ολα βρώμικα, στρεβλά και αφύσικα.
Το σινεμά είναι ένα σχολείο. Κι εκείνο της δεκαετίας του ΄60 είχε τους χειρότερους δασκάλους. Τα αποτελέσματα απόλυτως ορατά σήμερα στην ελληνική κοινωνία. Η ευθύνη όλου αυτού του…καλλιτεχνικού συρφετού στη διαμόρφωση της παθογένειας της ελληνικής κοινωνίας είναι τεράστια .
Διαβάστε τη συνέντευξη της κυρίας…απόλυτο θηλυκό,που δεν της φεύγει άμα θέλει κανένα σερνικό! Μια από εκείνα τα ψώνια που απέδειξαν πως όντως για τους ανεγκέφαλους “το μ@νι σέρνει καράβι”.Δεν είναι απλώς παλιάνθρωποι. Είναι εγκληματίες Πήραν γενιές ολόκληρες στο λαιμό τους.
6. Απίστευτο! Η Αζια Αρτζέντο, που πρώτη κατηγόρησε τον Γουάινστιν, κατηγορείται για αποπλάνηση ανηλίκου!
Η τελευταία σύντροφος του Άντονι Μπουρντέν και πρωτοστάτης του κινήματος Me Too, Άζια Αρτζέντο, κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση ενός νεαρού ηθοποιού.
Η 42χρονη Αρτζέντο κατηγορείται πως επιτέθηκε σεξουαλικά στον Τζίμι Μπένετ, όταν αυτός ήταν 17 ετών, σε δωμάτιο ξενοδοχείου στην Καλιφόρνια τ
Η 42χρονη ηθοποιός του σέρβιρε αλκοόλ και στη συνέχεια τον φίλησε και τον έριξε στο κρεβάτι όπου του έκανε στοματικό σεξ, προτού ανέβει επάνω του και τον κακοποιήσε σεξουαλικά.
΄Αλλοι πάλι τούτοι στο Χόλιγουντ που έκαναν το σεξισμό …Τέχνη. Αν σήμερα 12χρονα παιδιά λιώνουν όλη μέρα στα πορνό και τις τσόντες, απολύτως υπεύθυνοι είναι οι πορνοστάρ,σαν την παραπάνω και οι προαγωγοί τους.
Στο τέλος, βέβαια,όπως συμβαίνει πάντα ,η πόρνη κατηγορεί για διάφορα τον νταβατζή της και κυρίως γιατί… της τρώει τα λεφτά. Η γνωστή χιλιοπαιγμένη ταινία.
Μην πιστεύετε λέξη απ όσα λένε. “΄Ολα τα γουρούνια έχου την ίδια μούρη”.΄Αντρες και γυναίκες στο Χόλιγουντ. Ακόμα και οι… σοβαροφανείς υπηρέτες της βιομηχανίας θεάματος. Τύποι ανήθικοι, αλλοπρόσαλλοι, ψωνισμένοι, εξαρτημένοι από το χρήμα, τη δημισιότητα και την κοκαϊνη.