ΜΑΚΡΟΝ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ. ΑΙΣΧΡΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ Η “ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ” ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ!

Μακρόν: Η συμφωνία με την Ελλάδα θα ενισχύσει την ευρωπαϊκή μας κυριαρχία

 

Ο Εμανουέλ Μακρόν με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Παρίσι

“Η Ελλάδα θα παραλάβει σε χρόνο – ρεκόρ, 3+1 φρεγάτες Belhara με πλήρη εξοπλισμό αεράμυνας και ανθυποβρυχιακού πολέμου και δυνατότητες να καταρρίπτουν εναέριους στόχους σε πολύ μεγάλες αποστάσεις. Οι φρεγάτες, με την υψηλή τεχνολογία και τα μεγάλου βεληνεκούς οπλικά τους συστήματα θα λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστής ισχύος στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο, καθώς πέρα από τις αυξημένες δυνατότητες θα είναι απολύτως συμβατές ώστε να «συνεργάζονται» με τα μαχητικά Rafale”.

***

΄Εγινε πρωθυπουργός με αυτόν ακριβώς το στόχο.   (Και) την “αγορά του αιώνα” με τα  εξοπλιστικά, που τους απέφεραν  μίζες εκατομμυρίων.   Του Τσοχατζόπουλου είναι ψιχία μπροστά  σ ‘ αυτές.

Κι αντί ο ΣΥΡΙΖΑ να  έχει βγει από την πρώτη στιγμή, εδώ και δυο σχεδόν  χρόνια που ξεκίνησε το πανηγύρι, να φτιάχνει  ο   Παναγιωτόπουλος  το  χρειαζούμενο  φιλοπολεμικό κλίμα, για να προχωρήσουν  σε αυτές τις αγορές,  ο Αλέξης Τσίπρας έγινε Μητσοτακικότερος του Κυριάκου. Πολεμοχαρής και Τουρκοφάγος και τούτος.   ΄Αφεριμ!

Το πλέον αισχρό και ανήθικο  είναι πως  πετάξανε τόσα λεφτά, όταν όλοι γνωρίζουν πως και με αυτές τις αγορές καμιά  εξοπλιστική ισορροπία δε ανατρέπεται.  Οι Τούρκοι και πληθυσμιακά  είναι πολυπληθέστεροι  και  πολεμικά απείρως ισχυρότεροι.

Και τούτη η  αγορά έγινε για την…τιμή των όπλων.  Για την τιμή της μίζας  του Μητσοτακέικου και των γενεών  του.

Θα τιμωρήσετε οι  νέες γενιές των  Ελλήνων αυτή τη βρώμικη,  φαμίλια; Διεφθαρμένη  “μέχρι  μυελού οστέων”.  Αν όχι , θα είσαστε  το ίδιο ένοχοι και  ταλαιπωρημένοι     σαν τις δικές μας τις  γενιές  σήμερα.

                               ΣΥΜΜΕΙΚΤΑ

1. Η ξεχωριστή τάξη του ’81

efsyn.gr

“Χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια προκειμένου να ιδρυθούν πανεπιστημιακές σχολές Δημοσιογραφίας – Επικοινωνίας – ΜΜΕ, αυτές που σήμερα βρίσκονται στα μηχανογραφικά των πανελλαδικώνhttps://www.efsyn.gr/nisides/311915_i-xehoristi-taxi-toy-81

Τέτοια περίοδος ήταν πριν από 40 χρόνια που ξεκινούσε για πολλούς, αξιοπρόσεχτα πολλούς, το θαυμαστό ταξίδι στη δημοσιογραφία”.

***
Αν δε καταλάβατε, γιατί είστε σε φάση   που “ρίξατε μαύρη πέτρα πίσω” σας    ή νεότεροι σε ηλικία,  ο κοντυλοφόρος παραπάνω  αναπολεί   τις  ένδοξες,  ημέρες  που πέρασε ο ίδιος , οι παλιότερες και οι  πιο νέες    γενιές  στις σχολές της  δημοσιογραφίας (πριν και μετά τη δική  του “τάξη του ΄81”). Αυτές που φοίτησε   και αποφοίτησε  (ή δε πέρασαν  καν , ούτε απ΄έξω) ,εκείνο  το ξακουστό   Γκεμπελικό  “πάνθεον”   με μέλη , τους  Κ. Χαρδαβέλα,  Γ.  Καρατζαφέρη,   Γ. Λιάνη,  Γ. Τράγκα,   Α. Σκιαδόπουλο , Λ. Παπαδόπουλο ,  Ε. Στάη, Ο.  Τρίμη,   Α. Παναγιωταρέα,  Ε. Ακρίτα, Ν. Χατζηνικολάου , Ν. Ευαγγελάτο, Α. Παπαχελά   και των άλλων…ιερών  τεράτων (στην κυριολεξία!)   της βιομηχανίας αποχαύνωσης  και παραπλάνησης.
Από τα παλιά μάλιστα, αυτά …τέρατα,  οι περισσότεροι ανήκαν στη σχολή  Γιάννη Καψή- Λευτέρη Παπαδόπουλου.   Το “μεδούλι” της βιοθεωρίας τους , “μαγκιά, κλανιά”  ,ουζοκατάνυξη ,  τάβλι,  ζεϊμπέκικο, μίρλα για τις χαμένες  πατρίδες, αριστεροφροσύνη .       Και υπό το κράτος τέτοιων  υψηλώς  φορτισμένων συναισθημάτων,  έπιαναν  με κέφι  στο χέρι  την πένα (δίκην μπαγλαμά)  και …”του έδιναν και καταλάβαινε”.    Δακρύβρεχτα   ρεπορτάζ   για τη   φτώχεια στο Κερατσίνι  και  τις  παράγκες στο Πέραμα, το ξύλο των ΜΑΤ στις διαδηλώσεις στις   επετείους  της μνήμης  Λαμπράκη,  Πέτρουλα ,  Πολυτεχνείου. Τέτοια.   Και όλα αυτά  από μακριά ειδωμένα  από τη θέση του παρατηρητή,    μέσα από την ασφάλεια και την άνεση , που τους πρόσφερναν  σε “πέτρινα” (ΚΑΙ)  οικονομικά χρόνια   οι     παχυλές ( για πιο πράγμα;)  αποδοχές  τους.
  Να ξαναπούμε, όσα λέμε  και “μάλλιασε  η γλώσσα” του πληκτρολογίου μας.  Η δημοσιογραφία είναι άλλο και διαφορετικό η  ιστορική δημοσιογραφία, που είναι κλάδος της  Ιστορίας.  Η πρώτη είναι τζέρτζελο, κουτσομπολιό, “αίμα και σπέρμα”.   Ο δημοσιογράφος μπορεί να ασκεί αυτό το επιτήδευμα  και να αμείβεται  μάλιστα γι΄αυτό.  Δεν έχουμε καμιά αντίρρηση.  (΄Οσο ,τουλάχιστον,  οι κοινωνίες μας είναι αυτές που είναι.   Στο “Νέο Κόσμο” θα είναι είδος  εξαφανισθέν.
 Δεν έχει καμιά θέση, όμως,  αυτός ο  Γκεμπελίσκος   στο καράβι της Ιστορίας.   Πρόκειται για λαθρεπιβίβαση.  Εκείνο πλέει με τα δικά του πανιά ,  το  δικό του πλήρωμα και σε συγκεκριμένο  προορισμό.  Με ποια θεσμική ιδιότητα  και  ειδίκευση   ταξιδεύει και τούτος  σε εκείνο;
Είναι δυνατόν, ας πούμε ,  ένα εξωνημένος  Παπαχελάς  να  “τρέφει επιδερμίδα”  σε βάρος της έντιμης και αντικειμενικής ιστορικής κρίσης   για τα  εγκληματικά  “έργα και  ημέρες”  του Κων. Μητσοτάκη και να τον  “βγάζει λάδι”;   Ο  έρπων και γλείφων    Χαζηνικολάου να σηκώνει  παλάτι στη Ν. Πολιτεία στα θεμέλια της αποσιώπησης   του ολέθρου της χρεοκοπίας της χώρας από τον  Κώστα Καραμανλή,  ως αχυράνθρωπος  κάθε διεστραμμένου  Βασιλο-Δεξιού Μίνωα Κυριακού;   Οι  στυγνοί βιαστές της πληροφορίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας    Πορτοσάλτε και  Οικονόμου  να τρώνε  τα ξεροκόμματα που τους πετάει ο Αλαφούζος, για να   συγκαλύπτουν  τα φοβερά  εγκλήματα  του γόνου της φαμίλιας που τον έκανε  πρωθυπουργό της χώρας  ένα Μαρινάκης,  ελέω της παράνοιας και της αυταρχικότητας   του   εκλογικού νόμου;
Και τί  να πεις για τους  “Παναγόπουλους”  που τους χρηματίζει  κανονικά  και με το νόμο  το κονκλάβιο της Ν.Δ , για να  βάλουν υπογραφή και  σφραγίδα   κάτω  από πλαστές, πέτσινες   “δημοσκοπήσεις”;  Για σύμπασα  αυτή τη κατάπτυστη  συμμορία των Γκέμπελς  που  εξοντώνει  απάνθρωπα και σε καθημερινή βάση   σε   “κρεματόρια  και  θαλάμους αερίων”   την  είδηση , την πληροφορία, τη κριτική, την ελευθερία του λόγου;
Ουδείς μπορεί να  κάνει  βιοποριστικό επάγγελμα την ιστορική δημοσιογραφία.  Δημοσιογραφική ιστορία ως βιοποριστικό επάγγελμα, επιχείρησαν να  ασκήσουν     ακόμα και κλασικοί  ιστορικοί, όπως ο Ξενοφών και ο Προκόπιος αργότερα. ΄Ομως, αν κατάφεραν  κάτι, ήταν να  απλώσουν  τεράστιες, μαύρες κηλίδες στις σελίδες των  έργω τους.
Στα νεότερα χρόνια έκαναν το ίδιο και άλλοι ιστορικοί. Στη Ελλάδα, για παράδειγμα, ο Κ. Παπαρρηγόπουλος και αργότερα ο Γ. Κορδάτος. Πούλησαν με  διάφορα ανταλλάγματα την “πένα” τους σε κέντρα που δε είχαν καμιά σχέση με την Ιστορία.
Στο ίδιο  “καζάνι βράζουν”, φυσικά και οι συστημικοί Ιστορικοί στις πανεπιστημιακές θέσεις. Καθαρή αγοραπωλησία και διαπλοκή.  Και πώς θα γίνει αλλιώς;  “Δαγκώνεις το χέρι που σε ταϊζει;”   Σε τί κρίσεις να προχωρήσεις,  ως ιστορικός  για το Σύστημα που σε διόρισε και σε μισθοδοτεί, ακριβώς  για να το υπηρετείς; Μακριά,  λοιπόν και  τούτοι οι  επίορκοι.
Καμιά επιστήμη, όντως, στη μακραίωνη  πορεία της, δε δέχτηκε τόσες επιθέσεις και δεν  μεταμφιέστηκαν  σε θεράποντές της τόσοι καιροσκόποι και εξωνημένοι, όσο η  επιστήμη του Θουκυδίδη.   Εκείνη, βεβαίως, αναγνωρίζει τους δικούς της και οι δικοί της εκείνη. Και συμπορεύονται υπό το άπλετο   φως της Αλήθειας.

2.Πόσα εισπράττει από την προβολή των ταινιών της στην τηλεόραση η Μάρω Κοντού

Η Μάρω Κοντού μιλά στο περιοδικό ΟΚ! και τον Γιάννη Πουλόπουλο για το ύψος της σύνταξής της και τα χρήματα που παίρνει δύο φορές το χρόνο από τα δικαιώματα για τις ταινίες της. Από τον Γιώργο Βράτσο

«Ύστερα από τόσα χρόνια δουλειάς, ζω αυτή τη στιγμή με μία σύνταξη που ήταν 800 ευρώ και ο κύριος Τσίπρας την έκανε 715. Το μονο περιουσιακό μου στοιχείο είναι το σπίτι που ζω.

Δεν έχω ούτε αυτοκίνητο, ούτε οικόπεδα, ούτε αποταμιεύσεις στο εξωτερικό, ούτε βέβαια στο εσωτερικό. Δύο φορές το χρόνο παίρνω δικαιώματα από την προβολή των ταινιών που έχω κάνει, που με το ζόρι φτάνουν τα 1.000 – 1.200 ευρώ. Αν εγώ παίρνω αυτά τα χρήματα που είχα πρωταγωνιστικούς ρόλους σε τόσες ταινίες, μπορείς να φανταστείς τι παίρνουν αυτοί που έπαιζαν δεύτερους και τρίτους ρόλους. Τι να λέμε. Τα φέρνω δύσκολα βόλτα».

***

Να   και η άλλη… ιέρεια  της υψηλής τέχνης του θεάτρου και του κινηματογράφου με τόνους σκουπιδοπαραγωγής  στη δεκαετία του ΄60.   Της φταίει ο Τσίπρας για τη σύνταξη που της κουτσουρέψανε και  δε  ζει σαν άξια σελέμπριτι.

Προφανώς, ως Δεξιά,  δε θέλει και τούτη να γνωρίζει  πως τα μνημόνια, εξαιτίας των οποίων μας “πήραν και τα σώβρακα” οι τραπεζίτες,  τα έφερε ο Κωστάκης , της εξαίρετης αυτής οικογένειας των Καραμανλήδων, που χρεοκόπησε τη χώρα.  Και όχι ο Τσίπρας.  Και στο… καλλιτεχνικό απυρόβλητο  η Δεξιά συμμορία που δεκαετίες ολόκληρες έκανε τη χώρα να βογκήξει!

 

Αυτοί οι άθλιοι καλλιτέχνες  της πιο αισχρής δεκαετίας  (του ’60 )  για το σινεμά και το θέατρο, δεν μπορεί κανείς να φανταστεί τί ζημιά  προξένησαν στην ελληνική κοινωνία, όχι μόνο με  τα πρότυπα που λάνσαραν και καθιέρωσαν και   τις “αξίες” που υπηρέτησαν και δίδαξαν,  όπως τον σεξισμό  και τη φαλλο-αιδοιο-κρατία  (το…μ@υνί σέρνει καράβι”), αλλά και για την κάλυψη το “ξεκάρφωμα” που πρόσφεραν στα καθεστώτα της χώρας,  κυρίως στην ΕΡΕ κα τη Χούντα.

“Ξέπλεναν” τα εγκλήματά  τους      στο “πανί” και το “σανίδι”  με την αποχαύνωση και τη παραίτηση  του κόσμου.  Και ήταν αυτοί που με τον ήχο των  χειροκροτημάτων  που εισέπρατταν, σκέπαζαν τα ουρλιαχτά  των βασανιζόμενων στα κρατητήρια της Χωροφυλακής και στα   κολαστήρια της Χούντας.”΄Ολα καλά και όλα ωραία”!

Δεν ήταν τυχαίο  πως  τους …καλύτερους εαυτούς τους ο κινηματογράφος, το θέατρο και το ποδόσφαιρο, τους έδωσαν από τα τέλη του ΄50 ως και τα μέσα το ΄70.  Η καλύτερη   ΕΣΑ στη Χούντα ήταν  τούτοι.  Χωρίς ξύλο,  βασανιστήρια, εκτοπίσεις έβαλαν ένα ολόκληρο λαό στο “γύψο” της αδιαφορίας, της ανοχής και της καραβανοβλαχιάς.   Αυτοί έβγαλαν νοκ άουτ τη συλλογική, λαϊκή αντίσταση. Και φυσικά εντελώς απόντες κι από το κορυφαίο, αιματοβαμμένο΄,  αγωνιστικό παρόν των συνειδητοποιημένων φοιτητών που  δημιούργησαν  το έπος του   “Πολυτεχνείου”.

Με τα μηνύματα  των  έργων που γύριζα στον περίφημο   …καλό ελληνικό κινηματογράφο ή ανέβαζαν στο θέατρο εκείνη την εποχή,   καλλιεργούσαν  τον   αποπροσανατολισμό, τη χαύνη, την απαξίωση των  βασικών  πολιτικών αξιών, τη σημασία του αγώνα για την αξιοπρέπεια του πολίτη.   Οι καλύτεροι στυλοβάτες του καθεστώτος της Δεξιάς και  της Χούντας υπήρξε ανέκαθεν  η συντριπτική  πλειοψηφία των  καλλιτεχνών.  Κι ας δήλωναν (κρυφά)  Αριστεροί.  Αριστεροί με  Δεξιά  “τσέπη” και άρρωστοι για αναγνωρισιμότητα και   δόξα.

Τούτη, η  Μαίρη Κοντού,  υπήρξε μια  απ΄όλους  σε   αυτό το βρώμικο  συνάφι. Και φυσικά δεν  περιμέναμε να μας ζητήσει  συγγνώμη για το κακό  που προξένησε  στις γενιές των  Ελλήνων  με το μέγα έργο της λοβοτομής  και της προπαγάνδας που  συντήρησε   μέσα από τόνους σκουπίδια, πότε   ως γυναικάκι του …Αντωνάκη και πότε ως κυρία του  Διευθυντή της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων. Ευνούχισε και τούτη πολλές γενιές  συμπατριωτών.

Και όντως. ΄Αξιζε καλύτερης   τύχης και περιουσιακών  στοιχείων. Και όχι μιας συνταξούλας που κι αυτή της την  έκοψε ο  Αριστερός  Τσίπρας! Αλλά, μάλλον,   σκόρπισε τους παράδες  ,”χρυσάφι” τότε,  που εισέπραττε , για να δείξει “μπούτι”  από το Φίνο, τον Καραγιάννη και το Καρατζόπουλο  στα σκυλάδικα και τον τζόγο. ΄Οπως έκαναν  οι περισσότεροι  από δαύτους, ως βεντέτες και γκλαμουριάρηδες.

 

3.Νέα απάντηση της Ένωσης Ποινικολόγων και Μαχόμενων Δικηγόρων προς τον Κούγια: «Κρείτον του λαλείν το σιγάν

Νέα απάντηση της Ένωσης Ποινικολόγων και Μαχόμενων Δικηγόρων προς τον Κούγια: «Κρείτον του λαλείν το σιγάν»

Όπως αναφέρουν στη δεύτερη ανακοίνωση- απάντηση προς τον ποινικολόγο,

“Ο ποινικολόγος, κ.Κούγια, προφανώς είναι τίτλος που κατακτάται με τη γνώση του Ποινικού Δικαίου και τη μεταφορά αυτής της γνώσεως στα ποινικά Δικαστήρια, αλλά και με τις επιστημονικές παρεμβάσεις και συγγράμματα (θυμίζουμε ότι οι μόνες σας επιστημονικές παρεμβάσεις είναι σε δικά μας συνέδρια καθώς και ότι μας διαφεύγει το συγγραφικό σας έργο).

Σε κάθε περίπτωση χαιρόμαστε που η Ένωσή μας και η δράση της έδωσε την ευκαιρία στον εκλεκτό συνάδελφο ν’ απασχολήσει την δημοσιότητα και ν’ ακουστεί.

Πρόθεσή μας επειδή έχουμε μπροστά μας (2 και 3.10.2021) ένα σημαντικό συνέδριο στα Γιάννενα με επίκαιρη θεματική (ανθρωποκτονία) καθώς και ειδική ενότητα για τις υπό διαβούλευση τροποποιήσεις, είναι στην συνέχεια ν’ αφήσουμε την δημοσιότητα ήσυχη και αμόλυντη, καθόσον (και τούτο συμβουλεύουμε στο συνάδελφο μας) «Κρείτον του λαλείν το σιγάν».»

***

΄Οποια δουλειά κι αν κάνεις κι ας έχεις το καλύτερο ταλέντο σε ό,τι καταπιάνεσαι, άμα “ψωνιστείς”, τελείωσες.  Γίνεσαι ρεντίκολο τω σκυλιών.

Πόσο μάλλον, να μην είσαι και ο καλύτερος ,ούτε με ταλέντο και παρόλα αυτά να το παίζεις φίρμα και ξεχωριστός. “Πας καλιά σου”!  ΄Ετσι , “χάνεις τα αυγά και τα πασχάλια”. Είσαι μονίμως λαλημένος  και σαλταρισμένος.

Αλλιώς, να μη έχεις γράψει ούτε μια λέξη για  θέματα  που αφρού την επιστήμη σου και να βγαίνεις να λες πως είσαι…κορυφαίος, πρέπει να έχεις πάθει μεγάλη ζημιά .Να έχεις κάψει όλα τα λαμπάκια.

΄Οσο για το «κρείτον του λαλείν το σιγάν», που λένε οι ποινικολόγοι στην ανακοίνωσή τους,  σταθείτε, βρε παιδιά. ΄Αυτό  απαιτεί  ισχυρή  δόση αυτογνωσίας.  Και…”ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”, ως γνωστό!