Φοιτητριούλα από Θεσσαλονίκη: ” Μην είδατε το νταβατζή, τον κλέφτη της τιμής μου;”

1. “Πυρ ομαδόν κατά Κουτσούμπα-ΚΚΕ για… φοιτήτριες που ψάχνουν sugar daddies -«Ντροπή! Σεξιστικό παραλήρημα»

Ο γ.γ. του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας

 

“Πυρ ομαδόν δέχθηκε ο γ.γ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας για την απαράδεκτη δήλωσή του από το βήμα της Βουλής, πως κορίτσια, που δεν διαθέτουν χρήματα, αναγκάζονται να ψάχνουν sugar daddies

«Όταν κάποιος καταγγέλλει τον προαγωγό και την εκπόρνευση, αυτό να θεωρείται σεξισμός. Αυτό μόνο η ΝΔ μπορεί να το καταφέρει, που αντί να καταγγείλει τους προαγωγούς και τους μαστροπούς, οι οποίοι λειτουργούν νόμιμα σε αυτά τα κράτη, καταγγέλλει το ΚΚΕ» είπε ο κ. Καραθανασόπουλος

Τον λόγο πήρε στη συνέχεια η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, η οποία είπε: «Άκουσα και τον γραμματέα και δεν πίστευα στα αυτιά μου… Θλίβομαι, απαράδεκτη σεξιστική δήλωση και λυπούμαι πάρα πολύ που επιμένατε»

 Στέλιος Πέτσας, «Είναι βαρύτατο ολίσθημα και τραγικό λάθος, μιλάτε για εκπόρνευση των κοριτσιών”.

2. Πάνω από 10.000 μαθήτριες στην Ελλάδα απουσιάζουν κάθε μήνα  από το σχολείο γιατί δεν μπορούν να αγοράσουν σερβιέτες

 

μαθήτριες

Σοκαριστικά είναι τα στοιχεία με μία νέα έρευνα για τις μαθήτριες στην Ελλάδα, καθώς περισσότερα από 10.000 κορίτσια απουσιάζουν έως και μια εβδομάδα κάθε μήνα από το σχολείο, επειδή οι οικογένειες τους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν το κόστος των προϊόντων περιόδου.

Επιπλέον, το 20% των μητέρων δηλώνει ότι αντιμετωπίζει οικονομική αδυναμία λόγω του υψηλού κόστους αγοράς προϊόντων περιόδου, ενώ το 18% δεν έχει προχωρήσει με αγορές ειδών πρώτης ανάγκης προκειμένου να αγοράσει σερβιέτες.

***

΄Μια φορά κατάφερε και ο Κουτσούμπας να αποτυπώσει ρεαλιστικά την πραγματικότητα χωρίς ξύλινη γλώσσα και  τσιτάτα,  και  τον κράξανε για… σεξισμό!

΄Ελεγε ο αλήστου μνήμης (και) αποφθεγματοποιός Κων Καραμανλής: “Στην   πολιτική υπάρχουν πράγματα που λέγονται αλλά δεν γίνονται και πράγματα που γίνονται αλλά δεν λέγονται”.

Ο Κουτσούμπας,  δε  το θυμήθηκε.  Είπε πράγματα  που συμβαίνουν, αλλά   δεν τα λέμε. Προ παντός,   η τσιμουδιά από τους   υπεύθυνους.   Απλώς ,κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και… τί  ωραία, τί καλά   που δε  βγαίνουμε ρεζίλι.

΄Οπως έκανε σύσσωμο  χτες   το κομματικό ιερατείο (εκ Γραμματέων και Φαρισαίων συμποσούμενο)     στον ιερό Ναό της Βουλής   με όσα….απαράδεχτα για τη σεμνή, ελληνοχριστιανική,  ηθική  ελληνική κοινωνία-οικογένεια,  ξεστόμισε   ο  Γ. Γραμματέας του ΚΚΕ..  Πυρ ομαδόν-και ομοθυμαδόν απ΄ όλες τις πλευρές.  «Είπες τα κορίτσια των ψηφοφόρων μας, πουτ@νες;   Πιπέρι στο στόμα, για να μάθεις».

Η αλήθεια είναι, βέβαια, άλλη .Και έχει σκέλη πολλά και υποσημειώσεις διάφορες.  Η καρδιά αυτής της θλιβερής αλήθειας είναι πως από καταβολής κόσμου, ο πένης,  ο πεινασμένος, ο  στερούμενος, ο μη έχων  (ή μη θέλων) να προσποριστεί  αλλιώς τα αναγκαία ,  και ζιγκολό και  «πολιτικιά»    θα γίνει  επί χρήμασι,  είδει ,   γάμω (και άλλες πολλές και ποικίλες εκδοχές εκπόρνευσης  ), για να εξασφαλίσει  τα προς το ζην (αλλά πολλές φορές και  τα προς ευμάρειαν ζην).

Η μόνη διαφορά   (δεν τη σκέφτηκε   ο Κουτσούμπας και έπεσε  ξυπόλητος στα αγκάθια) βρίσκεται αλλού . Αν είναι   ζιγκολό, πρόκειται για μάγκα και τσαχπίνη   .Αλλά  μια   εκδιδόμενη , ως φέρουσα  την ιερότητα του ιδιοκτησιακού αιδοίου,  είναι ανήθικη και βρώμα.

 

 

 

«Ο κόσμος το έχει τούμπανο»  και οι βο(υ)λευτές -πατεράδες του ΄Εθνους, «κρυφό καμάρι» πως ,  όταν  στέλνει η οικογένεια  τη  18χρονη (και  στα ντουζένια της επάνω)    στη Νομική Θεσσαλονίκης για  να σπουδάσει :

-ναι,  μεν, ως  Δημόσιο ίδρυμα  δεν πληρώνει εγγραφή, δίδακτρα και βιβλία

– για  να τη βγάλει, όμως, ζόρικα το μήνα ,θέλει  πάνω από χιλιάρικο

– ο μισθός στο σπίτι στην Πάτρα με άλλα  δύο παιδιά στο Λύκειο, δε φτάνει ούτε για ζήτω,

Τότε λέμε (όχι εμείς .η ίδια η ζωή),  η κοπελιά

και  sugar daddies θα ψάξει για  να βρει   και βίζιτες θα κάνει και όσα δεν τους περνάει από το νου της  μάνας της καλής  και του αυστηρού μπαμπάκα.

Στο μεταξύ, Πέτσας και η Μακρή  κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.  Τί ακριβώς,  ούτε εμείς  (κάνουμε πως δεν) καταλαβαίνουμε.

Μήπως να μας πουν  τα δυο ,αυτά  καλόπαιδα  της κυβέρνησης ποιοι κρύβονται  πίσω από την κουρτίνα ;  Οι πραγματικοί προαγωγοί, ποιοι, αλήθεια, να είναι;  Που, όχι  μόνο εξωθούν   κόσμο στην πορνεία (ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ),  αλλά το παίζουν  κήνσορες και τιμητές της ηθικής;

Μήπως (να πούμε ένα)  με 15 δισ πεταμένα για άχρηστη λαμαρίνα εξοπλισμών (και ξεκάρφωμα για μίζες) ,δε θα χρειαζόταν ούτε η  φοιτητριούλα  να αναζητάει «πατερούλη» ούτε ο Κουτσούμπας να  τραβάει τις μάσκες μασκαράδων και να τον κράζουν κι από πάνω,ως σεξιστή;

Μην κάνετε άλλο πως δεν καταλαβαίνετε. Ούτε σας παίρνει, άλλωστε, από εδώ και πέρα.   ΄Οσο  η οικονομία της Αγοράς, όπως τη φτιάξατε και τη συντηρείτε, έχει, ανάμεσα στις άλλες,  τη βιομηχανία σεξισμού και αγοραπωλησίας του κορμιού,  σε υψηλή εκτίμηση ,λόγω  χρυσοφόρου κέρδους , η πορνεία ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΟΥΣ ,θα είναι παρούσα.  Κι εσείς  νταβατζήδες και  εκπορνευτές.

Μια παλιότερη  συναφή ιστορία  στη συνέχεια:

1. Μη νομίζεις ότι δεν μπορεί να συμβεί και σε σένα» -Η Αντρεα θέλει να μάθεις πόσο εύκολο ήταν να τη βιάσουν ένα βράδυ στη Μαδρίτη ( )

Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση της Αντρεα, η οποία ζει εδώ και έξι μήνες στην Μαδρίτη. Ενα βράδυ αποφάσισε να βγει με μια φίλη της για ποτό. Δυστυχώς κατέληξε στο νοσοκομείο άγρια ξυλοκοπημένη από άγνωστο άνδρα, ο οποίος την βίασε πριν από λίγες ημέρες.

 

Γράφαμε χτες:

“Ο  φίλος μου ο Αλέξανδρος, Ελληνο-Αμερικανός, είχε έρθει για τις γιορτές από Καλιφόρνια στην πατρίδα.  Παραμονές Χριστουγέννων κοντά στις 12 τη νύχτα, ανηφόριζε  από την  Κολοκοτρώνη της Κηφησιάς στο Κεφαλάρι. Δεν ήταν μεθυσμένος. Και παλικάρι 2 μέτρα.
Λίγο πριν φτάσει στα Λέμπελ, του την πέσανε 2 αληταράδες,πρεζόνια κατά πάσα πιθανότατα, με σουγιά, τον χτύπησαν άγρια στο πρόσωπο, του έσπασαν το χέρι , του πήραν πορτοφόλι με τα λεφτά, ρολόγι και τσαντάκι με όλα του τα χαρτιά,τον άφησαν αιμόφυρτο στο πεζοδρόμιο  και εξαφανίστηκαν. Από εκείνη την ώρα  είναι στο ΚΑΤ, σε πλήρη ακινησία, φασκιωμένος στις γάζες,  χωρίς όραση και με φοβερούς πόνους.
Σε όλη την Ευρώπη τέτοια περιστατικά, ληστείες,ξυλοδαρμούς, κακοποιήσεις  τις ίδιες αυτές  ημέρες, θα είχαμε εκατοντάδες.Σε άντρες και γυναίκες. Ουδείς έμαθε ουδέν γι΄αυτά. Συνήθη φαινόμενα, σου λένε.
Το πάθημα  της Αντρέα στη Μαδρίτη,που υπέστη  τα ελάχιστα απ΄όσα  ο  Αλέξανδρος στην Αθήνα,το έμαθε όλη η υφήλιος.  Οχι,γιατί την ξυλοκόπησε ο αλήτης,αλλα γιατί υπήρξε και…διείσδυση. Του φίλου μου και των λοιπών  δαρμένων και κακοποιημένων σε χώρες τις Ευρώπης,  ουδείς γνωρίζει  το δράμα τους.
Το ερώτημα. Γιατί η κακοποίηση ενός αιδοίου  είναι χειρότερη από την κακοποίηση ενός, ματιού, ποδιού, χεριού; Και γιατί προσδίδουν ηθικές προεκτάσεις  σε μια τέτοια κακοποίηση ;
Κι ακόμα. Γιατί ο δράστης στην περίπτωση άσκησης βίας στο αιδοίο  μπορεί να φάει και 20 χρόνια φυλακή, ενώ ο ίδιος αληταράς, αν  σου βγάλει το μάτι,γυναίκας ή άντρα, ζήτημα να  φάει 24 μήνες φυλακή και αυτή εξαγοράσιμη;
Υ.Γ Στο μεταξύ, τόσες  ημέρες,  αστυνομία δεν παρουσάστηκε πουθενά στο νοσοκομείο να πάρει κατάθεση. Αν και ενημερώθηκε από την ίδια στιγμή, η  απάντηση ήταν  πως λόγω εορτών δεν έχουν προσωπικό να στείλουν  και πως όταν το θύμα πάρει εξιτήριο  από το ΚΑΤ, ας πάει να… καταθέσει!
Βεβαίως, η βιομηχανία παραπληροφόρησης ούτε λέξη. Αν στη θέση του φίλου μου ήταν μια   κοπελίτσα και τα θρασίμια που επετέθησαν στον Αλέξανδρο, «πείραζαν¨» και το αιδοίο της, η  ESPRESSO, IEFIMERIDA.GR,TO MAKELEIO.GR  και όλες οι γνωστές και μη… εξαιρετέες  πορνοφυλλάδες, θα  έδιναν ρεσιτάλ σεξισμού και τύφλας με το θέμα  πορωτοσέλιδο, αναλυτικές, γαργαλιστικές λεπτομέρειες ,  φώτο  και για πολλές ημέρες”.

Πήραμε διάφορα μέηλ,ως απάντηση στο παραπάνω θέμα.  Τα περισσότερα αποδοχής του προβληματισμού που εκθέτουμε σε σχέση με την ηθική υπερτίμηση,αλλά και την ξεχωριστή ποινική μεταχείριση εγκλημάτων κατά του αιδοίου  έναντι άλλων μελών του σώματος για τα ίδια ή και χειρότερα εγκλήματα.  Κάποιοι διαφώνησαν, χωρίς όμως να παραθέτουν σοβαρά επιχειρήματα. .

Επιμένουμε πως υπάρχει μείζον νομικό-δικαιικό,αλλά και ηθικό θέμα (για μας φυσικό,αφού ηθικό είναι μόνο το φυσικό), πολύ περισσότερο, επειδή παραβιάζονται προκλητικά, βασικά  ανθρώπινα δικαιώματα και  επιδεικνύεται ποινική ανοχή και επιλεκτική νομική αντιμετώπιση της αξία της ζωής και τη σωματικής ακεραιότητας  του ανθρώπου. Η διάκριση  είναι φανερή ανάμεσα σε ίδια εγκλήματα, και ανισομερής η  τιμωρία. Μάλιστα, στην ίδια περίπτωση, η  δεινότερη κακοποίηση ενός μέλους σώματος τιμωρείται αυθαίρετα  με μικρότερη  ποινή, απο εκείνη της ηπιότερης κακοποίησης ενός  άλλου.

Σήμερα,στη συνέχεια του χτεσινού θέματος θα εκθέσουμε και έτερο  συγγενή προβληματισμό, για να αναδείξουμε κάτι άλλο, την ηθική διάσταση, τον τρόπο αποδοχής  και  αντίληψης  της πορνείας από τα μέλη των κοινωνιών, παλιότερα και σήμερα   με την παράθεση ενός πραγματικού περιστατικού.   Και σε αυτή την περίπτωση έχουμε αναντιστοιχία κατάκρισης και ηθικής απαξίωσης   ενός ατόμου από  την επιλογή της εκπόρνευσης .

Την Κατιούσκα, λοιπόν,  τη γνώρισα εκεί στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 στη Ν.Μάκρη. ΄Ηταν Τσέχα, ένα κατάξανθο, γαλανομάτικο, λιγερό  κορίτσι όχι  παραπάνω από 25 χρόνων . Μια καλλονή .

Τη μέρα καθάριζε σπίτια, κάτι τεράστιες βίλες και μονοκατοικίες στο Λιβίσι. Μου τη σύστησε κι εμένα ένας γείτονας και μια φορά την εβδομάδα ερχόταν και έκανε το σπίτι λαμπίκο.  Σα σκυλί δούλευε από τα χαράματα, ως  αργά το απόγευμα ,για να φύγει κατευθείαν από τα σφουγγαρόπανα  και να πιάσει δουλειά λατζέρισας στην  ψαροταβέρνα του Πίκου στο Ζούμπερι.

Πηγαίναμε συχνά πυκλά οι παλιοπαρέα τότε στου Πίκου. Η Κατισούσκα δούλευε στην κουζίνα,  σπάνια εμφανιζόταν στην αίθουσα  με τους πελάτες. Και όσες φορές τη βλέπαμε, όλων των σερνικών τα μάτια πάνω της.

΄Ενα  Μάρτη  βράδυ, που τρώγαμε πάλι εκεί, μια στιγμή, γίνεται οχλαγωγή στην κουζίνα, ακούμε φωνές, πανικός. Λίγο μετά, βγάζουν την Κατιούσκα  λιπόθυμη και την ξαπλώνουν σε ένα πρόχειρο ντιβάνι πίσω από την αίθουσα με τα τραπέζια. Κάτι γκαρσόνες  τσίριζαν, αλλοι  φώναζαν  αν υπάρχει κανένας γιατρός ανάμεσα στους πελάτες. Πράγματι  κάποιος πετάχτηκε, πήγε πίσω και   έπεσε πάνω της ,παλεύοντας  να τη συνεφέρει.  Κάποια στιγμή η λυπόθυμη άνοιξε τα μάτια ,φάνηκε να ντράπηκε για τη σκηνή, που παρακολουθούσε όλη η ταβέρνα, πετάχτηκε πάνω και βουή γύρισε πίσω στην κουζίνα να κρυφτεί. Ο γιατρός,που ξαναγύρισε στο  τραπέζι του, τον  ακούσαμε να λέει  πως έπαθε κρυοπαγήματα από το παγωμένο νερό στην λάτζα,που έπλενε πιάτα ,ταψιά και κατσαρόλες. Φαίνεται ο Πίκος, τον ξέραμε πως ήτανε καρμίρης, φοβόταν να ξοδευτεί να βάλει ζεστό νερό να πλένει το προσωπικό της λάτζας.

Από εκείνη την ημέρα δεν ξαναπάτησε η  Κατιούσκα ούτε στα σπίτια να καθαρίσει ούτε στην ταβέρνα να πλένει πιάτα. Τη συνάντησα μήνες μετά στην παραλία της Ν.Μάκρης ,έπινε φραπέ με μια παρέα κοριτσιών  στο Μονακό, που ξεροσταλιάζαμε εκείνη την εποχή χειμώνα-καλοκαίρι. Μόλις μπήκα στο μπαρ και με είδε, φιλιά,αγκαλιές, δεν τη γνώρισα καλά-καλά. ΄Αλλος άνθρωπος.΄Ιδια όμορφη και ζουμερή,αλλά με διαφορετικό  αέρα.  Κάτι είχε αλλάξει πάνω της σε όλα και στη συμπεριφορά της.

Ο  Κουτούγερας, ο κουτσομπόλης της παρέας, μόλις  έπιασα θέση στην ομήγυρη μας ενημέρωσε καταλεπτώς. Είχε αλλάξει η Τσέχα ρότα.΄Εκανε βίζιτες σε Ν. Μάκρη, Δικαστικά,  Μάτι και Ραφήνα. Ο τάδε, ο δείνα,ο άλλος. Την έπαιρνε  όλη η… αφρόκρεμα τηςε κοινωνίας  στην περιοχή. Γερή μπάζα, όχι πενταροδεκάρες.Τα ήξερε όλα και τα έλεγα χαρτί και καλαμάρι  η κουρκουσούρα της παρέας.

Τί μου έκανε εντύπωση;  Θα είμαστε και 10 νοματέοι  στον πάγκο του μπαρ που ακούσαμε  για τη νέα ζωή της Τσέχας στην πορνεία. Από τους 10, οι 7 ήξερα, διάβαζαν…Ελευθεροτυπία. Σήμα κατατεθέν του προοδευτικού την εποχή εκείνη. Κι όμως! Οι περισσότεροι, και νέοι άνθρωποι, σχολίασαν απαξιωτικά ,ειρωνικά, επικριτικά και…σταλινικά τις νέες επιλογές του κοριτσιού. Τα υπονοούμενα,οι βαριοί  χαρακτηρισμοί, οι ειρωνείες κράτησαν για ώρα.

Τους θύμισα την περίπτωση  στην ταβέρνα του Πίκου που έπεσε η λατζέρισα και καθαρίστρια τότε Κατιούσκα   λιπόθυμη από τα κρυοπαγήματα. Δεν είχαν έλεος, δεν άκουγαν τίποτα. Κατ΄ευθείαν Σιβηρία ! Αυτή δεν ήταν επιλογή,ας έψαχνε να βρει καλύτερο  εργοδότη.

΄Εβαλα και τότε και τώρα στο τραπέζι τούτο το ερώτημα. Γιατί, δηλαδή,  τα χέρια της Κατιούσκας να έχουν διαφορετική ηθική  μεταχείριση από το αιδοίο της; ΄Ηταν ηθικότερο να εκμεταλλεύεται ο Πίκος για πενταροδεκάρες εκείνα τα χέρια,  και ανηθικότερο να διαθέτει η ίδια το αιδοίο της,κατά πώς εκείνη βούλεται;    Το βάζω και σήμερα μετά από τόσα χρόνια  το  ερώτημα στο τραπέζι.

 Υ.Γ 1.Τους πονηρούς και ηθικολόγους,τους προλαβαίνω .Μιλάμε πάντα για συμπεριφορές και επιλογές στο σημερινό καπιταλιστικό κόσμο ,που η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο είναι το κύριο χαρακτηριστικό του και η υπεραξία του μόχθου των εργαζομένων  πάει  παχυλή και ατόφια  στις  λογαριαμσούς καταθέσεων  του αφεντικού στην Ελβετία.

2. Αυτές οι κοινωνικές ευαισθησίες για τα γεννητικά  μας όργανα ,στερεότυπες για αιώνες, αναλύονται και βρίσκουν  την καλύτερη εξήγηση, αν ανατρέξει κανείς και  μελετήσει 2 αξεπέραστες εργασίες:  1. Του  Αμερικανού ανθρωπολόγου, κοινωνιολόγου  Μόργκαν (Lewis Henry Morgan), και  το βιβλίο του «Η Αρχαία  κοινωνία». («Αncient Society). 2. Του Φρίντριχ Ένγκελς για την Καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους.( δομημένο εν πολλοίς στη μελέτη του Μόργκαν).

Απαραίτητη, όμως,  είναι και  μια ματιά  στη Α΄ προς  Κορινθίους (7,1 και εξής)  επιστολή του Παύλου.  Και ο νοοών,νοείτεω…