ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

1. ΕΛΛΑΔΑ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΚΑΘΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ.
2. ΚΡΑΤΟΣ…ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ “ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ”!
3. ΙΑΒΕΡΗΣ: “ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ”
Independent για Ελλάδα: Σε κάποιο στάδιο πρέπει να γίνει ελάφρυνση χρέους, πολλοί πιστεύουν και υποτίμηση νομίσματος

Η τραγωδία είναι ότι υπάρχει ένα καθιερωμένο μονοπάτι που μπορούν να ακολουθήσουν χώρες με οικονομικές δυσκολίες για να επαναφέρουν σε τροχιά τις οικονομίες τους. Κι αυτό περιλαμβάνει τρία πράγματα: ελάφρυνση του χρέους, υποτίμηση του νομίσματος και δομικές μεταρρυθμίσεις. Η Ελλάδα αναγκάστηκε να κάνει το τελευταίο, αλλά οι πρώτες δύο επιλογές δεν είναι διαθέσιμες. Σε κάποιο στάδιο θα πρέπει να γίνει ελάφρυνση του χρέους και πολλοί πιστεύουν ότι θα πρέπει να γίνει και υποτίμηση. Στο μεταξύ η αγωνία συνεχίζεται, προκαλώντας το μέγιστο πόνο στους λιγότερο ικανούς να τον αντέξουν…».

Είναι το σενάριο που παίζει εδώ και πολύ καιρό  τώρα. Bαθύ  κούρεμα  και  εν ανάγκη υποτίμηση. Αλλά αυτό που αποκαλεί το άρθρο παραπάνω ως “δομικές μεταρρυθμίσεις”, πέρα από τις αυτονόητες   μεταρρυθμίσεις στον κρατικό μηχανισμό ,δεν έχει νόημα, αν λείπει το σπουδαιότερο και πλέον σημαντικό : Η αλλαγή της νοοτροπίας του ελληνικού λαού. Οι ΄Ελληνες, δυστυχώς, δεν είναι ακόμα Ευρωπαίοι. Η νοοτροπία τους είναι η γνωστή της Ανατολής (ρουσφέτι, μπαξίσι,  “μπάρμπα στην Κορώνη”).

Σήμερα, που υποτίθεται πως ο ελληνικός λαός διέρχεται ανθρωπιστική κρίση, στην πραγματικότητα τέτοια κρίση δεν υφίσταται, αφού, όποιος πεινάει, όποιος στερείται, αναζητάει  τρόπους να ξεφύγει  από την ανέχεια μέσα από τη δουλειά και τον ορθό προγραμματισμό. Οι ΄Ελληνες δε δουλεύουν. ΄Οχι γιατί δεν υπάρχουν δουλειές ,αλλά γιατί δε θέλουν . Η νοοτροπία τους είναι αυτή. Να πιαστείς από το κράτος, να βολευτείς στο δημοσιοϋπαλληλίκι και … «εννιά έχει ο μήνας»! ΄Η ,στον ιδιωτικό τομέα, να ανοίξεις  ένα μαγαζί ,μια επιχείρηση και να κλέψεις. Τον πελάτη το ΦΠΑ, την εφορία, το υπόλοιπο σύνολο.

Πώς μπορεί ένα τέτοιος λαός να προκόψει μέσα στην οικονομία της Αγοράς, που έχει θεσπίσει κανόνες, εντελώς διαφορετικούς από εκείνους που ακολουθεί ο ΄Ελληνας; Δεν υπάρχει περίπτωση.

Η χώρα έχει τρείς οικονομικούς  πυλώνες  για να στηριχτεί. Τη Γεωργία, την κτηνοτροφία και τον τουρισμό. Οι νέοι δεν ενδιαφέρονται να βρουν άκρη  μέσα από τέτοιες ενασχολήσεις. Προτιμούν να ξημεροβραδιάζονται στις καφετέριες, κατάμεστες μαζί με τις ταβέρνες εν μέσω κρίσης (πώς γίνεται αυτό;), να ροκανίζουν επιδόματα και συντάξεις παππούδων, αλλά για να αρμέξουν κατσίκα, δε λερώνουν τα χέρια τους. Αυτές είναι δουλειές …πακιστανικές.

Δεν υπάρχει κρίση στη χώρα. Πτώχευσε το κράτος, που δανειζόταν  συνεχώς για να ταϊσει τις ακρίδες -πελάτες του. Οι ΄Ελληνες στην πλειοψηφία τους φαίνεται να έχουν λεφτά. Αλλιώς, δεν εξηγείται που ένα ολόκληρος πενόμενος, τάχα, λαός, ζει στις πόλεις ,όπως πριν την κρίση και κανείς δεν ενδιαφέρεται, δεν κόπτεται να γυρίσει στην επαρχία. Αν πεινούσε, δε θα έμενε με σταυρωμένα χέρια.

Αλλά, ούτε καν στο εξωτερικό φεύγουν. Οι μετανάστες που λένε πως εγκαταλείπουν σωρηδόν την Ελλάδα και αναζητούν δουλειά,  είναι ένας μύθος.  Μόνο εκείνοι που έχουν διπλώματα, καλές  προοπτικές και βρίσκουν στη Γερμανία και στις χώρες της Ε.Ε καλή απασχόληση, αποφασίζουν να φύγουν . Οι άλλοι, η συντριπτική πλειοψηφία των νέων, ούτε στην επαρχία πάει, ούτε στο εξωτερικό μετανάστες να δουλέψουν σε  χειρωνακτικές εργασίες. Πεινάει τέτοιος λαός; Όχι, βέβαια.

Επομένως. Κι αν το χρέος  κουρευτεί, κι αν υποτιμηθεί  το νόμισμα χωρίς αλλαγή στη νοοτροπία, όσο  υπάρχει ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, πάλι μετά από 30-50 χρόνια η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει νέα κρίση σαν αυτή που ζούμε σήμερα.  Τι απομένει;

Να ετοιμάζουμε την ανατροπή αυτής της μορφής της οικονομίας. Να  στηριχθούμε στα δικά μας πόδια. Να μάθουμε να ζούμε χωρίς το κράτος, χωρίς δανεικά ,χωρίς καταναλωτισμό. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους ΄Ελληνες.  Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ  (διάβαζε του δανεισμού) έχει ημερομηνία λήξης για όλους τους λαούς. Η Ιστορία την έχει απορρίψει.

Συμπέρασμα; Η επιστροφή στην οικιακή οικονομία, στην πρωτογενή (Ο,ΤΙ ΠΑΡΑΓΩ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ),  είναι η μοναδική διέξοδος. Αυτή η μορφή οικονομίας είναι εκείνη που μπορεί να συντηρήσει το άτομο με αξιοπρέπεια και φυσικά  με αυτάρκεια.

Εκεί θα βαδίζουν θέλουν δε θέλουν οι κοινωνίες. Είναι κανόνας της Ιστορίας.

 2. Ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στα κεντρικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ -«Ξέρουν πολύ καλά ποιοι είμαστε…»

 

Ολόκληρη η ανακοίνωση ανάληψης ευθύνης έχει ως εξής:

«Στις 19/02/2017 ομάδα αναρχικών, κομμουνιστών κι αντιεξουσιαστών επιτέθηκε με βόμβες μολότωφ και σφυριά ενάντια στα κεντρικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην πλατεία Κουμουνδούρου. Αφού αναγκάσαμε σε άτακτη φυγή την ισχυρή αστυνομική φρουρά (ΔΙΑΣ, ασφαλίτες, ειδικοί φρουροί) προξενήσαμε υλικές ζημιές σε οχήματα στελεχών του κόμματος, στις τζαμαρίες και στην κεντρική είσοδο των γραφειών, ενώ δεν παραλείψαμε να εκτοξεύσουμε μολότωφ πάνω σε 2 μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ, που αποχώρησαν φλεγόμενες από το σημείο. 

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε σε μία κρίσιμη πολιτική συγκυρία, παραμονές της σύσκεψης του Eurogroup της 20ης Φλεβάρη, στο οποίο, όπως αναμενόταν, δρομολογήθηκε ο νέος γύρος ταξικής επίθεσης εναντίον της εργατικής τάξης και της νεολαίας. Προτού, όμως, επικεντρωθούμε στα πεπραγμένα του ΣΥΡΙΖΑ της τελευταίας περιόδου και με δεδομένο πως αυτά είναι πρακτικά αδύνατον να κατανοηθούν σε βάθος, χωρίς την επαρκή γνώση της ιστορικής αναδρομής του συγκεκριμένου κόμματος, κρίνουμε στο σημείο αυτό σκόπιμο, να κάνουμε, ως μορφή εισαγωγής, μια σύντομη αναφορά στα πεπραγμένα τους.

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Μήτρα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Συνασπισμός της Αριστεράς και της Προόδου. Ο Συνασπισμός σχηματίστηκε το 1989 από την συνένωση του ΚΚΕ και της ΕΑΡ (πρώην ΚΚΕ εσωτερικού). Τα έργα κι οι ημέρες του εν λόγω πολιτικού υβριδίου είναι γνωστά. Συγκυβέρνηση με τη ΝΔ του Μητσοτάκη (κυβέρνηση Τζανετάκη) και λίγο αργότερα συμμετοχή στην οικουμενική κυβέρνηση Ζολώτα (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Συνασπισμός). Τα κυβερνητικά αυτά σχήματα που αποτέλεσαν σωσίβιο στο βυθισμένο αστικό πολιτικό σκηνικό της εποχής, άνοιξαν το δρόμο για τη θεσμοθέτηση της λεγόμενης διαπλοκής (με τις κοινές υπουργικές αποφάσεις για τις άδειες των τηλεοπτικών καναλιών) και βέβαια θεμελίωσαν τη νεοφιλελεύθερη επέλαση των επόμενων δεκαετιών και την περαιτέρω πρόσδεση στους εγκληματικούς οργανισμούς της Ε.Ε. και του ΝΑΤΟ. 

Η διάλυση του Συνασπισμού, ως ενιαίου κόμματος το 1991, θα έχει ως αποτέλεσμα ένα νέο κομματικό μόρφωμα που θα διατηρήσει το ίδιο όνομα. Πλεόν, όμως, στο τιμόνι θα έχει αποκλειστικά τους «ανανεωτικούς». Οι τελευταίοι, πιστοί στην ευρωκομμουνιστική τους καταγωγή θα ψηφίσουν και με τα δύο χέρια τη ληστική για τους ευρωπαϊκούς λαούς, συνθήκη του Μάαστριχτ, κι ώς το 2004 που θα μετονομαστούν σε ΣΥΡΙΖΑ, δε θα σταματήσουν να δίνουν τα απαραίτητα διαπιστευτήρια υποταγής στην αστική τάξη. Όσο για τη νέα πορεία που θα σηματοδοτήσει για το κόμμα η μετονομασία του σε ΣΥΡΙΖΑ κι η ανάδειξη στην ηγεσία, λίγο αργότερα, του Αλ. Τσίπρα, αυτή δε θα εκτραπεί ποτέ από τις ράγες της αστικής πολιτικής. Θα λέγαμε μάλιστα πως θα την υπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο δίνοντας -όπως το 1989- σωσίβιο ζωής στο υπό διάλυση, μετά το 2010, αστικό πολιτικό σκηνικό. 

ΣΥΡΙΖΑ ΚΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ – Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Η επίθεσή μας στα γραφεία της Κουμουνδούρου, εκπλήρωσε την αναγκαιότητα για την, έστω κι ελάχιστη, ανταπόδωση της βίας που μας ασκεί η κυβέρνηση κι η μνημονιακή της πολιτική. Στόχος μας ήταν, είναι και θα είναι, να αντεπιτεθούμε με όλα τα μέσα στην εφαρμοζόμενη πολιτική της κοινωνικής εξόντωσης, η οποία διατάσσεται από το εγχώριο και διεθνές κεφάλαιο κι εκτελείται πάραυτα από τον εκάστοτε κυβερνητικό συρφετό. Σήμερα, το θώκο του εντολοδόχου κι διεκπεραιωτή των σχεδιασμών του Κεφαλαίου, κατέχει το απολειφάδι του σοσιαλδημοκρατικού ρεύματος που ακούει στο όνομα ΣΥΡΙΖΑ. Εκκινώντας από το γεγονός πως το βασικό διακύβευμα της πολιτικής συγκυρίας αποτιμά την αποκλιμάκωση της κρίσης και την ισχυροποίηση του Κεφαλαίου, δε θεωρούμε ότι οι κυβερνητικές διαβουλεύσεις αφήνουν περιθώριο πολιτικών “παρεκκλίσεων” κι “ατυχημάτων”. Η εκλογή ΣΥΡΙΖΑ, αποτέλεσε μια αναγκαστική, αλλά ταυτόχρονα ελεγχόμενη επιλογή της εγχώριας και διεθνούς αστικής τάξης για την απρόσκοπτη συνέχιση της αντιλαϊκής πολιτικής. Κι αυτό γινόταν σαφές από τα ίδια τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, όταν προεκλογικά κι ως άλλοι νεοσύλλεκτοι, σκορπιζόντουσαν στα ευρωατλαντικά διοικητήρια, για να κάνουν δηλώσεις νομιμοφροσύνης και να λάβουν το κυβερνητικό χρίσμα. Γινόταν σαφές, όταν βρισκόμενοι σε παραλήρημα, παρουσίαζαν το υποτιθέμενο φιλολαϊκό τους πρόγραμμα, την ίδια στιγμή που ορκίζονταν τυφλή υποταγή στην Ε.Ε. και στο ευρώ. Δε γνωρίζουμε ποια οικονομική και πολιτική σχολή σκέψης (πέρα από ένα κράμα νεοφιλελεύθερου μετακεϋνσιανισμου) ακολουθούσαν οι, κατά τ’άλλα, διακεκριμμένοι “μαρξιστές” οικονομολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ, όταν αράδιαζαν σωρηδόν τις μπαρούφες περά δυνατότητας ενίσχυσης των εισοδημάτων, την ίδια στιγμή που η ελληνική οικονομία βρισκόταν υπό καθεστώς εξαρτημένης δανειοδότησης, τραπεζικού κραχ, παραγωγικής ανυπαρξίας και νομισματικής αιχμαλωσίας. Την ίδια στιγμή τελικά που η παγκόσμια καπιταλιστική κρίση, έθετε γι’άλλη μια φορά στην ιστορία ως πρωτεύον ζήτημα την μετατόπιση των ζημιών του Κεφαλαίου προς τα χαμηλά – λαϊκά στρώματα. Αυτό που μάλλον καταλαβαίνουμε είναι ότι οι κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ είναι ψεύτες. Γιατί μέσα στην ΕΕ και στο ευρώ, μέσα σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης, φιλολαϊκή λύση δεν μπορεί να υπάρξει σε επίπεδο “κορυφής” και κυβερνήσεων, για να θυμηθούμε και τις έτερες μπουρδολογίες περί “ανέμου που αλλάζει την Ευρώπη” με αφορμή την εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ και τις επερχόμενες διαδοχικές νίκες της “αριστεράς” και στα άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Τη λύση θα τη δώσει μονάχα ο αγωνιζόμενος λαός, θα τη δώσει η ρήξη με την εγχώρια αστική τάξη, τον Καπιταλισμό και το Κράτος, θα την δώσει η Κοινωνική Επανάσταση.

Είναι ιστορικά επιβεβαιωμένο, ότι σε συνθήκες αστικής κυριαρχίας, πόσο μάλλον σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης όπως η σημερινή, το κυβερνητικό αξίωμα όχι μόνο δεν μπορεί ν’ανατρέψει τους ταξικούς συσχετισμούς, αλλά ούτε καν να τους μετατοπίσει. Η προεκλογική ανερμάτιστη κι ασύστολη δημαγωγία του ΣΥΡΙΖΑ περί κατάργησης των μνημονίων, κι η (πλήρως αναμενόμενη) μεταστροφή του μετεκλογικά, που έφτασε τελικά στη ψήφιση των δύο μνημονίων, αποδεικνύει καταρχάς τη φενάκη του κοινοβουλευτισμού. Μια φενάκη, που έχει κοστίσει ακριβά στην επαναστατική Αριστερά και κατ’επέκταση στην εργατική τάξη, αφού η εγκατάλειψη της θέσης για επαναστατική ανατροπή κι η αντικατάσταση με φαιδρά ιδεολογήματα περί “σταδιακής ανατροπής των συσχετισμών” την μετάλλαξαν σε δεκανίκι του καπιταλισμού κι αντιλαϊκή δύναμη πυρός. Ο ΣΥΡΙΖΑ, αποτελεί ιστορικό τεκμήριο για την ιδεολογική χρεωκοπία της σοσιαλδημοκρατίας και του ευρωκομμουνισμού, αφού στο όνομα ενός κατ’επίφαση πολιτικού ρεαλισμού και μη εναλλακτικής προοπτικής, υπηρετεί την αγριότερη επίθεση που δέχεται η εργατική τάξη μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο.

Σαν αναρχικοί και κομμουνιστές, μα πάνω απ’όλα σαν συνειδητοποιημένοι προλετάριοι έχουμε διαλέξει στρατόπεδο. Το οργανωμένο στρατόπεδο υπεράσπισης των δικών μας συμφερόντων σαν τάξη. Σ’αυτό το στρατόπεδο δεν έχουν καμία θέση οι αμφιβολίες για τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ ως ταξικό αντίπαλο, αλλά κι όσοι εξακολουθούν να τις εκφράζουν. Οι προλεταριακές δυνάμεις θα καταφέρουν να γιγαντωθούν και ν’αντεπιτεθούν όταν αποβάλλουν τα κατάλοιπα της αστικής ιδεολογίας και τις αυταπάτες που αυτή μοιράζει. Με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν μας χωρίζει μόνο το άμεσο υλικό συμφέρον των αντιπάλων τάξεων που εκπροσωπούμε, αλλά κι ένα ουσιώδες ζήτημα ηθικού ενδιαφέροντος. Μιλάμε για την υπεράσπιση της ιστορικής ακεραιότητας των ταξικών αγώνων και των πεσόντων τους. Μιλάμε για το αίμα των αγωνιστών-στριων, για τα βασανιστήρια, τις εξορίες και τις φυλακές, για την αυταπάρνηση και την πίστη, για την αφοσίωση στο πιο ευγενές ιδανικό: αυτό της ατομικής και κοινωνικής απελευθέρωσης. Αυτοί που υπογράφουν την καταδίκη ενός λαού, υπακούοντας αγόγγυστα στους εντολείς τους, δεν μπορούν να λέγονται αριστεροί, δεν μπορούν να μιλάνε για όσους καταδικάστηκαν οι ίδιοι για να μην καταδικαστεί ο λαός τους. Χέρια που υπογράφουν μνημόνια, χέρια που ζητιανεύουν από τον εχθρό, δεν μπορούν να αποτείνουν φόρο τιμής σ’εκείνους που έσφιξαν τα χέρια τους γροθιά. Ας αφήσουν λοιπόν τους νεκρούς μας ήσυχους κι ας σταματήσουν να παριστάνουν τους αριστερούς, γιατί εκτός από την ιστορική κρίση που θα τοποθετήσει στα μαύρα κατάστιχα, υπάρχει και το δρών αναρχικό κίνημα που θα τους καταδικάσει στην ώρα τους. Η επίθεση μας στα γραφεία τους αποτελεί ένα μικρό δείγμα της καταδίκης που θα υποστούν.

Οι κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, μετά από την επίθεσή μας στα γραφεία τους, μέσα σ’όλα τ’άλλα, μας χαρακτηρίζουν ως ανθρώπους του υποκόσμου και περιθωριακούς. Δε γνωρίζουμε αν αυτοί οι χαρακτηρισμοί προήλθαν από την αλαζονεία της εξουσίας ή από μια απόπειρα να αντιπαρέλθουν το γεγονός πως ξέρουν πολύ καλά ποιοί-ές είμαστε. Κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, είμαστε οτιδήποτε άλλο εκτός από περιθωριακοί, είμαστε κομμάτι της κοινωνικής πλειονότητας που ζει στην ανέχεια των μνημονίων που εσείς ψηφίζετε. Την κοινωνική πλειονότητα που εσείς περιθωριοποίησατε. Είμαστε οι άνεργοι, οι χαμηλόμισθοι, οι “μαύροι” εργαζόμενοι. Είμαστε οι σκυθρωπές φιγούρες στις ουρές του ΟΑΕΔ, των συσσιτίων και των νοσοκομείων. Είμαστε οι άστεγοι, οι αυτόχειρες, οι υπερχρεωμένοι. Είμαστε οι καταθλιπτικοί, οι αγχωτικοί κι οι πιεσμένοι. Αλλά πάνω απ’όλα είμαστε οργισμένοι. Κι αυτή την οργή μας να φοβάστε, γιατί αργά ή γρήγορα θα γίνει θηλιά και θα σας πνίξει.

Κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ τον υπόκοσμο απαρτίζετε εσείς και το συνάφι σας. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο αστικός κόσμος στον οποίον εσείς ανήκετε; Μίζες, εκβιασμοί, ξέπλυμα χρήματος, υπεξαιρέσεις, συγκάλυψη σκανδάλων, δολοφονίες, τοκογλυφία, είναι μόλις μερικά από τα “ευγενή” γνωρίσματα της αστικής δημοκρατίας που με τόσο σθένος υπηρετείτε. Τί άλλο αντανακλά λοιπόν ο σύγχρονος καπιταλισμός, εκτός από τη  θεσμοθετημένη ομερτά με κανονισμούς μαφίας; Τί άλλο αντανακλά πλέον το “ιδεώδες” της ενωμένης Ευρώπης, εκτός από τον κανιβαλλικό νόμο του ισχυρότερου; Και πώς άραγε τολμάτε να μιλάτε για περιθωριακούς κι υπόκοσμο, όταν συναγελάζεστε και συνεργάζεστε με πρεζέμπορους, επίορκους και καταχραστές; Πώς, όταν η “αριστερά” σας στο όνομα της προώθησης των “γεωπολιτικών συμφερόντων της χώρας”, συνάπτει συμμαχίες με το δικτατορικό καθεστώς της Αιγύπτου, με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ και τη ναζιστική κυβέρνηση του Κιέβου; Πώς, όταν η Ελλάδα παραμένει πρώτη σε αγορές οπλικών συστημάτων στην Ευρώπη, τροφοδοτώντας αφειδώς τα καρτέλ της οπλοβιομηχανίας; Πώς, όταν ξεπουλάει γη κι ύδωρ στα κοράκια του διεθνούς κεφαλαίου, αφήνοντας βασικές κοινωνικές ανάγκες (μετακίνηση, ρεύμα, νερό) βορά στα χέρια των αδυσώπητων μονοπωλίων; Πώς, όταν οι τιμές των βασικών διατροφικών αναγκών, καθορίζονται από κερδοσκοπικούς ομίλους; 

ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ

Ο ΣΥΡΙΖΑ, πιστός συνεχιστής των προκατόχων του και στα ζητήματα αντιμεταναστευτικής πολιτικής, ξέχασε γρήγορα τα προεκλογικά τσιτάτα, μοίρασε συγγνώμες δια στόματος Γ. Μουζάλα στον Ν. Δένδια για το λάθος που έκανε να διαδηλώνει υπέρ της κατάργησης των “κέντρων κράτησης μεταναστών”, όσο ήταν αντιπολίτευση, διατήρησε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης μεταναστών αυξάνοντας καθημερινά τις εξαγγελίες για τον πολλαπλασιασμό τους. Είναι ο ίδιος που με πρωτόγνωρη αλαζονεία κι ειρωνεία σαρκάζει τις κινητοποιήσεις των εγκλείστων χαρακτηρίζοντας τες ως προβοκάτσια μιας δράκας αλληλέγγυων. Αγώνες για την αξιοπρέπεια που δίνονται καθημερινά μέσα στα κάτεργα. Αγώνες εναντίωσης στις άθλιες συνθήκες διαβίωσης. Αγώνες εναντίωσης στον πυρήνα της αντίληψης που τους κρατάει αιχμάλωτους. Στους χώρους “ζεστής” φιλοξενίας που ξερνάνε παγωμένα πτώματα. Είναι οι σοσιαλδημοκράτες του ΣΥΡΙΖΑ που προώθησαν, στήριξαν κι εφάρμοσαν όλες τις διεθνείς συμφωνίες, τις αποφάσεις της Ε.Ε. και τις εντολές του ΝΑΤΟ για το μεταναστευτικό – προσφυγικό ζήτημα.

Το κυβερνητικό μπλοκ καλοσωρίζοντας τη νατοϊκή παρουσία στο Αιγαίο κι επαινώντας τη συμφωνία Ε.Ε. – Τουρκίας που εγκλωβίζει χιλιάδες πρόσφυγες – μετανάστες στα νησιά που μετατρέπονται σε φυλακές, δίνει τα διαπιστευτήριά του και γίνεται η γεωπολιτική προμετωπίδα για την υπεράσπιση των συμφερόντων των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, που αφού ξεριζώνουν χιλιάδες ανθρώπους από τους τόπους καταγωγής τους (με πολέμους κι οικονομική αφαίμαξη), μπλοκάρουν τις οδούς διαφυγής τους, ανοιγοκλείνοντάς τις, ανάλογα με τις ανάγκες της καπιταλιστικής κερδοφορίας (ως φθηνό εργατικό δυναμικό). Όλο αυτό, που τα επιτελεία του ΣΥΡΙΖΑ το παρουσιάζουν ως “μάχη” σε διπλωματικό επίπεδο, εμείς το βλέπουμε σαν αυτό που είναι: τσάκισμα των φτωχών και των ξεριζωμένων προς όφελος της κρεατομηχανής του Κεφαλαίου.

ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ

Η πολιτική εξαίρεσης δικαιωμάτων των πολιτικών κρατούμενων συνεχίζεται με αμείωτη ένταση από τις δικαστικές αρχές που με την πολιτική κάλυψη της ηγεσίας του υπουργείου Δικαιοσύνης εφαρμόζουν εξελιγμένες τακτικές σε βάρος των πολιτικών αιχμαλώτων του συστήματος. Ο ΣΥΡΙΖΑ απέδειξε ότι “το Κράτος έχει συνέχεια”. Ακόμα και σε ζητήματα “ανθρωπίνων δικαιωμάτων” που όσο καιρό ηταν στην αντιπολίτευση ήταν ένα από τα ζητήματα στα οποία στεκόταν, απέδειξε με το παραπάνω πως καμία διαφορά δεν έχει με την οποιαδήποτε άλλη δεξιά κυβέρνηση. Για εμάς φυσικά αυτό ήταν αναμενόμενο. Κι ήρθε αργότερα η ιστορία να μας επιβεβαιώσει με τις προφυλακίσεις συγγενικών προσώπων μελών της Σ.Π.Φ., με την ισόβια πρωτόδικη καταδίκη στο μέλος του Ε.Α., Νίκου Μαζιώτη, με την αρπαγή του μικρού Λάμπρου – Βίκτωρα από τα χέρια της μητέρας του Π.Ρούπα (μέλος του Ε.Α.) μετά την σύλληψη της και την εισαγωγή του ως κρατούμενου σε ψυχιατρική πτέρυγα στο νοσοκομείο Παίδων. Ακόμα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει την επιχείρηση εξόντωσης του κομμουνιστή επαναστάτη Δ.Κουφοντίνα που παραμένει 15 χρόνια αιχμάλωτος στα υπόγεια κελιά των φυλακών Κορυδαλλού κι 7 χρόνια όμηρος, αφού στερείται το δικαίωμα στη χορήγηση άδειας που δικαιούται απο το 2010. Ο λόγος, όπως διατυπώνεται σε εισαγγελικό βούλευμα, είναι η άρνηση αποκήρυξης του ένοπλου αγώνα και μια δήλωση μεταμέλειας του αγωνιστή. Το ίδιο σκεπτικό διατυπώνεται και για τον αναρχικό επαναστάτη Κ.Γουρνά που επίσης στερείται το δικαίωμα στην άδεια μπαίνοντας κι εκείνος στη λίστα μ’όλους τους υπόλοιπους αναρχικούς πολιτικούς κρατούμενους που αυτή τη στιγμή η εισαγγελέας Περιμένη αρνείται να τους δώσει τις άδειες τις οποίες δικαιούνται. Για να μην ξεχνάμε και τα υπόλοιπα που έχουν προηγηθεί, όπως τα βασανιστήρια του Π.Ασπιώτη και του Μ.Σεϊσίδη ώστε να τους παρθεί δείγμα DNA, οι πισώπλατοι πυροβολισμοί στους συντρόφους Κ.Σακκά και Μ.Σεϊσίδη, η αντιμετώπιση των απεργών πείνας, οι εξοντοτωτικές ποινές σε δικαστήρια (τρίτη δίκη Χαλανδρίου/εμπρησμοί) πολιτικών κρατουμένων, αλλά κι η εν εξελίξη δίκη  που βρίσκεται αυτές τις μέρες του αναρχικού-κομμουνιστή Τ. Θεοφίλου, ο οποίος απειλείται με ισόβια καταδίκη εξαιτίας των αστυνομικών και δικαστικών μεθοδεύσεων, που διαπερνούν κάθετα κι οριζόντια κάθε απόπειρα διεξαγωγής δίκαιης δίκης.

ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

Καλούμε τον κόσμο του αγώνα σ’ενότητα. Γιατί χωρίς ενωμένες τις δυνάμεις του κινήματος ουσιαστικά προδίδουμε το όχημά μας για την ανατροπή. Γιατί αν δεν στηρίζουμε σήμερα τους αντιφασιστικούς αγώνες που τσακίζουν το φασισμό σε κάθε πόλη της Ελλάδας, εάν δε συμμετέχουμε στους αγώνες για την επανάκτηση των κοινωνικών αγαθών και των βασικών προλεταριακών αναγκών (απέναντι σε πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, ενάντια στο κόψιμο ρεύματος από τη ΔΕΗ, ενάντια στο αντίτιμο στις μετακινήσεις μας), εάν δε συμμετέχουμε σήμερα στους αγώνες για την προάσπιση της κυριακάτικης αργίας και στους ακηδεμόνευτους αγώνες ενάντια στην εκμετάλλευση στους χώρους εργασίας, εάν δεν αντισταθούμε στην υποβάθμιση της γειτονιάς μας και την ηγεμονία της ναρκομαφίας και του παράνομου κεφαλαίου της νύχτας, που μετατρέπουν σε σφαγεία τις πλατείες, εγκαταλείπουμε εδάφη στην αντεπανάσταση. Γιατί μόνο ένα κίνημα ενωμένο μπορεί να εμπνεύσει τους από τα κάτω να επαναστατήσουν. Ν’αναμετρηθεί με το φόβο και να δώσει αυτοπεποίθηση κι ελπίδα στους εκμεταλλευόμενους. Μόνο ένα ενωμένο και δυνατό κίνημα μπορεί να καλύψει το επαναστατικό κενό και να μετατρέψει τη ματαιότητα της αποχής σε μια ενεργητική διαδικασία αμφισβήτησης του πολιτικού κατεστημένου.

Γιατί μόνο η ανάπτυξη δομών κοινωνικής αυτοοργάνωσης και ταξικής αλληλεγγύης, η δημιουργία δομών λαϊκής αυτοάμυνας και δυναμικής περιφρούρησης του κινήματος μπορούν ν’αναχαιτίσουν την ολομέτωπη επίθεση του κράτους και των αφεντικών. Γιατί η επαναστατική διαδικασία δεν είναι μία υπόθεση της εργατικής τάξης ξεκομμένη από τα πολιτικά επίδικα της εποχής, αλλά μία διαδικασία πολιτικής τριβής και ζύμωσης που διαπερνάει τους κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες θέτωντας το ζήτημα της προλεταριακής αντεξουσίας.

Σύντροφοι – ισσες

Υ.Γ.: Κατά τη διάρκεια της επίθεσης που πραγματοποιήσαμε απομακρύναμε ηλικιωμένο άντρα που τυχαία εκείνη τη στιγμή βρέθηκε μπροστά από την είσοδο των γραφείων. Αποδεικνύοντας πως για εμάς η αξία της ανθρώπινης ακεραιότητας προέχει των πολιτικών μας επιδιώξεων. Το ίδιο φυσικά δεν έπραξαν κι οι εκπρόσωποι της αριστεράς του κεφαλαίου που εξαπέλυσαν πογκρόμ για τη σύλληψή μας καταφέρνοντας τελικά τη σύλληψη 7 μεταναστών χωρίς χαρτιά τους οποίους μάλιστα απέλασαν». 

  1. Πάλι προκήρυξη “σεντόνι”!

  2. Τί σόι αναρχικοί είστε σεις που δίνετε αγώνα να κρατηθεί ενα κράτος σε μια οικονομία της Αγοράς; Το κράτος των συνδικαλιστοπατέρων, των  Φωτόπουλων  και των Κολλάδων θέλετε; Τις κοινωνίες του καταναλωτισμού, που σημαίνει εξακολουθητικός δανεισμός, αναπαραγωγή παλιών στερεότυπων κράτους και κοινωνίας;  Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το καλό κράτος; Και οι αντιεξουσιαστικές, αντικρατικές κοινωνίες; Οι πραγματικά κομμουνιστικές, όπως τις οραματίστηκαν οι αυθεντικοί αναρχικοί, πού στα κομμάτια κολλάνε μέσα σε τέτοιο κράτος που προτείνετε εσείς;

  3.  Μήπως έχετε μπερδέψει ολίγον το σταλινισμό-σοβιετισμό με την αναρχία; Χρειάζεται “πατερούληδες” η ελληνική κοινωνία. Μήπως η δημαγωγία σας… σπάζει κόκαλα; Και τί διαφορετικό λέει από σας ο Παναγιώτης Λαφαζάνης και η “θυγατέρα” Ζωή Κωνσταντοπούλου; ΄Η, ο Αλέξης Τσίπρας τον καιρό  που δεν όμνυε στη Δύση και την οικονομία της Αγοράς;

  4.  Η κυβέρνηση του Κιέβου είναι η ναζιστική; Και μεις που λέγαμε πως Ναζί, νεος Χίτλερ, είναι ο δικτάτρας Πούτιν; Τσιμουδιά για τον “Τσάρο”. Ούτε οι δραχμικές του συνωμοσίες με τους αχυρανθρώπους του στην τότε κυβέρνηση σας πείραξαν;  Για τα όπλα που πουλάει στον ΄Ασαντ για το μακελιό στη Συρία με τους πάνω από 200.000 νεκρούς, για τις χρηματοδοτήσεις των ακροδεξιών μορφωμάτων; Τί τραγικοί που είστε. Τί γραφικοί καταντήσατε.

  5. ΄Ωστε ο …κομμουνιστής επαναστάτης Κουφοντίνας  πρέπει να πάρει άδεια,αφού έμεινε τόσα χρόνια στα υπόγεια κελιά. ΄Οχι όμως και ο Γιωτόπουλος, ο Τζωρτζάτος, οι υπόλοιποι της 17 Ν. Πώς, αλήθεια, εσείς οι νέοι “Αντάρτες πόλεων”  προσδιορίζετε, ταυτοποιείτε  και αναγνωρίζετε τους αγωνιστές; Με ποια κριτήρια οι μεν ειναι προδότες, χαβιέδες και ο Κουφοντίνας ο μέγας επαναστάτης;

  6. Σταλίνες είστε, όχι επαναστάτες και αγωνιστές. Πολλώ μάλλον αναρχικοί. Αφήστε πια αυτό το παραμύθι. Μόνο τον Κυριάκο Μητσοτάκη (και έχει λόγους να το κάνει) πείθετε.

3. α. Τα σενάρια για το τραγικό τροχαίο – Πώς η Porsche σκόρπισε τον θάνατο

Συγκλονισμένη είναι ολόκληρη η Ελλάδα από το μεσημέρι της Κυριακής (26/2), με το τρομακτικό τροχαίο δυστύχημα που συνέβη στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.

Όσο περνούν οι ώρες, ολοένα και περισσότερα στοιχεία αλλά και τραγικές ανθρώπινες ιστορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Στο νέο βίντεο που έχει τραβηχτεί από το αντίθετο ρεύμα, φαίνεται ο πατέρας να βγαίνει από την τουαλέτα και να βλέπει σοκαρισμένος την οικογένειά του (γυναίκα και παιδί) να χάνεται.

Τεσσάρων μηνών έγκυος η αδικοχαμένη γυναίκα;

Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις για τη μητέρα η οποία έχασε τη ζωή της. Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ξάδερφος του συζύγου της, Γιώργος Κωνσταντινίδης, στο δελτίο ειδήσεων του Alpha, η γυναίκα ήταν τεσσάρων μηνών έγκυος.

Πώς ξεκίνησε η κούρσα θανάτου – Η ΕΛ.ΑΣ. περιμένει τις τοξικολογικές εξετάσεις

Η ΕΛ.ΑΣ. δίνει μεγάλη βάση στην κατάθεση του υπεύθυνου ασφαλείας των Jumbo, ο οποίος φέρεται να κατέθεσε πως το μεσημέρι της Κυριακής ο 24χρονος πήρε το αυτοκίνητό του μαζί με τον συνομήλικο φίλο του και αφού συναντήθηκαν σε κατάστημα της Κηφισιάς με την παρέα του, ξεκίνησαν με προορισμό την Αράχωβα.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι αστυνομικοί εξετάζουν το ενδεχόμενο οι επιβαίνοντες της Porsche να βρίσκονταν υπό την επήρεια αλκοόλ. Κάτι τέτοιο θα φανεί με την ολοκλήρωση της νεκροτομής και των τοξικολογικών εξετάσεων, που θα δείξουν αν είχε γίνει νωρίτερα χρήση αλκοόλ.

Η τρομακτική ταχύτητα της Porsche και η κραυγή απόγνωσης του πατέρα

Οι πρώτες εκτιμήσεις έδειχναν ότι η Porsche έτρεχε με πάνω από 200 χλμ., ωστόσο, όπως ανέφερε ο αυτόπτης μάρτυρας Γιώργος Θεοχαρόπουλος στο δελτίο του Star, «περίπου ένα χιλιόμετρο πριν το σημείο του δυστυχήματος με προσπέρασε η Porsche. Ο δρόμος ήταν βρεγμένος αλλά δεν έβρεχε εκείνη την ώρα. Με προσπέρασε κανονικά, από αριστερά, αλλά με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα. Εγώ πήγαινα με 140, η Porsche ίσως πήγαινε και με 300 χιλιόμετρα την ώρα».

«Την ώρα που με προσπερνούσε, αυτό που κατάλαβα ήταν ένας θόρυβος και ένιωσα ένα τράνταγμα, όπως είναι όταν σε προσπερνάει κάτι με υπερβολική ταχύτητα» εξήγησε.

Την ώρα που σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα, σε πολλά σημεία της εθνικής οδού έβρεχε, με αποτέλεσμα το οδόστρωμα να παρουσιάζει ελαφρά ολισθηρότητα, όχι όμως σε σημείο απόλυτου επηρεασμού του οχήματος.

Ο κ. Θεοχαρόπουλος ήταν ο πρώτος που έφτασε στο σημείο του δυστυχήματος, ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά: «Ήταν ένα πράγμα, να μην καταλαβαίνεις τι έχει συμβεί. Ήταν κομμένο στα δύο το αυτοκίνητο. Είδα έναν άνθρωπο με ξυρισμένο κεφάλι και με λίγες γρατσουνιές, σε κατάσταση αμόκ να φωνάζει “το παιδί μου, η οικογένειά μου”».

Ο αυτόπτης μάρτυρας υποστήριξε επίσης ότι όταν το αυτοκίνητο τον προσπέρασε από αριστερά με ιλιγγιώδη ταχύτητα, βγήκαν καπνοί από τα λάστιχα και στο οδόστρωμα διασκορπίζονταν κομμάτια ελαστικού.

Να σημειωθεί ότι σημαντικό ρόλο στην πρόκληση του δυστυχήματος φέρεται να διαδραμάτισε η απειρία του οδηγού, καθώς δεν συνήθιζε να οδηγάει καθημερινά αυτοκίνητο τέτοιων κυβικών.

Λάστιχα από το 2006 φορούσε η Porsche

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων Alpha, τα λάστιχα ήταν της 48ης εβδομάδας του 2006(!).

Όπως ανέφερε ο δημοσιογράφος από αυτοψία που έκανε στο σημείο της σύγκρουσης, τα λάστιχα του πολυτελούς αυτοκινήτου με επιβάτες τον Γιώργο Βακάκη και τον φίλο του Ανδρέα Γεωργακόπουλο ήταν χρονολογίας του 2006.

β. Οργή Ιαβέρη για την τραγωδία στην εθνική οδό: Είμαστε ο χειρότερος λαός
Οργή Ιαβέρη για την τραγωδία στην εθνική οδό: Είμαστε ο χειρότερος λαός

 

Ο Τάσος Ιαβέρης αναφερόμενος στο τραγικό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας εξέφρασε την οργή του για την οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων.

Μιλώντας στο Ε και αναφερόμενος στον τρόπο με τον οποίο οδηγούμε στην Ελλάδα είπε: «Είναι θέμα παιδείας, κουλτούρας και πολιτισμού. Ο πολιτισμός ενός λαού αποδεικνύεται στον δρόμο. Είμαστε ο χειρότερος λαός».

Γράφαμε στις 19/2/2016

«Ασ' το, είναι μεγάλο αλλά είναι τρέλα» -Τι έλεγε ο Παντελίδης για το μοιραίο τζιπ

Ο θάνατος ενός νέου ανθρώπου και μάλιστα σε τροχαίο, όπως του τραγουδιστή Π. Παντελίδη, είναι από μόνο  του  ένα γεγονός τραγωδία.  Με αυτή την αφορμή, όμως, για άλλη μια φορά να υπενθυμίσουμε πως η Ελλάδα,όπως διαβάζουμε και παραπάνω στο κείμενο του ειδικού ,είναι πρώτη σε τροχαία ανάμεσα σε όλες τις χώρες της Ε.Ε.   Και σ΄αυτό, όπως και στο κάπνισμα και σε άλλες γνωστές παθογένειες έχουμε δυστυχώς την πρωτιά.
Ο ΄Ελληνας οδηγός είναι  συνήθως μια κινούμενη απασφαλισμένη βόμβα. Ο τρόπος που οδηγεί, περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται ο νόμος για να χαρακτηρίσει πως υπάρχει σε ένα έγκλημα «ενδεχόμενος δόλος». ( «Ενδεχόμενος δόλος» υπάρχει όταν ο δράστης προβλέπει από την πράξη του ότι θα προέλθει ένα αξιόποινο αποτέλεσμα.  Διαφέρει δε από την ενσυνείδητη αμέλεια κατά το ότι σε αυτήν ο δράστης δεν αποδέχεται το αξιόποινο αποτέλεσμα, αλλά ενεργεί από απερισκεψία).
«Μαγκιά…κλανιά» και στην οδήγηση! Ευκαιρία επίδειξης ψευτο-μαγκιάς, ψευτο-αντρισμού και …ξερολισμού. ΄Οχι μόνο δεν τηρεί τους κανόνες οδήγησης, αλλά και όταν του κάνεις παρατήρηση πως βάζει τη ζωή σου, εσένα του συνετού οδηγού σε κίνδυνο, σου κάνει με το μεσαίο δάχτυλο τη γνωστή χειρονομία ή σε απειλεί πως θα κατέβει να σε…πλακώσει. Βλαχισμός του αισχίστου είδους.
Παλιότερα, οι άντρες είχαν τα πρωτεία στην έλλειψη οδικής συμπεριφοράς. Σήμερα και οι γυναίκες δεν πάνε πίσω. Αντιγράφουν τους άντρες σε όλη την έκταση της ανοησίας και της έλλειψης πολιτισμού και αυτοσεβασμού. Συνήθως, πολλές γυναίκες έχουν μπερδέψει τους κανόνες οδήγησης με τις υποδείξεις του…σαβουάρ βιβρ. Νομίζουν πως και στο δρόμο, ακόμα και όταν υπάρχει στοπ ,ισχύει η γνωστή φιλοφρόνηση-αβρότητα «οι κυρίες προηγούνται».΄ Ασε, δε, που δύσκολα να σου δώσει γυναίκα προτεραιότητα,αν τη χρειάζεσαι επειγόντως.
Ας συμμορφωθούμε κάποτε κι ας αποκτήσουμε παιδεία στον τρόπο που οδηγούμε. Δεν είναι μαγκιά να τρέχεις με 200 στους ελληνικούς δρόμους-καρμανιόλες, ούτε να νομίζεις πως όταν πιάνεις τιμόνι  ανεβαίνουν οι μετοχές του ανδρισμού σου ή ασκείς εξουσία..Παλιότερα ,όταν μπέρδευαν οι ΄Ελληνες την ιδιότητα του οδηγού και του… ημιονηγού, υπήρχαν εξηγήσεις και ερμηνείες του φαινομένου. Σήμερα ουδείς δικαιούται να συμπεριφέρεται στους δρόμους σαν  σίριαλ  κίλερ.