ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ… ΑΝΗΘΙΚΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ “ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ”;

 ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ (ΣΕ ΞΑΣΤΕΡΟΥΣ ΒΥΘΟΥΣ)

Πυροβόλησαν και τραυμάτισαν τον δημοσιογράφο Στέφανο Χίο

Επίθεση δέχτηκε τα ξημερώματα ο δημοσιογράφος Στέφανος Χίος έξω από το σπίτι του στα Βριλήσσια, όπου άγνωστος τον πυροβόλησε και τον τραυμάτισε.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες από πηγές προσκείμενες στην αστυνομία, ο δημοσιογράφος την ώρα που επέστρεφε στο σπίτι του, λίγο μετά τις 03:00, δέχθηκε μία σφαίρα στον λαιμό και άλλη μία στα πλευρά, ενώ άλλες βολίδες έχουν καρφωθεί στο αυτοκίνητό. του. Αμέσως μετά, ο δράστης τράπηκε σε φυγή

Η σύζυγος του δημοσιογράφου, που άκουσε τους πυροβολισμούς, έτρεξε στο σημείο. Με το αυτοκίνητο του δημοσιογράφου πήγαν αρχικά στο Σισμανόγλειο και κατόπιν ο δημοσιογράφος διακομίσθηκε στο ΚΑΤ, όπου και νοσηλεύεται.Σύμφωνα με την ΕΡΤ η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται ελεγχόμενη.

***

Ο Χίου είναι αυτός που είναι.  Δημοσιογράφος.  Συνειρμικά  ο κάθε λογικός, συνετός και έντιμος άνθρωπος,  το μεταφράζει σε κοντυλοφόρο.   Κι αυτό με τη σειρά του  σημαίνει  αλήτης, καιροσκόπος, λαμόγιο. Δουλειά  του, κερδοφόρα ή απλά βιοποριστική , είναι  το ψέμα, η  εξαπάτηση.   Η παραπληροφόρηση, εν τέλει, σε ‘ολες τις σκοτεινές μορφές της.

Και ο Χίου σίγουρα δεν είναι χειρότερος από το …Βαξεβάνη και τον Πορτοσάλτε.  Η …ιεράρχηση της  ενοχής και της επικινδυνότητας  ενός εκάστου των κοντυλοφόρων, δεν έχει να κάνει με “το μη χείρον βέλτιστον”. Αν ήταν  μόνο αυτό, η διάκριση, θα είχε  τεράστιο εύρος. Σαν να λες:  “Κούλης και Αλέξης.  Επιλέγω Αλέξη , ως το  “βέλτιστο κακό” αντί   Κούλη του χείριστου” . ΄Οντως, μέρα- νύχτα εδώ η διαφορά.

Οι δημοσιογράφοι είναι αυτό ακριβώς που λέει ο λαός θυμόσοφα και ενδεικτικά : ” ΄Ολα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη”.Και διαφέρουν στα…χρώματα. Τούτο  μαύρο,τ΄ άλλο  άσπρο,εκείνο  κίτρινο. Αλλά.. γουρούνια!  Θα τους παρομοιάζαμε με τη δουλειά των πληρωμένων εκτελεστών.  Συνάπτουν συμβόλαια “θανάτου” με τα αφεντικά,και πυροβολούν αδιακρίτως και κατ΄εντολή του  “πελάτη”.Φτάνει ο φάκελος να εμπεριέχει τα συμπεφωνημένα.

Ο Χίου λοιπόν,που κι αυτός “πυροβολούσε” έτσι, όπως όλοι στη  μαφία του Τύπου, τελικά  πυροβολήθηκε,μόνο αυτός από τη “φαμίλια”  προφανώς από Κατσαπλιάδες ,”αντάρτες πόλεων”, που αυτοδιορίστηκαν εκδικητές.  Σήμερα, αύριο,  θα βγάλουν μάλιστα  και  προκήρυξη οργάνωσης,για  να αναλάβει τη δολοφονική επίθεση και να αραδιάζει εκατό “μπλα μπλα” πως  το θύμα έπρεπε  να… πεθάνει, γιατί δεν το έπαιζε “Βαξεβάνης”. Αν μη τι άλλο,να κρατάει, διάβολε, και κάποια προσχήματα.Κυρίως αριστεροφροσύνης.

Και αν ο Χίου είχε περάσει τα εσκαμμένα και οι   άλλοι στο συνάφι, ,τα περνούν, μεν, και ακόμα πιο πέρα, σύμφωνα με τις υποδείξεις των αφεντικών. ΄Ομως τούτοι παίρνουν μαζί τους και το… σύνορο, σβήνουν τη γραμμή και τη χαράσσουν πάλι όπου θέλουν. Ο Χίου δεν ήταν τέτοιος. “΄Επαιρνε και τη πόρτα μαζί του κι έφευγε”.

Αλλά σε καμιά περίπτωση  δεν ήταν όλα όσα έλεγε  “πακέτο”  για πέταμα. Η στάση που κράτησε απέναντι στο σκάνδαλο Νovartis  για παράδειγμα, ήταν  απείρως δικαιότερη και εντιμότερη αυτής του Χρήστου Ράπτη και της πορνοφυλλάδας του.   Βλέπει  ο εκτελεστής τεράστια διαφορά ανάμεσα στο  Μακελειό  και την …Ηεφημερίδα Τζιαρ; Μη μας τρελάνουν.

Κι αν δεν υπάρχει, που δεν υπάρχει, γιατί αυτόν και όχι  εκείνον;  Πώς γίνεται δηλαδή  το σκεπτικό  της απόφασης  της καταδίκης σε θάνατο από τους πιστολάδες; Με ποια κριτήρια και εχέγγυα;  Με κλήρο , “δεκατισμό”;  Θα μάθουμε ποτέ γιατί εκτέλεσαν  οι άλλοι Κατσαπλιάδες τον Μπακογιάνη και όχι τον Κοσκωτά ας πούμε;  (Αν και ατυχές το παράδειγμα μια και στη περίπτωση Μπακογιάννη οι Κουφοντίνες είχαν  “συμβόλαιο θανάτου”.Το έχουμε ξαναγράψει).

Να τελειώνουμε με τους παλικαρισμούς. Ας μην ξανανοίξουν νέο κύκλο αίματος οι …επαναστάτες. Δεν έχουν κανένα, μα κανένα δικαίωμα.Ούτε τους το εκχωρούμε.Αν το αποφάσισαν,ας το πάρουν μόνοι και με τσαμπουκά. Λογικός, εχέφρων,σοβαρός, ίστωρ, δεν τους ακολουθεί. Ας κάνουν ,ό,τι κάνουν, χωρίς “λαϊκή εξουσιοδότηση”. Από προσωπικό μένος, εκδίκηση  ή και “εξόφληση  λογαριασμών”. Εμάς ,ως πολίτες,ας μη μας ανακατεύουν. Ούτε ακολουθούμε , ούτε επικροτούμε.

Γράφαμε παλιότερα:

ΠΡΟΣ “ΣΕΧΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ”
Γράφει ο/η paris
09.06.09

                        24-06-2009

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΟΥ (ΔΕΝ) ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ   “ΚΑΝΕΣ  ΠΙΣΤΟΛΙΩΝ” .

 (Απόσπασμα από την προκήρυξη της “ΣΕΧΤΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ” : “Από εδώ και πέρα, όταν μιλάμε για Λ.Μ.Α.Τ, εννοούμε τη Λούμπεν Μικροαστική Τάξη…Η παθητική σαπίλα των υπαλλήλων,των εμπόρων,των οικογενειαρχών νοικοκυραίων,των πρόθυμων δούλων,που έχουν ως φιλοδοξία να μοιάσουν στους αφέντες τους”.

 Παλιότερα, όταν εμείς οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως “προοδευτικοί”, μιλούσαμε για Λούμπεν Μεγαλοαστική Τάξη (και όχι μόνο εμείς, αλλά και οι  συντάκτες των  προκηρύξεων του ΕΛΑ και της 17Ν), είχαμε ξεκαθαρίσει, νοηματίσει και προσδιορίσει, ακόμα και αριθμητικά, το ανθρώπινο “περιεχόμενο-δυναμικό ” της. (Να ήταν, υπολογίζαμε τότε, ένα 10-15% του ελληνικού λαού; Και πολούς, είπαμε…λέμε, εμείς πάλι, τώρα).

Η Λούμπεν Μικροαστική Τάξη, έτσι όπως   ορίζεται στην προκήρυξη της “ΣΕΧΤΑΣ”, περιλαμβάνει σχεδόν το σύνολο  των Νεο- Ελλήνων, χωρίς υπερβολή. Μα, αν είναι έτσι τα πράγματα, ουδείς είναι στο απυρόβλητο,σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό.

 Και να, το πρώτο ανα-κύπτον ερώτημα:Τι  έχετε σκοπό να κάνετε,ρε,παίδες; ΄Εχετε βάλει κατά νου,με αυτή τη “λογική”, να καθαρίσετε ΣΥΜΠΑΣΑ την Ελλάδα, μη και των Εξαρχείων εξαιρουμένων; ‘Ο,τι κινείτε εσείς θα το πυροβολείτε, δηλαδή;

Εμείς, βέβαια, δε θα διαφωνήσουμε με την επιχειρούμενη (όψιμα) από μεριά σας, διεύρυνση του καταλόγου των άμεσα υπεύθυνων για την κατάντια αυτής της χώρας . Μάλιστα, εκπλησσόμαστε ευχάριστα  που  τα μέλη μιας “ομάδας επαναστατικής βίας”,τολμούν σε κείμενο-προκήρυξή τους, να ρίχνουν “τα άγια τοίς κυσί” και να εντάσσουν μέσα στους Λούμπεν Μικροαστούς και το πάλαι ποτέ  “εξαγιασμένο” προλεταριάτο των μαρξιστικών τσιτάτων, το οποίο , σε παλιότερες, κοντινές εποχές, αν ήθελες να το πιάσεις στο στόμα σου,θα έπρεπε να το είχες πλύνει εκατό φορές.(Τι να λένε, άραγε, σήμερα για σας, οι καταταλαιπωρημένοι από το σύστημα προλετάριοι-εργάτες Γιάννης Σερίφης, Μιχάλης Κασίμης, αλλά και ένα σωρό άλλοι “γέροι” εκείνης της εποχής; Θα τρίζουν και τα κόκαλα του  γιατρού Τσιρώνη, του Χρήστου Κασίμη,του Τσουτσουβή και του Πρέκα;)

  Εν τοιαύτη περιπτώσει, λοιπόν, για να μην πολυλογούμε, σε απλά ελληνικά και υπό τη νέα αυτή διευρυμένη αντίληψη του προσδιορισμού της Μικροαστικής Τάξης, θα πρέπει μέσα στο εντελώς πια ξεχειλωμένο  δίχτυ της, να συμπεριλάβουμε, όπως λέτε, ευθαρσώς (αν δε θέλουμε να δουλευόμαστε μεταξύ μας, όπως έκαναν οι παλιότεροι “αντάρτες των πόλεων”, που  φύλαγαν το προλεταριάτο στη “γυάλα”), να  τσουβαλιάσουμε, λέμε, δάσκαλους, δικαστές, μπάτσους, εφοριακούς, καταστηματάρχες, αγροτέμπορους και  σύμπαν το δημοσιοϋπαλληλικό και ιδιωτικό εργατικό δυναμικό της χώρας; Και σε τι αριθμό, λέτε,να τους προσδιορίσουμε σχηματικά όλους αυτούς λεβέντες ; Σε καμιά οχτώ-δέκα εκατομμυριάκια Νεο-κωλο-΄Ελληνες; Ή μη θέλετε να κόψουμε κάτι;

Εμείς, λοιπόν, οι μη διαφωνούντες , ως προς την όψιμη… ανακάλυψή σας για ένταξη στους …εχθρούς της επανάστασης και όλου αυτού του “συρφετού” (να δούμε στο τέλος ποιοί θα μείνουν να κάνουμε την επανάσταση) θα θέσουμε υπόψη  σας το καθόλου αφελές,ακόλουθο  ερώτημα: Δε μας λέτε, παρακαλούμε: ΟΛΟΥΣ αυτούς, εσείς έχετε προγραμματίσει να τους φάτε; Ναι, λέμε εμείς, αν κρίνουμε από την οργή και το γινάτι σας. Αλλά, σας προκύπτει ένα σοβαρό και αξεπέραστο πρόβλημα, κατά την ταπεινή μας γνώμη, για την πραγμάτωση των επαναστατικών αυτών φαντασιώσεών σας. Το έχετε σκεφτεί; Με έναν απλό πολλαπλασιασμό, καταλήγουμε στο μελαγχολικό  συμπέρασμα πως θα χρειαζόσασταν κάτι χιλιάδες  χρόνια να ζήσετε και να… είσαστε γεροί και ασύλληπτοι, για να καθαρίζετε (από έναν την ημέρα) την κόπρο αυτή του Αυγεία.(΄Οπερ αδύνατον και “ου δέει δείξαι”). Αλλά, ας υποθέσουμε πως στις γενιές που έρχονται ,όλο και κάποιοι καινούριοι, θα συνεχίζουν το μακάβριο έργο σας. Και πάλι, όμως, δε θα προκάμουν (που έλεγε το ΄89 στο Μητσοτάκη  ο μακαρίτης ο Φλωράκης) να  ξεκάνουν όλο το νέο συρφετό,που στο μεταξύ θα προστίθεται στον ήδη υπάρχοντα .

Αλλά, πείτε πως στα επαναστατικά σας,θερινά όνειρα, τους φάγατε όλους αυτούς. Μένει τώρα να απαντήσετε στα κατά συρροή, επόμενα- ακόλουθα ερωτήματα,που προκύπτουν: Με ποια σειρά και κριτήρια (πλην του δεκατισμού και του κλήρου),θα επιλέγετε τους υπό εκτέλεση ενόχους; Και ακόμα, για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι: Γιατί φάγατε τον μπατσάκο, που φύλαγε την Κυριακίδου στα Πατήσια και όχι τον Παναγιώτη τον κλητήρα στη Λαμία, που κοινοποιεί στον οφειλέτη δανείου της Τράπεζας τη δικαστική απόφαση πλειστηριασμού του προσημειωμένου- κύριας κατοικίας του- δυαρίου; Και γιατί, εκείνος ο μπάτσος, λέμε εμείς, ή ο άλλος, ο Διαμαντής από την Κυπαρισσία, που τον αφήσατε σακάτη,είναι τάχα μου…ενοχικότεροι (κατά τη Λαζοπούλεια γραμματική) από τούτον τον “εξαποδώ”,Κουασιμόδο της Λαμίας; ΄Η,ακόμα ενδεικτικότερα,από το δασκαλάκο της κοινότητας  Πέρα Βρύσης, που  “στραβώνει και βιάζει” καθημερινά το μυαλό και την ψυχή αθώων παιδακίων και τα οποία προετοιμάζει  να αναγορευτούν αύριο σε δούλους, σαν αυτούς που προσδιορίζετε στην προκήρυξή σας; Γιατί αυτοί οι χιλιάδες, τα εκατομμύρια δάσκαλοι, πανταχού της γης , είναι λιγότερο ένοχοι, αλήθεια, από τους μπάτσους;  Για να μην πούμε τώρα και μακραίνουμε επ΄άπειρον τον κατάλογο, για το δικαστάκο ,που βγάζει αποφάσεις στο γόνατο, τον μάστορα-φαναρτζή,που χρεώνει  χιλιάρικο να σου “χρωματίσει” το σαράβαλο και τον υδραυλικό που χρεώνει 50άευρο,για να γνωματεύσει πως το σιφόνι σου θέλει άλλαγμα .  Πότε θα προφτάσετε όλους αυτούς να τους φάτε ,ρε Κοεμτζήδες του  δυο χιλιάδες εννιά;

 Και για να τελειώνουμε: Και καλά,τα παιδάκια-μπαχαλάκηδες, που βάζετε να ντουφεκάνε από δω κι από κει, και όποιον πάρει ο χάρος, έχουν το ακαταλόγιστο (ήγουν,απλά,τον κάλο ακόμα στο κεφάλι και λόγω ηλικίας). Σεις, όμως, που γράφετε αυτές τις μαλακίες ούτε και στα εξήντα σας  δεν ωριμάσατε πια; Δε βάλατε μυαλό; Ρε, για συνέλθετε, για σοβαρευτείτε και μη γινόσαστε άλλο ρόμπα!

 Γιατί,με όλες αυτές τις ηλιθιότητες που κάνετε και γράφετε,τη μεγαλύτερη ζημιά δε τη χρεώνονται αυτοί που θα έπρεπε, αλλά εμείς, που λέμε τα ίδια με σας, αλλά διαθέτουμε και μυαλό κουκούτσι και ιστορική μάθηση (που σεις ούτε για δείγμα κατ- έχετε) να αντιληφθούμε πως της Λερναίας ΄Υδρας, ένα κεφάλι κόβεις, δέκα φυτρώνουν. Σε μας κάνετε ζημιά,που παλεύουμε με νύχια και με δόντια, χωρίς τσαμπουκάδες και αίματα,να μεταλαμπαδέψουμε με το στυλό  τα επιχειρήματα του καθαρού μυαλού (και όχι του πιστολιού), στους όποιους  “ψηφοφόρους” και  στυλοβάτες του συστήματος, μήπως κάποτε συνέρθουν και  γίνουνε πολίτες.

 Μα δεν καταλαβαίνετε,λοιπόν, πως, αν ο καθένας από μας  συνειδητοποιήσει την ανάγκη να αρχίσει να αλλάζει πρώτα εκείνος τα μέσα του, τότε μόνο έχει δικαίωμα και υποχρέωση να αγωνιστεί να αλλάξει και τον κόσμο ; Πού πάτε ξυπόλυτοι στα αγκάθια,παλικαράδες μου;

Σταματήστε ,λοιπόν, έστω και αργά αυτή την παράνοια. Μα, όλοι σας τη ζωή στην εφηβεία θα μένετε πια; Τους έχετε όλους ,μα ΟΛΟΥΣ, αντιπάλους. Δεν το καταλαβαίνετε;

  Ακούει κανένας θεοπάλαβος από σας;