Η “Σταύρωση”.   “Καὶ ἐπέθηκαν ἐπάνω τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ τὴν αἰτίαν αὐτοῦ γεγραμμένην”:  Κυριάκος, υιός Κωνσταντίνου Μητσοτάκης, ο αποκτείνας αυτούς!

1. Χάρης Δούκας: Σάλος με τη λέξη «μπάτσος» που χρησιμοποίησε -«Επανέλαβα φράση πολίτη» απαντά και μιλά για «μονταζιέρα»

“Αντιδράσεις έφερε η φράση «γκλοπ μπάτσου» που χρησιμοποίησε ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας κατά την επεισοδιακή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με κατοίκους των Εξαρχείων.

Κατά τη διάρκεια μιας έντονης συζήτησης που είχε ο κ. Δούκας με μία κάτοικο των Εξαρχείων σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ακούγεται σε βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο να λέει «είδατε εδώ μέσα γκλοπ μπάτσου;»

Πλεύρης για Δούκα: Χρησιμοποιεί χυδαίο χαρακτηρισμό, προσβάλλει τους αστυνομικούς

Η απάντηση του δήμου Αθηναίων

Για μονταζιέρα κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αθηναίων, χαρακτηρίζοντας, δε, «ντροπή» την ανακοίνωση της ΠΟΑΞΙΑ.

«Η γνωστή μονταζιέρα χτύπησε και πάλι. Ο Δήμαρχος Αθηναίων επανέλαβε, για να τη διαψεύσει, φράση δημότη, ο οποίος ισχυριζόταν ότι μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου υπήρχε “γκλοπ μπάτσου”. Η φράση του δημότη “κόπηκε” σκοπίμως από το βίντεο που διακινήθηκε.

Όσο για την ανακοίνωση των συνδικαλιστών των αστυνομικών και τις αναφορές περί “κατωτέρων” για το πρόσωπο του Δημάρχου, απαντάμε με μια λέξη: Ντροπή!

ΥΓ.: Είναι δυνατόν συνδικαλιστικά όργανα της ΕΛ.ΑΣ. να υιοθετούν και να προωθούν προπαγάνδα και μονταρισμένα βίντεο κυβερνητικών trolls και του γνωστού σε όλους Πλεύρη;

2.Μοντάζ στα Τέμπη:  ο αληθινός διάλογος σταθμάρχη- μηχανοδηγών και  ο μονταρισμένος που  παρουσίασανε

Ο ηχογραφημένος  διάλογος που ακούγεται    είναι ο εξής:

Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης: Ακούει…Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων

Μηχανοδηγός: Ευχαριστούμε πολύ

Μηχανοδηγός: Βασίλη φεύγω

Σταθμάρχης: Φεύγεις, φεύγεις

Σε μια πρώτη φάση όλοι νόμιζαν ότι ο μηχανοδηγός ήταν ο ίδιος. Αλλά αργότερα, όπως μετέδωσε και η ΕΡΤ και άλλα ΜΜΕ, έγινε σαφές ότι είχε υπάρξει μοντάζ και ο δεύτερος μηχανοδηγός, δηλαδή αυτός που λέει “Βασίλη φεύγω” και που η φωνή του όντως δεν μοιάζει με του πρώτου, δεν ήταν ο οδηγός του μοιραίου τρένου αλλά οδηγός άλλης αμαξοστοιχίας που έφθασε ασφαλώς στον προορισμό της.

Διάλογος 1

Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει;

Σταθμάρχης: Ακούει…Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εσόδου Νέων Πόρων.

Μηχανοδηγός: Ευχαριστούμε πολύ

Διάλογος 2

Μηχανοδηγός: Βασίλη..

Σταθμάρχης: Σωτήρη πάμε

Μηχανοδηγός: Βασίλη φεύγω;

3. Μητσοτάκης στον Καναδά: «Έχουμε αφήσει οριστικά πίσω μας τα χρόνια της χρηματοπιστωτικής κρίσης»

“Η οικονομία, της  Ελλάδας θα εξακολουθήσει να αναπτύσσεται με ρυθμό ταχύτερο από αυτόν της ευρωζώνης,

4. Eurostat  : “Η Ελλάδα και επίσημα δεύτερη φτωχότερη χώρα στην Ευρώπη των 27 μετά την Βουλγαρία”! Σοκ και Δέος ..

*****

Δεν υπάρχει Θεός! Κι αν δεν το πιστεύετε η…Βίβλος το γράφει.

Αν  από το   1000 αφαιρέσεις ένα μηδενικό, τον αριθμό, τον κάνεις  100.  ΄Αλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Κι αν από τον 52ο Ψαλμό της Βίβλου  στο εδάφιο 2, κρύψεις την αρχή  που γράφει  “Είπεν  άφρων εν τη καρδία αυτού” (είπε ο ανόητος  μέσα του), η συνέχεια δεν είναι απλώς κολοβωμένη, αλλά  κωμικοτραγική, αφού  διαστρεβλώνεται  εντελώς το νόημά της και  φαίνεται, η ίδια η Βίβλος να υποστηρίζει πως δεν υπάρχει Θεός «ουκ έστιν Θεός»!  Αλλά, το  εδάφιο στην αμοντάριστη  μορφή του , βεβαιώνει   το αντίθετο. Ο ανόητος λέει  πως δεν υπάρχει Θεός (ενώ υπάρχει).  («”ΕΙΠΕΝ ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ·  Οὐκ ἔστιν Θεός».  Και  εδώ στη νέα «λαθροχειρία»…άλλο το ένα κι άλλο το άλλο.

 

 

Ο Ιώσηπος Φλάβιος (Γιωσέφ μπεν Ματιτιάχου),  ήταν Εβραίος  από την Ιερουσαλήμ, ιστορικός και αγιογράφος .Στη συγγραφή του, μεγάλη σε   όγκο ,δεν υπάρχει ούτε μια αναφορά  σε πρόσωπο, γνωστό στη γη των Εβραίων με το όνομα  Ιησούς Χριστός , όπως  τον παρουσιάζουν τα ευαγγέλια  Αν και σύγχρονός του!

΄Ηταν σίγουρα  σκάνδαλο, γιατί αποτελούσε τη μεγαλύτερη απόδειξη πως   ούτε  ως ιστορικό πρόσωπο, υπήρξε ο Ιησούς.  Και κάτι τέτοιο, ασφαλώς, δεν μπορούσε να χωνέψει  νους χριστιανού.

Μέχρι που  ένας αντιγραφέας,  καλόγερος πιθανότατα («εμβόλιμος χειρ»), ανάλαβε  να… λύσει το ζήτημα.  Δε δίστασε στο έργο του Ιστορικού  «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία (18.63), αμέσως μετά από την περιγραφή  μιας σύγκρουσης  Ιουδαίων και  Πιλάτου  για μια δεξαμενή , να προσθέσει ολόκληρη παράγραφο για τον Ιησού Χριστό. Ό, τι ακριβώς  ήθελαν οι χριστιανοί, αλλά δεν  το  έγραψε ο Ιώσηπος:
(63).«Γίνεται δὲ κατὰ τοῦτον τὸν χρόνον Ἰησοῦςσοφὸς ἀνήρ, εἴγε ἄνδρα αὐτὸν λέγειν χρή· ἦν γὰρ παραδόξων ἔργων ποιητής, διδάσκαλος ἀνθρώπων τῶν ἡδονῇ τἀληθῆ δεχομένων, καὶ πολλοὺς μὲν Ἰουδαίους, πολλοὺς δὲ καὶ τοῦ Ἑλληνικοῦ ἐπηγάγετο·ὁ χριστὸς οὗτος ἦν.
(64) καὶ αὐτὸν ἐνδείξει τῶν πρώτων ἀνδρῶν παρ᾽ ἡμῖν σταυρῷ ἐπιτετιμηκότος Πιλάτου οὐκ ἐπαύσαντο οἱ τὸ πρῶτον ἀγαπήσαντες·ἐφάνη γὰρ αὐτοῖς τρίτην ἔχων ἡμέραν πάλιν ζῶν τῶν θείων προφητῶν ταῦτά τε καὶ ἄλλα μυρία περὶ αὐτοῦ θαυμάσια εἰρηκότων.εἰς ἔτι τενῦν τῶν Χριστιανῶν ἀπὸ τοῦδε ὠνομασμένονοὐκ ἐπέλιπε τὸφῦλον.

Πού να ήξερε ο καλλιγράφος, μεν, αλλά ημιμαθής καλόγερος πως  τέτοια αναφορά  μοιάζει με  τη  «μύγα μέσα στο γάλα», αφού δεν ταιριάζει σε τίποτα με το ύφος και τη μορφολογία της γραφής του Ιστορικού;  Και δεν είναι γνωστή μόνο  σήμερα η συγκεκριμένη  «μονταζιέρα» με τα τεχνικά μέσα που διαθέτει η εποχή μας.  Αιώνες πριν το γνώριζαν. Ακόμα  ένας μέσος  φιλόλογος μπορούσε να το αποδείξει.

Ο Προκόπιος ο Καισαρεύς  ήταν Βυζαντινός  ιστορικός στην εποχή του  Ιουστινιανού . Μεταξύ των έργων του, περίοπτη θέση  κατέχουν ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ .  Στη συγγραφή αυτή, προσπαθεί με σκληρές ,μεν, αλλά καθόλου ασυνήθιστες για ιστορικό , περιγραφές (πρβλ Πολύβιο Μεγαλοπολίτη), να  αποδομήσει την εικόνα του αυτοκράτορα  και της συζύγου του Θεοδώρας, αλλά  και του  στρατηγού του Ιουστινιανού, του περίφημου   Βελισάριου.

΄Ηταν αυτός ο λόγος που  αρκετοί  ερμηνευτές και κριτικοί του συγκεκριμένου έργου,  θεώρησαν  πως δεν είναι γνήσιο (σήμερα δεν αμφισβητείται πως είναι ο ίδιος  συγγραφέας),  επειδή ακριβώς  δεν… πλαστογράφησε  (ωραιοποίησε) την εικόνα εκείνων των πρωταγωνιστών.  Αν τολμούσε   ο Ιστορικός να γράψει ό,τι έγραψε, λένε, θα τον είχε κατασπαράξει ο αυτοκράτορας. Και αυτό δε συνέβη.΄Αρα, δεν το έγραψε ή δεν  κυκλοφόρησε την «Απόκρυφη Ιστορία» του εν ζωή , ο σύγχρονος του Ιουστινιανού,  Προκόπιος. Το πιο απλό, όμως, αρνούνται να το δουν. Ακόμα και αυτοκράτορες, δεν ήταν λίγες οι φορές , που  δεν τόλμησαν  να «κάψουν»  βιβλία ή να ρίξουν στην πυρά, Ιστορικό.

 

 

 

Το χόμπι της πλαστογραφίας, της κοπτορραπτικής και της λογοκρισίας   από κάθε είδους   «ψαλιδοχέρηδες»,  είναι πασίγνωστο στα αυταρχικά και   διεφθαρμένα  καθεστώτα. Σε αντίθεση με τις κρατικές εξουσίες, που διαθέτουν, έστω και στοιχειώδη πολιτικό πολιτισμό και, αν μη τι άλλο, τηρούν προσχήματα και  παγιωμένους κανόνες στη διαδικασία και τον τρόπο διακυβέρνησης και άσκησης της εξουσίας.

ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ  ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ,  ΑΠΟΛΥΤΩΣ  ΚΑΤΑΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ   ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ:  ΟΧΙ, ΑΠΛΩΣ , ΑΔΙΣΤΑΚΤΑ, ΑΛΛΑ ΑΡΡΩΣΤΑ, ΜΕ  ΨΥΧΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΦΟΔΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ , ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΕΙ ,ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΒΙΑΖΕΙ  ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΒΛΑΨΕΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ.  ΣΕ Ο, ΤΙ ΛΕΝΕ  ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ,  ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ  ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ , ΙΧΝΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!

Η επικινδυνότητα αυτού του φαινομένου, αλλά και η συχνότητά του, είναι πρωτοφανή  για τα ελληνικά, πολτικά  δεδομένα. ΄Εστω κι αν επί χρόνια σε αυτή τη χώρα το ψεύδος , η δημαγωγία, η παντελής έλλειψη σεβασμού στην αλήθεια, είναι από τα συνήθη όπλα των κομμάτων  . ΄Όμως,  ακόμα και με αυτή τη διαπίστωση, ό,τι  συμβαίνει  αυτή την ώρα στην Ελλάδα, ξεπερνά ακόμα και την πιο νοσηρή φαντασία.

Η κυβερνητική μαφία, δε διαθέτει πλέον και δε χρησιμοποιεί κανένα άλλο μέσο ισχύος, επιβολής και διατήρησης της εξουσίας ,  πέρα από την παραχάραξη, την παραποίηση, την κακοποίηση της πραγματικότητας και τη δολοφονία της αλήθειας. Δεν υπάρχει ούτε ένας κυβερνητικός τομέας  στον οποίο θα μπορούσε κανείς να συναντήσει, στοιχειώδη διαφάνεια , απουσία συσκότισης και «μπαζώματος».

Σύγκριση, θα μπορούσε να  γίνει μόνο ανάμεσα στο καθεστώς της στρατιωτικής Χούντας  Παπαδόπουλου  και της κοινοβουλευτικής  δικτατορίας Μητσοτάκη. Η διαφορά τους είναι τούτη: Η Χούντα, δεν τόλμησε ποτέ με κολαστήρια στην ΕΣΑ  και μπουντρούμια βασανιστηρίων, να βγει ποτέ , να  πει  «΄Ελληνες, κοιτάξτε μας στα μάτια» . Αντίθετα. Ακόμα και ο Παττακός  ,παραδεχόταν την αλήθεια. «Δεν είμαστε άγιοι. .Βασανίζουμε. Και καλά τους  κάνουμε .  Τον κόμπο που δε λύνεται, τον κόβεις».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τους κυβερνητικούς «μπράβους» του, δολοφονεί  αθώους ανθρώπους, χρεοκοπεί άλλη μια φορά την οικονομία, κλέβει και  ρημάζει τη χώρα  και…άνετος , ωραίος και γραβατοφορεμένος, σαν να μη συμβαίνει τίποτα απ’  όσα «σημεία και τέρατα» λέμε εμείς στην άλλη όχθη  πως γίνονται στον τόπο,  βγαίνει θρασύς, προκλητικός και αμετανόητος  και  λέει… «΄Ελληνες ,κοιτάξτε με στα μάτια»!

Ναι, κοιτάμε  και βλέπουμε…ΕΦΙΑΛΤΗ!   ΄Όπως στις σκηνές φρίκης στο σινεμά!  20.000 νεκρούς να περιφέρεται το φάντασμά τους έξω από τα νοσοκομεία που ξεψύχησαν, γιατί δεν υπήρχαν ΜΕΘ στην πανδημία.  700 τουμπανιασμένα πτώματα  κι ανάμεσά τους βρεφών και παιδιών, να επιπλέουν  στα νερά της Πύλου .  Στα Τέμπη,  πυρακτωμένα, νεαρά κορμιά στα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών, να εξαϋλώνονται, να γίνονται σύννεφο , αέρας  και   κομμάτια σάρκας να χάνονται κάτω από τα μπάζα  της μπουλντόζας.

Αυτά βλέπουμε στα μάτια σου, Κυριάκο Μητσοτάκη. Κι αν κάποιος θα έπρεπε να κοιτάζει κάπου, είσαι συ, σε καθρέπτη. Θα έβλεπες να  αντανακλώνται     χιλιάδες  μορφές   αθώων, δολοφονημένων  ανθρώπων. Και πάνω , με ματωμένα,  μεγάλα γράμματα, η φράση του   “ευαγγελίου”   στη   «σταύρωση»  κάθε αθώου ανά τους αιώνες:  Καὶ ἐπέθηκαν ἐπάνω τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ τὴν αἰτίαν αὐτοῦ γεγραμμένην.  Κυριάκος, υιός Κωνσταντίνου Μητσοτάκη,   ο αποκτείνας αυτούς!