ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ

Καλπάζει ο τουρισμός. Σε ιστορικό ρεκόρ 25 εκατ. οι αφίξεις το 2016
H τουριστική κίνηση ανέκτησε την ορμή της, όπως σημειώνεται σε εβδομαδιαία οικονομική ανάλυση της Alpha Bank, με θετικές επιπτώσεις στην οικονομία αλλά και την απασχόληση. Τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού επιβεβαιώνουν και τα μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία

Γράφαμε στις 30/5/2016:

Διαβάζω τα νέα για το τουριστικό κύμα που ήδη ξεχύθηκε, τη λοιπή  ανάλυση της εφημερίδας και φρίττω.  Ελάχιστους μήνες πριν, η ξένη και η ελληνική βιομηχανία παραπληροφόρησης, είχαν λυσσάξει με τους μετανάστες στα νησιά και τη τεράστια ζημιά (μεσοχείμωνο!) που θα προξενούσαν  στον τουρισμό μας.
Οι μαυραγορίτες στα νησιά, οι ευκαιριακοταβερνιάρηδες,   ξενοδοχειάκηδες και roomάδες ,άπαντες  εξπέρ στο καβάτζωμα του μαύρου χρήματος,  σε ένα πρωτοφανές ντελίριο θρήνων και κοπετών, σιχτίριζαν και  στόλιζαν με  τις  χειρότερες κατάρες τους γονιούς που λίγο  πριν είχαν σταματήσει να ελπίζουν στις ακτές τις Μυτιλήνης πως το κύμα θα είχε εκβράσει  το πτώμα και του δικού τους παιδιού για να το θάψουν.
Ανεβάσαμε  τότε επιστολή  σε μια δασκάλα-ξενοδοχού (*)  που ωρυόταν  στη Μυτιλήνη πως οι πρόσφυγες τους χαλάσανε τη σειρά, βρώμισαν το νησί  και αύριο δε θα έχουν ψωμί να φάνε τα παιδιά τους.  Και λέγαμε επανειλειμμένα πως τίποτα δε θα πάθει ο τουρισμός  τους, εξαιτίας των προσφύγων. Επί λέξει , μάλιστα,γράφαμε σε κάποιο  κείμενο: «Σε λίγο που θα μπεί το καλοκαίρι και θα αρχίσει η τουριστική περίοδος  θα πλημμυρίσει πάλι η χώρα από στρατιές Γερμανών…»  Και σε άλλο : «50.000 δυστυχισμένους πρόσφυγες που εγκατέλειψαν την κόλαση του πολέμου, δεν μπορούν να χωρέσουν σε μια χώρα που «φιλοξενεί» με το αζημίωτο σε 3 μόνο μήνες μέσα πάνω από 23.000.000 τουρίστες;»
΄Αγρια, απάνθρωπη αυτή η φυλή των απατεώνων που καρπώνονται μονοπωλιακά τα κέρδη του ελληνικού τουρισμού, όταν η υπόλοιπη χώρα δεινοπαθεί. Κλέφτες, εκμεταλλευτές, διαπλεκόμενοι, κακομαθημένοι ‘ Ελληνες στο εύκολο, γρήγορο χρήμα, αλλά και απάνθρωποι, άσπλαχνοι , αμετροεπείς.
Θα τους βρούμε πάλι μπροστά μας τους επόμενους μήνες  στην Κρήτη, τη Χίο, τη Μυτιλήνη,όταν θα μας σερβίρουν τη χωριάτικη σαλάτα   με 5 ευρώ και θα χρεώνουν την «καμαρούλα μια σταλιά 2χ3» στην υπόγα του αυθαίρετου,  δίπλα στην πολυτελή τους βίλα, 50 ευρώ τη βραδιά και χωρίς απόδειξη.
Σιχτίρ, Αντίχριστοι, ,παλιάνθρωποι, εκμεταλλευτές!
*Δείτε  την  αναδημοσίευση  του  κειμένου μας στα Indymedia  και μια απάντηση:
Η ΚΥΡΑ…»ΚΥΡΑΤΣΑ» ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ.

από POLYTROPOS 26/02/2016

Τα παιδιά των αλλωνών, αν δεν μας ενοχλούν, να είναι καλά. Αλλιώς, αν γίνουν βάρος ,ας κόψουν το σβέρκο τους, ας πάνε «παραπέρα» ή στο τέλος- τέλος, ας αφήσουν τα κοκαλάκια τους στις παραλίες της Λέσβου τους. Αλλά όχι στη χρυσαφένια άμμο, που θα απλώσει η Σουηδέζα την κορμάρα της το καλοκαίρι. Χαλάνε την τουριστική εικόνα του νησιού. Στον πάτο της θάλασσας ,ας τα ρίξουν. Τουλάχιστον, δε διακρίνονται εκεί… «δια γυμνού οφθαλμού».

                                            (Homo-Naturalis.gr)

ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ Χάος: Καραβάνια χιλιάδων προσφύγων έχουν εγκλωβιστεί σε νησιά και πόλεις

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΣΤΟ FACEBOOK, EΓΙΝΕ VIRAL Σημείωμα-κραυγή αγωνίας δασκάλας από τη Λέσβο κάνει τον γύρο του Διαδικτύου -Δεν είναι μόνο οι πρόσφυγες…

Τον γύρο του Διαδικτύου κάνει η επιστολή μιας δασκάλας από τη Λέσβο. Μια επιστολή-κραυγή αγωνίας για τις επιπτώσεις του προσφυγικού στην τοπική κοινωνία.

Ολόκληρο το κείμενο της Αφροδίτης Βάτη Μαριόλα έχει ως εξής:

«Η μια μετά την άλλη ακυρώνονται οι πτήσεις τσάρτερ στο όμορφο νησί μας, την Λέσβο για την καλοκαιρινή σεζόν του 2016. Οι αρχικοί μας φόβοι επιβεβαιώθηκαν και είναι η αρχή ενός ανεξέλεγκτου σπιράλ.

Δεν μιλάμε πλέον για μια μικρή μείωση του τουρισμού. Βλέπουμε, μια μείωση του τουρισμού άνω του 80% – ποσοστό που θα υπήρχε μόνο αν ήμασταν σε κατάσταση πολέμου. Μέχρι σήμερα, ο κόσμος είχε επικεντρωθεί στο πως θα αντιμετωπίσει την προσφυγική κρίση, τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων που εγκαταλείπουν τις χώρες τους αλλά κανείς δεν έχει ασχοληθεί με τις τοπικές κοινότητες που ζουν αυτή τη νέα πραγματικότητα και έχουν επίσης επηρεαστεί από αυτήν και έχουν μπει στην άκρη τα δικά τους ανθρώπινα δικαιώματα επίσης.

Έχουμε δώσει την ολόψυχη υποστήριξή μας και έχουμε ως προτεραιότητα τους συνανθρώπους μας που έχουν περισσότερη ανάγκη από εμάς. Έχουμε βάλει στην άκρη τις ζωές μας, τις ανάγκες μας, τα θέλω μας, τα όνειρά μας έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε το κύμα των προσφύγων που περνούν στην κυριολεξία μέσα από τις αυλές μας.

Τώρα όμως έχουμε φτάσει στο σημείο που κι εμείς πρέπει να ρωτήσουμε πως θα μας υποστηρίξουν η κυβέρνησή μας και η διεθνής κοινότητα. Τι μέτρα θα ληφθούν έτσι ώστε να μας σώσουν από ολοκληρωτική οικονομική και ψυχολογική απόγνωση; Σκεφτόμαστε τις τοπικές επιχειρήσεις που δεν θα ανοίξουν φέτος γιατί δεν έχουν την δυνατότητα να λειτουργήσουν κάτω από αυτές τις συνθήκες.

Σκεφτόμαστε όλους εκείνους που δεν θα προσληφθούν για να δουλέψουν φέτος στο νησί, αφού δεν θα υπάρχουν δουλειές. Πως θα βάλουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι φαγητό στο τραπέζι τους και θα παρέχουν ασφάλεια και υγιείς συνθήκες για τις οικογένειες και τα παιδιά τους; Πως θα διατηρήσουμε την ποιότητα ζωής μας με αξιοπρέπεια; Σκεφτόμαστε ήδη τους φίλους και τα μέλη των οικογενειών μας που κάνουν ήδη σενάρια να φύγουν από το νησί. Σκεφτόμαστε πως θα πληρώσουμε τα δάνειά μας, τους φόρους μας, τις ασφαλιστικές μας εισφορές και τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού.

Δεν θα έχει αξία το Νόμπελ Ειρήνης όταν και εμείς οι ίδιοι θα αναγκαστούμε να γίνουμε οικονομικοί μετανάστες και να εγκαταλείψουμε την πατρίδα μας. Μακάρι να ήμουν μελοδραματική αλλά δυστυχώς δεν είμαι. Οι συνεταίροι μας και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία κοιτάζουν μόνο το τι συμβαίνει και μας έχουν γυρίσει την πλάτη αντί να παλέψουν μαζί μας να βρούμε δημιουργικές λύσεις για να υποστηριχθούμε και να μας προωθήσουν. Το ίδιο κάνουν και οι χώρες – μέλη της ΕΕ μας έχουν γυρίσει την πλάτη, κλείνοντας τα σύνορά τους και εγκλωβίζοντας χιλιάδες πρόσφυγες στην Ελλάδα οι οποίοι δεν έχουν που να πάνε. Και αναρωτιόμαστε: πόσο καιρό θα εθελοτυφλούν και θα κουνούν το δάχτυλο στην Ελλάδα;



Η οικογένειά μου είναι στην πρώτη γραμμή βοηθώντας στην αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης από τον περασμένο Απρίλιο και έχουμε παίξει τον δικό μας ρόλο υποστηρίζοντας τα δικαιώματα και την ασφαλή άφιξη όλων όσων φτάνουν στις ακτές μας. Είμαι όμως και μητέρα και δασκάλα. Τι είδους μάνα θα ήμουν αν δεν λάμβανα υπόψιν το μέλλον των παιδιών μου και τα δικαιώματά τους; Τι είδους δασκάλα θα ήμουν αν δεν υπερασπιζόμουν το μέλλον και τα δικαιώματα των μαθητών μου;

Δεν ξέρω πως τι να αισθανθώ πλέον… ντροπή, οργή, πόνο, απόγνωση, απογοήτευση, φόβο…Μετά κοιτάζω έξω από το παράθυρο και βλέπω τα παιχνίδια του φωτός τις αμυγδαλιές που ανθίζουν στον κήπο μου και τα παιδιά μου που παίζουν στην αυλή. Σκέφτομαι όλους αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους που γνώρισα σε αυτό το «ταξίδι» και που στήριξαν εμάς και το νησί μας. Σκέφτομαι όλες τις νέες φιλίες που έκανα σε αυτό το ταξίδι. Όλες αυτές οι σκέψεις, οι ήχοι και οι εικόνες μου δίνουν την δύναμη να αρνηθώ να εγκαταλείψω την ελπίδα τιμώντας όλους αυτούς και για το δικό μου καλό.

Ζητούμε την αλληλεγγύη και την υποστήριξη όχι μόνο για τους πρόσφυγες αλλά και για τις τοπικές κοινότητες που έχουν επηρεαστεί από όλο αυτό. Ζητούμε από τους ανθρώπους να επισκεφθούν το όμορφο νησί μας και να στηρίξουν τις επιχειρήσεις μας. Είμαστε στο σημείο που πρέπει να παλέψουμε για να μείνουμε ζωντανοί».

Αναγάλλιασε η ψυχή μου μόλις είδα τον τίτλο της είδησης με το κείμενο της δασκάλας, που κατάκλυσε το διαδίκτυο. Προηγουμένως, είχα νιώσει πάλι  εκείνο, το μόνιμο πια τελευταία, σφίξιμο στο στομάχι, όταν είδα  την πρώτη εικόνα με τους εξαθλιωμένους πρόσφυγες να τριγυρνούν σαν τα φαντάσματα από χωρίου εις χωρίον και από μπλόκο σε μπλόκο. Εκεί που τους εγκλώβισαν  η σκληρότητα των  εξουσιών των χωρών της συνθήκης Visegrad , αλλά  και  η βαρβαρότητα της συντεχνιακής βουλιμίας   των «Πατακών» με τα «τανκς» ,που  μπλοκάρουν κι αυτοί τη φυγή  «προς τα μπρος» των κολασμένων της γης».
Και η επικεφαλίδα της ανάρτησης στο fb  της δασκάλας από τη Λέσβο, πυροδότησε μέσα μου την ελπίδα πως  δε χάθηκε το παν. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι. Συμμερίζονται τον πόνο, την αγωνία, που σήμερα είναι δικιά τους κι αύριο, ποιος ξέρει, μπορεί να γυρίσει σ΄αυτούς, σε μας. Αφουγκράζονται το κλάμα του  προσφυγόπουλου. Και πώς θα γινόταν αλλιώς, αφού είναι και εκπαιδευτικός; Δουλειά της, χρέος της είναι ακριβώς αυτό. Να περιθάλπει τις ψυχούλες των παιδιών, ως «καλός Σαμαρείτης». Να χύνει βάλσαμο στις φοβισμένες καρδιές τους.
Μα, μόλις  άρχισα να διαβάζω το κείμενό της,  ο κόσμος «γύρισε ανάποδα». Η δασκάλα ούτε…δασκάλα ούτε άνθρωπος είναι Μια ακόμα από τις χιλιάδες  «Κυράτσες» της χώρας (και της Ευρώπης, του κόσμου όλου τελικά), που κύριο μέλημά τους είναι πώς να χοντρύνουν ακόμα περισσότερο τα ήδη παχύσαρκα παιδιά τους. Πάλι μπροστά μας η η μόνιμη πλέον επιδίωξη και φιλοσοφία ζωής του σύγχρονου καταναλωτικού ζόμπι: Η σύνταξη και  ο  μισθός να πέφτουν  από τα δανεικά. Να γεμίζουν τα νησιά  με τουρίστες ,γερά πορτοφόλια με «σκληρό συνάλλαγμα» που θα πληρώνουν ένα πεντάευρω τη χωριάτικη σαλάτα και άλλα πενήντα  («μαύρα») τη βραδιά τη διανυκτέρευση  στο …ρουμ της παράνομης υπόγας τους.
Και δεν είναι μόνο η άθλια αυτή δασκάλα.΄Ετσι είναι η συντριπτική πλειοψηφία των υπανθρώπων στην Ελλάδα, την Ευρώπη τον κόσμο. Η «δασκάλα της Λέσβου» είναι η ίδια «Κυράτσα» στην Αυστρία, τα Σκόπια, τη Βουλγαρία, την Ουγγαρία. Αυτές έδωσαν στις ακροδεξιές κυβερνήσεις τους τη δύναμη (επομένως και την εντολή) να υψώσουν φράκτες, να αφήσουν έξω από τα σύνορά τους τον πόνο και τη δυστυχία των άλλων. Ας μη κρυβόμαστε πια πίσω από το δάχτυλό μας.
Δεν είναι μόνο, λοιπόν, οι εξουσίες. Να σταματήσουμε να  αγιοποιούμε το πόπολο. Η αδιαφορία, ο ατομικισμός, η σκληρότητα και η απανθρωπιά που χαρακτηρίζουν εν πολλοίς στις ημέρες μας  τους απολίτικους, τους ασυνειδητοποίητους, τους παρτάκηδες είναι οι άνθρωποι της διπλανής μας πόρτας.  Ακόμα χειρότερα,  είναι ο δήμαρχος,  η δασκάλα, ο παπάς, που υποτίθεται θα έπρεπε να δίνουν μαθήματα  ανθρωπισμού και καλοσύνης. Αντ΄αυτών, λέει η δασκάλα- βαμπίρ της Λέσβου:  » Είμαι όμως και μητέρα και δασκάλα. Τι είδους μάνα θα ήμουν αν δεν λάμβανα υπόψιν το μέλλον των παιδιών μου και τα δικαιώματά τους; Τι είδους δασκάλα θα ήμουν αν δεν υπερασπιζόμουν το μέλλον και τα δικαιώματα των μαθητών μου;»
΄Ετσι λέει το τέρας  από το νησί της αδιαφορίας και της εκμετάλλευσης. Και δεν ντρέπεται. Δε «βάζει μια πέτρα στο λαιμό» της να πάει να πνιγεί δίπλα στους «Αλιάν»,που είναι και δικιά της ευθύνη γιατί τα άγουρα κορμιά τους, πτώματα πια,  βρίσκονται σήμερα στον πάτο της θάλασσας των νησιών τους. Και είναι υπεύθυνη για το θάνατο χιλιάδων παιδιών, επειδή σκέφτεται ακριβώς ,όπως σκέφτεται. Μόνο τα δικά της παιδιά.
Τα παιδιά των αλλωνών, αν δεν μας ενοχλούν, να είναι καλά. Αλλιώς, αν γίνουν  βάρος ,ας κόψουν το σβέρκο τους, ας πάνε «παραπέρα» ή στο τέλος- τέλος, ας αφήσουν τα  κοκαλάκια τους στις παραλίες της Λέσβου τους. Αλλά όχι στη χρυσαφένια άμμο, που θα απλώσει η Σουηδέζα την κορμάρα της το καλοκαίρι. Χαλάνε την τουριστική εικόνα του νησιού. Στον πάτο της θάλασσας ,ας τα ρίξουν. Τουλάχιστον, δε διακρίνονται εκεί… «δια γυμνού οφθαλμού». 
Ντροπή σου, πανάθλια, μάνα και δασκάλα!
___________________________________________________________

 

  1. ΘΕΟΛΟΓΟΣ.  ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ… ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ; ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
  2.  ΑΛΕΚΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ- ΟΡΙΑΝΑ ΦΑΛΑΤΣΙ. ” Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ”
  3.  ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ;
  4. Ο  ΣΤ. ΡΑΜΦΟΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ… ΝΕΟ-ΟΡΘΟΔΟΞΑ.
  5.   ΑΝΑΣΕΣ ΖΩΗΣ  ΣΤΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΑ “ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΕΙΑ”
1. Αντάρτικο από θεολόγους: Δεν εφαρμόζουμε το νέο πρόγραμμα των Θρησκευτικών

 

Σκληρή γραμμή φαίνεται πως συνεχίζουν να ακολουθούν οι θεολόγοι στην Πιερία αρνούμενοι να ακολουθήσουν το πρόγραμμα σπουδών.

Εντονες είναι και οι αντιδράσεις που σημειώνονται και στα Τρίκαλα που εκεί αποχωρούν από τα επιμορφωτικά σεμινάρια αρνούμενοι να τα παρακολουθήσουν. Εξετάζουν παράλληλα το ενδεχόμενο να προσφύγοΑντάρτικο από θεολόγους: Δεν εφαρμόζουμε το νέο πρόγραμμα των Θρησκευτικώνυν στην Δικαιουνη, τονίζοντας ότι γίνεται ωμή παραβίαση του Συντάγματος.

Η Ενωση Θεολόγων Πιερίας σημειώνουν στην ανακοίνωσή τους χαρακτηριστικά:

Αρνούμαστε να διδάξουμε τα νέα προγράμματα των Θρησκευτικών για λόγους συνείδησης.
Είναι πολύ επιεικής ο χαρακτηρισμός «επικίνδυνα και απαράδεκτα» που απέδωσε ο Αρχιεπίσκοπος σε αυτά.
Αντλούμε αυτό το δικαίωμα από το Σύνταγμα της Ελλάδας και συγκεκριμένα από το άρθρο 103, παράγραφο 1 του Συντάγματος και άρθρο 24 του ν. 3528/2007 του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα και σύμφωνα με τον ίδιο νόμο άρθρο 25, παράγραφο 3.

«Ήταν σκόπιμη και εντελώς προσχεδιασμένη η προσπάθεια επιβολής των νέων προγραμμάτων ξαφνικά τον Σεπτέμβριο για να προκαλέσει αναστάτωση στους καθηγητές, στους μαθητές και στα σχολεία ώστε να φανεί σαν αίτημα “δικό μας” δηλαδή των θεολόγων εκπαιδευτικών η συγγραφή νέων βιβλίων. Σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε να μετατραπεί το μάθημα των Θρησκευτικών σε “θρησκειολογική σούπα”. Αποτελεί πάγιο αίτημά μας η αναμόρφωση των σχολικών εγχειριδίων γιατί πάντα εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Άλλο πράγμα όμως νέα βιβλία και άλλο πράγμα αυτή η ανιστόρητη και παράνομη επιβολή ενάντια στο Σύνταγμα τους νόμους και τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης νέων προγραμμάτων που ωθούν και προσηλυτίζουν τους ορθόδοξους μαθητές στην αθεΐα και την πολυθρησκεία», σημειώνουν στην ανακοίνωση τους.

«Απαιτούμε όπως ακριβώς η κυβέρνηση με το νόμο που ψήφισε τον Μάιο και ορίζει πως οι Έλληνες μουσουλμάνοι, οι Έλληνες εβραίοι και οι Έλληνες ρωμαιοκαθολικοί μπορούν και έχουν το δικαίωμα να κάνουν το δικό τους ξεχωριστό ομολογιακό μάθημα να ισχύσει ακριβώς το ίδιο και για τους Έλληνες ορθόδοξους μαθητές που είναι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας. Με ποιο δικαίωμα η κυβέρνηση συντηρεί και προωθεί μια τέτοια κατάφορη ανισότητα εις βάρος των ορθοδόξων μαθητών;

Καλούμε τις ενώσεις των Γονέων, τους συλλόγους γονέων και όλους τους πολίτες να αντιδράσουν σε αυτή την κατάφορη αδικία εις βάρος των παιδιών μας. Είναι απαραβίαστο δικαίωμα από τις διεθνείς συνθήκες να διδαχθούν τα παιδιά μας την πίστη των γονέων τους. Δεν έχουμε επιμορφωθεί και είμαστε ουσιαστικά έξω από τη διαδικασία διδασκαλίας του νέου προγράμματος. Είναι απαραίτητο να προηγηθεί ενημέρωση και πρότυπη διδασκαλία από τους συμβούλους ώστε να κατανοήσουμε το νέο τρόπο και την ουσία των αλλαγών που προτείνει το υπουργείο Παιδείας και αυτό διότι η πράξη πολλές φορές δίνει άλλη οπτική, σε σχέση με αυτήν την πρώτη ματιά που δίνει η προφορική και πρόχειρη, βιαστικά δοσμένη ενημέρωση», καταλήγουν.

Αυτή η άθλια συντεχνία των θεολόγων, γιατί εν 21ω αιώνι, υπάρχει ακόμα στα σχολεία; Και τί εξυπηρετεί; Τί  προσφέρουν  στα παιδιά;  Ο μαθηματικός, ο φυσικός, ο φιλόλογος έχουν αντικείμενο. Τα θρησκευτικά  τί αντικείμενο έχουν;

Τη θρησκεία και δη την Ορθοδοξία. Ε, και; Η χώρα μας είναι θεοκρατικό κράτος;  ΄Εχουμε ανάγκη από τύφλα και  “μεσαίωνα” κοντά στη φτώχεια που μας δέρνει; Να συμβαίνουν αυτά στο Ιράν και τη Σαουδική Αραβία το αντιλαμβάνομαι. Αλλά στην Ελλάδα της Ε.Ε;

Και όχι μόνο αυτό. Τσαμπουκαλεύονται κιόλας τα θεολογάκια πάνω στην Πιερία. Απειλούν και καλούν τα ορθόδοξα στίφη σε…επανάσταση.  Οι Χριστόδουλοι δε μας τελείωσαν ακόμα. (Δεν τους τελειώσαμε μάλλον).

Πετάξτε τους έξω από τα σχολεία. Στείλτε τους να δουλέψουν στα χωράφια και στα κοπάδια. Δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε σχολεία που (υποτίθεται)  δημιουργούν τον ελπιδοφόρο, νέο άνθρωπο του μέλλοντος.

Γιατί πληρώνονται από το δημόσιο κορβανά; Από την εφορία που πληρώνουμε όλοι εμείς  οι αφελείς (όσοι πληρώνουμε),  για να γίνουν νοσοκομεία , έργα και σχολεία κανονικά και όχι εκκολαπτήρια ανεγκέφαλων και φανατικών οπαδών. Τα λεφτά μας πίσω, λοιπόν. ΄Οχι στις τσέπες αχρείων προπαγανδιστών και σκοταδιστών.

“Εδώ και τώρα”  έξω οι θεολόγοι από τα ελληνικά σχολεία.

 

2. Οριάνα Φαλάτσι: Γιατί δεν πήγα ποτέ στον τάφο του συντρόφου μου, Αλέκου Παναγούλη [εικόνες]
Οριάνα Φαλάτσι: Γιατί δεν πήγα ποτέ στον τάφο του συντρόφου μου, Αλέκου Παναγούλη [εικόνες]

 

Σημαντικές αναφορές στην Ελλάδα και στον Αλέκο Παναγούλη περιέχει το βιβλίο «Μόνον εγώ μπορώ να γράψω την ιστορία μου», με σειρά κειμένων της Οριάνα Φαλάτσι, το οποίο κυκλοφορεί αύριο, 13 Οκτωβρίου, στην Ιταλία.

Η εφημερίδα Κορριέρε Ντέλλα Σέρα δημοσιεύει σήμερα αποσπάσματα του βιβλίου, για την Ελλάδα και στον Αλέκο Παναγούλη, τα οποία η Φαλάτσι έγραψε λίγο μετά τον θάνατό του.

Στο κείμενο της Ιταλίδας συγγραφέως και διεθνούς φήμης δημοσιογράφου, μεταξύ των άλλων, διαβάζουμε:

«Δεν άφησα ποτέ ένα μικρό λουλούδι στον τάφο του Αλέκου. Κάθε Πρωτομαγιά, σε κάθε επέτειο του θανάτου του, του έστελνα τριάντα επτά τριαντάφυλλα: ναι (ήταν τριάντα επτά ετών όταν τον σκοτώσανε). Αλλά το μικρό εκείνο λουλούδι δεν του το πήγα ποτέ. Στο νεκροταφείο της οικογένειάς μου, στην Φλωρεντία, τοποθέτησα μια μαρμάρινη πλάκα, εις μνήμην του. Ναι. Την τοποθέτησα στην γωνία όπου θα με θάψουν. Αλλά τον τάφο του δεν τον είδα και δεν θα τον δω ποτέ. Δεν θέλω να τον δω».

Στο ίδιο πάντα κείμενο, η Οριάνα Φαλάτσι αποκαλύπτει:

«Γύρισα στην Ελλάδα όταν μπόρεσα: η μητέρα μου πέθαινε. Η κατάστασή της επιδεινώθηκε ξαφνικά, την ημέρα του θανάτου του Αλέκου. Η είδηση αυτή της προκάλεσε τρομερό πόνο διότι τον αγαπούσε πολύ έντονα: όσο την αγαπούσε και εκείνος. Την φώναζε Μαμά, Μαμά Τόσκα: ξέροντας πόσο αυτό της έκανε ευχαρίστηση. Την ημέρα εκείνη η μαμά καθηλώθηκε στο κρεβάτι και δεν ξανασηκώθηκε, ουσιαστικά, μέχρι τον θάνατό της. Λίγο πριν πεθάνει, την προηγούμενη ημέρα, μου είπε: “πάω στον Αλέκο”».

Με αναφορά στον πόνο που της προκάλεσαν τόσο ο θάνατος της μητέρας της, όσο και του Αλέκου Παναγούλη, η Ιταλίδα συγγραφέας του «Ένας άνδρας», προσθέτει: «Όταν η μαμά πέθανε, πόνεσα φοβερά. Αναγκάστηκα να ξανακάνω τα ίδια πράγματα: να την ντύσω, να την βάλω στο φέρετρο, να συνοδεύσω την κάσα στο νεκροταφείο, να δω να την κατεβάζουν μέσα σε μια μαύρη τρύπα… Και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε κάτι: ο Αλέκος και η μητέρα μου ήταν τα δυο πλάσματα της ζωής μου. Όσο κοιτάζω πίσω μου, τόσο καταλήγω ότι δεν αγάπησα ποτέ τίποτα και κανέναν όσο τον Αλέκο και τη μαμά. Και τώρα έφυγαν και οι δυο. Ο ένας μετά τον άλλον, σε απόσταση μόλις οκτώ μηνών».

Ποια ήταν η Φαλάτσι

Η Οριάνα Φαλάτσι (Φλωρεντία, 29 Ιουνίου 1929 – Φλωρεντία, 15 Σεπτεμβρίου 2006) ήταν Ιταλίδα δημοσιογράφος, πολεμική ανταποκρίτρια και συγγραφέας, γνωστή για την σχέση της με τον Αλέκο Παναγούλη, τις καυστικές συνεντεύξεις της με διάφορα πρόσωπα της παγκοσμίου πολιτικής σκηνής κατά την δεκαετία του 1970, αλλά και για την μεταστροφή της προς τα δεξιά και τις αντιμουσουλμανικές της απόψεις μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.

Γνωστά έργα της είναι το «Ένας άντρας: μια ιστορία», στο οποίο αναφέρεται στη σχέση της με τον Αλέκο Παναγούλη, το «Γράμμα σε ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ», το «Η οργή και η περηφάνια» και το «Ινσαλλάχ». Το πιο επιτυχημένο εμπορικά βιβλίο της, «The Rage and The Pride», που εκδόθηκε λίγο μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001 συγκέντρωσε τα πυρά των κριτικών με το σκεπτικό ότι προκαλεί το μίσος εναντίον των μουσουλμάνων. Τα τελευταία χρόνια της ζωής της ζούσε στο Μανχάταν, τη δεύτερη πατρίδα της όπως αποκαλούσε. Για πολλά χρόνια ζούσε γνωρίζοντας ότι έχει καρκίνο στο στήθος, από τον οποίο και πέθανε τελικά. Απο καρκίνο είχε πεθάνει και η μητέρα της κατά την περίοδο που η Φαλάτσι έπνιγε το πένθος της για τον άντρα της ζωής της, τον Αλέκο Παναγούλη, γράφοντας το βιβλίο «Ένας άντρας».

Η προσωπική της ζωή παρέμεινε στάσιμη μετά το χαμό του συντρόφου της, όπως αποκαλούσε τον Αλέκο Παναγούλη, καθώς δεν δημιούργησε δική της οικογένεια. Πιστή της φίλη για αρκετά χρόνια υπήρξε η Ιζαμπέλα Ροσελίνι.

Κατά το 2000 υπήρξε πολέμια συγκεντρώσεων διαμαρτυρίας Σομαλών μεταναστών στη Φλωρεντία. Σύμφωνα με περιγραφές που δίνει στο έργο της «Η οργή και η περηφάνια», κατάφερε, με προσωπική πρωτοβουλία που ανέλαβε, να ενεργοποιήσει την ιταλική αστυνομία και να τις διαλύσει.

Η Οριάνα Φαλάτσι, δεν υπήρξε πολιτική ακτιβίστρια. Μια φιλόδοξη δημοσιογράφος ήταν στο δρόμο της οποίας έπεσε ένα αληθινό παλικάρι, ο Αλέκος Παναγούλης. Και τον εκμεταλλεύτηκε ασύστολα για τη δική της δημοσιότητα.  Αυτή η σχέση, όμως, ούτε την εξιλεώνει,ούτε την κατατάσσει εξαιτίας αυτού στο πάνθεον των ηρώων.

Ρατσίστρια ,ακροδεξιά , με φανατικές αντιλήψεις, τα έβαλε αρχικά με τους μετανάστες στην Ιταλία και με το Ισλάμ, μετά τα γεγονότα στους δίδυμους πύργους.  Λες και  ως Καθολική  η ίδια  δεν ήξερε  πως ΟΛΕΣ οι θρησκείες είναι σύμφυτες με τη βία, την αυθαιρεσία, το σκοταδισμό.

Οι  φανατικοί Ισλαμιστές πήραν τη σκυτάλη από την Ιερή εξέταση και τους “στρατιώτες του Χριστού” των Σταυροφοριών. Δεν είναι  καμιά καινούρια, ανεξήγητη τακτική η  εγκληματική δραστηριότητα των Τζιχανστιστών σήμερα.  Δεν τα γνώριζε αυτά η Φαλάτσι;

Δεν αγάπησε παρά μόνο τον Αλέκο και τη μάνα της λέει. Ε,ναι. Θέλει αρετή  και τόλμη  η ελευθερία να αγαπήσεις τον ξένο, το μετανάστη, τον πρόσφυγα, το παιδί που πεθαίνει στην Αφρική από την έλλειψη μιας σταγόνας νερού. Η “καψούρα”, αλλά και η γονεϊκή  αγάπη,  αυτή του “αίματος”, επιγεννήματα  των ενστίκτων και των άλλων βιολογικών και συναισθηματικών διεργασιών, όταν  σταματούν  μόνο σ΄αυτά,  είναι εγωισμός και ζωώδης συμπεριφορά. Δεν έχουν καμιά σχέση με ανώτερα αισθήματα και διαχρονικές αξίες.

΄Αθλια μορφή η Οριάνα Φαλάτσι. Κρίμα που συνέδεσε το ονομά της με το ΜΟΝΑΔΙΚΟ, τον αξεπέραστο, το τραγικό παλικάρι, τον  Αλέκο Παναγούλη.

 

3.α. ΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Χίος: Γονείς κάνουν «δημοψήφισμα» για το αν θέλουν τα προσφυγόπουλα
Χίος: Γονείς κάνουν «δημοψήφισμα» για το αν θέλουν τα προσφυγόπουλα [εικόνα]

 

Σύμφωνα με το astraparis.gr, ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μπήκε χθες το μεσημέρι στις σχολικές αίθουσες και μοίρασε στους μικρούς μαθητές ένα ερωτηματολόγιο – «δημοψήφισμα», για να το παραδώσουν στους γονείς τους και να το επιστρέψουν συμπληρωμένο, το αργότερο έως την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες κάποιοι δάσκαλοι που αντελήφθησαν το περιεχόμενο του σημειώματος το έσκισαν.

Επίσης, ο πρόεδρος του Συλλόγου που μοίρασε τα σημειώματα Σφέρεται ότι ουδεμία είχε επικοινωνία με τον διευθυντή του σχολείου, προκειμένου να τον ενημερώσει ή και να πάρει την σχετική άδεια για την ενέργειά του αυτή.

Ερωτηματικά δημιουργούνται, τέλος, για το αν ο πρόεδρος του Συλλόγου ενήργησε αυτοβούλως ή αν είχε προς τούτο την σχετική έγκριση – απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου.

β. Βόλβη: Δεύτερη μέρα δεν έστειλαν τα παιδιά τους στο σχολείο, λόγω των προσφυγόπουλων
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: volvipress.gr

 

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις γονέων στον Προφήτη του δήμου Βόλβης, κατά της φοίτησης παιδιών προσφύγων στο δημοτικό σχολείο του χωριού.

Εισαγγελείς δεν υπάρχουν σ΄αυτό τον τόπο να κάνουν τη δουλειά τους; Δεν είναι ο ρατσισμός έγκλημα που τιμωρεί ο νόμος;

 Δάσκαλοι; Γιατί δεν αντιδρούν οι ίδιοι οι δάσκαλοι; Γιατί δεν κατεβαίνει η…λαλίστατη και αγωνιστική ΔΟΕ σε απεργία διαρκείας γι΄αυτό το ρατσιστικό αίσχος που συμβαίνει σε μια χώρα με το μισό πληθυσμό της πρόσφυγες; Μόνο για τα όβολα ξέρουν να αγωνίζονται  οι δάσκαλοι;

Σ΄αυτή  τη χώρα και η δικαιοσύνη και  η παιδεία, από τους σημαντικότερους θεσμούς-πυλώνες μιας πολιτείας ,δε λειτουργούν πλέον. ΄Η “πνέουν τα λοίσθια”.

Αν δεν πνεύσει νέος και δυνατός άνεμος αλλαγής στη χώρα, αν όλοι τούτοι οι αισχρά διαπλεκόμενοι, οι ανεπαρκείς , οι παρτάκηδες δημόσιοι υπάλληλοι, που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους,  δεν τιμωρηθούν, θα συνεχίσει η χώρα να ντρέπεται να κοιτάξει το είδωλό της στον καθρέπτη.  Το χειρότερο είναι που νομίζει πως κρύβει την ασχήμια της, αν κάνει κομμάτια τον… καθρέπτη. Αυτό γίνεται εδώ και πολλά χρόνια σ΄αυτό τον τόπο. Κι ακόμα ίδια ιστορία.

4. Ράμφος: Η ασθένεια του Τσίπρα συντονίζεται με την αρρώστια του λαού
Φωτογραφία: Menelaos Myrillas / SOOC

 

Για την πολιτική κατάσταση στη χώρα μίλησε ο Ελληνας φιλόσοφος και συγγραφέας Στέλιος Ράμφος.

Σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, μίλησε για την παραμυθία που έχει ανάγκη ο λαός όταν κάνει λάθος επιλογές. «Έχουμε ανάγκη από παραμύθια οπότε κάνουμε λάθος επιλογές. Πρέπει να δούμε γιατί έχουμε την ανάγκη τροφοδοσίας από παραμύθια», ανέφερε χαρακτηριστικά. Για να προσθέσει: «Χρειάζεται μια κατανόηση του ποια είναι τα μεγάλα προβλήματα στη χώρα, ένας πολιτικός που θα σπάσει της νοοτροπίες και θα νοήσει τον εαυτό του ως μέρος της αρρώστιας. Ο κ Τσίπρας είναι ένας πολιτικός που η ασθένειά του συντονίζεται με την αρρώστια του λαού».

Ο Στ. Ράμφος μίλησε για το νέο του βιβλίο με τίτλο «Βιβλίο που δεν διαβάζεται αν δεν σκεφθείς» και αναφέρθηκε στον επανακαθορισμό εννοιών όπως ο καπιταλισμός, ο φιλελευθερισμός και ο νεοφιλελευθερισμός.

΄Οντως, βαριά παθογένεια δέρνει τον ελληνικό λαό και τους πολιτικούς του εδώ και χρόνια΄Ολοι το γνωρίζουν. Κι εκείνοι, που κόπτονται να μας πείσουν πως είμαστε υποχρεωμένοι (!) να προσερχόμαστε στις κάλπες, για να εκλέγουμε  εκείνους  ακριβώς, που οι ίδιοι οι ψηφοφόροι τους παραδέχονται μετά  πως είναι χαμένα κορμιά και  δηλώνουν  κοψοχέρηδες!

Καλά όλα αυτά που μας λέει ο… θρησκεύων Στ.Ράμφος. Γι αυτή την αρρώστια, όμως,  από την οποία πάσχει και ο ίδιος (και όχι μόνο αυτός) τη Νεο-Ορθόδοξη πανούκλα, θα μας πει τίποτα; Σαββόπουλοι, Γιανναράδες, Ράμφοι που  το παίζουν κριτές των άλλων (“άλλων ιατρός αυτός έλκεσι βρύων”) και υπεράνω, δεν είναι, παρά   ανεγκέφαλοι,φανατικοί  Χριστιανοί.  Χρόνια τώρα ταλαιπωρούν τα αυτιά μας με φληναφήματα,ενώ  δε γνωρίζει η “δεξιά  τί ποιεί η αριστερά τους”. Αυτή κι αν είναι “τρικυμία εν τω κρανίω”!

 

5. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΘΗΜΑ
Καθηγητής στο ΑΠΘ χορεύει τανγκό στο πρώτο μάθημα της χρονιάς [βίντεο]
Καθηγητής στο ΑΠΘ χορεύει τανγκό στο πρώτο μάθημα της χρονιάς [βίντεο]

O Μάρκος Ασσαέλ, καθηγητής του τμήματος Χημικών Μηχανικών του ΑΠΘ ο οποίος έγινε γνωστός όταν πριν από μερικούς μήνες είχε στήσει έναν εικονικό καβγά με πρωταγωνίστρια τη μέτζο σοπράνο, Κασσάνδρα Δημοπούλου με σκοπό να κάνει πιο ενδιαφέρον το μάθημα της χημικής μηχανικής για τους φοιτητές του, ξαναχτύπησε.

Φέτος για να κάνει πιο ενδιαφέρον το πρώτο μάθημα της χρονιάς χόρεψε τανγκό.

« Επειδή η ζωή είναι τανγκό και σίγουρα υπάρχουν περισσότερα από τη μηχανική», έγραψε στην περιγραφή του βίντεο που ανέβασε ο ίδιος στο youtube.

   Viedeo:

http://www.iefimerida.gr/news/294149/kathigitis-sto-apth-horeyei-tangko-sto-proto-mathima-tis-hronias-vinteo?utm_source=reembed&utm_medium=endscreen&utm_campaign=po

Υπάρχουν και τέτοιοι καθηγητές στην τριτοβάθμια εκπ/ση; Αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου, δε θα το πίστευα. Στην άνυδρη, την ψωριασμένη πανεπιστημιακή κοινότητα ,που περισσεύουν η σοβαροφάνεια, η τυπικότητα  και η ημιμάθεα, είναι ευχάριστη έκπληξη τέτοια απρόβλεπτα διαλείμματα.

Μπράβο, Μάρκο Ασσαέλ!