Α’
1.α. Bloomberg: Εντονες αντιδράσεις για τον ορισμό του βιασμού στον νέο ποινικό κώδικα της Ελλάδας
Με τον σάλο που έχει δημιουργηθεί από τον ορισμό του βιασμού στον νέο ποινικό κώδικα ασχολείται το Bloomberg.
Σύμφωνα με τον νέο Ποινικό Κώδικα, γίνεται πιο δύσκολη η στοιχειοθέτηση του βιασμού, γεγονός που έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις. Το Bloomberg σε δημοσίευμά του αναφέρει: «Πότε είναι ένας βιασμός, βιασμός; Οι Ελληνίδες κατεβαίνουν στους δρόμους για να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, από τη στιγμή που η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα έκανε ένα βήμα για να αλλάξει τον προσδιορισμό του βιασμού στον ποινικό κώδικα της χώρας, χαλαρώνοντας πιθανώς τις τιμωρίες για τους βιαστές».
Οπως σημειώνει, το νομοσχέδιο του υπουργού Δικαιοσύνης, που πρόκειται να ψηφιστεί την Πέμπτη, «δεν ανταποκρίνεται στην δέσμευση του ελληνικού κράτους στη Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης του Συμβουλίου της Ευρώπης να λάβει τα απαραίτητα νομοθετικά μέτρα για να ποινικοποιήσει τις μη συναινετικές σεξουαλικές πράξεις, όπως τονίζουν οι επικριτές» προσθέτοντας ότι «προσδιορίζει τον βιασμό σε όρους φυσικής απειλής για τη ζωή του θύματος, αντί να βάζει στον πυρήνα την απουσία συναίνεσης στην πράξη».
Οι αντιδράσεις για τον ορισμό του βιασμού στον νέο Ποινικό Κώδικα
Το Bloomberg αναφέρει πως το αμφιλεγόμενο Αρθρο 336 προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τη Διεθνή Αμνηστία, την Ενωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, ακόμη και από τις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Μαρία Θελερίτη και Αννέτα Καββαδία. «Το προτεινόμενο νομοσχέδιο παρέχει ένα ευρύ πλαίσιο δικαστικής ερμηνείας, επιτρέποντας σε ορισμένους βιασμούς να αντιμετωπίζονται ως πταίσματα και όχι σε κακουργήματα και ως εκ τούτου να τιμωρούνται με μόλις τρία χρόνια φυλάκισης», συμπληρώνει το δημοσίευμα. Η προτεινόμενη νομοθεσία για τον βιασμό είχε ως αποτέλεσμα και την έντονη αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης, που απέχουν από τη συζήτηση και ασκούν πιέσεις στον υπουργό να την αποσύρει.
β. Σάλος με τις κατηγορίες καλλονής κατά του Νεϊμάρ για βιασμό -Βίντεο με ξύλο από το ξενοδοχείο
Σε τηλεοπτική της συνέντευξη στο κανάλι TV SBT που προβλήθηκε χθες στην Βραζιλία, η Νατζίλα Τριντάντε Μέντες ντε Σόουζα εξήγησε το λόγο που βρέθηκε στο Παρίσι και στο ίδιο δωμάτιο με τον Νεϊμάρ.
Το νεαρό μοντέλο, της οποίας οι δικηγόροι παραιτήθηκαν από την υπόθεση, παραδέχτηκε ότι ένιωθε έλξη για τον Βραζιλιάνο άσο. «Ανταλλάζαμε μηνύματα στο Instagram και με ρώτησε πότε μπορώ να πάω στο Παρίσι. Του απάντησα ότι μπορώ ακόμη και τώρα αλλά δεν έχω λεφτά. Μου είπε ότι θα αναλάμβανε εκείνος τα έξοδα και πλήρωσε για το αεροπορικό μου εισιτήριο και το δωμάτιο στο ξενοδοχείο».
Αρχικά, όπως δήλωσε, είχε συμφωνήσει αρχικά να κάνει σεξ μαζί του. Ωστόσο οι ερωτικές τους περιπτύξεις στο δωμάτιο που ο ίδιος της είχε κλείσει πήραν βίαιη τροπή, όταν η ίδια αρνήθηκε να κάνει σεξ χωρίς προφυλακτικό. Όταν συνειδητοποίησε ότι ο Νεϊμάρ δεν είχε φέρει μαζί του προφυλακτικά, του είπε ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα, και εκείνος, όπως ανέφερε, έγινε επιθετικός.
«Το μόνο που θέλω είναι δικαιοσύνη»
«Τον ρώτησα αν είχε φέρει μαζί του προφυλακτικό και είπε όχι. Έτσι του είπα ότι δεν θα συνέβαινε τίποτα μεταξύ μας. Δεν με άκουσε και προχώρησε στην πράξη. Του είπα ‘σταμάτα, σταμάτα, όχι, εκείνος δεν μιλούσε, απλά έκανε ό,τι έκανε» είπε. «Το μόνο που θέλω είναι δικαιοσύνη. Η εμπειρία με έχει τραυματίσει ψυχολογικά. Θέλω να πληρώσει για αυτό που έκανε», ανέφερε στη συνέντευξή της η νεαρή.
Γράφαμε λίγους μήνες πριν για τα εγκλήματα κατά του …αιδοίου και παλιότερα για το βιασμό, ως όπλο στα χέρια του Συστήματος, αλλά και ιδιωτικών συμφεροντων και την απειλή της αιδοικρατίας!
27/12/2018
Μη νομίζεις ότι δεν μπορεί να συμβεί και σε σένα» -Η Αντρεα θέλει να μάθεις πόσο εύκολο ήταν να τη βιάσουν ένα βράδυ στη Μαδρίτη
Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση της Αντρεα, η οποία ζει εδώ και έξι μήνες στην Μαδρίτη. Ενα βράδυ αποφάσισε να βγει με μια φίλη της για ποτό. Δυστυχώς κατέληξε στο νοσοκομείο άγρια ξυλοκοπημένη από άγνωστο άνδρα, ο οποίος την βίασε πριν από λίγες ημέρες.
Η ιστορία της είναι συγκλονιστική και οι φωτογραφίες της σοκάρουν. «Μην νομίζεις ότι δεν μπορεί να συμβεί και σε σένα» τονίζει χαρακτηριστικά.
Η Αντρεα θέλησε να κάνει την ιστορία της γνωστή μέσω του Facebook προκειμένου να βοηθήσει άλλα κορίτσια που τυχόν βρεθούν στη θέση της. Αλλά κυρίως να προειδοποιήσει ότι τέτοια γεγονότα συμβαίνουν. Είναι γύρω μας και μπορούν να συμβούν στον καθένα.
Εκείνη βγήκε να διασκεδάσει με μια φίλη της και μέθυσε. Μπέρδεψε τα λεωφορεία την ώρα του γυρισμού και κατέληξε να κάθεται μεθυσμένη σε ένα παγκάκι, σε μια περιοχή που δεν ήξερε. Ενας άγνωστος άνδρας προσφέρθηκε δήθεν να την βοήθησει, αλλά τελικά το μόνο που ήθελε ήταν να την βιάσει. Την χτύπησε άγρια και εκείνη δεν μπορούσε να αμυνθεί.
«Ήμουν σίγουρη ότι θα με σκοτώσει. Τελικά έκλεισα τα μάτια μου. Με την ελπίδα ότι θα σταματήσει να με χτυπάει και υποκρίθηκα ότι είμαι νεκρή. Προσευχήθηκα ότι όταν άνοιξω τα μάτια μου, θα έχει φύγει. Δεν ξέρω πόσο χρονικό διάστημα πέρασε, αλλά κάποια στιγμή άνοιξα τα μάτια μου και είχε εξαφανιστεί. Θα μπορούσε να με είχε σκοτώσει, αλλά επέζησα. Με είχε βιάσει.» γράφει χαρακτηριστικά.
Η Αντρεα πήγε στο νοσοκομείο και της προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία.
«Ποτέ δεν πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί ποτέ σε μένα. Έχω ταξιδέψει μόνη μου εδώ και πολλά χρόνια. Είμαι δυνατή, έξυπνη και ανεξάρτητη. Τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία όταν είστε στο έλεος ενός ανθρώπου που θέλει να σας βλάψει» γράφει.
«Αυτό που βίωσα είναι αληθινό. Αυτό συνέβη. Αυτό συμβαίνει. Και, δυστυχώς, θα συνεχίσει να συμβαίνει. Αλλά παρακαλώ, μην σκεφτείτε ποτέ ότι δεν μπορεί να σας συμβεί» καταλήγει.
ο φίλος μου ο Αλέξανδρος, Ελληνο-Αμερικανός, είχε έρθει για τις γιορτές από Καλιφόρνια στην πατρίδα. Παραμονές Χριστουγέννων κοντά στις 12 τη νύχτα, ανηφόριζε από την Κολοκοτρώνη της Κηφησιάς στο Κεφαλάρι. Δεν ήταν μεθυσμένος. Και παλικάρι 2 μέτρα.
Λίγο πριν φτάσει στα Λέμπελ, του την πέσανε 2 αληταράδες,πρεζόνια κατά πάσα πιθανότατα, με σουγιά, τον χτύπησαν άγρια στο πρόσωπο, του έσπασαν το χέρι , του πήραν πορτοφόλι με τα λεφτά, ρολόγι και τσαντάκι με όλα του τα χαρτιά,τον άφησαν αιμόφυρτο στο πεζοδρόμιο και εξαφανίστηκαν. Από εκείνη την ώρα είναι στο ΚΑΤ, σε πλήρη ακινησία, φασκιωμένος στις γάζες, χωρίς όραση και με φοβερούς πόνους.
Σε όλη την Ευρώπη τέτοια περιστατικά, ληστείες,ξυλοδαρμούς, κακοποιήσεις τις ίδιες αυτές ημέρες, θα είχαμε εκατοντάδες.Σε άντρες και γυναίκες. Ουδείς έμαθε ουδέν γι΄αυτά. Συνήθη φαινόμενα, σου λένε.
Το πάθημα της Αντρέα στη Μαδρίτη,που υπέστη τα ελάχιστα απ΄όσα ο Αλέξανδρος στην Αθήνα,το έμαθε όλη η υφήλιος. Οχι,γιατί την ξυλοκόπησε ο αλήτης,αλλα γιατί υπήρξε και…διείσδυση. Του φίλου μου και των λοιπών δαρμένων και κακοποιημένων σε χώρες τις Ευρώπης, ουδείς γνωρίζει το δράμα τους.
Το ερώτημα. Γιατί η κακοποίηση ενός αιδοίου είναι χειρότερη από την κακοποίηση ενός, ματιού, ποδιού, χεριού; Και γιατί προσδίδουν ηθικές προεκτάσεις σε μια τέτοια κακοποίηση ;
Κι ακόμα. Γιατί ο δράστης στην περίπτωση άσκησης βίας στο αιδοίο μπορεί να φάει και 20 χρόνια φυλακή, ενώ ο ίδιος αληταράς, αν σου βγάλει το μάτι,γυναίκας ή άντρα, ζήτημα να φάει 24 μήνες φυλακή και αυτή εξαγοράσιμη;
Υ.Γ Στο μεταξύ, τόσες ημέρες, αστυνομία δεν παρουσάστηκε πουθενά στο νοσοκομείο να πάρει κατάθεση. Αν και ενημερώθηκε από την ίδια στιγμή, η απάντηση ήταν πως λόγω εορτών δεν έχουν προσωπικό να στείλουν και πως όταν το θύμα πάρει εξιτήριο από το ΚΑΤ, ας πάει να… καταθέσει!
Βεβαίως, η βιομηχανία παραπληροφόρησης ούτε λέξη. Αν στη θέση του φίλου μου ήταν μια κοπελίτσα και τα θρασίμια που επετέθησαν στον Αλέξανδρο, «πείραζαν¨» και το αιδοίο της, η ESPRESSO, IEFIMERIDA.GR,TO MAKELEIO.GR και όλες οι γνωστές και μη… εξαιρετέες πορνοφυλλάδες, θα έδιναν ρεσιτάλ σεξισμού και τύφλας με το θέμα πορωτοσέλιδο, αναλυτικές, γαργαλιστικές λεπτομέρειες , φώτο και για πολλές ημέρες.
Το ξαναλέμε. «Σε τί κόσμο μπαμπά μ΄έχεις φέρει να ζήσω»!
28/12/21018
Πήραμε διάφορα μέηλ,ως απάντηση στο παραπάνω θέμα. Τα περισσότερα αποδοχής του προβληματισμού που εκθέτουμε σε σχέση με την ηθική υπερτίμηση,αλλά και την ξεχωριστή ποινική μεταχείριση εγκλημάτων κατά του αιδοίου έναντι άλλων μελών του σώματος για τα ίδια ή και χειρότερα εγκλήματα. Κάποιοι διαφώνησαν, χωρίς όμως να παραθέτουν σοβαρά επιχειρήματα. .
Επιμένουμε πως υπάρχει μείζον νομικό-δικαιικό,αλλά και ηθικό θέμα (για μας φυσικό,αφού ηθικό είναι μόνο το φυσικό), πολύ περισσότερο, επειδή παραβιάζονται προκλητικά, βασικά ανθρώπινα δικαιώματα και επιδεικνύεται ποινική ανοχή και επιλεκτική νομική αντιμετώπιση της αξία της ζωής και τη σωματικής ακεραιότητας του ανθρώπου. Η διάκριση είναι φανερή ανάμεσα σε ίδια εγκλήματα, και ανισομερής η τιμωρία. Μάλιστα, στην ίδια περίπτωση, η δεινότερη κακοποίηση ενός μέλους σώματος τιμωρείται αυθαίρετα με μικρότερη ποινή, απο εκείνη της ηπιότερης κακοποίησης ενός άλλου.
Σήμερα,στη συνέχεια του χτεσινού θέματος θα εκθέσουμε και έτερο συγγενή προβληματισμό, για να αναδείξουμε κάτι άλλο, την ηθική διάσταση, τον τρόπο αποδοχής και αντίληψης της πορνείας από τα μέλη των κοινωνιών, παλιότερα και σήμερα με την παράθεση ενός πραγματικού περιστατικού. Και σε αυτή την περίπτωση έχουμε αναντιστοιχία κατάκρισης και ηθικής απαξίωσης ενός ατόμου από την επιλογή της εκπόρνευσης .
Την Κατιούσκα, λοιπόν, τη γνώρισα εκεί στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 στη Ν.Μάκρη. ΄Ηταν Τσέχα, ένα κατάξανθο, γαλανομάτικο, λιγερό κορίτσι όχι παραπάνω από 25 χρόνων . Μια καλλονή .
Τη μέρα καθάριζε σπίτια, κάτι τεράστιες βίλες και μονοκατοικίες στο Λιβίσι. Μου τη σύστησε κι εμένα ένας γείτονας και μια φορά την εβδομάδα ερχόταν και έκανε το σπίτι λαμπίκο. Σα σκυλί δούλευε από τα χαράματα, ως αργά το απόγευμα ,για να φύγει κατευθείαν από τα σφουγγαρόπανα και να πιάσει δουλειά λατζέρισας στην ψαροταβέρνα του Πίκου στο Ζούμπερι.
Πηγαίναμε συχνά πυκλά οι παλιοπαρέα τότε στου Πίκου. Η Κατισούσκα δούλευε στην κουζίνα, σπάνια εμφανιζόταν στην αίθουσα με τους πελάτες. Και όσες φορές τη βλέπαμε, όλων των σερνικών τα μάτια πάνω της.
΄Ενα Μάρτη βράδυ, που τρώγαμε πάλι εκεί, μια στιγμή, γίνεται οχλαγωγή στην κουζίνα, ακούμε φωνές, πανικός. Λίγο μετά, βγάζουν την Κατιούσκα λιπόθυμη και την ξαπλώνουν σε ένα πρόχειρο ντιβάνι πίσω από την αίθουσα με τα τραπέζια. Κάτι γκαρσόνες τσίριζαν, αλλοι φώναζαν αν υπάρχει γκανένας γιατρός ανάμεσα στους πελάτες. Πράγματι κάποιος πετάχτηκε, πήγε πίσω και έπεσε πάνω της ,παλεύοντας να τη συνεφέρει. Κάποια στιγμή η λυπόθυμη άνοιξε τα μάτια ,φάνηκε να ντράπηκε για τη σκηνή, που παρακολουθούσε όλη η ταβέρνα, πετάχτηκε πάνω και βουή γύρισε πίσω στην κουζίνα να κρυφτεί. Ο γιατρός,που ξαναγύρισε στο τραπέζι του, τον ακούσαμε να λέει πως έπαθε κρυοπαγήματα από το παγωμένο νερό στην λάτζα,που έπλενε πιάτα ,ταψιά και κατσαρόλες. Φαίνεται ο Πίκος, τον ξέραμε πως ήτανε καρμίρης, φοβόταν να ξοδευτεί να βάλει ζεστό νερό να πλένει το προσωπικό της λάτζας.
Από εκείνη την ημέρα δεν ξαναπάτησε η Κατιούσκα ούτε στα σπίτια να καθαρίσει ούτε στην ταβέρνα να πλένει πιάτα. Τη συνάντησα μήνες μετά στην παραλία της Ν.Μάκρης ,έπινε φραπέ με μια παρέα κοριτσιών στο Μονακό, που ξεροσταλιάζαμε εκείνη την εποχή χειμώνα-καλοκαίρι. Μόλις μπήκα στο μπαρ και με είδε, φιλιά,αγκαλιές, δεν τη γνώρισα καλά-καλά. ΄Αλλος άνθρωπος.΄Ιδια όμορφη και ζουμερή,αλλά με διαφορετικό αέρα. Κάτι είχε αλλάξει πάνω της σε όλα και στη συμπεριφορά της.
Ο Κουτούγερας, ο κουτσομπόλης της παρέας, μόλις έπιασα θέση στην ομήγυρη μας ενημέρωσε καταλεπτώς. Είχε αλλάξει η Τσέχα ρότα.΄Εκανε βίζιτες σε Ν. Μάκρη, Δικαστικά, Μάτι και Ραφήνα. Ο τάδε, ο δείνα,ο άλλος. Την έπαιρνε όλη η… αφρόκρεμα τηςε κοινωνίας στην περιοχή. Γερή μπάζα, όχι πενταροδεκάρες.Τα ήξερε όλα και τα έλεγα χαρτί και καλαμάρι η κουρκουσούρα της παρέας.
Τί μου έκανε εντύπωση; Θα είμαστε και 10 νοματέοι στον πάγκο του μπαρ που ακούσαμε για τη νέα ζωή της Τσέχας στην πορνεία. Από τους 10, οι 7 ήξερα, διάβαζαν…Ελευθεροτυπία. Σήμα κατατεθέν του προοδευτικού την εποχή εκείνη. Κι όμως! Οι περισσότεροι, και νέοι άνθρωποι, σχολίασαν απαξιωτικά ,ειρωνικά, επικριτικά και…σταλινικά τις νέες επιλογές του κοριτσιού. Τα υπονοούμενα,οι βαριοί χαρακτηρισμοί, οι ειρωνείες κράτησαν για ώρα.
Τους θύμισα την περίπτωση στην ταβέρνα του Πίκου που έπεσε η λατζέρισα και καθαρίστρια τότε Κατιούσκα λιπόθυμη από τα κρυοπαγήματα. Δεν είχαν έλεος, δεν άκουγαν τίποτα. Κατ΄ευθείαν Σιβηρία ! Αυτή δεν ήταν επιλογή,ας έψαχνε να βρει καλύτερο εργοδότη.
΄Εβαλα και τότε και τώρα στο τραπέζι τούτο το ερώτημα. Γιατί, δηλαδή, τα χέρια της Κατιούσκας να έχουν διαφορετική ηθική μεταχείριση από το αιδοίο της; ΄Ηταν ηθικότερο να εκμεταλλεύεται ο Πίκος για πενταροδεκάρες εκείνα τα χέρια, και ανηθικότερο να διαθέτει η ίδια το αιδοίο της,κατά πώς εκείνη βούλεται; Το βάζω και σήμερα μετά από τόσα χρόνια το ερώτημα στο τραπέζι.
Υ.Γ 1. Τους πονηρούς και ηθικολόγους,τους προλαβαίνω .Μιλάμε πάντα για συμπεριφορές και επιλογές στο σημερινό καπιταλιστικό κόσμο ,που η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο είναι το κύριο χαρακτηριστικό του και η υπεραξία του μόχθου των εργαζομένων πάει παχυλή και ατόφια στις λογαριαμσούς καταθέσεων του αφεντικού στην Ελβετία.
2. Αυτές οι κοινωνικές ευαισθησίες για τα γεννητικά μας όργανα ,στερεότυπες για αιώνες, αναλύονται και βρίσκουν την καλύτερη εξήγηση, αν ανατρέξει κανείς και μελετήσει 2 αξεπέραστες εργασίες: 1. Του Αμερικανού ανθρωπολόγου, κοινωνιολόγου Μόργκαν (Lewis Henry Morgan), και το βιβλίο του «Η Αρχαία κοινωνία». («Αncient Society). 2. Του Φρίντριχ Ένγκελς για την Καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους.( δομημένο εν πολλοίς στη μελέτη του Μόργκαν).
Απαραίτητη, όμως, είναι και μια ματιά στη Α΄ προς Κορινθίους (7,1 και εξής) επιστολή του Παύλου. Και ο νοοών,νοείτεω…
Β’
8/1/2016
. Τέσσερις νεαροί από τη Συρία βίασαν ομαδικά 2 έφηβες Γερμανίδες
Σύμφωνα με την Telegraph συνελήφθησαν τρεις Σύροι στη νότια Γερμανία ως ύποπτοι δράστες του ομαδικού βιασμού δύο εφήβων κοριτσιών την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Πρόκειται για έναν 21χρονο άνδα και δύο 14χρονα αγόρια τα οποία κρατούνται στο Weil am Rheim, μια μικρή πόλη κοντά στα γερμανοελβετικά σύνορα για το βιασμό δύο κοριτσιών 14 και 15 ετών.
Οι εισαγγελείς αναφέρουν ότι τα δυο κορίτσια κρατήθηκαν για ώρες από τους τρεις άνδρες και βιάστηκαν ομαδικά στο σπίτι του 21χρονο στο κοντινό χωριό Friedlingen, αφού συμμετείχαν σε μια γιορτή για την αλλαγή του χρόνου.
Αυτό που προκαλεί αίσθηση και στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το γεγονός ότι ενώ οι ύποπτοι έχουν συλληφθεί εδώ και πολλές ημέρες, η υπόθεση ήρθε στο φως της δημοσιότητας μόλις χθες. Οι εισαγγελείς ανέφεραν ότι η κράτησή τους κρατήθηκε μυστική για την προστασία της ταυτότητας των θυμάτων.
Επίσης, η αστυνομία αναζητά έναν ακόμη 15χρονο, αδελφό του 21χρονου που έχει ήδη συλληφθεί, ως ύποπτο για τη συμμετοχή στην εν λόγω υπόθεση.
Σημειώνεται ότι οι δράστες δεν είναι αιτούντες άσυλο. Ο 21χρονος και ο αδελφός του είναι μακροχρόνια κάτοικοι Γερμανίας, ενώ οι δυο 14χρονοι κάτοικοι Ελβετίας και Ολλανδίας.
Οι εισαγγελείς πιστεύουν, πάντως, ότι το περιστατικό δεν συνδέεται με τις σεξουαλικές επιθέσεις στην Κολωνία και άλλες γερμανικές πόλεις την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Οι πραγματικοί Τζιχαντιστές και απείρως πιο επικίνδυνοι από τους «άλλους» στο Ιράκ και τη Συρία, είναι εδώ, δίπλα σου. Δεν κρατούν στα χέρια τους καλάσνικοφ και χατζάρες, αλλά πένες, μικρόφωνα, κάμερες. Χειραγωγούν την είδηση, παραπληροφορούν τον κόσμο, περνούν τις θέσεις και τις επιθυμίες της εξουσίας, προφασιζόμενοι πως την πολεμάνε! Κι όλα αυτά για το «ψωμί» και το «παντεσπάνι» τους.
Είναι οι εκπρόσωποι του «Τύπου», της εμπορικής δημοσιογραφίας, που υπηρετούν ΜΟΝΟ την απάτη, το ψεύδος, την κακοποίηση της αλήθειας. Αλλά και «πυροβολούν» με κάθε τρόπο τον αδύνατο, το φοβισμένο, το διαφορετικό.
Δείτε παραπάνω το ρεπορτάζ των Τζιχαντιστών (παραθέτουμε την ιδιότητα τους χωρίς εισαγωγικά, όπως βλέπετε) της Telegraph που αποκαλύπει ότι:
«Οι δράστες δεν είναι αιτούντες άσυλο. Ο 21χρονος και ο αδελφός του είναι μακροχρόνια κάτοικοι Γερμανίας, ενώ οι δυο 14χρονοι κάτοικοι Ελβετίας και Ολλανδίας.
Οι εισαγγελείς πιστεύουν, πάντως, ότι το περιστατικό δεν συνδέεται με τις σεξουαλικές επιθέσεις στην Κολωνία και άλλες γερμανικές πόλεις την παραμονή της Πρωτοχρονιάς».
Καν δεν είναι όλα αυτά, γιατί διάλεξαν οι διαπλεκόμενοι στην εργολαβία κατασπίλωσης συλλήβδην των προσφύγων να παρουσιάσουν ΤΩΡΑ το συγκεκριμένο περιστατικό ; Δεν είναι απλώς ανήθικοι. Είναι τέρατα.
Στη Σουηδία, από άμεση και αντικειμενική πληροφόρηση, όσο ζούσα εκεί, στο γουηκέντ συνέβαιναν τουλάχιστον 15 περιστατικά βιασμών! 15, προσέξτε, σε 2 μέρες μέσα! Και μιλάμε για τη Σουηδία (!). Οι περισσότεροι βιασμοί, μάλιστα, γίνονταν στη Στοκχόλμη με 1 εκατομμύριο και κάτι, πληθυσμό.
Αλλά, σε μια χώρα που οι μισοί της κάτοικοι είναι «αλλοδαποί», μετανάστες, μόνο οι Ναζί απέδιδαν- αποδίδουν αυτές τις κακοποιήσεις σε…΄Αραβες. Η Σουηδία,όμως, είναι τίγκα από όλες τις φυλές του κόσμου. Αναπαύεται το μάτι σου και ευφραίνεται η καρδιά σου να ταξιδεύεις στο μετρό t-centralen-ronninge. Πανσπερμία. Μαύροι, μελαψοί, άσπροι, κίτρινοι. Λες, έτσι μια μέρα θα γίνει όλος ο κόσμος. Δε γίνεται να μη γίνει. Αλλά για του βιασμούς, πάντως, τους ΄Αραβες, ως Ισλαμιστές, θέλουν υπεύθυνους οι Ναζί.
΄Εχουμε κουραστεί και κουράσει να λέμε τα ίδια. Αν θέλει το Σύστημα να σε εξοντώσει γιατί έγινες επικίνδυνος ή σου προκαλεί «ατύχημα» ή «σε τυλίγει σε μια κόλλα χαρτί» για βιασμό, ναρκωτικά, τρομοκρατία, άλλη ιδιάζουσα παραβατικότητα και ξενοιάζει μαζί σου.΄Αντε μετά να αποδείξεις πως δεν είσαι εσύ ο ελέφαντας και πως αυτοί που σου τη στήσανε, φέρουν τις «προβοσκίδες».
Θυμηθείτε την υπόθεση Τζούλιαν Ασάνζ . Ακόμα ο ιδρυτής του ιστότοπου WikiLeaks παραμένει ιδρυματοποιημένος στην πρεσβεία του Ισημερινού , καταταλαιπωρημένος, άρρωστος, απομονωμένος από τον κόσμο και τη ζωή. Και παλεύει να δικαιωθεί. Αλλά, δε θα δικαιωθεί, αν δε «εν-δώσει». Κι αν δεν το κάνει, εκεί μέσα στο τάφο που τον έχουν κλείσει ζωντανό σήμερα, θα αφήσει την τελευταία του ανάσα.
Οι Τζιχαντιστές είναι δίπλα σου. Κυκλοφορούν σε πολυτελή, κρατικά ή μη αυτοκίνητα. Κάθονται σε έδρανα ή ανεβαίνουν σε έδρες (βουλευτικές, επιχειρηματικές, διδασκαλίας ή…απόδοσης δικαιοσύνης). Περιφρουρούν την «τάξη» και την «ασφάλεια». Ασφυκτιά ο κόσμος από αυτή τη λίαν επικίνδυνη και αποκρουστική φάρα. Τζιχαντιστές, που «παίρνουν κεφάλια» με κάθε τρόπο και μέσο. Κυκλοφορούν δίπλα μας, πολύ πριν εμφανιστούν οι «άλλοι». Ορατοί δια γυμνού οφθαλμού και ο μεν και οι δε..Μην κάνεις πως δεν τους ξεδιακρίνεις. Με ή χωρίς στολή. Είναι εντελώς ευδιάκριτοι.
Γ’
ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΔΟΙΟΚΡΑΤΙΑ
ΜΙΑ ΚΑΛΛΟΝΗ ΜΕ ΞΥΡΙΣΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΙ
Υμνος στο γυναικείο σώμα -Τρίτεκνη δασκάλα της γιόγκα βγάζει τα ρούχα της και το Instagram διχάζεται
Ο καλύτερος τρόπος για να δείξω τα αποτελειώματα της γυμναστικής είναι να βγάλω τα ρούχα μου» δηλώνει αποστομωτικά η Μαρίνα Βοβτσένκο από τη Ρωσία απαντώντας σε όσους την επικρίνουν για τις προκλητικές πόζες που ανεβάζει στο διαδίκτυο.
H 34χρονη καλλονή με το ξυρισμένο κεφάλι έχει προκαλέσει σάλο στα social media με τις τολμηρές φωτογραφίες που ποστάρει, οι οποίες τη δείχνουν να εκτελεί περίπλοκες στάσεις γιόγκα φορώντας, ενίοτε τα απολύτως απαραίτητα.
«Λατρεύω το σώμα μου και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο αξεσουάρ που μπορεί να έχει μια γυναίκα. Εξάλλου, ο μόνος τρόπος να δείξω τα αποτελέσματα της γυμναστικής είναι να βγάλω τα ρούχα μου, αφού ένα τζιν ή ένα φόρεμα μπορεί απλώς να κολακεύει μια γυναίκα, κρύβοντας τις ατέλειές της», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η Μαρίνα είναι δασκάλα της γιόγκα και μητέρα τριών παιδιών. Η απήχηση της στα social media είναι τόσο μεγάλη που έχει πάνω από 145.000 ακολούθους ενώ η κάθε της ανάρτηση συνοδεύεται από χιλιάδες like.
«Λατρεύω το σώμα μου και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο αξεσουάρ που μπορεί να έχει μια γυναίκα».