1. «ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΠΙΓΟΝΩΝ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ»
Το Δημοτικό Συμβούλιο Χίου κήρυξε ανεπιθύμητα τα στελέχη της Χρυσής Αυγής στο νησί
«To πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης και η λύση της Χρυσής Αυγής». Ομιλητές έχει ανακοινωθεί ότι θα είναι ο βουλευτής Γιάννης Λαγός και ο ευρωβουλευτής Γεώργιος Επιτήδειος.
Με ομόφωνη απόφασή του, το δημοτικό συμβούλιο Χίου κήρυξε «ανεπιθύμητα» στο νησί τα στελέχη της οργάνωσης «Χρυσή Αυγή» που επισκέπτονται τη Χίο συμμετέχοντας σε εκδήλωση για το μεταναστευτικό-προσφυγικό ζήτημα.
«Η παρουσία της νεοναζιστικής οργάνωσης αποτελεί ύψιστη πρόκληση στα δημοκρατικά ήθη του νησιού και ο δήμος Χίου δεν μπορεί να μείνει απαθής.
Τα υπόδικα στελέχη της ναζιστικής οργάνωσης είναι πρόσωπα ανεπιθύμητα στη Χίο. Η Χίος της εθνικής αντίστασης και των δημοκρατικών αγώνων αποδοκιμάζει με τον πιο έντονο και κατηγορηματικό τρόπο την παρουσία των επιγόνων του ναζισμού στον τόπο μας», αναφέρει το ψήφισμα του δήμου Χίου.
Όπως έχει γίνει γνωστό, την ερχόμενη Τετάρτη 31 Ιανουαρίου το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί σε ξενοδοχείο της Χίου πολιτική εκδήλωση της Χρυσής Αυγής
Εδώ και καιρό κάθε χωριό και πόλη της Ελλάδας, έπρεπε να είχε γίνει σημερινή “Χίος” για τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης των Ναζί. Αλλά και για τους οπαδούς της.΄Οχι καφέ- κρασί στο ίδιο μαγαζί, αλλά ούτε “καλημέρα” να μη λέει κανείς σε τέτοιου είδους άρρωστα αποβράσματα.
Το αίμα εκατομμυρίων θυμάτων των εγκληματιών που θαυμάζουν και νοσταλγούν οι Χρυσαυγίτες, “βοά”! Και οι κραυγές των θυμάτων, όσοι έχουμε σεβασμό και τσίπα, είναι στ΄αυτιά μας.
2. ΑΝΩ ΑΠΟ 343 ΚΟΥΡΔΟΙ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΝΕΚΡΟΙ ΛΕΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ
Η Τουρκία μετράει ήδη 14 νεκρούς και 130 τραυματίες από την επιχείρηση στην Αφρίν
Ο Τούρκος υπουργός Υγείας δήλωσε σήμερα ότι 14 Τούρκοι στρατιώτες και Σύροι αντάρτες μέλη του Ελεύθερου Συριακού Στρατού (FSA) έχουν σκοτωθεί, ενώ ακόμη 130 άνθρωποι έχουν τραυματιστεί από το προηγούμενο Σάββατο οπότε ξεκίνησε η επιχείρηση της Άγκυρας στην περιοχή Αφρίν της βόρειας Συρίας.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους αφού επισκέφθηκε στρατιώτες που νοσηλεύονται, ο Αχμέτ Ντεμιρτσάν δήλωσε ότι τρεις Τούρκοι στρατιώτες και 11 μαχητές του FSA έχουν σκοτωθεί μέχρι στιγμής στις συγκρούσεις στη βόρεια Συρία.
Λέγαμε πως ο δικτάτορας της Τουρκίας “άνοιξε τον τάφο” του στη Β. Συρία.΄Οχι μόνο γιατί οι στρατιωτικές δυνάμεις του θα εγκλωβιστούν εκεί και θα σφυροκοπηθούν άγρια από αποφασισμένους και εμπειροπόλεμους Κούρδους μαχητές, αλλά επειδή σύντομα θα στραφεί, πέρα από τη Δύση, ακόμα και ο Ρώσος δικτάτορας εναντίον του Ερντογάν.
Απ΄όπου κι αν δείς αυτή την επίθεση στην περιοχή Αφρίν, ήταν πέρα από ανήθικη-εγκληματική και γκάφα ολκής για το “Σουλτάνο” . “Μετράει ημέρες” παραμονής στην εξουσία, ως τύραννος και σφαγέας.
1. ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ
Ο Τζορτζ Σόρος επιτίθεται και απειλεί Facebook και Google: «Οι μέρες σας είναι μετρημένες»
Απειλή» για την κοινωνία χαρακτήρισε το Facebook και τη Google ο Τζορτζ Σόρος από το βήμα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.
«Οι μεταλλευτικές επιχειρήσεις και οι εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου εκμεταλλεύονται το φυσικό περιβάλλον, οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκμεταλλεύονται το κοινωνικό περιβάλλον», είπε ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής υποστηρίζοντας ότι Facebook και Google έχουν εξελιχθεί σε «εμπόδια για την καινοτομία» κι ότι «οι μέρες τους είναι μετρημένες».
Κατά την άποψη του Σόρος «οι εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς των ανθρώπων, χωρίς οι ίδιοι να το αντιλαμβάνονται, πράγμα που έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες για τη λειτουργία της δημοκρατίας, ιδίως όσον αφορά στην ακεραιότητα των εκλογών.»
Πρόσθεσε ακόμη ότι οι εν λόγω εταιρείες εξαπατούν τους χρήστες κατευθύνοντας την προσοχή τους στους δικούς τους εμπορικούς σκοπούς και τους εθίζουν σκοπίμως στις υπηρεσίες που αυτές προσφέρου, πράγμα «ιδιαίτερα επιβλαβές για τους εφήβους».
Ενώ προειδοποίησε για το διαφαινόμενο κίνδυνο εταιρείες που έχουν συλλέξει πολλά δεδομένα στο Διαδίκτυο να συνδυάσουν τα δικά τους συστήματα συλλογής πληροφοριών με κρατικές υπηρεσίες: «Αυτό ίσως καταλήξει σ’ έναν ιστό ολοκληρωτικού ελέγχου, που ούτε ο Άλντους Χάξλεϊ ή ο Τζορτζ Όργουελ δεν θα μπορούσαν να φανταστούν».
Ο Ουγγρο-Αμερικανός επιχειρηματίας προειδοποίησε ότι αυτά τα «πανίσχυρα μονοπώλια» δεν πρόκειται να αλλάξουν συμπεριφορά χωρίς επαρκή εποπτικό έλεγχο.
Ο Τζόρτζ Σόρος είναι από τα πιο …λαμπερά αστέρια στην οικονομία της Αγοράς .Και μπορεί μεν να λένε πως “μεταξύ κατεργαρέων υπάρχει ειλικρίνεια”, αλλά ακόμα και σε τέτοιες “συγγένειες”,όταν το πράγμα δεν πηγαίνει άλλο, ακόμα και ένας Σόρος, σπάζει την ομερτά και ξεστομίζει αλήθειες σοβαρές. Και είναι ακριβώς, όπως τα λέει.
Facebook και Google ελέγχουν ασφυκτικά σήμερα όχι μόνο τη αγορά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης , αλλά και τον τρόπο και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν στο να διαμορφώνουν προσωπικότητες, χαρακτήρες, συνειδήσεις, κοινωνίες, γενιές. Παράδειγμα το fb. Η ανεξέλεγκτη και καταιγιστική προπαγάνδα-διαφήμισή του, το οδήγησε στην κορυφή με τις λαϊκές μάζες να έχουν εγκλωβιστεί σε ένα νέο τρόπο “επικοινωνίας”, που είναι πέρα από επικίνδυνος και αφύσικος.
Κάνεις ένα λογαριασμό στην εταιρία εύκολα, ανέξοδα και αυτόματα και αποκτάς πλήρη πρόσβαση. Κάνεις τη δική σου “σελίδα” fb και είσαι υπερηφανος γι΄αυτή. Στο μεταξύ, κοτσάρεις και μερικές “ρετουσαρισμένες” φωτογραφίες σου, αραδιάζεις στοιχεία για σένα που μπορεί να μην είναι πραγματικά και αυτόματα εκτίθεσαι ως εμπόρευμα σε έκθεση αγοράς.
Μάλιστα, ξαφνικά, εκεί που δεν είχες πιάσει χρόνια στυλό ή πληκτρολόγιο στα χέρια σου και ο φιλόλογος στην έκθεση σου έβαζε με το ζόρι 13, αναδεικνύεσαι σε δεινό γραφιά, με κείμενα από …εμβριθείς κοινωνικο-πολιτικο-οικονομικές αναλύσεις, κουτσομπολιά, ανεύθυνους χαρακτηρισμούς, προσωπικές (επι)κρίσεις και συχνά ύβρεις κι επιθέσεις. Γίνεσαι με άλλα λόγια ένας, “κάποιος” που δεν ήσουν πριν και γεννήθηκες από τη στιγμή που απόκτησες το fb σου. Μια πλαστική ύπαρξη, ένα τύπος “δήθεν”,που ούτε συ ο ίδιος ήξερες πως έχεις μέσα σου.
Και αφού με όλο το υλικό που οικοδόμησες την πολυσχιδή προσωπικότητά σου (αναδείχτηκες ακόμα και συγγραφέας, εκτός από γκόμενος) περιμένεις πια την αμοιβή σου. Αυτή τώρα μεταφράζεται στα “λάικ” που θα σου κάνουν, γνωστοί και άγνωστοι, βέβαιος πως τα αξίζεις και ως εμφάνιση και ως μυαλό και όσα σου δώσανε και εκείνα που από μοχθηρία και ζήλεια σου στέρησαν!
Αν, μάλιστα, προσθέσουμε στα παραπάνω “βήματα” αυτο-παρουσίασης και την ενεργοποίηση της εφαρμογής που σε δείχνει ανά πάσα στιγμή πότε … αλλάζεις σώβρακο ή σερβιέτα , τότε αυτόματα και θριαμβευτικά νιώθεις να εισερχεσαι στον κόσμο των διασήμων , γίνεσαι κι εσύ ένας… celebrated! Βγάζεις με λίγα λόγια στη φόρα έναν εαυτό ,που στην πραγματικότητα δεν είσαι, με στόχο τη δημοσιότητα,την επίδειξη, την αναγνώριση,την κολακεία .
Φυσικά και οι συζητήσεις με άλλους χρήστες, ειδικά με αυτούς που δε σε γνωρίζουν στην καθημερινότητα σου, αλλά και τα θέματα που ανεβάζεις, γίνονται και υπάρχουν περισσότερο για το θεαθήναι. Κι αυτά, δηλαδή, ενταγμένα στον απώτερο στόχο να διαφοροποιείσαι, να είσαι ΚΑΠΟΙΟΣ (και όχι πάντως ο εαυτός σου). Αποκτάς μια ψεύτικη, φέικ εικόνα για σένα που τελικά καταντάει και η “πραγματική”.
Οι περισσότεροι από τους χρήστες του fb είναι για τους λόγους που προαναφέραμε, άρρωστοι. ΄Οπως και εκείνοι στα τσατ ,τα σάιμπερ και τα ντέιτινγκ με τις χιλιάδες ώρες παραμονής. Υποκατέστησαν έτσι τη ζωντανή, την πραγματική ζωή με την τεχνητή. Ακόμα και το σεξ είναι πλαστικό, ανόητο, εξωφρενικό, ψεύτικο. Διεκπεραιώνεται μέσα από κάμερες και πρόστυχες κουβέντες “τί φοράς, πού κάθεσαι, τί σου κάνω). Ο απόλυτος εξευτελισμός της πραγματικής, της φυσικής ζωής. Μια αναπηρία καθολοκληρία!
Από την άλλη, η περίφημη Google δίνει τα ρέστα της στην παραπληροφόρηση, την φέικ είδηση και το σχολιασμό της, στη διαφήμιση της αποβλάκωσης και φυσικά στο φακέλωμα κάθε χρήστη. Από τις κομματικές, πολιτικές του απόψεις, ως τις προτιμήσεις του για τα προϊόντα της αγορας ή τις σεξουαλικές του συνήθειες και ιδιαιτερότητες. Ο μέγας “χαφιές του 21ου αιώνα, είναι η Google! Και όλη αυτή η απάτη μεταφράζεται, φυσικά , σε τεράστια κέρδη.
Η Google προωθεί όποιον την πληρώνει. Είναι σαν τις δημοσκοπικές εταιρίες που σου δίνoυν τα ποσοστά που επιθυμείς, αρκεί προηγουμένως να τα έχεις μοσχοπληρώσει. Μπορούν το προϊόν σου στην αγορά, ακόμα και το βιβλίο, το μπλόγκ το σάιτ σου να σου το προωθήσουν στις πρώτες σειρές αναζήτησης, να παρουσιάζεται δηλαδή πρώτο ή σε καλή σειρά , ανάλογα με το τί έχεις πληρώσει γι΄αυτή την… εξυπηρέτηση (διάβαζε την εξαπάτηση).
΄Ασε δε τί κομπίνες στήνει η ίδια εταιρία με τις επισκέψεις που σου κατα (ανα) γράφει στο σάιτ σου, αν πληρώσεις αδρά. Μπορεί για παράδειγμα να έχεις 10 επισκέψεις την ημέρα και η Google να σου τις κάνει να φαίνονται στο κοινό 1000!
Εμείς εδώ έχουμε πέσει θύματα αυτής της κομπίνας.΄Απειρες φορές μας ζήτησαν να μας διαφημίσουν, και μάλιστα αν θέλαμε δωρεάν. Δε δεχτήκαμε.΄Ετσι μπήκαμε σε μαύρη λίστα. ΄Οταν μπαίνουμε στο https://analytics.google.com στην εισκόπηση κοινού, παρουσιάζουν ψεύτικη εικόνα επισκέψεων του σάιτ . Και όταν τους ρωτάς γιατί, αφού αποδεδειγμένα εκείνη την περίοδο ,μια συγκεκριμένη σελίδα την άνοιξαν 100 επισκέπτες, εσείς στη επισκόηση δίνετε…30(!), πέφτει …μούγκα. Η σιωπή τους προς απάντησή μας. ΄Οπως κάνουν όλοι οι απατεώνες.
΄Οπως το λέει ο Σόρος. Αφού οι μάζες είναι ανίκανες να αυτοπροστατευτούν και όχι μόνο δεν τιμωρούν τέτοιες αγορές, αλλά οι ίδιες τις τρέφουν και τις ανεβάζουν στα ύψη, μένει οι ίδες οι κυβερνήσεις άμεσα να επέμβουν. Face Book και Google δημιουργούν τη γενιά των “ζόμπι”, των πλαστικών, των ψεύτικων ανθρώπων. Είναι εχθροί της Φύσης, της αλήθειας, της πραγματικής ζωής. Στη θεση της επινόησαν την τεχνητή “ζωή”. Πέρα από τις απάτες τους και τα ιλιγγιώδη κέρδη που αποκομίζουν. Ας τους πολεμήσουμε χωρίς έλεος.
2. Αηδιαστική τζαμπατζού» -Ξενοδόχος ξεφτιλίζει Youtuber που του ζήτησε δωρεάν διαμονή με αντάλλαγμα… δυο καλά λόγια στο κανάλι της
Στην εποχή των social media, που ένας/μία youtuber, ένας/μία instagramer, κάθε χρήστης με εκατοντάδες χιλιάδες followers αποτελεί κάποιου είδους influencer (με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει), ένας ξενοδόχος στο Δουβλίνο τούς κόβει τη φόρα. Και με μεγάλη επιτυχία.
Τα τελευταία χρόνια, μέρος της διαφήμισης έχει περάσει στα social media, με πολλούς/πολλές χρήστες/χρήστριες να το εκμεταλλεύονται δεόντως, με την έμμεση διαφήμιση με κάποιου είδους ανταλλαγή. Είτε χρηματική, είτε σε… είδος.
Οπως επιχείρησε να κάνει και η Ιnstagramer-YouTuber Ελι Ντάρμπι και της βγήκε όχι απλά ξινό, αλλά… θεόξινο.
Αυτό που φαίνεται να εξόργισε τον ξενοδόχο, ο οποίος εν τέλει την… ξεφτίλισε, ήταν το γεγονός ότι η Ελι Ντάρμπι συμπεριφέρθηκε σαν μια κακομαθημένη των social media που πιστεύει ότι οι followers της ισοδυναμούν με αγοραστική δύναμη και μπορεί να εξασφαλίζει δωρεάν διακοπές όπου θέλει και όποτε θέλει.
Το αποτέλεσμα ήταν ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου -αλλά και καφετέριας- στο Δουβλίνο, Πολ Στένσον, να απαγορεύσει την είσοδο άπαξ διά παντός στις social media influencers, η YouTuber να πάρει ένα καλό μάθημα και η… περίπτωσή τους να εξελιχθεί σε περίπτωση προς… διατριβή.
Ολα ξεκίνησαν όταν η Ιnstagramer-YouTuber Ελι Ντάρμπι έστειλε ένα μήνυμα στον ξενοδόχο ζητώντας να της παράσχει δωρεάν διαμονή με αντάλλαγμα να το διαφημίσει μέσα από τα δικά της social media.
Συγκεκριμένα, έγραφε στο e-mail που του έστειλε: «Εργάζομαι ως social media influencer, κυρίως σε θέματα lifestyle, ομορφιάς και ταξιδιών. Ο φίλος μου και εγώ σχεδιάζουμε να έρθουμε στο Δουβλίνο για να γιορτάσουμε πρόωρα τον Άγιο Βαλεντίνο, από τις 8 ως τις 12 Φεβρουαρίου, για να εξερευνήσουμε την περιοχή.
Καθώς έψαχνα για μέρη να μείνουμε, είδα το εκπληκτικό σας ξενοδοχείο, και θα ήθελα πολύ να σας συμπεριλάβω στα βίντεό μου στο YouTube/ Instagram stories/ posts για να φέρω κίνηση στο ξενοδοχείο σας και να το συστήσω και σε άλλους, με αντάλλαγμα δωρεάν διαμονή».
Στο τέλος του email της, η Ντάρμπι έγραφε πως είχε κάνει κάτι αντίστοιχο με το Universal Orlando στη Φλόριντα πέρυσι και «ήταν υπέροχο για αυτούς!».
Ο ξενοδόχος από το Δουβλίνο, εξοργίστηκε. Δεν της απάντησε προσωπικά, αλλά αποφάσισε να το κάνει δημοσίως, μέσω Facebook, χωρίς όμως να αναφέρει το όνομά της.
«Αγαπητή social influencer (ξέρω το όνομά σου, αλλά προφανώς δεν είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε ονόματα). Σ’ ευχαριστώ για το email σου, με το οποίο ζητούσες δωρεάν διαμονή με αντάλλαγμα προβολή. Θέλει πολλά κότσια να στείλεις ένα τέτοιο email, βέβαια δεν θέλει ιδιαίτερο αυτοσεβασμό και αξιοπρέπεια. Αν σε αφήσω να μείνεις εδώ με αντάλλαγμα το να φιγουράρει η επιχείρηση μου σ’ ένα βίντεο σου, ποιος θα πληρώσει το προσωπικό που θα σε φροντίσει; Ποιος θα πληρώσει τις καθαρίστριες που θα καθαρίσουν το δωμάτιό σου; Τους σερβιτόρους που θα φέρουν το πρωινό σου; Τον ρεσεψιονίστ; Ποιος θα πληρώσει για το φως και τη θέρμανση που θα χρησιμοποιήσεις κατά τη διαμονή σου εδώ; Μήπως να ενημέρωνα τους εργαζομένους μου ότι θα εμφανιστούν στο βίντεό σου, αντί να τους πληρώσω για την εργασία που θα σου προσφέρουν κατά τη διαμονή σου; ΥΓ.: Η απάντηση είναι “όχι”».
Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες κατάλαβαν για ποια influencer γινόταν ο λόγος και ξεκίνησαν τα απαξιωτικά σχόλια στους λογαριασμούς τους στα social media.
Η Ελι Ντάμπερ δεν είχε άλλη επιλογή από το να απαντήσει. Και δυστυχώς για εκείνη να κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα.
Στο 17λεπτο βίντεο της Influecer, κατά τη διάρκεια του οποίου, μάλιστα, βάζει και τα κλάματα, λέει μεταξύ άλλων, ότι δεν είχε κακή πρόθεση, ότι αυτή είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται ούτως ή άλλως και ότι η ίδια το έχει κάνει πολλές φορές.
Στο βίντεο αυτό (με τίτλο «Εκτέθηκα (τόση ντροπή)») επιμένει ότι επικοινώνησε με «μόνο καλές προθέσεις» και υποστηρίζει πως «ως ένα 22χρονο κορίτσι που “τρέχει” τη δική της δουλειά από το σπίτι της, δεν πιστεύω πως έκανα κάτι λάθος».
Στη συνέχεια λέει πως δεν καταλαβαίνει γιατί ο ξενοδόχος αποφάσισε να δημοσιοποιήσει το email της, λέγοντας ότι ήταν «κακόβουλη» ως κίνηση και ότι από το post του και μετά έχει λάβει άπειρα σχόλια που την χαρακτηρίζουν «αηδιαστική τζαμπατζού».
Η δακρύβρεχτη απάντηση της Ντάμπερ δεν θα μπορούσε να μείνει αναπάντητη από τον Στένσον, ο οποίος πραγματικά έδωσε μαθήματα για την έπαρση των influecers αλλά και για το πώς πρεπει να αντιμετωπίζονται από τον κόσμο.«Η αίσθηση που έχουν για το τι δικαιούνται είναι πολύ δυνατή στην κοινότητα των bloggers και η κακία, o παροξυσμός και το γενικότερο μίσος που επιδείξατε αφού δεν ικανοποιήθηκε η απαίτηση μιας εξ υμών για δωρεάν διαμονή δίνει σε όλο τον χώρο σας κακό όνομα. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα μας έριχναν αρνητικές κριτικές για τον απλό λόγο ότι κάποιος έπρεπε να πληρώσει για αγαθά και υπηρεσίες.
Η κοπέλα δεν κατονομάστηκε στο αρχικό μου post, αλλά η ίδια πήγε και έκανε ένα βίντεο όπου εξηγούσε πώς “εκτέθηκε” με “κακόβουλες προθέσεις” όταν ζήτησε να μείνει τζάμπα. Αυτό το είδος θυματοποίησης είναι πολύ έντονο στη βιομηχανία των bloggers, και συνάδει με τον γενικότερο τρόπο λειτουργίας τους, που ζητούν τα πάντα με αντάλλαγμα τίποτα. Αν οποιοσδήποτε από εσάς προσπαθήσει από εδώ και πέρα να έρθει στο ξενοδοχείο, θα εκδιωχθεί…ίσως αν πηγαίνατε και πιάνατε πραγματικές δουλειές να μπορούσατε να πληρώσετε για αγαθά και υπηρεσίες, όπως όλοι οι άλλοι. Λέω εγώ τώρα!».
Επίσης, στο Snapchat έγραψε ότι όλο το περιστατικό δημιουργεί σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το «influencer marketing»: «Θα έλεγε καλά πράγματα για το ξενοδοχείο απλά και μόνο επειδή έμεινε δωρεάν».
Ο «πόλεμος» πάντως συνεχίζεται, με τον Στένσον να γράφει πως δέχεται πολύ κράξιμο από bloggers- τους οποίους ευχαριστεί για τη δημοσιότητα και τη διαφήμιση (και τονίζει πως εξακολουθούν να μην είναι ευπρόσδεκτοι). Προχώρησε μάλιστα και σε μια άλλη κίνηση: Υποστηρίζοντας ότι εν τέλει εκείνη είναι αυτή που του χρωστάει, ο ξενοδόχος έστειλε στην YouTuber… τιμολόγιο, με όσα θεωρεί πλέον ότι του οφείλει! Πόταρε και μια φωτογραφία με δύο κουμπαράδες σε έναν εκ των οποίων μαζεύει… δάκρυα των bloggers.
Με άλλα λόγια την τρόλαρε ανοιχτά, ανοίγοντας παράλληλα μια συζήτηση στο Διαδίκτυο για τους/τις influencers και τι στο καλό συμβαίνει με όλον αυτόν τον νέο… κόσμο.
Πού είναι, δηλαδή, το περίεργο; Πολλώ μάλλον η απάτη με τα μέτρα και τα σταθμά, βέβαια, της οικονομίας της Αγοράς. Αλλά και της νοοτροπίας που έχει διαμορφωθεί πλέον σε μια μεγάλη μερίδα της κοινωνίας.
-
Η κοπέλα, “πέταξε μπούτι” στην αγορά, “λέει” και σαχλαμαρίτσες στο πληκτρολόγιο και το μικρόφωνο και χιλιάδες “στερημένα πιθηκάκια” που την “πάνε”, την κάνουν κανονικό μπανιστήρι και ακούν με θαυμασμό και ζήλεια τις ανεγκέφαλες ατάκες της. Η κοπελίτσα, λοιπόν, που πληρώνεται για όλα αυτά και φέρνει διαφημίσεις, είπε να κάνει ανταλλαγή σε… είδος (όχι πάντως με σεξουαλικές υπηρεσίες) .΄Εγραψε, λοιπόν, στον ιδιοκτήτη 5άστερου ξενοδοχείου πως του προσφέρει διαφήμιση κι αντί να πληρώσει σε χρήμα, να τη φιλοξενήσει με το φίλο της δωρεάν στο ξενοδοχείο του.
-
Ο επιχειρηματίας θύμωσε ,γιατί η καπιταλιστική του συνείδηση θίχτηκε! Και την “έκανε ρόμπα” στο διαδίκτυο. Αλλά, δεν τα εξέφρασε όσα είπε με κουβέντες “καρχαρία”, οπως είναι στην ουσία, αλλά ως εργατοπατέρας συνδικαλιστής. Θυσία για τους εργαζόμενους. ΄Ολα για τους υπαλλήλους της επιχείρησης, ,γι αυτούς δουλεύει το άτομο! Στο μεταξύ ο πανάθλιος αυτός μπίζνεμαν, χρώνει ένα δωμάτιο για μια βραδιά μπορεί και 200 ευρώ! Κι αυτό δε λέγεται υπεραξία, εκμετάλλευση, αισχροκέρδεια!
Συμπέρασαμ.: Ξέκωλο, χρήστες σεξιστές-μπανιστηρτζήδες και μπίζνεμαν της αισχροκέρδειας ίδια γουρούνια. Γι΄αυτό έχουν και την ιδια μούρη. Κι ας τρώγονται μεταξύ τους.