ΑΡΚΑ,ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΟΣΑ ΝΟΕΙΣ;

1. Κατερίνη: Αποδοκίμασαν άγρια υποψήφιους ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

“…Κάτοικοι της Κατερίνης είχαν συγκεντρωθεί και  το «θερμόμετρο» ανέβηκε περισσότερο, όταν  αρκετά στελέχη και φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ διαπληκτίστηκαν με τον κόσμο.

…Για «καμιά εικοσαριά» φασίστες έκανε λόγο ο Κώστας Αρβανίτης, αναφερόμενος σε εκείνους που αποδοκίμασαν άγρια τον ίδιο και τον επίσης υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, Αλέξανδρο Νικολαΐδη, στην Κατερίνη.

Υπενθυμίζεται ότι έξω από την εκδήλωση είχαν συγκεντρωθεί πολίτες που φώναζαν συνθήματα κατά της κυβέρνησης και της Συμφωνίας των Πρεσπών.

Στη δήλωσή του, ο Κώστας Αρβανίτηςαναφέρει ότι έξω από το Επιμελητήριο οι συγκεντρωμένοι «με επικεφαλής πρώην υποψήφιο βουλευτή της Χρυσής Αυγής, άρχισαν να απειλούν, να βρίζουν και να πετάνε μπουκάλια, ελπίζοντας ότι θα κατορθώσουν να ματαιώσουν την εκδήλωση». «Η απάντησή μας ήταν μια φράση: “Ο φασισμός θα βλέπει μόνο ήττα από το λαό μας» και η Κόκκινη Καρφίτσα  αναφέρει ακόμη και καταλήγει ότι η εκδήλωση έγινε «κανονικά και με μεγάλη επιτυχία».

Δεν περιμέναμε τον υποψήφιο βουλευτή να μας πει πως οι λογής, πάντα 10-20, “Αγανακτισμένοι”  σε τέτοιες εκδηλώσεις, είνα ναζί και ακροδεξιοί τραμούκοι της Ν.Δ.  Ούτε προκαλεί εντύπωση πως η “πατσαβούρα”  του  ιδιοκτήτη της  iefimerida.gr , Χρήστου Ράπτη, είναι κρυφοφασιστική, πέρα από πορνοφυλλάδα.

Με την αναφορά στο περιστατικό, θέλουμε να επισημάνουμε το φαινόμενο  που επανειλημμένα επισημαίνουμε εδώ και το  παλεύουμε με νύχια και δόντια . Την άβυσσο του κιτρινισμού που έχει κατρακυλήσει, ιδιαίτερα, σύμπας    ο  δεξιο-ακροδεξιο-βασιλικό-ναζιστικός Τύπος. Αδίστακτοι, ανεξέλεγκτοι, καιροσκόποι κάνουν τη “μέρα, νύχτα”, το “άσπρο, μαύρο”. Ασελγούν ατιμώρητοι και προκλητικοί στην είδηση, την πληροφόρηση, την κριτική.

Και για του λόγου το αληθές. Τί μας λέει το έντυπο του φασιστικού βόθρου παραπάνω; Πως οι διαμαρτυρίες έγιναν από …πολίτες, κόσμο  και κατοίκους της Κατερίνης! ΄Ετσι και δεν είχαμε από πρώτο χέρι την πληροφορία πως καμιά εικοσαριά χρυσαυγίτικο αληταριό ήταν ο “κόσμος” και οι “πολίτες” ,θα νομίζαμε πως η μισή Κατερίνη είχε κατέβη στην πλατεία και είχε  πάρει με σπασμένα μπουκάλια και πέτρες τους συγκεντρωμένους στην εκδήλωση.  Τέτοια αισχρή, εγκληματική παραπληροφόρηση.

 Αφού  ο Τύπος στην Ελλάδα από τα χέρια του Λαμπράκη,του Μπόμπολα και το Μομφερράτου, πέρασε σήμερα  στα χέρια του Μαρινάκη,του Ράπτη και του  Τράγκα,  η Ελλάδα θα συνεχίζει να κατέχει  το ρεκόρ τριτοκοσμικού  κιτρινισμού και στον ευαίσθητο τομέα  της ενημέρωσης, του Τύπου. Μια από τις χειρότερες παθογένειες του τόπου. Χρόνια, μάλιστα και με τρομακικές συνέπειες για τη χώρα.

΄Οσο οι κυβερνήσεις συνεχίζουν να παραδίδουν τα Μέσα Ενημέρωσης σε   ιδιοκτήτες που καταβάλουν το υψηλό  τίμημα  της αγορά τους από ναρκοδολάρια, μαφιόζικο και μαύρο χρήμα,το σώμα των ψηφοφόρων μια Κυριακή πρωί,  θα αφήνει τους καναπέδες  μπροστά στις οθόνες, μετά το ολονύχτιο όργιο παραπληροφόρησης με τις πέτσινες δημοσκοπήσες  των Χατζηνικολάου” και “Νικολακόπουλων” ,για να προσέλθη στις κάλπες και να επιλέξει τον… καλύτερο. Εν προκειμένω,  βέβαια,  “καλύτερος”  αναδεικνύεται  αυτός που υποστηρίζεται από  πληρωμένους  κοντυλοφόρους με περισσότερο θράσος,  προκλητικότητα και  θεατρινισμό στα  χαλκεία,που ακρωτηριάζεται η   γνήσια  πληροφόρρηση.

΄Ενα δράμα ζει η χώρα. ΄Εναν εφιάλτη που διαρκεί, όσο η νύχτα του Μεσαίωνα  δε  λέει να τελειώσει στην Ελάδα και για τον κορυφαίο θεσμό μιας ευνομούμενης πολιτείας,όπως είναι ο Τύπος.

2. ΝΕΟ ΣΚΙΤΣΟ
Ο Αρκάς «ξαναχτυπά»: Σατιρίζει την… «τυμβωθηρία» του Τσίπρα 

Με τη νέα γκάφα του Αλέξη Τσίπρα επέλεξε να ασχοληθεί ο Αρκάς.

Δύο είναι οι ύψιστες αρετές του ανθρώπου, παραδομένες στις γενιές από την αρχαία  ελληνική αγχίνοια. Η αυτογνωσία και  η παρεπόμενη-συνεπακόλουθη  αρετή του αυτοσεβασμού.

Ο παλιάνθρωπος, ο ανήθικος (υπό τη δεσμευτική έννοια του αφύσικου), ούτε νοιάζεται να ενδοσκοπήσει-ακτινογραφήσει τα “μέσα” του, αλλά ούτε φυσικά εκτιμά αυτό που είναι και κάνει.  Παράλληλα,  το τίμημα, ακριβώς,   της έλλειψης των συγκεκριμέων αρετών, έχει επιπτώσεις και στον περίγυρο του “στερημένου”, διότι, ως γνωστόν,  “ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”, ο τιδήποτε. Και όχι μόνο σεβασμό.

Ο Αρκάς,… εξ αυτού τούτου του ψευδώνυμου που επέλεξε ως κομίστας- σκιτσογράφος  (εκτός αν δεν το γνώριζε, όπως κατηγορεί  τον πρωθυπουργό πως χρησιμοποιεί λέξεις που δε γνωρίζει), αυτοαναγνωρίζεται, πέρα από  τοπική καταγωγή και  ως φορέας του σεξισμού, της διαστροφής, της αχόρταγης ικανοποίησης της σεξουαλικής ορμής (Αρκαδία,  Αρκάς, αρκαδικός ,Παν, Σάτυρος και τα συνώνυμα.Πρβλ και Κόρινθος, κορινθιάζω, κορινθι(α)κός= σεξουαλικά διεστραμμένος).

Εμείς,πάντως,  θα τον εντάσσαμε στην κατηγορία,  όχι τόσο των φορέων των διαστροφικών, σεξουαλικών ιδιότήτων  που υπονοεί το ψευδώνυμό του, αλλά στη διαστροφική, μαζοχιστική  ,μάλιστα, ανάγκη  του αυτοεξευτελισμού, της αυτοδιαπόμπευσης,της  παντελούς έλλειψης αυτογωσίας και αυτοσεβασμού, που τον διακατέχουν τελευταία.  Σπεσιαλίστας στο είδος !

Ποσώς με ενδιαφέρει σήμερα που υπήρξε ο Αρκάς και δικός μου φαν στα γελοιογραφήματα. Τώρα πια, που …λακήσαμε εμείς,  ας έχει την…τιμή  να διαβάζει Αρκά κα να τον  λατρεύει ο ακροδεξιός,ο ναζί,ο εθνικιστής.  Με γειά τους με χαρά τους. Τους τον παραχωρούμε ατόφιο. Και δαύτους ,  σ΄εκείνον.

Να επισημάνουμε, όμως,  πως δεν είναι εποχική κατάσταση, δεν είναι ηλικιακή  κρίση,  ούτε φάση, αυτή που περνάει σήμερα ο Αρκάς. Είναι ο μόνιμος και απόλυτος εξευτελισμός. Η δια βίου πλέον ιδιότητά του. ‘Οταν πια  ο άνθρωπος αποσυντίθεται σε μόρια έσχατης εξαθλίωσης!

Πολλοί άνθρωποι της τέχνης, ειδικά στη λογοτεχνία και τη μουσική, δεν ξέρουν πότε και πού  να σταματήσουν να παράγουν έργο ή να κάνουν σουπίδια, ειδικά, όταν αρχίζουν να…ρετάρουν για οποιοδήποτε λόγο. ΄Ενας  Ρίτσος για παράδειγμα , έδινε στα τελευταία του “με την οκά” ποιήματα, αμφίβολης ποιότητας και αξίας,  ακόμα και στην Απογευματινή. ΄Η,  ο πολύς Καραγάτσης  τόλμησε να γράψει και να κυκλοφορήσει το  ”  Σέργιος και Βάκχος”, ένα έργο που μόνο  από την πέννα  του Μίτια Καραγάτση δεν έπρπε να έχει γραφεί. Και άλλοι, καθόλου ευάριθμοι, τέτοιοι “ποιητές”, διέπραξαν όμοια ανόητα.΄Ομως, στον ίδο χώρο, αυτόν της τέχνης,  ουδείς έχασε εντελώς τον έλεγχο,την αξιοπρέπεια, τον αυτοσεβασμό του, όσο ο Αρκάς.

Η εξαίρεση από το  “είδος”  είναι τούτος. Δε θυμάμαι να έχω συναντήσει στη διεθνή βιβλιογραφία εξευτελισμό και αυτογελοιοποίηση καλλιέχνη, τόσο αισχρή , όσο  του Αρκά.

 Να καταλήξουμε ,όπως αρχίσαμε. Κορυφαίες και αναντικατάστατες  αρετές υπήρξαν και συνεχίζουν να είναι για τον άνθρωπο  η αυτογνωσία και ο αυτοσεβασμός.  Αν λείψουν, η χειρότερη περίπτωση είναι αυτή του Αρκά.   Αποβαίνει εμμονή, πάθος αλόγιστο. ΄Οσο… σούργελο γίνεται, τόσο περισσότερο τον  καταλαμβάνει η μανία του παντελούς, του απόλυτου εξευτελισμού του.

 Εκεί, τα δίνει   όλα, πια, ο Αρκάς,εδώ και λίγους μήνες. ΄Οντως,  φανερό πως η περίπτωσή του με το κόλλημα, την εμμονή  που απόκτησε με τον Αλέξη Τσίπρα,   είναι  αντικείμενο έρευνας τως ψυχιατρικής. Οι λοιπές επιστήμες…σηκώνουν τα χέρια τους!