Αν σήμερα, “25 του Μαρτιού, γραμμένη στα ουράνια”, ημέρα μνήμης και εθνικής υπερηφάνειας, το πλήθος των μη έμφρονων Ελλήνων , την ώρα που τηλεμβολισμένο στους καναπέδες ή δια της ζωντανής παρουσίας του, παρακολουθεί τις στρατιωτικές παρελάσεις και τις δοξολογίες επί τη εθνική επετείω, διέθετε την ικανότητα να αναρωτηθεί και να απαντήσει σε δυο ερωτήματα:
-τί θα ήταν η Ελλάδα, χωρίς τα 33 διαμερίσματα του πρωθυπουργού;
-πώς θα είναι αύριο , αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης τα κληροδοτήσει στα παιδιά του;
ΤΟΤΕ , ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Θα κατέληγε όχι με… μαθηματική πια, αλλά με ιστορική ακρίβεια σε αμείλικτες αλήθειες, όπως οι ακόλουθες:
-Όταν ο πατέρας του σημερινού πρωθυπουργού ,Κων. Μητσοτάκης διέπραττε το έγκλημα της Αποστασίας, τα σχολικά εγχειρίδια της Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού στο αντίστοιχο με το σημερινό Ζ κεφάλαιο (Η άλωση της Τριπολιτσάς ) του ίδιου βιβλίου, δεν υπήρχε, ούτε καν η μικρή αναφορά ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ «Ακολούθησαν σφαγές και λεηλασίες».
-Αυτή και μόνο η απουσία έκανε έναν ασήμαντο δικηγόρο από τα Χανιά, πάμπλουτο και ένα συνταγματάρχη του σωρού από το Καλούσι Αχαϊας, δικτάτορα της Ελλάδας.
– Ο συνεχιζόμενος σήμερα, κοντά 60 χρόνια μετά, περιορισμός σε τέσσερεις λέξεις στις 33 σειρές του κεφαλαίου του σχολικού βιβλίου , εκείνης της μεγάλης και ανεξίτηλης κηλίδας (δεν ήταν η μόνη) στη Ιστορίας της ελληνικής επανάστασης του ‘21 : α. έκανε πρωθυπουργό της χώρας το γιο του “Μητσοτάκη Κάθαρμα” , Κυριάκο στον οποίο ,εκτός από το…στέμμα της κληρονομικής δυναστείας, του κληροδότησε και τα 33 διαμερίσματα . β. του πρόσφερε με άνεση το πρόσχημα σε μια χειμάζουσα (διάβαζε χρεοκοπημένη) οικονομία , να πετάξει πάνω από 15 δισ (έξω οι μίζες) για αγορά άχρηστης σαβούρας, που ,είτε πετάει πάνω από το Αιγαίο με έξοδα κάθε πτήσης, όσα η ίδρυση ενός νοσοκομείου, είτε τα F16 της πέφτουν στη θάλασσα σαν μολύβι, από… άγνωστες αιτίες.
-Αν, πάλι, ΑΥΡΙΟ, τα Ελληνάκια της ΣΤ΄ Δημοτικού, συνεχίζουν στο ίδιο κεφάλαιο όχι μόνο να μη μαθαίνουν ,τουλάχιστον στις μισές γραμμές του ίδιου κεφαλαίου της Ιστορίας τους, την αλήθεια για εκείνη την ΄Αλωση, αλλά και γιατί συνέβη ένα τέτοιο έγκλημα , τότε: α. Ο γιος του Κυριάκου, ο Κωνσταντίνος, ως…νόμιμος διάδοχος του θρόνου, θα κυβερνήσει κι αυτός τη χώρα. β. στη νέα πανδημία κάποιου, ισχυρού ,όμως, «κορόνα», θα πεθαίνουν σαν τις μύγες ΄Ελληνες (και όχι 20.000, όπως επί εποχής Κυριάκου) ,εκτός ΜΕΘ, γιατί ο νέος γόνος της φαμίλιας κι αυτός με τη σειρά του, στην τρίτη χρεοκοπία της χώρας, θα πετάξει για μίζες στις αγορές της νέας γενιάς Ραφάλ (αφού τα παλιά ή πάλιωσαν ή έγιναν φωλιές για τα ψάρια του Αιγαίου ), τα ασύλληπτα ποσά των τόκων των δανείων ,που θα έχουν χρεωθεί οι επόμενες γενιές των Ελλήνων. γ. τα 33 διαμερίσματα που θα κληρονομήσει ο Κωνσταντίνος θα τα έχει κάνει 63 (μπορεί και …103), για να τα κληροδοτήσει και τούτος στα δικά του δισέγγονα της Μητσοτακικής δυναστείας. Και …πάει λέγοντας.
Συμπέρασμα:
Αν το εγχειρίδιο της Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού συνεχίζει: α. να αποσιωπά και τα δικά μας, και όχι μόνο των «εχθρών» μας, ειδεχθή εγκλήματα ( εν πολέμω και ειρήνη) β. να μη αναγράφει στο οπισθόφυλλο και σε μεγαλογράμματη γραφή τη σοφή ρήση « Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΤΟ ΜΟΝΟ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΠΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ»
ΤΟΤΕ .
ΓΕΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΓΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΡΩΣΩΝ) ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΓΟΥΝ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΥΜΝΟΥ!