Οι “πατατούκες” του Klein, το “βρακί” της Σάττι και το “καυτό κορμί” της Μποφίλιου.

– οι “πατατούκες” αλα palymobil του Ολλανδού ράπερ Joost Klein

-το “βρακί” της Ελληνίδας… τραγουδοποιού- παραγωγού μουσικής  και ηθοποιού Μαρίνας Σάττι

 -το “καυτό κορμί” της  σόουγουμαν  Νατάσας  Μποφίλιου

                                                Και

 το μερτικό   τους  στα εγκλήματα των εξουσιών της υφηλίου

Eurovision 2024: Ο Joost Klein πιάστηκε ...

Ο Joost Klein ανακρίθηκε από την αστυνομία, ενώ για το θέμα της επιίθεσης  έχουν δώσει καταθέσεις η καταγγέλλουσα, καθώς και όλα τα πρόσωπα που ήταν παρόντα στο περιστατικό.

City efsyn.gr

 

mr

Mαρίνα Σάττι – Βρήκαμε απόσπασμα που επιδεικνύει επίτηδες το στρινγκ της

Hot News Logo

 

Νατάσα Μποφίλιου

Νατάσα Μποφίλιου: Ποζάρει όλο νάζι με μαγιό και χωρίς ίχνος ρετούς! Έτσι είναι το σώμα της!

***

Σήμερα ζούμε τα εγκλήματα του ακροδεξιού  Νετανιάχου με  τους φανατικούς  Εβραίους  του  στη Γάζα και την  εισβολή του  Νέου Χίτλερ Πούτιν  με τους  μισθοφόρους και τους εθνικιστές  του   στην Ουκρανία .   Χτες ήταν   η γενοκτονία του μουσουλμανικού πληθυσμού από το Σέρβο  εθνικιστή  Ράντοβαν Κάρατζιτς   στη Σρεμπρένιτσα της Βοσνίας, και η σφαγή των φοιτητών από  τον  Λαϊκό  Απελευθερωτικό Στρατό του Κινέζικου καθεστώτος στην  πλατεία Τιενανμέν.

Δε σταματά το αίμα, ο πόνος και το δάκρυ στους αιώνες. Αψευδής μάρτυρας οι «μαύρες»  σελίδες της Ιστορίας. Απείρως πιο πυκνές από  τις «χρυσές»  για  τις κοινωνίες .

Αλλά, δεν είναι η μοίρα του Ανθρώπου τέτοια. ΄Οσοι , ακόμα κι από τη σοφή ελληνική αρχαιότητα , αποδίδουν  τη βία το έγκλημα και  την καταστροφή  ως   στοιχεία αναπόσπαστα   στη   φύση και  το «χαρακτήρα» του  ΄Ανθρώπου, διαπράττουν ΄Υβριν.

Μπορεί να μην ισχύει απολύτως το σωκρατικό «ουδείς εκών κακός»,  ισχύει, όμως και μάλιστα καταλυτικά, η διαπίστωση πως η ψυχή του ανθρώπου  είναι tabula rasa.  Εκεί πάνω στο λευκό ακόμα πίνακα  χαράζονται, γράφονται  και καταγράφονται από τις “προσλαμβάνουσες” του ατόμου, όλα εκείνα τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά που θα γίνουν «καταβολές» του  και θα τις κουβαλάει όσο ζει και αναπνέει.

Δεν υπάρχει παρθενογένεση  στο κακό.  Δε γεννιέται εγκληματίας, βίαιος και σατράπης  ο άνθρωπος. Γίνεται. Τον κάνουν. Τον θέλουν να είναι τέτοιος.   Στρατιώτης  στη μάχη. Μηχανή παραγωγής  «κιμά» στο σπίτι.

Είναι θύμα  και προϊόν “εξ απαλών  ονύχων”  το άτομο της ίδιας της κοινωνίας στην οποία  γεννιέται και εντάσσεται.  Με ευθύνη και υπαιτιότητα  εκείνων που την κυβερνούν . Οι εξουσίες,  κοσμικές και ιερατεία,  παίρνουν τις αποφάσεις για το πώς θα είναι, πώς θα διαμορφωθεί για να υπηρετεί το καθεστώς ,  ο υπήκοος-δούλος.

Το βασικό  εργαλείο «καταστολής»  είναι η λοβοτομή του ΝΟΥ.    Είναι  ο νους  που απαγορεύει από τη ΦΥΣΗ την εξουσία, την ιδιοκτησία,  το έγκλημα. Επιβάλει κοινωνική συμπεριφορά με  βάση τις περίφημες διαχρονικές  και αρχέγονες αξίες.   Φυσικές  αρχές, όπως: «όπου τελειώνει η δική σου ελευθερία,  αρχίζει του άλλου» και  επομένως  «κανένα μεγάλο ψάρι δεν μπορεί και δεν έχει δικαίωμα να  τρώει το μικρό». Αν ισχύει  τέτοιος κανόνας,  είναι μόνο για τα ζώα.

Αλλά, ο  άνθρωπος, αν και τούτος ζώο, διαφοροποιείται από τα άλλα άλογα,  μόνο και μόνο  επειδή  η Φύση τον προίκισε  με το μοναδικό και ανεπανάληπτο  δώρο της.  ΤΟ ΝΟΥ . Αγνός, παρθένος, ανυστερόβουλος  γεννιέται ο Νους .  Μέχρι να αναλάβουν οι βιαστές του  να του καταφέρουν τη θανατηφόρα  για τη συνείδηση και τη λογική του ανθρώπου,  μαχαιριά.  Τη  βαθιά ,κοινωνική    λοβοτομή.  Και είναι τότε που, όντως, ” το μεγάλο ψάρι. τρώει το μικρό”.

Επινοημένες αξίες  με  ψεύτικα  τσιτάτα για τη  φυλή, το έθνος, την  πατρίδα, την  οικογένεια, τη θρησκεία, την ιδιοκτησία  , την κληρονομιά,  κατακλύζουν  και  πνίγουν την προσωπικότητα   με  «εγγραφές»  στην  tabula rasa,  ανορθόγραφες, ακατανόητες  ,αφύσικες. Πρωτίστως,  επικίνδυνες ,ολέθριες για τα άτομα και τις κοινωνίες που τις συγκροτούν.

 

 

 

΄Εργαλείο  στα χέρια της εξουσίας για όσο πιο βαθιά λοβοτομή των μελών των κοινωνιών ,  ανάμεσα σε πολλά, είναι και ο τρόπος διασκέδασης.  Αναπόσπαστο  αυτό, φυσικό  κομμάτι  της ζωής του ανθρώπου.

Η νόθευση  και προπαντός η  εμπορευματοποίηση αυτής της ιδιαίτερης  ανάγκης του ατόμου για διασκέδαση  (δια-σκεδάννυμι= διασκορπίζω  τη θλίψη,  τον πόνο , την καθημερινή έγνοια) είναι από τα βασικά  νυστέρια της λοβοτομής. Καθόλου πιο ακίνδυνη  “χειρουργική επέμβαση”  από εκείνες  της εμφύτευσης στο Νου ( έδρα της λογικής και της συνείδησης )  των κίβδηλων,  αφύσικων  αξιών ,όπως  της ιδιοκτησίας, της  φυλής-πατρίδας, της θρησκείας.

Σε καιρό ειρήνης, μάλιστα , η διασκέδαση  καθίσταται   από τα πλέον ισχυρά όπλα στα χέρια των εξουσιών. Από αρχαιοτάτων χρόνων  «ο άρτος και τα θεάματα»  υπήρξαν  τα πιο  προσφιλή χόμπι των μαζών και  το πλέον εξαίρετο    δώρο-επένδυση   από τις εξουσίες  στους  υπηκόους  για την αδρανοποίηση και τον παροπλισμό της δίκαιης οργής  τους.

Τα προϊόντα της βιομηχανία  θεάματος ακροάματος, οι  λογής «αρένες» και τα γήπεδα,  οι  συναυλιακοί και  οι  άλλοι    χώροι-αίθουσες   για φιέστες και πανηγυράκια ,    η ροζ λογοτεχνία,  ο σεξισμός, τα  ναρκωτικά, το αλκοόλ ,        στις δικές μας ημέρες,  φαίνεται να έχουν καταρρίψει όλα τα ρεκόρ των εποχών και των κοινωνιών που τα κατείχαν, ως  εποχές και «τόποι» .   «Σόδομα – Γόμορα»,  Ρώμη και  Πομπηίες, “στάδια” Βυζαντινά,  ωχριούν μπροστά  στις δικές μας κατακτήσεις των πλέον  ισχυρών «χαπιών»    καταστολής,  αποβλάκωσης, αδρανοποίησης των ατόμων και ένταξης  στις τάξεις της μάζας  .  Το ζητούμενο και η χαρά των κέντρων  εξουσιών!

΄Ο, τι δεν  μπορούν να κάνουν   η… ρομφαία του Γαβριήλ για τους αμαρτωλούς,   οι χειροπέδες και τα μπουντρούμια για τους απείθαρχους και αντισυστημικούς ,το καταφέρνουν οι  «πατατούκες» του Klein, το «βρακί» της Σάττι και  το «καυτό κορμί» της Μποφίλιου.  Το ισχυρότερο ναρκωτικό αποχαύνωσης, αποστασιοποίησης και αδιαφορίας των μαζών  από τα  δρώμενα .  Από τα ανοσιουργήματα της  πλατείας  Τιενανμέν, της  Σρεμπρένιτσα, της Ουκρανίας και της Γάζας αυτή την ώρα.  Είναι ο τρόπος που  η τεράστια, βρώμικη και  εγκληματική  βιομηχανία  «διασκέδασης» , διαπλάθει και συντηρεί  στις  ημέρες μας   τις κοινωνίες.  Παγκόσμια!

Είναι αυτό ο λόγος που η Ιστορία «στήνει   στα 10 μέτρα εκτέλεσης»  όλο αυτό το συρφετό,  ροζ κυρίως , που λαδώνει  με  πλούσια λιπαντικά  τα γρανάζια της βιομηχανίας θεάματος ακροάματος.  Κύριο, ως κυρίαρχο  προϊόν της,  ο  σεξισμός!

Να, γιατί οι  Klein, «Σάττι» και «Μποφίλιου», ως  λιπαντές   αυτής  της εγκληματικής μηχανής στη βιομηχανία ακροάματος -θεάματος και σεξισμού ΔΕΝ ΔΙΚΙΟΥΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ,  ΟΥΤΕ  ΜΕ  ΤΟΝ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΠΟΝΟ  ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΕΣ  ΚΡΑΥΓΕΣ ΤΟΥΣ  ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ  ΜΑΛΙΣΤΑ  ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ  ΤΗΣ  ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗΣ  ΤΟ ΜΑΖΩΝ,  ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ  ΕΡΓΑΛΕΙΟΠΟΙΟΥΝ   ΤΙΣ  ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ   ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.  ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ «ΕΝ ΟΥ ΠΑΙΚΤΟΙΣ».

.