ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

1. ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ  ΝΕΟΥ, ΑΡΤΙ… “ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ”!
2.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥΛΤΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ
1.Μια απάντηση της Ιστορίας στο κείμενο της Πόλας Ρούπα.

Στο Indymedia δημοσιεύτηκε το παρακάτω κείμενο*-απάντηση  στη χτεσινή μας δημόσια επιστολή στην Πόλα Ρούπα με τίτλο “ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ  ΤΗΣ ΠΟΛΑ  ΡΟΥΠΑ”. Και λέγαμε  εκεί να μη δοθεί συνέχεια με αυτή τη διαδικασία των αντιπαραθέσεων  για ένα και μοναδικό λόγο. Να μη δίνουμε αφορμή  στον αντίπαλο να μας  περιγελά,  Αφού, όμως,  το φιλαράκι  μας  “πέταξε το γάντι”,   το… σηκώνουμε.

΄Εχουμε λοιπόν και λέμε:

1. Στοιχειώδης σεβασμός στη νοημοσύνη και την αυτοεκτίμησή μας απαιτεί, όταν απαντάμε ανωνύμως στις απόψεις  κάποιου, που βάζει την υπογραφή του  (με ό,τι συνεπάγεται  αυτό) στα κείμενά του,  α.  να μη βρίζουμε. β.”να μη λέμε την τελευταία κουβέντα πρώτη” γ. να βουτάμε την πένα στο μυαλό μας, πριν διατυπώσουμε  τις απόψεις μας εγγράφως (scripta manent) γ. να ενημερωνόμαστε πρωτύτερα για τον….”περί ου” (τον υπογραφόμενο.) Μια γρήγορη ματιά  αν έριχνε στο “βιογραφικό” μας στο σάιτ , θα μας απάλλασσε από το άχαρο έργο να μιλάμε για τις…περγαμηνές μας. Δεν τήρησε  τη βασική αυτή αρχή ο  επιστολογράφος και,  αφ΄ενός, διέπραξε σωρεία απρεπειών ή υπέπεσε   σε αλλεπάλληλες ανακρίβειες,  αφ΄ ετέρου,  μας αναγκάζει να του παραθέτουμε τις παρακάτω  προσωπικές πληροφορίες:

α.   Ο γράφων είναι διδάκτορας Ιστορίας ,”τίτλο” που διατηρεί εσαεί και μετά την παραίτησή του από την Εκπαίδευση.  Στην   “ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ” αναφέρουμε : “Ο εμπνευστης και δημιουργος του (σ.σ του σάιτ)  ειναι πτυχιουχος Ιστορικου-Αρχαιολογικου τμηματος, ελληνικου, δημοσιου πανεπιστημιου και διδακτορας ιστοριας, δημοσιου ξενου πανεπιστημιου. Διδαξε επι σειρα ετων στη δημοσια Β/θμια και Γ/θμια εκπαιδευση, απ΄οπου τελικα παραιτηθηκε μετα απο σφοδρες ιδεολογικο-επιστημονικες αντιπαραθεσεις με το εκπαιδευτικο κατεστημενο.(Η παραθεση του ονοματος του δε θεωρειται επιβεβλημενη, αφου η φιλοσοφια του HOMO NATURALIS αντιμαχεται το “επωνυμο”,τη φιλοδοξια,τη ματαιοδοξια και λοιπα συνωνυμα και συγγενη. Θα υπογραφει με τα αναγνωριστικα-χαρακτηριστικα  N.A, ιστορικος)”.

΄Αρα, αγαπητέ, μια παραίτηση από μια καθεστωτική θέση με ιδεολογική και μόνο αιτία, σου λύνει πολλές απορίες  και επομένως όφειλες να τη θεωρήσεις απαγορευτική,τουλάχιστον στη χρήση της επικεφαλίδας σου “Καμμιά ειρήνη με τους καθηγητές”. Τίποτα από τα αυτονόητα δεν έκανες, αλλά προτίμησες  τα απρεπή.

β. Παραθέσαμε στην επίμαχη επιστολή μας τον τίτλο του διδάκτορα, όχι ως  εύσημο  καθεστωτικής κατάκτησης, αλλά ως απαραίτητη διευκρίνιση της επικεφαλίδας, που μιλάει για “απάντηση της Ιστορίας στο κείμενο της Πόλας Ρούπα” Αλλιώς, και δικαίως θα αναρωτιόσουν  “ποιος είστε ,κύριε;”

γ. Το να είσαι διδάκτορας ιστορίας είναι απαξιωτικό λες εσύ; Ο ιστορικός, αγαπητέ, είναι ο ειδικός της Ιστορίας, ο εκπαιδευμένος στο αντικείμενό της.  Με τη λογική που δεν μπαίνεις σε ένα αεροπλάνο, αν ήξερες πως θα το πιλοτάρει ο Βαγγέλας από τα Σούρμενα  ο, εκτός των άλλων, και παντελώς άσχετος με τα… πιλοτικά, με την αυτή λογική  θα ένιωθες πιο ασφαλής σε μια  ιστορική άποψη ενός  “επαγγελματία” ιστορικού, παρά ενός διαφημιστή μπισκότων. Γράφαμε στις “ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ”:

“Σημερα,στις συντεταγμενες πολιτειες και στις πολιτισμενες κοινωνιες, που οι ρολοι ειναι (ή πρεπει να ειναι) βιωματικοι και διακριτοι και δεν επιτηδευονται ουτε υποδυονται,πλην εκεινων στα θεατρικα δρωμενα, η αντιποιηση δεν ειναι μονο πραξη λοιδωρη, αλλα σε πολλες μορφες της και ποινικα κολασιμη. Το ερασιτεχνικο και το αμεθοδο δεν ειναι απλως αστεια, αλλα και επικινδυνα. Ιδιαιτερα στην Επιστημη.

Στη συστηματοποιημενη γνωση,οι κανονες κατακτησης της ειναι αυστηρα προσδιορισμενοι και οι οροι επιτηδευσης της δεσμευτικοι για τους φορεις της. Η λαθρεπιβαση σε επαγγελματικη συντεχνια, εξειδικευμενης γνωσης, ειναι απαγορευμενη. ”Ελευθερη εισοδος επισκεπτων” και καταληψη γνωστικου χωρου, που ” de jure et ipso jure” ανηκει  σε αλλους , δεν επιτρεπεται. Γιατι ο κομπογιανιτισμος, ο πιθηκισμος, το δηθεν, δεν ειναι απλως κωμικες μεταμφιεσεις. Εχουν πρωτιστως και επικινδυνες παρενεργειες.

Αυτα ειναι αυτονοητα για ολες τις αλλες επιστημες, οχι, ομως, και για την επιστημη της Ιστοριας. Καλως η κακως ο καθενας εχει το δικαιωμα να πιανει και να γραφει “ιστορια”. Ειδικα στη χωρα μας. Απομαχοι, πολιτικοι, αποστρατοι στρατιωτικοι, συνταξιουχοι, δημοσιοι υπαλληλοι, αν δεν γραφουν λογοτεχνια, ασχολουνται συνηθως, με τη συγγραφη ιστορικων κειμενων. Ακομα και αυτοβιογραφικες διηγησεις, μεταπλαθονται και μεταμορφωνονται σε ιστορια. Προσωπικα περιστατικα, αναμνησεις, ονοματα, χρονολογιες, διανθισμενα με αφηγηματικο λογο, αναδεικνυονται σε “ιστορικα  γεγονοτα”.

  Η σημασια της ερευνας των αρχειακων πηγων, η αναγκη της κριτικης τους, η διαπιστωση και κατανοηση των ιστορικων γεγονοτων και η διακριση τους απο τα γεγονοτα (κορυφαιες ενασχολησεις της επιστημης της ιστοριας), για να περιοριστουμε μονο σε αυτα , που απαιτουν εξειδικευμενη γνωση και επιστημοσυνη, ειναι, οχι μονο αδιαφορα, αλλα και οροι αγνωστοι στους ”ιστορικους” αυτου του ειδους”.

Αν σεβόμαστε  ως κοινωνία  την sine qua non επιστημονική αυτή αρχή-δεοντολογία, δε θα τολμούσε ακόμα και ο Πλεύρης  να …συγγράφει Ιστορία . Ο Ιστορικός  δικαιούται και επιβάλεται, ως αρμόδιος, να διατυπώνει ιστορικές κρίσεις (λαθεμένες ή όχι). Ο αναγνώστης,ανάλογα με τον ιστορικό τους εξοπλισμό (δε λέμε ιδεολογικό), τις αποδέχεται ή τις απορρίπτει. Δε δικαιούται, όμως, να γνωμοδοτεί επί ιστορικών θεμάτων,  ως ειδικός και “πραγματογνώμων”.

 

2. Γράφεις: “Αλλά μην ανησυχείτε! Ο άνθωπος ξέρει από κοντά και τα “ιερά τέρατα”, αυτούς που το ξεκίνησαν εδώ ε; Μην μπερδεύεσαι! Δεν σου μιλάει μόνο ως διαβασμένος, σου μιλάει και ως “περπατημένος”. Ας βάλω και εγώ μερικά “εισαγωγικά”, για να δείξω ότι διαχωρίζω τον λόγο του “πεζοδρομίου” από τον ΚΑΝΟΝΙΚΟ λόγο….”

Ομολογώ πως  δεν καταλαβαίνω . Προς τί η ειρωνεία. Αν κουβαλάς τέτοια κουσούρια ως ψυχαναγκασμούς και σύνδρομα, δεν είμαι ο αρμόδιος για θεραπεία.

Και άκου κάτι, για να τελειώνουμε. Επειδή, εκτός των άλλων,  είναι απαγορευτικό για χίλιους λόγους  να απολογούμαι γι΄αυτό που είμαι, είτε στον… ΄Αδωνι Γεωργιάδη  είτε σε σένα  και να σας εξηγώ γιατί θεωρώ καμάρι μου που με τίμησαν ένας Χρήστος Τσουτσουβής, ένας Γιάννης Μπουκετσίδης  ή κάποια άλλα, όντως “ιερά τέρατα” της ΄Ενοπλης Λαϊκής Πάλης με την εμπιστοσύνη τους.  Θα έπρεπε, βέβαια, όλοι αυτοί να  είναι για σένα “μύθος” ,όπως είμαι σίγουρος πως είναι για την Πόλα Ρούπα. Αλλά , για να παραφράσουμε τον Αναγνωστάκη, ως φαίνεται, “δε φταις ο ίδιος, τόσος είσαι”. Και μια μέρα, «όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου», θα ντρέπεσαι για τέτοιους ανήθικους χαρακτηρισμούς. Κι αυτό, εκτός των άλλων, συνεπάγεται αυτονόητα και την απώλεια  της όποιας ιδεολογικής σου  ταυτότητας ή αυτοεκτίμησης, θα σου έχει μείνει ως τότε.

3. Γράφεις:”Αλλά φταίμε και οι νέοι που δεν σας κόψαμε και τον αέρα, εσάς, μιάς “γενιάς” -λέξη που οι αερολόγοι σαν εσένα αρέσκονται να χρησιμοποιούν και πάω στοίχημα ότι όταν ήσουν έφηβος ήσουνα “μικρομέγαλος”- μεγαλωμένης να τα θέλει όλα, συμπεριλαμβανομένης και της υπηρεσίας των παιδιών σας. Αλλαζονικοί, όλα εσείς τα ξέρετε και εμείς μόνο από τα σωστά σας πρέπει να παραδειγματιζόμαστε γιατί αν υπάρχουν λάθη τα οποία πρέπει να τα αποφεύγουμε, αυτά τα έκαναν “άλλοι”, πάντως όχι εσύ, ε καθηγητάκο; Είσαι άλλος ένας στερεοτυπικός πρεσβευτής του “αριστερού και λάιτ” τυπάκου, που δεν ρίσκαρε τίποτα (και άσε τα παραμυθάκια για το πόσο τυχαίο ήταν που δεν σήκωσες όπλα για το αμφιθέατρό σου) αλλά είναι “διαφορετικός κι έτσι ασούμε, χαλαρά αφού και ψηφίζουμε και αριστερά άμα λάχει και κάτσε να σου πω όταν έπινα καφέ με τον Μπάαντερ τι πλάκες κάναμε”

Αρκετά. Είσαι όντως αμετροεπής (Το λέει παραστατικότερα ο κόσμος: “΄Εκανε και η μύγα κ@λο κι έχεσε τον κόσμο όλο”!).   Και  ως  τέτοιος, δεν έχεις ελπίδα ούτε να νοήσεις ούτε να κατανοήσεις.  Κι αν νομίζεις  πως έγινες Αντάρτης Πόλεων,επειδή έβαλες στη Στουρνάρη φωτιά σε 10 κάδους απορριμάτων ή πέταξες τίποτα μολότωφ στις “σιδερόφρακτες λεγεώνες” του συστήματος ,είσαι απολύτως γελασμένος, πέρα από γραφικός.

Αντιπαρέρχομαι τις ύβρεις, γιατί η λάσπη σου στοχεύει και καταξιωμένα πρόσωπα της ΄Ενοπλης Λαϊκής Πάλης, που πλέον πέρασαν στην ιστορία σε σελίδες γραμμένες με “χρυσά γράμματα”. Δε θα δώσουμε (το είπαμε από την αρχή) τροφή   στα σκυλιά να γελάνε με μας.  “Τα άγια τοις κυσί”,δεν τα πετάμε.

Κούλαρε, λοιπόν, λεβέντη μου .Και …”καλά μυαλά”. Μάζεψέ τα και καμιά φορά   από τα… κάγκελα!

*από @Καμμιά ειρήνη με τους καθηγητές


Ορίστε λοιπόν! Αφού υπογράφει και ως “διδάκτορας ιστορίας”, οφείλουμε να τον πιστέψουμε! Πώς θα αμφισβητήσει κανείς την αυθεντία που επικυρώνεται από τις ακαδημαϊκές περγαμηνές;

Αλλά μην ανησυχείτε! Ο άνθρωπος ξέρει από κοντά και τα “ιερά τέρατα”, αυτούς που το ξεκίνησαν εδώ ε; Μην μπερδεύεσαι! Δεν σου μιλάει μόνο ως διαβασμένος, σου μιλάει και ως “περπατημένος”. Ας βάλω και εγώ μερικά “εισαγωγικά”, για να δείξω ότι διαχωρίζω τον λόγο του “πεζοδρομίου” από τον ΚΑΝΟΝΙΚΟ λόγο….

Μόνο που ο “ντόκτορ” λειψός βρίσκεται στα διαβάσματά του και τον “καλώ με τον κηδεμόνα του”. Η ανάγνωση της ιστορίας του είναι δισδιάστατη (επιεικώς) ενώ ο μαρξισμός του χυδαίος και εκλαϊκευμένος. Στην “καλύτερη περίπτωση” τον “κόβω” για πρώην “κνίτη” (που λένε και οι νεολαίοι βεβαίως-βεβαίως, χοχοχο). Όσο για την ουσία του κειμένου του; Πατερναλισμός, παραδοσιακός, γνωστός αλλά δυστυχώς όχι ακόμα ξεπερασμένος. Συνοψίζεται στην κλασσική, εμετική φράση “αλλοίμονο σε όποιον δεν ήταν κομμουνιστής νέος και σε όποιον παρέμεινε μεγαλώνοντας”.

Αλλά αυτά παθαίνεις όταν νιώθεις επιστήμονας. Πόσω μάλλον όταν καταντάς να παρομοιάζεις τον εαυτό σου με αγροφύλακα…

Το αν είναι “ξεπερασμένο” κάτι, θα το δούμε στο μέλλον. Η ιστορία δεν είναι γραμμική, αμόρφωτε υπηρέτη της γνωσιακής εξουσίας, αλλά εχει πισωγυρίσματα και άλματα προς τα εμπρός η μετάβαση από το ένα στάδιο στο άλλο. Και φυσικά θα έπρεπε να ξέρεις ότι ο τελολογισμός σου δεν ταιριάζει όχι σε προοδευτικό, ούτε σε ιστορικό, σύμφωνα με τα δικά σου μέτρα δηλαδή αυτοαναιρείσαι. Και τι είναι αυτό που μας λες;;; Ότι δεν έγινε γενική σύρραξη για 70 χρόνια, ενώ πιο πριν δεν υπήρχε γενιά που να μην είχε βιώσει πολεμο; Μήπως είσαι λίγο ευρωκεντρικός; Μήπως είσαι λίγο ευρωσωβινιστής; Μάλλον, έτσι εξηγείται η απάθειά σου και η ουδετερότητά σου ως προς το μέλλον. Ή αυτό ή πιάνεις τρίτη ηλικία. Κάτσε εσύ και όλα θα γίνουν, στο μέλλον βέβαια…Ας καίγεται η υφήλιος απ’ άκρη σ’ άκρη, ας πολεμάει ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ να σκλαβώσει κι άλλους ανθρώπους και να τους φέρει στα πρότυπά του ως ιδανικούς εργάτες και καταναλωτές, ας παίζεται η ισορροπία της μετάβασης από τον καπιταλισμό στην μελλοντική ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ κοινωνία στις ερήμους της Δυτικής Σαχάρα, στη Μέση Ανατολή και στην Κίνα και στις περιφέρειες των Υπερδυνάμεων (τι σου λέω τώρα ο βλάσφημος ε;), στην ευρωπαϊκή αιώρα σου καθηγητή μπορείς να αγναντεύεις με τις ώρες την ιστορία.

Το ότι ξεκινάς το κείμενό σου με κολακείες που στοχεύουν να αναδείξουν τις αξίες της Πόλας Ρούπα ως συντρόφου του Μαζιώτη το αφήνω ασχολίαστο, δηλαδή αγκαλιά με την γκλίτσα πρέπει να το έγραψες το κείμενο…Αλλά φταίμε και οι νέοι που δεν σας κόψαμε και τον αέρα, εσάς, μιάς “γενιάς” -λέξη που οι αερολόγοι σαν εσένα αρέσκονται να χρησιμοποιούν και πάω στοίχημα ότι όταν ήσουν έφηβος ήσουνα “μικρομέγαλος”- μεγαλωμένης να τα θέλει όλα, συμπεριλαμβανομένης και της υπηρεσίας των παιδιών σας. Αλλαζονικοί, όλα εσείς τα ξέρετε και εμείς μόνο από τα σωστά σας πρέπει να παραδειγματιζόμαστε γιατί αν υπάρχουν λάθη τα οποία πρέπει να τα αποφεύγουμε, αυτά τα έκαναν “άλλοι”, πάντως όχι εσύ, ε καθηγητάκο; Είσαι άλλος ένας στερεοτυπικός πρεσβευτής του “αριστερού και λάιτ” τυπάκου, που δεν ρίσκαρε τίποτα (και άσε τα παραμυθάκια για το πόσο τυχαίο ήταν που δεν σήκωσες όπλα για το αμφιθέατρό σου) αλλά είναι “διαφορετικός κι έτσι ασούμε, χαλαρά αφού και ψηφίζουμε και αριστερά άμα λάχει και κάτσε να σου πω όταν έπινα καφέ με τον Μπάαντερ τι πλάκες κάναμε και τι μου λες εσύ”. Να πούμε εδώ πως η άποψή σου ότι “όλοι μάζα είναι, όλοι πλέμπα είναι” είναι στον πυρήνα της μιά φασιστική άποψη: πυλώνας της φασιστικής ιδεολογίας είναι ότι οι μάζες είναι όχλος και χρειάζεται το στιβαρό χέρι του αρχηγού να τις καθοδηγεί. Είσαι ένας πικρός και κυνικός εμποράκος. Ή προτιμάς το “αγροφύλακας”;

Οι άνθρωποι είμαστε υπέροχοι. Είμαστε καταπληκτικοί. Καυλώνω με την πάρτη μας. Και δεν θα νιώσω ενοχή επειδή υπάρχουν βασανιστές, ηλίθιοι, δεξιοί, μαφιόζοι, μισθοφόροι ή διδάκτορες ιστορίας ανάμεσά μας. Οι άνθρωποι αγαπιόμαστε στην πραγματικότητα.

Κάτσε λοιπόν στο εμπόριο “ιδεολογίας-σε-κονσέρβα”, στο οποίο εμπλέκεσαι και ως έμπορος και ως καταναλωτής, και άσε τις συμβουλές για τους πρωτοετείς. Μέχρι εκεί σε παίρνει.

Εγώ δεν συμφωνώ με το παράδειγμα του ευρωπαϊκού αντάρτικου πόλης, τουλάχιστον έτσι όπως το καταλαβαίνουμε. Οι λόγοι είναι ότι πιστεύω πως α) χειραγωγείται εύκολα και β) αποδεδειγμένα οδηγεί στην στρατηγική της έντασης όπου οι “αγωνιζόμενοι” διαχωρίζονται από τους “νομοταγείς” αφήνοντας τους πρώτους ευάλωτους στην καταστολή, δημιουργώντας χώρους όπου παρεισφρύει, διαμορφώνει και εποπτεύει το κράτος (δλδ. νομιμότητα και παρανομία). Εναλλακτικό παράδειγμα σε αυτό θα μπορούσε να είναι το Φωτεινό Μονοπάτι (Μαοϊκοί) που το αγκάλιασε ο αγροτικός πληθυσμός του Περού και για αυτό δέχτηκε τόση λάσπη. Αλλά ποιός εγγυάται την ελευθερία και την δικαιοσύνη σε μιά κοινωνία που γεννιέται από ένα τόσο πειθαρχημένο και προσωποπαγές κόμμα, αν υποθέσουμε ότι αυτό καταφέρει να πάρει την εξουσία; Και τίθεται ξανά το ζήτημα της οργάνωσης: αν δεν ήταν προσωποπαγές το κόμμα, θα κατέρρε σαν χάρτινος πύργος μετά την σύλληψη του Γκουζμάν; Το μεγαλύτερο ίσως ερώτημα στην ιστορία είναι το τι θα γινότανε αν δεν έπεφτε ο Μόρσι στην Αίγυπτο…

Νόμος της ιστορίας είναι αυτό που επαναλαμβάνει η Ρούπα, ότι χωρίς βία δεν αλλάζει η κοινωνία.

Όταν τα πράγματα φτάσουν στον αναπόφευκτο (είτε είναι άμεση οργάνωση των προλετάριων είτε είναι η μεταλλαγή της κοινωνίας σε κομμουνιστική) θα το νιώσουν όλοι και τότε θα είναι σε όλους ξεκάθαρα τα πράγματα. Μέχρι τότε μην προδικάζεις αγροφύλακα.

2. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ. Απίστευτο: Ο Σουλτς πέταξε έξω από συνεδρίαση του Ευρωκοινοβουλίου ευρωβουλευτή της ΧΑ – «Αυτά σε εμένα δεν περνάνε»
Απίστευτο: Ο Σουλτς πέταξε έξω από συνεδρίαση του Ευρωκοινοβουλίου ευρωβουλευτή της ΧΑ - «Αυτά σε εμένα δεν περνάνε» [βίντεο]

Για πρώτη φορά στα χρονικά του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ευρωβουλευτής υποχρεώθηκε να αποχωρήσει από τη συνεδρίαση της Ολομέλειας.

Πρόκειται για τον Έλληνα ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής Ελευθέριο Συναδινό, με απόφαση του προέδρου του ΕΚ Μάρτιν Σουλτς.

Ο λόγος είναι η παρέμβαση του ευρωβουλευτή για το προσφυγικό, όπου ανέφερε ότι «όπως έχουν γράψει Οθωμανοί επιστήμονες, οι Τούρκοι είναι βάρβαροι είναι βρώμικοι, είναι όπως τα σκυλιά που γαβγίζουν και όταν επανέλθει ο εχθρός υποχωρούν».

Εξηγώντας την απόφασή του, ο κ. Σουλτς είπε ότι, σύμφωνα με το άρθρο 165 της ΕΕ, «πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα οποία είναι προσηλωμένη και υποκλίνεται η ΕΕ. Εδώ καταβάλλεται προσπάθεια να ξεπερκεραστούν κόκκινες γραμμές, ώστε να γίνει αποδεκτός ο ρατσισμός. Αλλά αυτό με μένα δεν θα περάσει» πρόσθεσε.

«Γι’ αυτό, με βάση το άρθρο 165 του κανονισμού σε σε συνδιασμό με το άρθρο 11, αποκλείεται αμελλητί από τη συνεδρίαση και την αίθουσα ο κ. Συναδινός» εξήγησε ο πρόεδρος

Στις διαμαρτυρίες που εκφράσθηκαν από συναδέλφους του Ελ. Συναδινού ο κ. Σουλτς τόνισε ότι «όταν λαμβάνονται αμελλητί μέτρα δεν γίνεται συζήτηση» και κάλεσε τον ευρωβουλευτή να αποχωρήσει.

O πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου ξεκίνησε με την ανακοίνωση αμέσως μόλις ξεκίνησε η συνεδρίαση της Ολομέλειας.

Ο ευρωβουλευτής της Χρυσής Αυγής, ενώ ο Μάρτιν Σουλτς ανακοινώνει την απόφασή του.

Οι περισσότεροι ευρωβουλευτές χαιρετίζουν τη απόφαση Σουλτς χειροκροτώντας.

Ενώ οι ακροδεξιοί ευρωβουλευτές, όπως ο Ζαν Μαρί Λεπέν, που κάθεται πίσω από τον Συναδινό, αντιδρά έντονα.

Ο ευρωβουλευτής της Χρυσής Αυγής αποχωρεί από την Ολομέλεια.

Η ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής

«Ένας γεγονός πρωτοφανές στα χρονικά της ευρωβουλής, που αποδεικνύει πόσο τουρκολάγνοι, ανθέλληνες και φυσικά αντιδημοκράτες είναι οι εγκέφαλοι της Ε.Ε. συνέβη πριν από λίγο.

Ο γελοίος πρόεδρος της ευρωβουλής Σουλτς ζήτησε την αποβολή του Στρατηγού Ελευθέριου Συναδινού, ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής, γιατί τον ενόχλησε η δυναμική ομιλία του για το λαθρομεταναστευτικό.

Στρατηγός Συναδινός: “Οι Τούρκοι είναι βάρβαροι και σκυλιά”

Ελευθέριος Συναδινός: Κύριε Πρόεδρε, προχθές πραγματοποιήθηκε η Διάσκεψη Κορυφής μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Τουρκίας. Τα αποτελέσματα αυτής ήταν όχι απλά απογοητευτικά αλλά ένα διπλωματικό Βατερλό για τους ηγέτες της Ένωσης. Είκοσι οχτώ τουρκολάγνοι ηγέτες με ανάστημα νάνου κάθονταν και άκουγαν έναν στυγνό εκβιαστή, έναν κοινό απατεώνα, τον Νταβούτογλου, να θέτει όρους παράδοσης και υποταγής.

Θα αναφέρω τέσσερις από τους απαράδεκτους όρους που μεταξύ άλλων έθεσε: επιπλέον χρηματοδότηση τρία δισεκατομμύρια ευρώ, ευνοϊκότερο καθεστώς χορήγησης βίζας, πρώτα εκκένωση των ελληνικών νησιών από πρόσφυγες και μετά να ξεκινήσει η επαναπροώθηση λαθρομεταναστών, άμεση επανεκκίνηση πέντε κεφαλαίων της ενταξιακής πορείας.

Κύριοι, όπως έχουν γράψει Οθωμανοί λόγιοι: Ο Τούρκος είναι πνευματικά βάρβαρος, θεομπαίχτης, αγύρτης και βρομιάρης. Ο Τούρκος είναι σαν το σκυλί· κάνει τον άγριο, αλλά όταν πρέπει να αντιμετωπίσει τον αντίπαλο το βάζει στα πόδια. Ο μόνος ουσιαστικός τρόπος να αντιμετωπίσεις τον Τούρκο είναι με πυγμή και αποφασιστικότητα. Τέτοια χαρίσματα όμως λείπουν από τους εκλεγμένους και μη πολιτικούς αφεντάδες της Ευρώπης. Έχετε ξεπουληθεί στον Οθωμανό Ερντογάν”.

Πιο συγκεκριμένα, ο τουρκοπροσκυνημένος Σουλτς εξεμάνη όταν άκουσε τις παρακάτω – τεκμηριωμένες και ιστορικά ορθές – φράσεις του Στρατηγού: “Όπως έχουν γράψει οθωμανοί επιστήμονες οι τούρκοι είναι βάρβαροι είναι βρώμικοι, είναι όπως τα σκυλιά που γαβγίζουν και όταν επανέλθει ο εχθρός υποχωρούν”.

Ο ξεδιάντροπος Σούλτς δήλωσε ότι: “σύμφωνα με το άρθρο 165 της Ε.Ε. πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα οποία είναι προσηλωμένη και υποκλίνεται η Ε.Ε. Εδώ καταβάλλεται προσπάθεια να ξεπεραστούν κόκκινες γραμμές, ώστε να γίνει αποδεκτός ο ρατσισμός. Γι΄ αυτό με βάση το άρθρο 165 του κανονισμού σε σε συνδυασμό με το άρθρο 11, αποκλείεται αμελητί από τη συνεδρίαση και την αίθουσα ο κ. Συναδινός”.

Ακολούθησαν σφοδρές αντιδράσεις όχι μόνο από τους συναγωνιστές – ευρωβουλευτές της Χρυσής Αυγής, αλλά και από τον Ζαν Μαρί Λεπέν και σύσσωμες τις ευρωομάδες των εθνικών κομμάτων που στηρίζουν την Πατρίδα μας. Ο αγώνας ενάντια στην ανθελληνική και τουρκοπροσκυνημένη Ε.Ε. συνεχίζεται».

Μπράβο Μάρτιν Σουλτς! ΄Εκανες το πρέπον και το ορθό.

Οι δικοί μας εδώ στο ελληνικό κοινοβούλιο, όχι μόνο δεν πέταξαν σύσσωμη έξω την εγκληματική ομάδα των  Ναζιστών, αλλά συνδιαλέγονται στα έδρανα και την έδρα, ως να ήταν νόμιμοι εκπρόσωποι  κόμματος  οι   θαυμαστές του Χίτλερ.  Οι …εθνοπατέρες οφείλουν να κατανοήσουν πως επειδή ένα, περιπεσόν σε πολλές κατά καιρούς αμαρτίες …Μέλαθρον της δικαιοσύνης (κάποιοι  “ένοικοι”, δηλαδή,  του Αρείου Πάγου “)  εξιλέωσε του Ναζί ,τους νομιμοποίησε και τους έστειλε στη Βουλή, δε σημαίνει πως είναι και νόμιμοι βουλευτές τα ανδρείκελα του Μχαλολιάκου.

΄Οφειλαν να ντρέπονται εκεί στη Βουλή και να αρνηθούν από την αρχή ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΤΟΞΟ, να συνυπάρχουν με τους υμνητές του Ολοκαυτώματος. Αντ΄αυτού, όχι μόνο ουδείς τους κυνήγησε από τα έδρανα και την έδρα, αλλά,άλλοι,όπως  η θυγατέρα Κωνσταντοπούλου και ο…πολλά αριστερός Μανώλης Γλέζος, συνοδοιπόρησαν και συμμάχησαν με δαύτους.

Ντροπή σας!

΄Οσο για τις αισχρές φυλλάδες, όπως “iefimerida.gr” παραπάνω ,εκπλήσσονται  και δυσανασχετούν γι΄αυτή την απόφαση αποπομπής του τέρατος από το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και σπεύδουν  να δημοσιεύσουν πρωτοσέλιδα την ανακοίνωση -διαμαρτυρία των Ναζί.  Πόνος και οργή στο μισοφασιστκό σάιτ της “iefimerida.gr”

Τί αίσχος!

Η βιομηχανία παραπληροφόρησης ευθύνεται κατά κύριο λόγο για την παρουσία των ναζιστών στο ελληνικό κοινοβούλιο. Τους πρόσφεραν ελεύθερο και εύκολο βήμα και προπαγάνδισαν τις εγκληματικές τους ιδεοληψίες.

Μια Φρίκη!