α. Το μοιραίο τροχαίο
“Αναπτύσσοντας ταχύτητες κοντά στα 100χλμ/ώρα και υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών, όπως κοκαΐνης, αλλά και ενός συνθετικού οπιοειδούς. Σύμφωνα με το πόρισμα της τοπικής αστυνομίας, συγκρούστηκε στο γκαράζ μιας κατοικίας, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει έκρηξη με την ίδια να βρίσκεται μέσα.|”
β. Πώς πέθανε η Γουίτνεϊ Χιούστον
Η τοξικολογική έκθεση διαπίστωσε ότι η τραγουδίστρια ήταν «οξεία δηλητηριασμένη από κοκαΐνη» και ότι ήταν «επαναλαμβανόμενη χρήστης κοκαΐνης», σύμφωνα με τον ιατροδικαστή τοξικολόγο Bruce Goldberger.
Το τελικό αντίγραφο της έκθεσης ανέφερε ότι 12 διαφορετικά φάρμακα, μεταξύ των οποίων το αγχολυτικό φάρμακο Xanax και το μυοχαλαρωτικό Flexeril, βρέθηκαν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου την ώρα του θανάτου της Whitney. Τα φάρμακα λέγεται ότι είχαν συνταγογραφηθεί από πέντε διαφορετικούς γιατρούς.
γ. Οι σταρ που πέθαναν πριν γεράσουν εξαιτίας των ναρκωτικών
https://www.protothema.gr/life-style/article/641379/oi-star-pou-pethanan-prin-gerasoun-apo-ton-efialti-ton-narkotikon-/
****
Καλλιτέχνες. Δηλαδή; Τραγουδάνε, παίζουν όργανα, υποκρίνονται χαρακτήρες, ζωγραφίζουν. Χιλιάδες υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.
Ξέρουμε αυτούς που ξεχώρισαν, επειδή είχαν τύχη να διαθέτουν ένα ταλέντο. Αλλά θα ήταν άχρηστο, αν πίσω τους δεν υπήρχε ένα σύστημα ,μια βιομηχανία θεάματος ακροάματος και προώθησης ποικίλων ταλέντων για καθαρά κερδοσκοπικούς λόγους.
Στο δρόμο μας συναντάμε καθημερινά … αιθέριες , “ανώνυμες” υπάρξεις, που με τα καθιερωμένα πρότυπα ομορφιάς ,βάζουν πολλές «επώνυμες» κάτω. ΄Ιδια και με τους άντρες. Η Αντζελίνα Τζολί και ο Μπραντ Πίτ , δε θα φτούραγαν μπροστά τους αν μπαίνανε σε σύγκριση. ΄Ασε στη μουσική. ΄Εχω ακούσει στο διάβα της ζωής μου φωνές…καλλικέλαδες και δεξιοτέχνες οργάνων, που σου κόβουν την ανάσα. Δεν τους γνωρίζει κανείς ,όμως, δεν τους ανέδειξε ποτέ κανένα σύστημα για χίλιους λόγους.
Με άλλα λόγια είναι περισσότερο σύμπτωση , τύχη, να είσαι σε τέτοιες «κορυφές», παρά επειδή είσαι ο καλύτερος. Κι αυτό συμβαίνει σε όλες τις μορφές τέχνης. Οπωσδήποτε και στη λογοτεχνία.
Αυτό που λένε ,αν έχεις ταλέντο δε χάνεσαι, θα αναδειχτείς οπωσδήποτε, είναι πέρα ως πέρα παραμύθι. Και το ξέρουν πολύ καλά, όσοι έμειναν με τεράστια ταλέντα στην αφάνεια, γιατί δεν ήταν “ανοιχτοί οι πλανήτες” στις φάσεις και την ώρα που έπρεπε στη ζωή τους.
Από την άλλη, όσοι για τον άλφα ή βήτα λόγο έφτασαν στην «κορυφή», οι περισσότεροι, επειδή, ακριβώς, στερούνται υποδομής, κυρίως μόρφωσης και στοχασμού, έρχεται κάποια στιγμή που νομίζουν πως “έπιασαν τον πάπα από τα…γένια”. Φαντάζονται πως έγιναν θεοί και από εκεί και μετά η συντριβή φανερή ή όχι, είναι δεδομένοι. Παραδείγματα ,όπως παραπάνω, αναρίθμητα.
Το ζήτημα είναι άλλο. Οι βιομηχανίες που προωθούν ταλέντα από το σωρό έχουν οι ίδιες δημιουργήσει πρότυπα και στάνταρτ που επιβάλουν τρόπο ζωής και συμπεριφορές τις περισσότερες φορές ΑΦΥΣΙΚΕΣ.
Το να πηγαίνεις για παράδειγμα σε μια συναυλία και να σε πιάνει υστερία ,να πετάς στη σκηνή το σουτιέν σου για το διάσημο τραγουδιάρη τους συγκροτήματος, είναι πέρα από αφύσικο, ηλίθιο και ταπεινωτικό. Και φυσικά υστερικό. Κάτι δεν πάει καθόλου καλά με τον ψυχισμό σου. Για την υποδομή σου δεν το συζητώ.
Αλλά από την άλλη, δεν είναι μόνο η συμπεριφορά του παρανοϊκού κοινού, που εκστασιάζεται με τα είδωλα. Και ο ίδιος ο σταρ βρίσκεται και τούτος δέσμιος ,αιχμάλωτος ενός συγκεκριμένου τρόπου ζωής που του επιβάλουν ή νομίζει πως οφείλει να ακολουθήσει ως… διασημότητα! Κι αυτός είναι ο λόγος που αδυνατεί να χειριστεί τη ζωή του ως σταρ . Κι αφήνεται στο κενό. Οι αντιστάσεις παραλύουν. Από κει και πέρα, τη “λύση θα τη δώσει η βότκα ,η κοκαϊνη, ο σεξισμός.
Ένα από τα ασήκωτα βαρίδια στην πορεία του ανθρώπου στον κόσμο των φυσικών κοινωνιών είναι ο τρόπος που τα συμφέροντα έχουν κατασκευάσει τεχνητές ανάγκες, φέικ αναζητήσεις και προσδοκίες. ΨΕΥΤΙΚΗ ΖΩΗ.
Πρότυπο στη ζωή των νέων ανθρώπων είναι τα είδωλα στη βιομηχανία θεάματος ακροάματος , επαγγελματικού πρωταθλητισμού και εμπορεύσιμης τέχνης. Πλαστά και εν πολλοίς, γελοία .
Και οι φαν το ίδιο ανεγκέφαλοι και αστόχαστοι δεν αντιγράφουν απλά τις συνήθειές τους, οι περισσότερες θανατηφόρες, αλλά όνειρο και προσδοκία είναι να φτάσουν μια μέρα να γίνουν σαν τα είδωλά τους.
΄Οσο στις κοινωνίες μας τα μέλη τους δεν γνωρίζουν ποιος είναι ο αστροφυσικός Στίβεν Χόκινγκ, ξέρουν .όμως οι περισσότεροι λεπτομέρειες από την άθλια ζωή του Μάρλον Μπράντο, τότε το σκάφος δε θα απογειωθεί ποτέ. Θα μένει κολλημένο στη λάσπη και το βούρκο που κολυμπού και συντηρούν βρώμικοι τύποι σαν τους χιλιάδες σταρ μιας τέχνης που μόνο Τέχνη δεν είναι.
Ούτε οι κατασκευαστές όπλων, ούτε οι έμποροι ναρκωτικών, ούτε οι παρανοϊκοί και διεστραμμένοι φορείς εξουσιών, είναι ο χειρότερος κίνδυνος για τις ανθρώπινες κοινωνίες σήμερα και η τροχοπέδη για τις φυσικές μελλοντικές. Η γκεμπελική βιομηχανία μαζί με εκείνη του θεάματος ακροάματος επαγγελματικού πρωταθλητισμού και εμπορεύσιμη τέχνης, είναι οι μεγαλύτερες μάστιγες. Αλληλοϋποστηρίζονται και αλληλοσυμπληρώνονται. Τροφοδοτούν και συντηρούν ένα αφύσκο, αλλόκοτο σύστημα ,που απέχει έτη φωτός από εκείνο που αργά ή γρήγορα θα υιοθετήσουν οι μελλοντικές ,φυσικές κοινωνίες.
΄Οσο,όμως, επιτρέπουμε να υπάρχουν, το σκάφος που κουβαλάει τις επαναστατικές αλλαγές των αυριανών κοινωνιών δε θα απογειωθεί ποτέ. Ας πολεμήσουμε τις εξουσίες τους με όλους τους τρόπους. Και πρώτα με τη συνειδητοποίηση για δράση του ενεργού Πολίτη, που στέκεται στον αντίποδα του υπηκόου , του οπαδού, του φαν.
Γράφαμε στις 20/10/2019:
α. «Το πρώτο πράγμα που σκεφτόμουν μόλις ξυπνούσα ήταν με ποιον θα πάω»: Ο εθισμένος στο σεξ Μάρλον Μπράντο και το σεξ με άνδρες και γυναίκες
β.«Κοίταζα το στήθος της και τα οπίσθιά της καθώς κινούνταν»: Εβγαλε τις διάσημες φωτό της γυμνής Μέριλιν Μονρόε στα λευκά σεντόνια και περιγράφει πώς κύλησε το βράδυ με τη ντίβα.
γ.Μάικλ Τζάκσον: «Δεν μπορούσε να συνυπάρχει με ενήλικες», λέει ο Έλτον Τζον
_________________
α.Γεώργιος Παπανικολάου: Ο γιατρός που εφηύρε το σωτήριο τεστ Παπ
β.Πέθανε ο Μάρβιν Μίνσκι, ο πατέρας της τεχνητής νοημοσύνης
γ. Πέθανε σε ηλικία 76 ετών ο διάσημος αστροφυσικός Στίβεν Χόκινγκ
Ρωτήστε και στην άκρη του κόσμου να σας πουν, όχι απλώς αν τους γνωρίζουν,αλλά ακόμα και λεπτομέρειες από τη ζωή των τριων αυτών “αστέρων” παραπάνω της αμερικάνικης και δυτικής γενικώς υποκουλτούρας. Και δε θα βρείτε ψυχή που να τους αγνοεί .
Για πείτε τους από την άλλη οι ίδιοι να αναγνωρίσου τους τρεις μεγάλους αυτούς επιστήμονες . Οι περισσότεροι θα τους αγνοούν εντελώς. ΄Η απλώς κάτι θα έχουν ακούσει.
΄Ενας σεξομανής “Νονός”. Μια “αρτίστα” που έβγαλε τα μπούτια της στο σφυρί .Και ένας σιχαμερός παιδεραστής, θεωρούνται καταξιωμένοι και διάσημοι στις μέρες μας. Και οι οι τρεις γίγαντες της διανόησης και της επιστήμης αγνοούνται προκλητικά και ασεβέστατα από τους σκουπιδοφάγους.
Μην ρωτάτε επομένως γιατί εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν από πείνα, δίψα και επιδημίες. Γιατί 500.000 Καταλανοί τα κάνουν λίμπα για να αναδείξουν την περίφημα ράτσα τους, όμως ούτε 200 από δαύτους δε κατέβηκαν σε μα πλατεία για να διαμαρτυρηθούν για τα Κουρδάκια που δολοφονεί ο Τούρκος μακελάρης. Να, γιατί εν τέλει στον αιώνα μας ηγέτες στον πλανήτη μας είναι ένας Τραμπ, Πούτιν, Σι Τζινπίνγκ, Κιμ Γιονγκ Ουν!
Ο κόσμος θα αλλάξει, όταν οι φωτογραφίες των Χολιγουντιανών,που βάλαμε, θα είναι εντελώς άγνωστες στον μελλοντικό άνθρωπο. Αλλά, θα γνωρίζει “χαρτί και καλαμάρι” για το πώς, ας πούμε, ο Στίβεν Χόκινγκ, περιέγραψε τις “μαύρες τρύπες” του Σύμπαντος σαν ήταν απέναντί τους και παρακολουθούσε πώς κατάπιναν αχόρταγα ό,τι είχε την τύχη ή την ατυχία να καταλήξει στο αδηφάγο καταπιώνα τους. ΄Αμποτε!