Και να ζορίσει κανείς τα πράγματα για να βρει και να ανεβάσει θέμα επίκαιρο και ζουμερό σήμερα,δε θα τα καταφέρει. Επαναλήψεις και ειδήσεις άνευ ουσίας.
Η εμπορική δημοσιογραφία,βέβαια, τρέμει αυτή τη διαπίστωση. Και επινοεί θέματα εκ του μηδενός. Για να γεμίσει σελίδες ,να παρουσιάσει δελτία.
Η ιστορική δημοσιογραφία δεν έχει τέτοια προβλήματα.Δεν αγχώνεται να ψάχνει θέματα, μόνο και για να τηρηθεί η ημερίσια συνήθεια να μη μένει κενή καμιά ημερομηνία.
Δν τραβάμε την είδηση από τα μαλλιά, αν δεν είναι ώριμη ακόμα. Ούτε επινοούμε ή κατασκευάζουμε ειδήσεις.
Οπότε….ες αύριον τα σπουδαία. Αν,φυσικά υπάρξουν τέτοια.