- 39 ΔΙΣ. ΛΙΡΕΣ
Μπόρις Τζόνσον προς ΕΕ: Καλύτερη συμφωνία, αλλιώς δεν πληρώνουμε τον λογαριασμό για το Βrexit
Δεν πληρώνω, γιατί έτσι γουστάρω!
Αφού πρώτα ο εθνικιστής φασιστάκος, εξαπάτησε με ασύστολα ψεύδη τους ψηφοφόρους, συνεχίζει σήμερα θρασύτατος και προκλητικός, να τσαμπουκαλεύεται ως …γνήσιος απόγονος μιας επίσης παλιάς υπεροπτικής και απάνθρωπης θαλασσοκράτειρας χώρας.
Αν είναι έτσι, γιατί η Ελλάδα και οι λοιπές υπερχρεωμένες χώρες να εξοφλούν τα χρέη τους; Τί είναι, δηλαδή, η Αγγλία; Δεν υπαακούει αυτή στους διεθνείς κανόνες, τις συνθήκες τις δακρατικές συμφωνίες;
2. Athens Pride- Η παρέλαση και η εκρηκτική εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα που αποθεώθηκε.Το 15ο Athens Pride ήταν αφιερωμένο στον ακτιβιστή Ζακ Κωστόπουλο, που δολοφονήθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου 2018.
Με την εμφάνισή της στο Athens Pride 2019, όπως και σε άλλα Pride events ανά την Ευρώπη, η Ελένη Φουρέιρα, που εδώ και ένα χρόνο συνεχίζει τη sold out ευρωπαϊκή της περιοδεία, έστειλε για ακόμα μία φορά μέσω της μουσικής της ένα δυνατό μήνυμα για την ισότητα και την αγάπη.
Δεν πρόκειται αποκλειστικά και μόνο για ισότητα κι αγάπη, όπως μας λέει η τραγουδίστρια. Το Athens Pride είναι ένα σουρεαλιστικό πανηγυράκι, αλλά και εκδήλωση υπενθύμισης της διαφορετικότητας-πολυποικιλότητας, που μπορεί να διακρίνει τη συμπεριφορά των ανθρώπων. Ταυτόχρονα είναι, και μια μοντέρα…από αρχαιοτάτων χρόνων, οπτική της πολυμορφίας των σεξουαλικών ανθρώπινων σχέσεων. Πέρα, φυσικά από ευκαιριακή εκτόνωση των διοργανωτών και των συμμετεχόντων.
Το φετινό, Athens Pride, όμως, είναι ακόμα πιο διαφορετικό. Δε θα το λέγαμε πως είναι μόνο ένα “πολύχρωμο” πανηγύρι διαφορετικότητας και όλα τα άλλα. Αυτό ειδικά, ήταν και σύμβολο διαμαρτυρίας, οργής και μνήμης για τον απάνθρωπο χαμό του ακτιβιστή Ζακ Κωστόπουλου. Κι αφιερωμένο στη μνήμη του αδικοχαμένου και ταλαντούχου καλλιτέχνη, που έφυγε τόσο νωρίς.
Θεωρούμε αναφαίρετο και πρωτογενές δικαίωμα του καθενός να προχωράει στις δικές του σεξουαλικές επιλογές ή όποιες, άλλες, τέτοιες συμπεριφορές αυτοπροσδιορισμού. Αυτονόητο, αρχέγονο, πολιτισμικό και προπαντός ανθρώπινο δικαίωμα ενός εκάστου. Γι΄αυτό, ακριβώς, δεν έχουν θέση ανάμεσα στα μέλη των σύγχρονων κοινωνιών στρεβλές, επιθετικές ,ομοφοβικές αντιλήψεις, που εκτός των άλλων υποδεικνύουν και το χαμηλό “μορφωτικό”, ανθρωπιστικό και πολυπολιτισμικό επίπεδο των φορέων τέτοιων αντιδράσεων.
Αν κάπου θα διαφωνούσαμε, με τους “διαφορετικούς” στην επιλογή του σεξουαλικού τους προσανατολισμού, είναι ο τρόπος που τον παρουσιάζουν. Αλλά και η εμμονή κάποιων απ΄αυτούς, όχι μόνο να αυτοπροσδιορίζονται … εκκωφαντικά ως “αλλιώτικοι” σεξουαλικά, αλλά και να υπερτονίζουν αυτή τους την ταυτότητα με ενδυματολογικές επιλογές, κινήσεις και άρθρωση ομιλίας.
Να φανταστούμε , για παράδειγμα, από την άλλη, κάποιον με αρειμάνιον μύστακα σε μια πρώτη γνωριμία κοινωνικής εκδήλωσης να αυτοσυστήνεται στους συνδαιτυμόνες και πριν ακόμα από την ονομαστική του ταυτότητα, ως… επιβήτωρ! Και ακόμα χειρότερα να προχωρεί σε επίμονη αναφορά στις στρέιτ σεξουαλικές του επιλογές και επιδόσεις ! Ασφαλώς, πέρα από το γραφικό της υπόθεσης, θα χαρακτηριζόταν ως ασόβαρος και αθεράπευτα σεξιστής.
Αν απ΄όλες τις αρετές, τα ταλέντα, την επαγγελματική ή άλλη ταυτότητα, αλλά και τις ιδιαίτερες συμπεριφορές διαλέγεις να αυτοπροσδιορίζεσαι πρωτίστως με εκείνες των σεξουαλικών σου ορέξεων,φαντασιώσεων και προσανατολισμών , τότε ασφαλώς την κυρίαρχη αυτή επιλογή σου , θα την χαρακτηρίζαμε ως σεξισμό. Με τη λογική που,όπως είπαμε, ο επίσης υπερηφάνως αυτοπροσδιοριζόμενος ως… παντελονάτος στρέιτ (κλαρινογαμπρός στην τρέχουσα) δε παρέλειπε ανά πάσα στιγμή και με κάθε τροπο να αποκαλύπει την κυρίαρχη κοσμοθεωρία του πως “ό,τι κινείται, εκτελείται”!
Η υπερτόνηση της σεξουαλικής μας επιλογής και η υπεραπασχόληση με το γενετήσια ηδονή , είναι σεξισμός. Μέσα σε ένα κόσμο σοβαρών προβλημάτων και μάλιστα κάποιων ζωής και θανάτου, αν το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται αποκλεστικά ή υπερβολικά στο σεξ ,δεν έχουμε, ως ενεργοί πολίτες κανενός είδους δικαιολογία αδράνειας.
Η σεξουαλική ηδονή και η άγρα της είναι δικαίωμα,πέρα από δώρο της φύσης. Η εκτός ορίων λογικής, η συνεχής και αλόγιστη, όμως, ενασχόληση με εκείνη ,οδηγεί στην περιθωριοποίηση και την αδιαφορία για τα μείζονα και ανυπέρβλητα προβλήματα γύρω μας. Πολύ περισσότερο, όταν η κατάταξή τους υποβιβάζεται σε θέσεις κατώτερες των σεξουαλικών μας ορέξεων.
Η διάκριση τω φύλων σε αρσενικό και θηλυκό, επίσης με κυρίαρχα στοιχεία -κριτήρια το σεξ , είναι από τις πλέον επικίνδυνες παρενέργειες του πολιτισμού στους αιώνες. Δεν αξιολογούμαστε ως άντρας και γυναίκα, μαύρος και άσπρος, κοντός και ψηλός, ανάπηρος κα αρτημελής. Τα επί μέρους γνωρίσματα δεν υποβιβάζουν ούτε υποτάσσουν το κυράρχο .Εκείνο, δηλαδή, της ιδιότητας του Ανθρώπου. Σκοπός και ζητούμενο στο εξής είναι οι κονωνίες να εξελιχθούν σε ΑΦΥΛΕΣ, ΜΗ ΣΕΞΙΣΤΙΚΕΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ.
Συμπέρασμα: Λέω ναι, στην επιλογή σεξουαλικής ταυτότητας. Αλλά μόνο και αποκλεστικά στο κρεβάτι μου.΄Οχι, όμως, στο σεξισμό και στη διαφοροποίηση με βάση τα χαρακτηριστικά μιας τέτοιας επιλογής. Πολλώ μάλλον όχι στην απαίτηση να θεωρώ και να επιβάλω μια τέτοια επιλογή ως τη μόνη…φυσική και απαραίτητη. Αυτονόητες αλήθειες για στοιχειωδώς σκεπτόμενους.