ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

1.”ΚΑΜΗΛΑ” ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ ΔΩΡΑ ΓΙΑ… ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΝΙΚΟΛΑΟ
ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
«Μια φανταστική γιορτή» -Τα tweets και οι φωτογραφίες του Καρόλου από την Κρήτη
Φωτογραφία: Twitter @Clarence House

Πηγή: «Μια φανταστική γιορτή» -Τα tweets και οι φωτογραφίες του Καρόλου από την Κρήτη [εικόνες] | iefimerida.gr

΄Ετσι… στο θεό σας!  Ρίξτε μια ματιά στην αποκαλούμενη  «πατσαβούρα» από τους έχοντες τσίπα και αυτογνωσία συμπολίτες παραπάνω και θα μετρήσετε  σχεδόν ΕΙΚΟΣΙ  (20) άρθρα …βασιλικά. Και όχι μόνο για τον Κάρολο και την Καμίλα. Και μόνο στις σημερινές της αναρτήσεις! Το ίδιο σχεδόν σε όλο το  δεξιό, ακροδεξιό «Τύπο».   Μπορεί κανείς να καταλάβει τί παίζεται;  ΄Η εδώ και τόσο καιρό   μιλάμε “εις ώτα μη ακουόντων”;

Να επαναλάβουμε, λοιπόν, για  πολλοστή  φορά εκείνο που  συνεχώς γράφουμε και γινόμαστε κουραστικοί: ΄Εχει ξεκινήσει προ καιρού   η διαδικασία ενσωμάτωσης στην «επάρατη» Δεξιά και της…βασιλικής πτέρυγάς της  ,που ιστορικά στην Ελλάδα ουδείς γνωρίζει αν « η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα».

Οι εφοπλιστές στο Λονδίνο και οι κατηγορούμενοι για ναρκοεμπόριο εκδότες στην Αθήνα, έχουν αποδυθεί σε  αγώνα δρόμου να προπαγανδίζουν εμετικά και ασύστολα  με αλλεπάλληλα κείμενα,  χρωματιστές φωτογραφίες και φαντασμαγορικά βιντεάκια το  θεσμό της βασιλείας. Να εξοικειωθεί ,βρε παιδί μου,   το μάτι και το αυτί και του σύγχρονου ΄Ελληνα με τους βασιλιάδες και τους πρίγκιπες. ΄Αντε πια, εμείς εδώ τα βλαχαντερά!  Οι  περισσότερες χώρες της Ευρώπης έχουν βασιλιά. Γιατί όχι και η Ελλάδα ;Αλλά, αλλά όχι  ακριβώς τον παλιό «ελιά ελιά και Κώτσο βασιλιά» ,μια και ο θεσμός έχει καταργηθεί εδώ και κάτι χρόνια στην Ελλάδα. Βασιλεία…κοινοβουλευτική πια .΄Οχι κληρονομική. Είσοδος … από την πίσω πόρτα, το λένε.

Σκοπός; ΄Ενας και μοναδικός. Ετοιμάζουν τον…πρίγκιπα Νικόλαο να κατέβει στις εκλογές. Είτε ανεξάρτητος εντελώς ,είτε συνεργαζόμενος με Ν.Δ-ΑΝ.ΕΛ. Και εξηγούμαστε.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές. ΄Οποτε κι αν γίνουν. Κι ούτε η Φωφώ θα ρίξει τα μούτρα της να «πάει να γλείφει εκεί που έφτυνε». Κι ας λένε οι αδαείς. Το προηγούμενο Σαμαρά-Βενιζέλου, δεν υπάρχει περίπτωση να επαναληφθεί με Κυριάκο Μητσοτάκη. Οι Πασόκοι καταλογίζουν  στην «αγία οικογένεια» κανιβαλιστική συμπεριφορά απέναντι στο κόμμα και τον ιδρυτή του.   

Μοναδική σανίδα σωτηρίας  θα είναι ο  μέλλων να  κατέβη  στην εκλογική  κονίστρα …πρίγκιπας Νικόλαος από τη μια.  Αλλά, καθόλου απίθανη δεν είναι από την άλλη  και η συνεργασία   με   Πάνο Καμμένο,  ο οποίος,  πέρα από ακροδεξιός,  είναι και βαμμένος Καραμανλικός. Το τελευταίο θα συμβεί μόνο εάν  και εφ΄όσον οι Συριζαίοι τολμήσουν και  σπάσουν την «ομερτά» με τον Κώστα Καραμανλή ,που πρόβλεπε δικαστικό απυρόβλητο για τον  τότε πρωθυπουργό, υπεύθυνο για τη χρεοκοπία της χώρας. Σε αντάλλαγμα της ιστορικής  εκείνης διακήρυξης, που αποκάλυψε και τη «ομερτά», η περίφημη φράση  του Κώστα Καραμανλή «τον Τσίπρα τον πάω», που σήμαινε οι ψήφοι της κεντροδεξιάς να πάνε στο ΣΥΡΙΖΑ και ο …καρα Καραμανλικός Πάνος Καμμένος να στηρίξει μετεκλογικά τον Αλέξη Τσίπρα. ΄Απερ  και εγένοντο   ακριβώς έτσι. Και  η συμφωνία -«ομερτά» τηρήθηκε μέχρι κεραίας» κι από τις δυο πλευρές.

Η επίσκεψη Καρόλου στη χώρα ετοιμάστηκε εδώ και πολύ καιρό από το φιλοβασιλικό τιμ των εφοπλιστών  του Λονδίνου, που σχεδίασε τη συνεργασία Νικόλαου και Κυριάκου Μητσοτάκη. Εξ ού και το ντελίριο των δημοσιευμάτων της  βιομηχανίας  παραπληροφόρησης που ελέγχουν οι  εφοπλιστές και οι φίλο τους. 

 Μάλιστα, προβλέπουμε επίσκεψη-συνάντηση Καρόλου και τ. βασιλιά Κωνσταντίνου, πριν  το ζεύγος αναχωρήσει από τη χώρα.  Και θα πέσουμε έξω σε αυτή την πρόβλεψη, μόνο σε μια περίπτωση.  Αν ψυλλιαστούν οι  εφοπλιστές πως μια τέτοια συνάντηση  μπορεί και να γυρίσει  μπούμερανγκ για το σχέδιό τους, οπότε και θα  τη ματαιώσουν.

«Εδώ θα είμαστε», όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε και θα τα δούμε όλα.  Αργά ή γρήγορα «ο κάθε κατεργάρης πάει στον πάγκο του». Και  «ο καιρός γαρ εγγύς»!

 ____________________________________________


1.  ΠΕΡΙ ΘΕΟΦΪΛΟΥ-ΗΡΙΑΝΝΑΣ  ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΗ

 

Πήραμε από τον “Κάιν” και δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο:

“ΚΑΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ  ΑΝΤΙΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ  ΙΩΑΝΝΗ ΑΓΓΕΛΗ
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΕΠΕΡΙΝΑΙ  «ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ» !!!
ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΘΕΟΦΙΛΟΥ,ΤΗΝ ΗΡΙΑΝΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΗ
Όπως λέει και ο σύντροφος αναρχικός Γιώργος Γαρμπής των εκδόσεων «Ελεύθερος Τύπος» στα Εξάρχεια, Φασισμός δεν είναι μόνο η χαιρετούρα μπροστά στον κάθε Φύρερ,έχει πολλές στάσεις,εικόνες,σημαίες,συμβολισμούς και αποτυπώματα ο Φασισμός , «ποικιλία πολύμορφη» από εκπροσώπους του Εξουσιαστικού
Κόσμου που απαξιώνουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και υπόσταση!
Ενας από  αυτούς τους φασισμούς καταγράφονται ενίοτε πάνω στην παγωμένη και ανέκφραστη δικαστική έδρα  που δεν  ησυχάζει αν δεν στείλει όπως και νάχει τον κατηγορούμενο στην φυλακή, που έχει κλείσει τα αυτιά της από την έναρξη της διαδικασίας έχοντας προκατασκευάσει μέσα της το αποτέλεσμα.
Που αδυνατεί να συμφωνήσει με τις  αποδείξεις και τα πρακτικά που οδηγούν φυσιολογικά σε απαλλαγή και αθώωση γιατί οι εμμονές,οι ιδεοληψίες,το αξιακό εισαγγελέων ή ανακριτών και οι προκαταλήψεις μέρους του δικαστικού σώματος είναι πιο δυνατές από την αποδοχή  μιας ορθολογικής σκέψης που σε φυσιολογικές συνθήκες θα απέδιδε πραγματική δικαιοσύνη και θα τιμούσε παράλληλα τον θεσμό!
Και δεν μιλάμε εδώ περί «δικαστικού λάθους»(που είναι ανθρώπινο να συμβεί )και να οδηγήσει σε δικαστική πλάνη,μιλάμε εδώ για συστηματική δικαστική σκοπιμότητα που αποκτά με τον καιρό εξοντωτικά και ισοπεδωτικά χαρακτηριστικά που μπροστά τους ο κατηγορούμενος είναι ανοχύρωτος και ευάλωτος!
Υπάρχουν δικαστές που σεβάστηκαν τον νομοθέτη και παρά τις έξω και  μέσα πολεμικές παρεμβάσεις και κραυγές παρέμειναν στην θέση τους ,απέδωσαν δικαιοσύνη και δεν μετέτρεψαν τον Νομικό πολιτισμό σε Έκτακτο Στρατοδικείο.
Η απόφαση για την άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα(που δεν είναι κατά την δική μου άποψη το πρότυπο αγωνιστή και διαδικασίας για την αλλαγή της κοινωνίας) είναι ένα «φωτεινό ξεχωριστό παράθυρο» που αντιστέκεται στην εκδικητική αντίληψη που μπολιάζουν –ατυχώς-τον χώρο της αστικής Δικαιοσύνης  κάποιοι εκπρόσωποι της που δρούν ως «σερίφηδες» και «αυτόκλητοι σωτήρες» και όχι ως σπορά του δίκαιου και της ηθικής!
Μια βόμβα,ένας εμπρησμός,μια σφαίρα, ένας βασανισμός αλλά και μια δικαστική απόφαση καθώς πέφτει με την τελευταία της λέξη πάνω στο κεφάλι ενός κατηγορούμενου αλλάζει την ζωή πιθανά για πάντα.
Και σε μια φάση όπου η Κοινωνία παρακμάζει είναι φυσικό επακόλουθο και η Δικαιοσύνη της να νοσεί από βαριά αναλγησία και αδυναμία επαφής με την πραγματικότητα.
Ο αναρχικός Τάσος Θεοφίλου έχασε 5 χρόνια από την ζωή του γιατί η απονομή της δικαιοσύνης  έχασε την πορεία της  και συμπορεύθηκε με την «Αντιτρομοκρατική» και την «δημοσιογραφία» του δόγματος «Ασφάλειας,Τάξης και μηδενικής Ανοχής»  που τον ήθελαν ένοχο για το (αποκρουστικό και αντικοινωνικό) φονικό του ταξιτζή κατά την διάρκεια της  ληστείας  σε τράπεζα της «Αλφα Μπάνκ»  το καλοκαίρι του 2012 στην Πάρο. Τότε που βιάστηκαν κάποιοι μηδενιστές και ψευτοαναρχικοί να αμαυρώσουν τον νεκρό αποκαλώντας τον «ψόφιο βλάκα» και να εγκωμιάσουν την ληστεία ως «πολιτική δράση».
Ο Τάσος Θεοφίλου μετά από 5 χρόνια φυλακής αθωώθηκε από όλον τον ποινικό κώδικα πού είχε στην πλάτη του. Δεν πρόλαβαν να σβήσουν τα ίχνη από τα μέχρι τότε δεσμά του και ο αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ιωάννης Αγγελής άσκησε αναίρεση στις 27 Μάρτη  2018 κατά της αθωωτικής απόφασης που εξέδωσαν οι συνάδελφοί του στο Α΄ 5μελές Εφετείο Κακουργημάτων.
Η αντίφαση και η αντίθεση δύο απόψεων μέσα στον νομικό κόσμο δίνει την σκυτάλη στον παραλογισμό και ο δικαστής επιστρέφει ξανά ως τιμωρός και διώκτης! Το βάσανο του Τάσου Θεοφίλου δεν τέλειωσε…..
Είχα γράψει σε ένα από τα τελευταία μου κείμενα για την απεργία πείνας και δίψας του Βασίλη Δημάκη https://www.efsyn.gr/arthro/o-paralogismos-tis-dikaiosynis-dolofonei-ton-apergo-peinas-kai-dipsas-vasili-dimaki,που κινδύνεψε να πεθάνει υπερασπιζόμενος το αυτονόητο δικαίωμά του ως κρατούμενος στην εκπαιδευτική άδεια ,πως η παραφροσύνη,ο εξουσιασμός και η αλαζονεία  κυβερνά ένα τμήμα της αστικής Δικαιοσύνης που αντί να αποσυμφορίζει τις φυλακές , καταφέρνει με  την μανιώδη τάση για εγκλεισμό και ικανοποίηση του «νόμου κατά γράμμα», τελικά να φορτίζεται και να γιγαντώνεται το αδιέξοδο και οι  πληγές των ανθρώπων που στέλνονται ως «δέμα» στο άγνωστο ξερονήσι του «σωφρονισμού»!
Η υπόθεση της  καταδίωξης  του Τάσου Θεοφίλου, της Ηριάννας και του Περικλή όμως είναι ευκαιρία για την Δικαιοσύνη να μην μείνει κομπάρσος σε αστυνομικές ταινίες που στο κοντινό παρελθόν δημιουργήσανε νομικά εκτρώματα,συνταγματικές παραβιάσεις ,τραγωδίες και ανελευθερία. Η Δικαιοσύνη δεν είναι «Αντιτρομοκρατική»,δεν είναι  «πανάκεια» η εφαρμογή του  DNA ,δεν είναι ο όποιος 187Α και  “Τρομονόμος” η δομή και το θεμέλιο μιας πραγματικά ΔΙΚΑΙΗΣ ΔΙΚΗΣ!
Και αν θέλει ο κάθε αντιεισαγγελέας  Αγγελής να υπερασπισθεί την «Χαμένη Τιμή της Δικαιοσύνης» ας αφήσει το κυνήγι της κεφαλής του Τ.Θεοφίλου  και να φροντίσει να υπερασπίζεται την Δημοκρατία και τους πολίτες γιατί αποδεικνύεται κατώτερος του ρόλου του παραβλέποντας τα πρόσφατα γεγονότα.
Γιατί ΔΕΝ  έδειξε τον «ίδιο ζήλο» για τις ορδές των ένστολων αφιονισμένων διμοιριών των Ματ που επιτέθηκαν με λυσσασμένη βία  στους διαδηλωτές του Αντιπολεμικου Συλλαλητηρίου(για την επέμβαση στην Συρία) στις 16 Απρίλη μπροστά στο άγαλμα του Τρούμαν. Ναι εκείνου του «δημοκράτη»  προέδρου των ΗΠΑ που έριξε δύο βόμβες τον Αύγουστο του 1945 στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι με πάνω από 200.000 δολοφονημένους!
΄Η …τρέμει  κι αυτός μήπως τον μαλώσει ο Αμερικανός Πρέσβης που δεν έχει βγάλει λέξη και σχόλιο  για την αστυνομική βία και το αίμα από τον νόμο της  ελεύθερης  οπλοχρησίας στους δρόμους της  χώρας του?
Aντιεισαγγελέα Ιωάννη Αγγελή,
 Η  Ελλάδα δεν θα επιστρέψει δικαστικά στην εποχή της Πανούκλας και του Εφιάλτη  όπου ο Φασισμός ,ο Ρεβανσισμός και ο Αντικομμουνισμός μετέτρεψαν τις αίθουσες των δικαστηρίων σε Γκιλοτίνες!
Εδωσαν το αίμα τους ο Λαμπράκης,ο Μανδηλαράς,ο Πέτρουλας,ο Τσαρουχάς,ο Μουστακλής,ο Παναγούλης,οι νεκροί του Πολυτεχνείου το 73,οι νεκροί της Κύπρου το 74 ,οι δικοί μας και άλλοι τεράστιοι και πολλοί(ανώνυμοι και επώνυμοι) για να μην ξαναζήσουμε Τρόμο,Φοβέρα,Απανθρωπιά,Σκλαβιά και Κοινωνική Αφασία!
Ανέλαβε τις ευθύνες σου και εμείς αναλαμβάνουμε να υπερασπιστούμε τον κάθε Τάσο Θεοφίλου,την κάθε Ηριάννα και Περικλή από τις σκευωρίες και το μίσος της Τάξης που ευημερεί από την εξαθλίωση και την δυστυχία της Ανθρώπινης Κοινότητας!
Παπαδόπουλος Παναγιώτης(Κάϊν)
Για την Επιστροφή της Χαμένης Ανθρωπιάς και του Τέλους της Εποχής της Κτηνωδίας
Μεμονωμένο άτομο από το Αναρχικό και Ελευθεριακό Κίνημα|”

 

Για το ίδο θέμα , γράφαμε κι εμείς παλιότερα*

2.Πάνος Κοκκινόπουλος: «Σήμερα οι άνθρωποι εξευτελίζονται για 3 λεπτά δημοσιότητας»

Με ενδιαφέρει το έγκλημα. Πάντα με ενδιέφερε. Πως περνάει δηλαδή κανείς το όριο, αυτήν την περίφημη λεπτή γραμμή.

Φωτογραφία BOVARY-Πάνος Μάλλιαρης

Ενώ  τούτος ,  ο  άρρωστος αναπαραγωγός  των πιο  ειδεχθών εγκλημάτων, εξευτελίζεται μονίμως και διαρκώς  στο τηλεοπτικό  γυαλί, όπου διαπρέπει ως μετρ της  σκουπιδοπαραγωγής  του τρόμου.

Σχιτίρ,ανεγκέφαλοι!

 

 

 

 

*ΕΠ ΄ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ Τ.ΘΕΟΦΙΛΟΥ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΔΙΑ…ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΜΟΥ!
Α. Για χίλιους λόγους δε θα λήστευα μια Τράπεζα. Και όχι όπως λένε,  επειδή δεν αξίζει για 50 ψωροχιλιάρικα να πας μέσα, αν σε πιάσουν. Οι λόγοι είναι αρκούντως πιο σπουδαίοι.
Είμαι ιδεολογικά ταγμένος κατά του χρήματος. Γενικότερα κατά της οικονομίας της αγοράς ,που επιχειρησιακά μορφοποιείται    κυρίως στις δραστηριότες των τραπεζών ,αλλά και κατά  της καταναλωτικής μανίας, που δέρνει  τις κοινωνίες μας.  Αυτά όλα  χαράσσουν  δεσμευτικό  τρόπο πορείας  στη ζωή, αφού είναι υποχρεωτικό και αυτονόητο  να συμβαδίζει  η  θωρία με την πράξη .
Αν για λεφτά αποφάσιζα μια μέρα να παίξω τη ζωή μου ή την ελευθερία μου «κορώνα γράμματα», αυτή και μόνο η απόφαση για ληστεία, έστω κι αν τη χαρακτήριζα απαλλοτρίωση για  ιδεολογικούς στόχους, δείχνει βάναυση έλλειψη σεβασμού σε βασικές και διαχρονικές αξίες, όπως είναι η αξία της ζωής και της ελευθερίας.
Αλλά, το σπουδαιότερο, εκείνο που  μετράει πρώτο , είναι πως δε θα με κάλυπτε ιδεολογικά. Και ακόμα χειρότερα γίνονται τα πράγματα , αν αναγκαστώ  την ώρα της ληστείας, της απαλλοτρίωσης, ή όπως αλλιώς θέλετε να χαρακτηρίσουμε την δια της βίας αφαίρεση χρημάτων, να  πυροβολήσω και να σκοτώσω ή να τραυματίσω κάποιον.  Ακόμα και να πανικοβάλω έναν άλλο άνθρωπο. Πολύ περισσότερο ,αν αυτός είναι  άσχετος με την Τράπεζα, πελάτης, ανύποπτος,  περαστικός, διαβάτης.
Την ώρα που αποφασίζω και εκτελώ μια ληστεία, θεωρώ και θέτω ως υπέρτατο αγαθό, ακόμα σημαντικότερα από  τα αγαθά της ζωής και της ελευθερίας, την αξία του  Χρήματος. Επιλέγω, δηλαδή, να υπηρετήσω το στόχο εκείνον ,που κατ΄εξοχήν θεωρώ ηλίθιο,  ιδεολογικά επιζήμιο και αυστηρά κατακριτέο από τη φιλοσοφία ζωής μου .
Τη στιγμή που πολεμάω και  θεωρώ αντίπαλό μου  όχι μόνο τον μεγαλοκαπιταλιστή, αλλά και το μικρομεσαίο νοικοκύρη, που χάνει   τη ζωή του, για να βγάλει από τη «μύγα ξύγκι»  χωρίς , βέβαια,να  θέτει ,τουλάχιστον  άμεσα σε κίνδυνο τη ζωή ή την ελευθερία του, κι εγώ τολμώ ,έστω και για  αλλιώτικους,όπως νομίζω,  χρηστικούς λόγους του χρήματος (π.χ να το αξιοποιήσω στην έκδοση ενός βιβλίου , που έχω την εντύπωση  πως θα αλλάξει τον κόσμο) να διακινδυνεύω τα υπέρτατα αυτά αγαθά (τα δικά μου και των άλλων), αν μη τι άλλο, διαθέτω ελλιπέστερη σύνεση, ακόμα και από  τον ασύνετο, αυτόν τον «κολλημένο στο χρήμα». Οπότε,  έχω εξ αρχής χαμένο το παιχνίδι. Το ιδεολογικό μιλάμε πάντα.
Δεν είναι μόνο ,επειδή παίρνω το ούτως  ή άλλως βρώμικο χρήμα των τραπεζών, Είναι το λιγότερο. Αν  έβρισκα στο δρόμο ένα πακέτο λεφτά, που έπεσε από μια τραπεζική χρηματαποστολή, δε θα τους το  παρέδιδα, αν ήξερερα πως οι μεταφορείς υπάλληλοι δε θα είχαν συνέπειες.
Το χρήμα από την ίδια τη φύση του είναι ανήθικο και εγκληματικό. Ακόμα κι εκείνο που εισπράττεις κάθε τέλος του μήνα για τη σύνταξή σου. Αν καθόσουν να σκεφτείς σοβαρά  μέσα από ποια διαδικασία βρώμικη και απάνθρωπη φτάνει στο ΑΤΜ της γειτονιάς σου, για να το εισπράξεις ως μισθό και σύνταξη και πόσοι άλλοι ήδη πεθαίνουν της πείνας ,επειδή ακριβώς το σύστημα της αγοράς έχει χωρίσει εγκληματικά τους  ανθρώπους σε οικονομικές αναλώσιμες και μη  ζώνες, εκείνων, δηλαδή,  που πρέπει να ζουν ή έστω να επιβιώνουν και των άλλων που  εγκαταλείπονται , για  να πεθάνουν  μαρτυρικά από την έλλειψη μιας σταγόνας νερού, κανονικά οφείλεις να θεωρήσεις και τον εαυτό σου ενεργό συνεργό  στο μέγα έγκλημα . Και μάλιστα  ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ  ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ-ΑΛΛΟΘΙ «ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ, ΕΝΑΣ ΕΓΩ, ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ;».   Δεν είναι όμως αυτό το θέμα μας και το κλείνουμε εδώ.
Αυτό που θέλουμε να υπο-στηρίξουμε είναι πως σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να μπουν στη ζυγαριά από τη μια το ρίσκο  ζωή-ελευθερία και  από την άλλη το χρήμα. ΄Οταν ληστεύεις ή απαλλοτριώνεις χρήμα, είναι αυτονόητο υπέρ ποιων αγαθών   γέρνει η ζυγαριά. Αν απαλλοτριώνω αναγκαία τροφή, που χρειάζομαι από πηγή που είτε την κατακρατά και  την εκμεταλλεύεται, είτε δεν την έχει ανάγκη ,είναι διαφορετικό. Δε διαπράττω έγκλημα ιδεολογικό, αλλά   και ο ίδιος ο νόμος δεν είναι απλά επιεικής,  αλλά σε πολλές περιπτώσεις δεν το στοιχειοθετεί καν ως έγκλημα.
Η ληστεία του χρήματος είναι άλλο. Είναι ιδεοληπτική πρόφαση ,πολλώ μάλλον ,όταν  είναι καλυμμένη υπό τη μάσκα της ερμηνείας του όρου «απαλλοτρίωση». Και όχι, επειδή είναι το βασικό εργαλείο, το μοναδικό ίσως, της  ανιστόρητης και εγκληματικής για τον άνθρωπο  οικονομίας της αγοράς. Είναι ιδεολογικά απαράδεκτη και κατακριτέα, επειδή ακριβώς διακυβεύω με τη διάπραξή  της ληστείας αγαθά, απείρως πιο σημαντικά  από την όποια  αξία κι αν προσπαθώ να προσδώσω στο χρήμα. Κι ας προφασίζουμε την επίκληση του επιχειρήματος που μόνο  τέτοιο δεν είναι (εξυπνακισμός ναι)  ότι  πολεμάω το σύστημα με τα ίδια του τα όπλα!
Αυτονόητα και λογικά όλα τούτα.  Και το σπουδαιότερο με ιδεολογική κατίσχυση.
Β. Ο αναρχικός από τη συλλογική επιτομή-ανθολόγηση της παγκόσμιας και διαχρονικής  σκέψης των «πατριαρχών» του  αναρχισμού, που εμφορείται, δεν είναι ούτε «μπαχαλιάκιας»  ούτε «αντάρτης πόλεων». Ο «μπαχαλάκιας», που σπάζει, καίει, ξυλοφορτώνει, αρπάζει είναι χούλιγκαν και όχι αναρχικός. Δεν είναι επίσης  λενινιστής, μαρξιστής ή μαοϊκός, τσοτσκιστής κ.λπ. ΄Ενας «αντάρτης πόλης» μπορεί να είναι όλα ή κάποια απ΄αυτά. Ο αναρχισμός συλλέγει ως μέλισσα τον ανθό της κομμουνιστικής σκέψης και ιδεολογίας, αλλά δεν τον θεωρεί «ευαγγέλιο» ούτε ακολουθεί ο τιδήποτε έρχεται σε αντίθεση με τη δική του αναρχική ιδεολογία.
Μια συνοπτική ακτινογραφία του πραγματικού αναρχικού είναι τούτη: 1. Είναι φορέας μιας «ιδεατής», κομμουνιστικής ιδεολογίας τέτοιας, που ως σήμερα,  δε βρήκε εφαρμογή σε κρατικά συστήματα. 2. Πυρήνας της ιδεολογίας του είναι το άτομο-συνειδητοποιημένος πολίτης.  Κι αυτό πρωτίστως σημαίνει αποδοχή και σεβασμός στις διαχρονικές αξίες, όπως είναι η ζωή, η ελευθερία, η δικαιοσύνη, η αδελφοσύνη, η αλληλεγγύη. Αν  συμμετέχει σε ομάδες  ομοϊδεατών του,   είναι σε εκείνες τις μικρές, αναρχικές  συλλογικότητες που αν χρειαστεί να αποφασίσουν για κάτι, το κάνουν με άμεση δημοκρατική διαδικασία.3. Περιμένει μελλοντικά και αγωνίζεται για να επικρατήσει  μια αταξική και αντιεξουσιαστική κοινωνία. Ως τότε, ο ίδιος βιώνει σε ατομικό ή σε επίπεδο στενής συλλογικότητας μια ,έστω και συμβολική ή στοιχειώδη ,τέτοια μελλοντική κοινωνία. 4. Με κανέναν τρόπο δε συμμετέχει  σε εξουσιαστικά κέντρα λήψης αποφάσεων, αλλά ούτε στις δραστηριότητες  οπαδού οποιασδήποτε αντίληψης .5. Δεν αναπαράγει στη δική του καθημερινότητα για οποιοδήπτε λόγο  πρότυπα ζωής εκείνων που είναι ταγμένος να τα πολεμά.
Γ΄. ΄Υστερα απ΄όλα αυτά:
1. Ο Τ. Θεοφίλου  είναι αναρχικός κομμουνιστής. Αυτοχαρακτηρίζεται ο ίδιος έτσι. ΄Αρα, δεν είναι ούτε «μπαχαλάκιας» ούτε «αντάρτης πόλεων». Μόνο στην ισοπεδωτική αντίληψη των περισσότερων δικαστών,αλλά και των μαζών ,όλοι οι φορείς τέτοιων ιδιοτήτων, είναι ίδιοι! Στις επιλογές  ενός αναρχικού, για τους λόγους που αναπτύξαμε παραπάνω, δεν εμπίπτει η ληστεία χρήματος ή απαλλοτρίωση, όπως αρέσκονται να την αποκαλούν κυρίως οι «αντάρτες πόλεων». Προπαντός σε… ληστεία μετά φόνου.
  1.  Πολυάριθμοι μάρτυρες της ίδιας ιδεολογικής με το Θεοφίλου συμπόρευσης , διαβεβαιώνουν πως την ημέρα που έγινε η ληστεία και το έγκλημα στην Πάρο για τα οποία κατηγορείται, εκείνος βρισκόταν στην Αθήνα και σε συγκεκριμένες δραστηριότητες μαζί τους. Αν τόσοι αναρχικοί ψεύδονται, όταν ακριβώς οι ίδιοι έχουν ως βασική τους αρχή και αξία πως «ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα», τότε δεν υπάρχει ελπίδα πια σ΄αυτό τον κόσμο !( «Εάν δε το άλαςμωρανθή, εν τίνι αλισθήσεται;»). Σε καμιά περίπτωση συνειδητοποιημένος  αναρχικός δε  χρησιμοποιεί μεθόδους που κατηγορεί  πως μετέρχονται  οι ιδεολογικοί του αντίπαλοι. ΄Εστω και για να σώσει με την ψευδή μαρτυρία, ομοϊδεάτη του.
3. Κανένα  σοβαρό, αποδεικτικό στοιχείο για τη συμμετοχή του Θεοφίλου στη ληστεία και το έγκλημα,  δεν έχει προσκομιστεί ως τώρα. Το  DNA του, που ανιχνεύτηκε στο καπέλο που βρέθηκε στον τόπο όπου σκοτώθηκε ο   53χρονος αυτοκινητιστής,  είναι ακριβώς εκείνο το στοιχείο που πρέπει πρώτα –πρώτα να απορριφθεί, γιατί σε περίπτωση τελεσίδικης αποδοχής του,  θα αποτελέσει πλέον δεδικασμένο αποδεικτικό  στοιχείο σε μελλοντικές ίδιες υποθέσεις. Οπότε, αν θέλω να ενοχοποιήσω κάποιον, ειδικά οι μυστικές υπηρεσίες για τους γνωστούς λόγους, τα πράγματα και με δικαστική πια σύναρση, γίνονται πανεύκολα.  Πετάω  σε τόπο εγκλήματος ένα μαντήλι του…”ενόχου», ένα καπέλο, ένα στυλό που του  έχω αφαιρέσει προηγουμένως και με τηλεφώνημα «αγνώστου» υποδεικνύω το δράστη του εγκλήματος ! Από εκεί και ύστερα η… μισή Ελλάδα είναι εν δυνάμει υπόδικη για οποιοδήποτε έγκλημα.
Αν αποτελέσει τεκμήριο καταδίκης ένα τέτοιο στοιχείο, σ΄αυτή τη δίκη, θα μιλάμε ποια για την εγκληματικότερη  καταδικαστική απόφαση από τις δικονομικές συνέπειες της οποίας  δεν εξαιρούνται ούτε οι ίδιοι οι δικαστές. Θα αποτελεί τον  ασφαλέστερο τρόπο για να βγάλει κανείς  από τη μέση οποιονδήποτε ανεπιθύμητο. Εύκολα, γρήγορα, αποτελεσματικά. Μια απασφαλισμένη βόμβα για το νομικό πολιτισμό της χώρας μας.
Τέλος, αν λάβει κανείς υπόψη του πως ουδείς από τους αυτόπτες μάρτυρες της δολοφονίας αναγνώρισε το Θεοφίλου, ως δράστη του εγκλήματος, τότε μια καταδίκη του αναρχικού, πέρα από το γεγονός πως θα είναι καταδίκη για αυτό που είναι  και όχι για το τι έκανε, θα  «ανοίξει τον ασκό του Αιόλου» .Κανείς πλέον σ΄αυτή τη χώρα δε θα μπορεί να νιώθει ασφαλής, να είναι  ήσυχος πως …διακτινιστικά ή υπνοβατικά , ενώ κοιμάται  στη Χαλικδική,  δε θα βρεθεί  και στη…Χαλκίδα, την ίδια  ώρα που εκεί  γίνεται ένα έγκλημα.
Ας σοβαρευτούμε. Κανείς δεν μπορεί να παίζει με ασυνάρτητες και παράλογες δικαστικές αποφάσεις.  Ειδικά οι δικαστές, ένορκοι ή  τακτικοί. Οι τελευταίοι, μάλιστα, ως θεσμός μιας ευνομούμενης πολιτείας οφείλουν  να θυμούνται τη φράση-«λυδία λίθο» παντός δικαιικού-νομικού πολιτισμού: «Καλύτερα να αθωωθούν χίλιοι ένοχοι, παρά να καταδικαστεί ένας αθώος»!

Ουδεμία αντίρρηση να δοθεί η περιβόητη άδεια και στον Κουφοντίνα.  Και στο Γιωτόπουλο  και τον Τζωρτζάτο  επίσης (γιατί πάντα τον ξεχνάτε το Γιωτόπουλο και τον Τζωρτζάτο; Μόνο οι Ξηροί και ο Κουφοντίνας είναι στη φυλακή  καταδικασμένα μέλη   της ίδιας οργάνωσης 😉 Αλλά να δοθεί άδεια  και σε οποιονδήποτε άλλο  φυλακισμένο τη δικαιούται. Εμείς, μάλιστα, πολλά χρόνια πριν, είμαστε οι πρώτοι που ζητήσαμε  την αποφυλάκιση όλων των λεγόμενων «πολιτικών κρατούμενων» με  αμνηστία  και δεχτήκαμε τότε πλήθος επιθέσεων για εκείνη την πρότασή μας.

Οφείλουμε  να είμαστε προσεκτικοί και «να μη ρίχνουμε νερό στο μύλο»  των καλοθελητάδων. Η υπόθεση της Ηριάννας και του Περικλή είναι εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις από εκείνη του Κουφοντίνα. Ούτε η μια, ούτε ο άλλος αποδέχτηκαν ποτέ την κατηγορία πως είναι «αντάρτες πόλεων». Αντίθετα, όλοι εμείς υποστηρίζουμε  πως είναι μια στημένη κατηγορία και πως παραμένουν και οι δύο στη φυλακή, επειδή ακριβώς ποινικοποιούνται  πλέον και οι προσωπικές σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους. ΄Αλλωστε, και η ίδια η Ηριάννα και ο πατέρας της αυτό ακριβώς είπαν. Πως ουδεμία σχέση έχει η υποψήφια διδάκτορας με την ΄Ενοπλη Λαϊκή Πάλη. Κι εκεί  στηρίζεται η υπεράσπιση  και των δύο κατηγορουμένων.

Οφείλουμε να προσέχουμε, όταν επιχειρούμε να αναλύσουμε τέτοια  λεπτά θέματα ,που  αντί να βοηθήσουν,  καταβαραθρώνουν τα επιχειρήματα των κατηγορουμένων και τα δικά μας.  Οι δυο αυτές υποθέσεις είναι εντελώς άσχετες μεταξύ τους και διαφορετικές. Κι αν με όσα λες, επιχειρείς να δείξεις την αυθαιρεσία των δικαστών που έστειλαν τους δύο συνανθρώπους μας πίσω στη φυλακή, τότε γιατί καλύτερα δεν αναφερόσουν σε χιλιάδες άλλες περιπτώσεις (ποινικές και μη) που παρατηρήθηκε πως η δικαιοσύνη που απονέμουν ΚΑΠΟΙΟΙ  δικαστές είναι χωρίς μαντίλι  στα μάτια;

Να  επαναλάβουμε, τελειώνοντας. Ηριάννα και Περικλής άλλο. Κουφοντίνας, Ξηροί και λοιποί  της οργάνωσης 17Ν, εντελώς άλλο.   Την Ηριάννα και τον Περικλή  δεν τους  «εκχωρούμε» σε κανέναν. Σε κόμματα, κινήματα, κινηματικές οργανώσεις. Δεν υπάρχει αποκλειστικότητα. Ανήκουν σε όλους τους πολιτικούς κυρίως ακτιβιστές και τους συνειδητοποιημένους πολίτες ,χωρίς ταμπέλες και…καπέλα.   Να συνεννοούμαστε.