LOCKDOWN ΚΑΙ ΣΤΑ…ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ! 3.700 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ!

1. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ

Σχεδόν 3.700 άνθρωποι χάνουν  τη ζωή τους καθημερινά (1.350.000 το χρόνο)  στους δρόμους όλου του κόσμο, σύμφωνα με την τελευταία αναφορά του WHO, με τους ανθρώπους του οργανισμού να αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι οι παγκόσμιοι στόχοι που έχουν τεθεί (Sustainable Development Goals -SDG) για την μείωση των θανατηφόρων τροχαίων στο μισό μέχρι το 2020 δεν πρόκειται να εκπληρωθούν. Στην Ελλάδα, έχουμε   κάθε χρόνο   από 750/850 νεκρούς

2. COVID-19 Κορωνοϊός:

 1.242.868   Θάνατοι παγκοσμίως. Στην Ελλάδα έχουν καταγραφεί συνολικά 673 θάνατοι.  (Η διάμεση ηλικία των ασθενών που απεβίωσαν είναι 79/80 έτη)

 

3. Lockdown από η μια ως την άλλη άκρη της χώρας
Ελεγχος αστυνομικού σε οδηγό IX για το lockdown

Μια  ερώτηση. Απλή όσο όλα τα αυτονόητα. Και με τη λογική των αριθμών, η μόνη που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

Να εξηγούμαστε εξ αρχής.  Δεν περιμένουμε, βέβαια, από το ξεδιάντροπο, το αισχρό , πολιτικό αληταριό του Μητσοτάκη και της παρέας του να μας απαντήσουν  γιατί από σήμερα  και για ως  3 ολόκληρες εβδομάδες, αμπάρωσαν πάλι τον κόσμο στα κλουβιά για να  μας ….προφυλάξουν   από τον κορόνα.  ΄Ομως  ,δεν έκανε το ίδιο ( και τώρα και παλιότερα)  να απαγορεύσουν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα  στους δρόμους μια και αυτά   θερίζουν ζωές.  Χειρότερη από πανδημία είναι η κατάρα των τροχαίων.

Η ίδια ερώτηση, βέβαια, απευθύνεται σε όλα τα  ζόμπι της υφηλίου, που κυβερνούν και  με συνταγματικά πραξικοπήματα και τούτοι απαγορεύουν την κυκλοφορία των πολιτών.  Βεβαίως, να είμαστε δίκαιοι, δεν ανήκουν όλοι οι πολιτικοί  στην ίδια κατηγορία. Οι εξαιρέσεις είναι πολλές ,αξιόλογες και μάλιστα κάποιες εκεί που δεν τι περιμέναμε. Πάμε στην ουσία.

 

Ο ιός COVID-19 εμφανίστηκε (εντοπίστηκε το σωστότερο)  για πρώτη φορά στην Κίνα τον Αύγουστο πιθανότατα του 2019.  Το βρώμικο και ολοκληρωτικό καθεστώς της Κίνας σε συνεργασία με τους διεφθαρμένους επικεφαλής και  υπαλλήλους  που ελέγχουν τον ΠΟΥ,  απέκρυψαν την επιδημία.

Το αποτέλεσμα ήταν  ένας   ελεγχόμενος   στο πρώτο στάδιο ιός,  να  ξεφύγει εντελώς  .Κι εκεί που κανείς δεν το περίμενε, εξελίχθηκε  σε πανδημία με σοβαρές παρενέργειες στη ζωή των ανθρώπων.  Υγεία , κόστος σε ανθρώπινες ζωές, οικονομία και  λοιπές δραστηριότητες των ανθρώπων.

Σήμερα, σχεδόν 15 μήνες μετά, δίνουν επίσημα  αριθμό νεκρών  περίπου 1.200.000 . Και φυσικά, ουδείς σοβαρός επιστήμονας στο χώρο της ιατρικής ή των συναφών επιστημών παραδέχεται αυτό τον αριθμό. Μπορεί τα πραγματικά θύματα του κορόνα να είναι λιγότερα από 500 χιλιάδες σχεδόν 15 μήνες μετά την εμφάνισή του!

Το 90%  εκείνων που προσβάλλονται  από τον ιό, αναρρώνουν. Και όσοι δεν τα καταφέρνουν, σχεδόν σε ποσοστό πάνω από 95%, ο θάνατος δεν έχει   αιτία τον ιό, αλλά είναι η   αφορμή. Η αιτία είναι κάποια άλλη σοβαρή αρρώστια από την οποία έπασχε πριν  ο ασθενής ή  καταβεβλημένο, λόγω  ηλικίας, κακής ζωής ή άλλων παραγόντων,  ανοσοποιητικό σύστημα.

΄Οπως γράφαμε παλιότερα, είναι όπως  η περίπτωση ενός σεισμού 7 ρίχτερ που χτυπάει ένα κτίριο , το “τραυματίζει” θανάσιμα, αλλά δεν το ρίχνει.  Και λίγο μετά,  ένας σεισμός 3 ρίχτερ,  το κατεδαφίζει!  Ο τελευταίος σεισμός  είναι η  αφορμή της πτώσης του κτιρίου όχι η αιτία.   Το ίδιο  ακριβώς συμβαίνει  και με τον ιό  του  κορόνα και τους χρεωμένους σε εκείνον  θανάτους.

 

Σε αντίθεση με άλλες “επιδημίες”- “μάστιγες”, που στην κυριολεξία  θερίζουν την ανθρωπότητα (καρκίνοι, εγκεφαλικά, καρδιές).  Αλλά ουδείς “Μακρόν” ή “Μέρκελ” τόλμησε ποτέ  να απαγορεύσει  τα φυτοφάρμακα, τις ορμόνες, τον καπνό, τα ποτά. Σε αυτές τις περιπτώσεις μιλάμε για εκατομμύρια νεκρούς με αιτίες πραγματικές  τις παραπάνω. Για παράδειγμα , μόνο το κάπνισμα έχει σχεδόν 8.000. 000 νεκρούς ετησίως!

 Αφήσαμε τελευταία  να επισημάνουμε μια από τις μεγαλύτερες απειλές της ανθρώπινης ζωής. Το αυτοκίνητο. Κάθε ημέρα   4.000 άνθρωπο (παρά κάτι!) χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία. Καθημερινά ,επίσης ,τραυματίζονται χιλιάδες. συνάνθρωποι  Και οι περισσότεροι απ΄αυτούς  μένουν βαριά ανάπηροι.

Στην Ελλάδα, πρώτοι  στην Ευρώπη  στο εθνικό σπορ  της επικίνδυνης οδήγησης, Χριστούγεννα-Πάσχα (και παλιότερα χειρότερα), συνηθίσαμε χωρίς εκπλήξεις να  μετράμε νεκρούς από τον …πόλεμο  της ασφάλτου.  Ουδείς ,όμως, τόλμησε να απαγορεύσει τη μετακίνηση των  Ελλήνων τέτοιες ημέρες  γι  αυτό το λόγο, για να μην έχουμε τόσα θύματα. Γιατί;  Πώς γίνεται οι 600 νεκροί (που δεν είναι  τόσοι) από τον κορόνα , κι αυτοί από την κυβερνητική  ανικανότητα και  την εξυπηρέτηση των συμφερόντων  των μιντιακών τους φίλων, να μετράνε περισσότερο  από τους 750/850 από τα τροχαία;

Καμιά ποτέ από τις κυβερνήσεις παγκόσμια  ,δε ζήτησε  να σταματήσει η παραγωγή  αυτοκινήτων  ή δεν επέβαλαν…εμπάργκο στις μετακινήσεις  των ανθρώπων, επειδή έχουμε εκατομμύρια νεκρούς και τραυματίες από τροχαία . Και ορθά. Αλλοίμονο, αν απαγορεύσουμε  τα αμάξια ,τα τρένα τα αεροπλάνα γατί προκαλούν και θανάτους.

Κι αν αυτοί ο συλλογισμοί  είναι τόσο απλοί  και αυτονόητοι ,θα μας πει κάποιος από  αυτούς που τόσο εύκολα  σήμερα φυλακίζουν  τους ανθρώπους, γιατί ο κορόνα   με απείρως  λιγότερα θύματα, θεωρείται πιο επικίνδυνος  απ΄ολες τις υπόλοιπες μάστιγες , ώστε να φτάνουν να  απαγορεύουν ακόμα  και τις μετακινήσεις μας; 12 μήνες το χρόνο ,όπως πάμε, τους μισούς  θα τους βγάζουμε φυλακή;   Εκεί το πάνε; Είναι τόσο μεγάλη η ζωή του ανθρώπου, που δεν υπάρχει  πρόβλημα  να βγάζει κάποια χρόνια φυλακή, και μάλιστα χωρίς να έχει διαπράξει κάποιο έγκλημα;  Είστε τόσο ανήθικοι  ή κρετίνοι;

Οι θλιβεροί ” Τσιόδρες” και οι λοιποί,  αχυράνθρωποι των κυβερνήσεων μπορούν να μας απαντήσουν  (που δεν θα το κάνουν, γιατί δεν έχουν επιχειρήματα) πώς τολμούν να εισηγούνται την κατάργηση  βασικών  άρθρων του Συντάγματος ατιμωρητί;  Είναι επιστήμονες αυτοί ή αισχρά πιόνια της εξουσίας;

Από την άλλη, ένας λοβοτομημένος όχλος, υπακούει τυφλά στους δικτάτορες, όπως έκανε και το 1967 στους συνταγματάρχες!  Και αντί σήμερα να είναι στους δρόμους , να μην έχει μείνει  “λίθος επί  λίθου” , λουφάζουν και κλαίνε τη μοίρα τους, ως αξιολύπητα ανθρωποειδή. Και μόνο άνθρωπος δεν μπορεί να είναι κάποιος , χωρίς αξιοπρέπεια.

΄Εχεις  επιλέξει  πού είναι η θέση σου; Αν έχεις ελάχιστη τσίπα, δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να αράζεις στο σαλόνι  και να αποχαυνώνεσαι με ένα τηλεκοντρόλ στο χέρι. Να επιτρέπεις  τον κάθε “Κούλη” και  “Χατζηνικολάου” να αποπατούν  στη μούρη σου.

Ντροπή,   ανθρωπάκο,  για φτύσιμο!